31 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Opruiming

Op=Opruiming
Op=Opruiming

Totale gekte bij iBOOD! Iedere dag eigenlijk, maar vandaag zeker! Kijk snel in deze héél veelzijdige Flash Sale of dat product dat jij zoekt er tussen zit. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

1 april 2018 om 01:44
M1keMan Gebruiker

Merk: Altec Lansing
Type: H20 Bluetooth Speaker

gaat het hier om de mini versie, of deze keer wel echt zoals foto ?

graag type nummer a.u.b ?

Beantwoorden

1 april 2018 om 01:50
Moderator Paul Moderator

Afmetingen: 63,5 x 54 x 165 mm
Het gaat hier om de gewone H20 versie, de Mini H20 is kleiner en heeft een sleutelhanger oog.

http://www.alteclansing.com/product/jacket-h20-3/  (H20)
http://www.alteclansing.com/product/mini-h20-2/    (Mini H20)

Beantwoorden

2 april 2018 om 02:30
M1keMan Gebruiker

lijkt mij deze dan dus H20 2 (IMW457) http://www.alteclansing.com/product/jacket-h20-2/ (H20) Accuduur: 8 uur

of toch H20 3 (IMW448) van uw link ..Accuduur: 10 uur ?

waarom niet gewoon type nummer erbij.. helaas hier vaker verkeerde informatie in beschrijving of zelfs verkeerde foto. vandaar deze vraag, om teleurstelling achteraf te voorkomen !

heb hem wel alvast besteld, is een mooie aanbieding zo te zien :)

Beantwoorden

1 april 2018 om 09:01
dkarel Gebruiker

Het lukt me momenteel niet om de betaling af te ronden via IDEAL.
Heb het op 2 computers en via de mobiele app geprobeerd, helaas.

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:23
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag dkarel,

Is het inmiddels gelukt om te betalen met IDEAL?

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:08
Mario2012 Gebruiker

De oral-b staat zoals eerder gemeld bij bol.com voor 43,95, en de reactie is dat het met verzenden hier nog goedkoper is? Eh, verzenden is daar gratis dus dat maakt de prijs beter dan hier, of niet?

En binnen twee dagen in huis, en gewoon eventuele garantiezaken of terugsturen gemakkelijk afhandelen met de verkoper zelf. Dit is zowiezo de bedoeling in nederland dacht ik. En dat bij i-bood niet zo gaat zou de consument ruim terug moeten zien in de prijs. Dat gebeurd nog maar zelden. Dus jullie verdienen er nog meer aan, want de service van de grote webshops kost ook knaken. Prima hoor, geld is geld. Maar stoo dan te pretenderen dat alles een koopje is, mensen zijn niet achterlijk.

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Mario2012,

Heb je ook een link ter onderbouwing? De link die door iemand anders is geplaatst hier laat zien dat hij daar 46,95 is, wat dus zowel inclusief als exclusief verzendkosten, duurder is dan de deal hier.

Beantwoorden

2 april 2018 om 15:47
Mario2012 Gebruiker

Ok, ok. Een eurootje goedkoper uiteindelijk. Maar daar lever je wel nogal wat voor in. Maar de strekkng an mijn verhaal komt niet helemaal over.

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:20
Raflesia Gebruiker

Kan hij over kleine drempels? Ik heb een gelijkvloers huis maar de deurpost heeft een hele lage drempel.

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:21
Raflesia Gebruiker

Oh ik zie dat dit een algemene topic is. Ik heb het over de robotstofzuiger: http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/35881/109469/lg-hom-bot-robotstofzuiger.html

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:26
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Raflesia,

Dat hangt wat af van de hoogte van de drempel. Als het een hele lage is dan gaat hij er wel overheen. Hoe hoog is de drempel?

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:57
StevenvToorn Gebruiker

Let op als je de

SteelSeries 6G v2 Mechanisch Toetsenbord

koopt, zoals vermeld is dit een AZERTY keyboard, geen QWERTY :shrugs:

Beantwoorden

1 april 2018 om 18:49
Sjassie Gebruiker

Haal die uitverkochte dingen weg of zet ze vanonder ofzo… serieus irritant zo!!!

Beantwoorden

1 april 2018 om 20:14
Moderator Paul Moderator

Met enige regelmaat worden de uitverkochte deals weggehaald om het overzicht te bewaren. Inmiddels zijn de opruimingssales weer opgeschoond.

Beantwoorden

1 april 2018 om 18:57
roythalen Gebruiker

Ik zie dat bij de sitecom 1200 adapter nog steeds staat dat ie door osx 10.x ondersteund wordt. Ik weet voor een feit dat dat niet klopt want ik heb hem laatst zelf gekocht via ibood en hij werkt dus mooi niet. Lees op internet dat ie vanaf osx sierra niet meer ondersteund wordt. Dit geld voor alle dongles met deze chipset.

Beantwoorden

2 april 2018 om 11:00
mgmazereeuw Gebruiker

Leuk dat Note 7 hoesje, dat gaat toch NIEMAND kopen??

De Note 7 is uit de handel gehaald na alle explosies en degene die niet ingeleverd waren zijn door updates onbruikbaar gemaakt…

Beantwoorden

2 april 2018 om 12:27
dirkjumpertz Gebruiker

Hallo iBood.

Die Mac Pro komt al een tijdje terug aan de prijs van 1.799 EUR. Het is een toestel van 2013 (eerste generatie van de trashcan Mac Pro), die al behoorlijk verouderd is qua technologie (o.a. Thunderbolt 2 ipv Thunderbolt 3). Ik heb wel interesse, maar niet aan deze prijs.

Dirk

Beantwoorden

3 april 2018 om 00:27
Ozzy Gebruiker

ik zoek  nog een gratis verzendcode :)

Beantwoorden

3 april 2018 om 00:45
Ozzy Gebruiker

huh om 10 over half 1 alle flash sales weg? Rare tijd, helaas ..

Beantwoorden

3 april 2018 om 00:55
Moderator Paul Moderator

Hoi Ozzy, de flashsale was meteen om middernacht gestopt. Maar als je vlak voor middernacht de sale geopend hebt en na 0:00 de pagina niet meteen ververst, dan zal de sale niet automatisch verdwijnen.

Deze opruimingssales liepen overigens vanaf zaterdag 31 maart t/m maandag 2 april. Dus nu helaas voorbij.

Beantwoorden

5 april 2018 om 20:39
ducati916sp Gebruiker

Hallo, vandaag de iPhone 7 128Gb ontvangen. Van nauwelijks gebruikssporen is wel geen sprake! Op elke hoek zijn serieuze krassen. Dit is toch niet zoals het hoort.

Beantwoorden

6 april 2018 om 09:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi ducati,

Dat is vervelend om te horen! Zou je via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 mei 2018 om 21:35
marijn.achterkamp Gebruiker

Welke afmetingen heeft de dirt devil vt9 stofzuiger? Kan het nergens vinden

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.