4 november 2014 om 00:04
iBOOD

ZyXEL

ZyXEL

Voor een net dat werkt!

Van routers tot switches en van NAS-servers tot Powerline plugs, je vindt het in deze Flash. Natuurlijk van ZyXEL!

4 november 2014 om 00:59
GJV93 Gebruiker

Beschikt de NSA325 v2 nou wel of niet over AFP (Apple Filing Protocol)?

4 november 2014 om 08:59
Moderator Rita iBOOD Moderator

Hi GJV93,

De NSA325 beschikt niet over AFP.

7 november 2014 om 10:31
Dedeurwaerdere Gebruiker

Ik ben een leek, betekent het niet beschikken over AFP dat de NAS niet (optimaal) functioneert met een Apple laptop?

4 november 2014 om 01:03
foxathome Gebruiker

XXX

Edited by: Tom

Beste,

alleen een prijsvergelijking doen met een correcte URL over identiek hetzelfde product ;).

Mvg,
Tom

4 november 2014 om 05:50
vinny1970 Gebruiker

Worden powerline toestellen niet altijd per twee verkocht?Met één powerline toestel kan je toch niets aanvangen!

4 november 2014 om 06:46
tvennekens Gebruiker

Met één niet, maar met bv drie misschien wel. ;o)

4 november 2014 om 08:48
florisks Gebruiker

tv bedoelt dat je misschien al bij de tig vorige ZyXEL sales een compatible/eenzelfde apparaat gekocht kan hebben…..

4 november 2014 om 13:17
tvennekens Gebruiker

Bijvoorbeeld, of je kan er eentje plaatsen waar je modem staat en via powerline verder verdelen naar woonkamer en bureau. Als ze ze per twee verkopen, heb je in dat geval eentje over (waar je wel voor betaald hebt). Dus in dit geval is het niet echt een nadeel.

4 november 2014 om 07:16
josstraetemans Gebruiker

powerline… Kunnen deze communiceren met powerlineadapters van andere merken?

4 november 2014 om 07:45
tvdham1981 Gebruiker

Zolang de andere merken maar voldoen aan: IEEE 1901 en “HomePlug AV Standard”
Zie: http://www.zyxel.com/nl/nl/ProductTab.shtml?pid=20121225160959&idx=3&c=nl&l=nl

6 november 2014 om 09:20
josstraetemans Gebruiker

Dank voor info

4 november 2014 om 09:16
tjorim Gebruiker