14 mei 2018 om 10:00
iBOOD

Grote M€I Opruiming

Grote M€I Opruiming
Spaar die euro's maar!

Met al die verlengde weekends en zonnige dagen in mei vliegen de euro's al snel de deur uit. Het begint namelijk bij één drankje en al snel ben je drie uur verder en is de zon nóg niet onder. Wat moet een mens dan doen? Bij iBOOD snappen we deze lenteflow volledig en dat merk je meteen aan de scherpe prijzen in deze grote opruiming. Wees er wel snel bij, want de zon blijft niet eeuwig hoog aan de hemel staan en het blijft natuurlijk een opruiming... 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

Opgelet: Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

14 mei 2018 om 10:30
matterne Gebruiker

in de specificaties staat voor de Merk: Yamaha Type: RX-S 601 Dat het een FM tuner betreft maar in de beschrijving staat dat het een DAB+ tuner betreft

wat is nu juist voor FM is het type kenmerk Merk: Yamaha_Type: RX-S 601 en voor de DAB+ Merk: Yamaha Type: RX-S 601D

MODERATOR:

Gaarne de juiste gegevens invullen dan wel korrigeren en niet de konflikteren de gegevens laten staan.

Dank U

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de RX-S 601D.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 10:35
jwvisser Gebruiker

Bij de Aquaris X Pro staat dat het toestel niet simlockvrij is. Is dat correct? Zo ja, voor welke provider is het toestel geschikt?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 10:42
kquenten Gebruiker

Hallo iBood,

Volgens mij houden jullie je niet helemaal aan de regels rondom het gebruik van foto’s… Bij de Denon D-F109 hebben jullie gewoon een plaatje van bol.com gebruikt. Het logo van hen staat nog duidelijk in het beeld, links onderaan in de speaker. Voor zover ik weet is Bol.com niet van iBood en ook niet gelieerd aan jullie (Ahold vs. Saturn)

Beantwoorden

14 mei 2018 om 13:45

Er is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan bij het inladen van deze afbeelding. We hebben de image vanochtend direct aangepast.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 10:43
captritesh Gebruiker

what is the model number for the Philips Shaver it says series 9000, but what is the exact model number?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 10:48
oinkoink12 Gebruiker

Philips Shaver Series 9521/31

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:01

Dit is correct, dit hebben we inmiddels aan de titel toegevoegd.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:15
Goldschmiedt Gebruiker

Betreffende de BlackMagic video-recorder. Kan je er mee rechtstreeks Facebook Live doen tussen een computer en een videocamera?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:21
gert41jan Gebruiker

Wat is de uitgangsimpedantie en spanning van de Teac platenspeler ?

Heeft veel invloed (ondanks ingebouwde voorversterker) op geluidsniveau.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 13:44

Deze informatie heb ik helaas niet kunnen achterhalen, gert41jan.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:21
tsh1977 Gebruiker

Sennheiser Momentum In-Ears is de wireless uitvoering ?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:22
tsh1977 Gebruiker

laat maar. :-( ben blind

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:29
peetgenie Gebruiker

Damn…. net te laat voor die pioneer receiver….

Beantwoorden

14 mei 2018 om 14:50
aklasse Gebruiker

De vsx 932 is 299.00 klasse hoger misschien een optie

Beantwoorden

14 mei 2018 om 16:32
peetgenie Gebruiker

Thanks, maar die zie ik ook al niet meer en hij was me ook niet opgevallen vandaag.

Of heb je die ergens anders gezien?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 17:56
aklasse Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 18:16
peetgenie Gebruiker

Super!

Ga gelijk kijken!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:12
Master_xp Gebruiker

@peetgenie; schrale troost misschien, het is geen receiver doch een versterker.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:16
Master_xp Gebruiker

@peetgenie: correctie, de receiver is inderdaad ook weg!????

Beantwoorden

16 mei 2018 om 16:30
peetgenie Gebruiker

Die pioneer die ik wilde was de vsx 831.

Is officieel wel een receiver geloof ik.

Maar ik ben enigszins een leek op dit gebied en gebruik receiver en versterker gewoon door elkaar voor eenzelfde apparaat.

Die vax 831 voldeed eigenlijk aan alles wat ik van zo’n ding wil. Afwachten op de hunt of een nieuwe flashsale.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:44
yelti Gebruiker

Kan de Kindle Paperwhite terugbetaalt de verkoop komen? Net gemist…

Beantwoorden

14 mei 2018 om 13:37

Helaas geldt voor al deze deals op = op. Ik verwacht dus niet dat hij vandaag nog online zal komen.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 21:34
daffydd Gebruiker

Have a look at the website that sells ex-stock from Ibood

https://www.jouwveilingen.nl/flashsales/webwinkels?page=1

mvgr Daffydd

Beantwoorden

14 mei 2018 om 14:30
samv Gebruiker

Komen de “1x Magnat Needle Alu Super Tower” speakers per paar? Dus een set van 2 luidsprekers? Of is dit echt maar 1 luidspreker, zodat je er 2 moet kopen voor een stereo set?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 14:41
samv Gebruiker

MODERATOR:

Heb je hier meer duidelijkheid rond? Na even zoeken spreken ze op andere sites overal over een “1x paar” of “1x set” voor ongeveer dezelfde adviesprijs. De adviesprijs lijkt mij dan ook niet correct indien echt maar 1 speaker zoals nu in de beschrijving staat.

Dank u

Beantwoorden

14 mei 2018 om 15:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag samv,

Het gaat inderdaad om één speaker.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 19:17
tijn80 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

14 mei 2018 om 21:11
tijn80 Gebruiker

Serieus gast? Ik geef aan dat de season pass van Mafia 3 hoogstwaarschijnlijk niet meer te activeren is, wat dit een normale editie maakt, en dan ga je knippen omdat ik verwijs naar een goedkopere “nornale” editie?

Geef liever aan of de pas nog geldig is en het dus echt een deluxe-editie is. Ik lees namelijk op meerdere sites dat de downloadcode van de season pass in de deluxe editie al ruim een jaar verlopen is.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 22:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond tijn80,

Verwijzen naar een goedkoper product is toegestaan mits je een link plaatst naar een identiek product. Je deed een prijsvergelijking zonder een link en ook niet naar hetzelfde product. Ik ga even voor je navragen of de download code van de season pass nog werkt. Voor verdere vragen of opmerkingen over het modereren kun je een mail sturen naar community@ibood.com

Beantwoorden

15 mei 2018 om 01:12
Moderator Niek Moderator

We zijn even aan het zoeken geweest en kunnen nergens terugvinden dat de season pass verlopen kan zijn. Ook worden ze nog los aangeboden, dus hij zal gewoon werken.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 19:23
rotriict Gebruiker

Presence BT-Headset, zit hier het opberg hoesje bij?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 01:12
Moderator Niek Moderator

Hallo rotriict,

Ik ga dit even voor je navragen.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:48

Hier zit geen opberghoesje bij.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 01:24
lasernederland Gebruiker

Betreft de aangeboden Kaspersky Lab sponage software

De Russische Federatie heeft een actief offensief cyberprogramma dat onder meer is gericht op Nederland en Nederlandse belangen”, schrijft de minister. ‘Het zorgelijke beeld op het terrein van digitale dreigingen’ heeft er volgens Grapperhaus toe geleid dat er ‘aangescherpte afwegingen’ zijn genomen. De combinatie van de software en ‘de Russische wetgeving en offensieve cybercapaciteiten’ zouden de doorslag hebben gegeven.

Bedrijven met vitale diensten (bijvoorbeeld op het gebied energienetwerken) en ondernemingen die nauw samenwerken met Defensie worden geadviseerd ook geen gebruik meer te maken van de antivirussoftware van Kaspersky Lab. Andere producten en diensten van het bedrijf blijft de overheid gewoon gebruiken.

Waarschuwingen

Antivirussoftware kan worden gebruikt voor spionage en sabotage. De Russische wetgeving vereist dat Russische bedrijven zoals Kaspersky Lab de  inlichtingendiensten van het land moeten helpen als zij daar om vragen. De Nederlandse inlichtingendiensten waarschuwen al jaren dat Rusland hier zeer actief is met digitale spionage.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:03
Datcher Gebruiker

Veel succes dan met het zoeken naar een anti-virus dat in een land zit waardoor geen spionage in andere landen wordt uitgevoerd….

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:23
wbree Gebruiker

De aanbieding van de D-F109 is erg onduidelijk.

Wordt deze zoals het plaatje suggereert geleverd met de Netwerk Audio speler (DNP-F109). In de specificaties kan ik daar namelijk niks over terugvinden. En ook de speakers?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:25
Grrrrrene Gebruiker

Bijzonder dat de Pioneer X-CM56D twee keer in de lijst staat met verschillende adviesprijzen, maar dezelfde verkoopprijs. De een uitverkocht, de ander niet. Ik vind de kleur om te huilen, maar dit is wel verwarrend voor mensen die wel interesse hebben.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:29
Grrrrrene Gebruiker

Oh, en het gewicht van de set lijkt me met 0,0023 kg (2,3g) ook bijzonder onrealistisch ;-)

Wat is het verschil tussen deze twee?

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/36551/115303/pioneer-x-cm56d.html

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/36551/115313/pioneer-x-cm56d.html

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:10
Moderator Jim Moderator

Hi Grrrrrene!

Ik zie dat ze inmiddels al uitverkocht zijn en dus van de site af zijn gehaald. Echter wel bedankt voor je scherpte!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

15 mei 2018 om 07:31
Wirit Gebruiker

Panasonic SC-RS54 2.1
Heeft deze een cd speler FM en DAB radio functie ? Of is dit een ander model ?
Heb deze info gevonden bij Panasonic.
Weinig informatie, niet de gewoonte van Ibood ?
Ook geen afmetingen..

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:07
Moderator Jim Moderator

Hi Wirit!

Ik zie inderdaad hetzelfde, hij heeft een DAB+ en CD-speler!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

15 mei 2018 om 11:12
matterne Gebruiker

Is De Tamron SP AF 17-50 mm f/2.8 XR Di II LD Aspherical Sony ook te gebruiken met een full frame en indien (of niet) zo wat zijn dan de gevolgen Wat zou anders het type nummer zijn.?.

Ik mag aan nemen dat deze lesn met het Amount systeem werkt van Minolta en niet met de new Emount!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 11:20
alfred007 Gebruiker

Moet ik voor de afzuigkap telkens een ladder gebruiken om deze aan en uit te kunnen ̀zetten

Beantwoorden

15 mei 2018 om 11:38

De PKM 9031 W afzuigkap heeft de volgende maattekening:

De bedieningsknoppen zitten dus circa 40 cm boven de onderkant van de afzuigkap.

De minimale afstand tussen het gasfornuis en de onderkant van de afzuigkap moet volgens de handleiding 75 cm zijn.

De knoppen zitten dus circa 115 cm boven de bovenkant van het gasfornuis. Afhankelijk van jouw lengte en de hoogte van het gasfornuis kun je dus bepalen hoe makkelijk je bij de knoppen kunt komen.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 13:25
eva864 Gebruiker

75 cm + 40 cm = 115 cm, niet 105.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 13:29

Woops. Dank voor je oplettendheid, Eva! Ik pas mijn berichtje direct even aan.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 14:19
EdwinPrins Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

15 mei 2018 om 15:55
aangeboden Gebruiker

Zijn deze koolstoffilters

Siemens LZ5350 Koolstoffilter
Voor de afzuigkap De PKM 9031 W afzuigkap?

Of zijn deze voor Siemens afzuigkappen?

Die koolstoffilter in de De PKM 9031 W afzuigkap, waar kan je die bestellen en mocht het niet bestelbaar zijn. Kan deze hergebruikt worden? Is deze makkelijk schoon te maken en opnieuw te gebruiken?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 16:52

Hoi aangeboden,

De Siemens koolstoffilters zijn niet geschikt voor de PKM 9031W.

De koolstoffilters uit de PKM 9031W zijn niet herbruikbaar, omdat ze niet te reinigen zijn. Ik zie dat de volgende filters geschikt zijn:

https://www.real.de/product/311884345/

Beantwoorden

15 mei 2018 om 16:34
Zoefferd Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

15 mei 2018 om 17:35
plmvg Gebruiker

Komen er nog meer van deze sales deze maand?

Beantwoorden

16 mei 2018 om 11:51

Ik kan niks beloven, maar ik verwacht nog wel wat mooie grote Flash Sales, ja :-)

Beantwoorden

16 mei 2018 om 09:44
freeclimb Gebruiker

Wat zijn de maten van de Siemens LZ5350 Koolstoffilters?

Ik heb het idee dat dit dezelfde zijn als in mijn whirlpool afzuigkap…

Beantwoorden

16 mei 2018 om 12:00

Ik heb de maten niet met zekerheid voor je kunnen achterhalen. Excuus hiervoor.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.