11 april 2018 om 11:00
iBOOD

OP = OP

OP = OP
Grabbelen maar!

In de supermarkt staan er vaak van die manden waar je heerlijk in kunt graaien. Je hebt de producten er voor het grijpen en dat natuurlijk aan een zeer kleine prijs. Wel, deze Flash Sale vol witgoedproducten kun je daar perfect mee vergelijking.

LET OP

Check hier de installatie- en bezorgvoorwaarden witgoed van iBOOD.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 april 2018 om 11:39
Bussloo Gebruiker

De e-bikes worden ondersteund/aangedreven to 32 km/u. Hiermee mag je niet op de openbare weg, tenzij je ze als bromfiets laat keuren, of ze laat begrenzen op 25 km/u.

Wel leuk als je een bedrijf hebt met een groot magazijn.

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij stuurbewegingen op het gaspedaal?

Beantwoorden

11 april 2018 om 14:28
Lnovani Gebruiker

Heb dit opgezocht en naar mijn inzicht max 25KM/U. De tekst is slordig idd. 32 en 64 zijn de omtrek bij volle accu of 2 . Ik veronderstel dat je dus op fiets rijdt waarbij geen NL verbod is qua keuring of helm plicht.

Beantwoorden

11 april 2018 om 16:08
Bussloo Gebruiker
12 april 2018 om 00:57
foxathome Gebruiker

Je hebt het opgezocht, maar naar jouw inzicht…? Wat is het nu? Jouw inzicht of info die op de site vermeld staat?De regels zeggen gewoon tot maximaal 25KM/h trapondersteuning, dus met deze fiets mag je NIET fietsen in Nederland.

32 en 64 zijn niet de omtrek maar de actieradius! Hoever komt deze fiets met 1 of 2 volle accu’s in KMs.

Er is dus WEL een verbod om met deze fiets de weg op te gaan.

Beantwoorden

11 april 2018 om 16:53
Hupsel Gebruiker

Ibood kan hier toch minimaal aangeven of het hier gaat om een e-bike of een speed-pedelac?

gewoon met wat bullet point in de beschrijving + helm / geen helm en fietspad / openbare weg / etc.

Die informatie kan de leverancier vast wel geven…

Beantwoorden

11 april 2018 om 16:54
Hupsel Gebruiker

A2B Octave E-bike | 20″

Beantwoorden

11 april 2018 om 17:51
Bussloo Gebruiker

Leuk speelgoed. Voor op eigen afgesloten terrein of binnen eigen bedrijf.

Op de openbare weg mag ie niet zonder goedkeuring bij het RDW. En die krijg je niet zonder linker spiegel, oranje reflectoren aan de zijkant, reflecterende banden/wielen, een remlicht, etc.  En dat mag je allemaal zelf regelen, inclusief het schouwen bij een RDW punt.

Er staat niet eens bij of er een oplader bijzit. En omdat het een US product is, of er ook een verloopstekker bij zit.

Beantwoorden

11 april 2018 om 21:12
oinkoink12 Gebruiker

Het betreft geen US product, het is de EU editie, zoals in andere europese landen te koop.

Dit specifieke model komt uit duitsland (ik heb de zwarte vorige keer gekocht) doet het prima, maar nog niet zo vaak gebruikt voor een gedetailleerde review.

Beantwoorden

11 april 2018 om 17:01
gmcu Gebruiker

Siemens witgoed was voor 7 uur al bijna uitverkocht. Handelaars?

Jammer voor al die particulieren die nu misgrijpen.

Beantwoorden

11 april 2018 om 17:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hadden een beperkte voorraad, waardoor alles razendsnel uitverkoopt.

Beantwoorden

12 april 2018 om 05:39
crystalperido Gebruiker

7 uur te laat……………..

Beantwoorden

12 april 2018 om 09:06
StevenBlockx Gebruiker

is het mogelijk om de deuren van de Whirlpool koel-vriescombinatie te veranderen? Zodat deze naar links opengaat?

Beantwoorden

12 april 2018 om 09:31
Gerry.na Gebruiker

Dit had ik ook graag geweten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.