4 november 2014 om 00:04
iBOOD

ZyXEL

ZyXEL

Voor een net dat werkt!

Van routers tot switches en van NAS-servers tot Powerline plugs, je vindt het in deze Flash. Natuurlijk van ZyXEL!

22 november 2014 om 20:17
lindageraeds Gebruiker

Vandaag exact een week geleden dat ik heb geannuleerd.

Tot op heden staat de status nog altijd op bevestigd, volgens mij krijg ik m’n geld nooit meer terug :|

Ik hoop dat de postbode een dezer dagen aan m’n voordeur staat, zal hij leuk vinden als ik weiger, weer onnodige kilometers op z’n teller

23 november 2014 om 00:35
rhythmfh Gebruiker

Hallo,

Op 5-11 kocht ik een Zyxel NAS. Deze zou de 13e verstuurd worden. Op de 14e kreeg ik een email dat er iets verkeerd was gegaan (duh) en dat ik de week erop een mail zou krijgen over de levering. Die week is voorbij. Ik vind dit schokkend slecht. En het is niet de eerste keer (was eerder o.a. met een Google tablet). Ik ben dus eigenlijk erg ontevreden over de service en met name de communicatie van ibood. Ik wil weten wanneer ik mijn bestelde én betaalde artikel krijg, en wat jullie hieraan gaan doen. Hoe moeilijk kan het zijn? En dan niet zo’n automatisch gegenereerd prutsmailtje waar je niets aan hebt, zoals de vorige keer, maar een normaal antwoord. Ook als je niet kunt leveren. Ik verwacht voor a.s. woensdag antwoord, anders schakel ik Vara Kassa in en komt er een pittige melding op zowel Facebook als Twitter (heb een behoorlijk bereik). Ben het goed zat. 1 keer kan, de 2e keer is incompetentie dan wel gewoon je klanten haten of op z’n minst niet serieus nemen.

Hartelijke groet,
Rob

23 november 2014 om 13:03
richardnl Gebruiker

Hallo iBood, is er al zicht op wanneer de switch GS1100-16 geleverd gaat worden?

23 november 2014 om 15:13
hemmemichiel Gebruiker

Wanneer worden de service berichten is behandeld? Ik heb namelijk allang geannuleerd en ergens anders besteld en ook al ontvangen. Nu lees ik berichten dat jullie toch eigenwijs de producten toch verzenden ook al is er op tijd geannuleerd. Je kunt het niet maken om bij een product wat zo laat.is ook nog is de klachten en service behandeling zo traag te beantwoorden. En zeker ook niet het pakket toch versturen dat wij het moeten retourneren zodat wij extra kosten hebben. Mocht ik nog interesse blijven houden ligt helemaal aan ibood en hoe mijn service berichten worden behandeld.

23 november 2014 om 21:05
rhythmfh Gebruiker

Terugsturen is voor kosten van de webwinkel. Is in het consumentenrecht geregeld.

25 november 2014 om 08:59
Djorre Gebruiker

Moet je niet eerst zelf de kosten dragen voor het terugzenden en is het ook niet zo dat Ibood daarna pas de kosten gaat terugbetalen nadat je de kosten bewezen hebt …. Eigenlijk betalen ze pas 2 maand na het bewijzen van de onkosten

25 november 2014 om 12:10
TheAdder Gebruiker

Een optie is, welke ook door iBood wordt beschreven, is, als het pakket nog komt, deze te weigeren van de postbode. (hij/zij is dan niet blij, maar moet deze toch weer terug nemen) Het pakket gaat dan weer retour naar ibood en er zijn geen retourkosten aan verbonden. Het terugstorten van het aankoop bedrag ging trouwens erg snel, na 5 dagen stond het weer op mijn rekening.

Dit alles was voordat het goed mis ging bij iBood. Ik zit nog steeds op mijn NAS te wachten, volgens de bestelstatus al afgelopen vrijdag verzonden, maar tot nu toe nog niets gezien, maar houden vol dat alles goed komt!

25 november 2014 om 13:58
TheAdder Gebruiker

de NAS is net binnengekomen, bedankt iBood. Alles is (toch nog) goed gekomen.

23 november 2014 om 21:07
lindageraeds Gebruiker

http://www.klacht.nl/ibood/

Ze zijn er bij aangesloten dus ik raad aan iedereen z’n klacht daar te plaatsen

24 november 2014 om 08:53
tvdvoort Gebruiker

Goedemorgen, Is er al wat bekend over de juiste verzenddataum van ZyXEL PLA4201 500Mbps mini powerline-ethernetadapter??

24 november 2014 om 13:19
M3TT3 Gebruiker

Hier ben ik ook naar benieuwd, ik zit er ook op te wachten.

Ibood, is er nog nieuws hierover?

24 november 2014 om 13:32
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, ik heb helaas nog geen nieuwe informatie. Hoor ik iets, dan laat ik het weten. Excuses voor de vertraging. :-S

24 november 2014 om 14:39
hemmemichiel Gebruiker

Geen verdere informatie maar toch is mijn pakket zogenaamd al te ver in het proces dat ik nu moet wachten tot hij TOCH NOG bezorgd wordt om hem vervolgens te weigeren en dat het nu nog langer gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg!

24 november 2014 om 22:53
devobyte Gebruiker

Het is een serieuze vertraging en kloten service van ibood en al de eerste keer niet. Vraag me af of er ooit iets op tijd verstuurd word. Is er een Belgisch telefoonnr ook?

De 13de een mail gekregen ondertussen 11 dagen later en niets meer gehoord proficiat met zo’n service

24 november 2014 om 14:06
BlimpX Gebruiker

Weet iemand waarom ik adres 10.0.0.1 moet gebruiken om in de web configuratie te komen van de vandaag ontvangen NBG6616 router (in plaats van 192.168.1.1)?

24 november 2014 om 22:46
Flitzer Gebruiker

Volgens de handleiding kan dat o.a. gebeuren als je ‘Auto-IP-change Mode’ hebt geactiveerd en je WAN connectie een dynamisch IP address krijgt in hetzelfde subnet als het LAN IP address 192.168.1.1. Mocht dit inderdaad zo zijn, dan bij voorkeur de DHCP server in het modem uitschakelen (bridge mode).

25 november 2014 om 13:43
Moderator Dees Moderator

Hallo,

De (rest van de) Zyxel 16-poorts Gigabit Ethernet switches zal begin volgende week verzonden gaan worden.

Groetjes,
Dees

25 november 2014 om 15:00
ilja0704 Gebruiker

Dat zou héél fijn zijn :D

26 november 2014 om 18:05
hemmemichiel Gebruiker

Waarom kan ik mijn bestelling dan niet annuleren? Ik heb dit al de 19e gedaan en toch krijg ik een bericht dat de bestelling al te ver in de logistiek zit! Vandaag kreeg ik een mail dat ik hem kon annuleren maar dit staat recht tegenover dat eerste mailtje! Ik zou heel graag willen dat mijn pakket niet verzonden wordt en dat ik dus niet nog eens 2-3 weken hoef te wachten tot mijn geld is teruggeboekt. Ordernummer:

SO18010

25 november 2014 om 15:46
Fast_Stofke Gebruiker

Ik heb ook de zyxel nas besteld begin deze maand, ook een berichtje gekregen dat deze in de loop van VORIGE week zou verzonden worden maar nog steeds niets gehoord… Ibood: wanneer mag ik mijn product verwachten?

25 november 2014 om 16:07
copmac_nl Gebruiker

en hoe zit het met de Zyxel 24-poorts Gigabit Ethernet switches??

25 november 2014 om 16:09
copmac_nl Gebruiker

oh wacht die moeten nog gemaakt worden :-p

Enfin, never mind.

26 november 2014 om 09:53

Dag allemaal, gisteren is de Zyxel NSA325v2 Media Server verzonden. Over de andere deals: we verwachten die begin volgende week te versturen. Excuus voor de vertraging.

26 november 2014 om 10:55
edwinjn Gebruiker

Hallo Dees,

Je geeft aan dat dat de Zyxel 16-poort switch begin volgende week worden verzonden. Dat zou erg mooi zijn. Kunnen jullie de Ibood-ers die er een (of meerdere) hebben besteld een mailtje kunnen sturen als ze ook daadwerkelijk worden verzonden. Zodat we op automatisch de hoogte worden gesteld dat ze er aan komen. Deze service mag wel geboden na het lange wachten.

26 november 2014 om 11:15
Moderator Dees Moderator

Hallo Edwinjn,

Helaas werkt het systeem die de verzendnotificaties zou moeten mailen niet. 
Mijn advies is, meld je aan bij Postnl, daar kan je tegenwoordig zien dat er pakketjes naar je onderweg zijn.

Groetjes,
Dees

26 november 2014 om 11:58
Flitzer Gebruiker

MijnPakket lijkt de zendingen van iBOOD ook niet op te pakken. Bij een andere bestelling was de bezorger langsgekomen zonder voorafgaande melding in MijnPakket. Pas na registreren van de niet-thuis-code was het pakket zichtbaar. Inmiddels heb ik die bestelling een week in bezit, maar staat bij iBOOD nog steeds de status ‘bevestigd’. Nee, het informatiesysteem rond verzenden is bij iBOOD volledig ingestort.

Zojuist ook de bestelling maar geannuleerd van de 16p switch. Geld terug krijgen zal wel een paar weken duren en vermoedelijk zullen er extra mailtjes/telefoontjes nodig zijn, maar dat neem ik maar voor lief. Binnenkort zal de GS1900-16 managed switch hopelijk goed leverbaar zijn (de 24p versie is in ieder geval niet duur). Nu maar hopen dat de prijs daarvan een beetje netjes wordt.

Ik hoop wel dat iBOOD de zaken wat beter op orde krijgt. Er zijn de laatste tijd best wel weer leuke aanbiedingen en de site is zeker beter (vooral het kunnen combineren van bestellingen), maar de administratie is een puinhoop.

27 november 2014 om 16:34
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Als het goed is worden de onderstaande artikelen morgen of maandag verzonden.

Zyxel GS108-Bv2 8-Port Desktop
Zyxel GS1100-16 Gigabit Ethernet Switch 16 port
Zyxel NBG6503 Media Router
Zyxel NBG6616 Media Router
Zyxel NSA325v2 Media Server
Zyxel PLA4201 500 Mbps Ethernet Ada
Zyxel 16-poorts Gigabit Ethernet switch

Groetjes,
Dees

28 november 2014 om 18:24
bogus Gebruiker

ben het wel eens met de meeste andere kopers …

verkopen is leuk maar zorg ook voor info als het dus niet zo loopt als gepland

en volgens mij is dat niet elke dag het forum afscrollen!!

Je heb van elke koper de email dus mailtje met wat info zou toch niet verkeerd zijn

en ja dat zullen best wel veel mailtjes zijn maar dat betekend dat je ook veel verkoopt

of als het echt heeeeeeeeeeeeel veel werk is verander dan op ze minst   de status van bevestigd ( wat dat ook mag betekenen) naar vertraagd en de leveringsdatum naar onbekend.

als de koper dan checkt ziet dat gelijk. nu staat er nog steeds 14 november… en ik hoop niet dat dat 2015 is:(

me status is nog steeds bevestigd dus ik zal wel bij maandag zitten… ik wacht af

oh en  een vraag ik heb de switch en adapters besteld krijg ik het toch wel compleet ik heb niks aan het 1 zonder de ander. Kan het dan weer terug gezonden worden ?

hoe werkt die flash sales eigenlijk tijdje terug was het ook al zo rommeltje

je verkoopt  eerst en zet je dat door naar verkoper of heb je er aantal op voorraad ?

want er staat een datum of tot uitverkocht. dus ik snap eigenlijk heel dit gebeuren niet

want als ik zo is terug scroll lijkt het of er niks geleverd is misschien is leuk om te vertellen hoe het gaat …

28 november 2014 om 00:32
Systze Gebruiker

Ik heb nog Niks ontvangen, totaal Niks…

Zo kan ik ook wel wat verkopen en gewoon niet leveren, en mij het forum laten opzoeken hoe het zit,

Want Niks geen mail hierover ontvangen.

Ik weet dat bij aankopen via Ibood je geduld moet hebben, maar dit lijkt op Niks

28 november 2014 om 07:49
Moderator Dees Moderator

Hallo Systze,

Wat heb je besteld en is nog niet geleverd?
Misschien dat ik kan achterhalen waar het probleem zit.

Groetjes, 
Dees

29 november 2014 om 20:55
khpang Gebruiker

Hmmm… eindelijk vandaag ontvangen de NAS en 8prt switch… tis bijna al Dec. joh.

Dacht nog geflash te worden bij deze Flash-Sale. :(

Een tegemoetkoming zal wel zeer gepast zijn na de verschrikkelijke service.. voor allen die zolang gewacht hebben. iBood!!!

1 december 2014 om 11:42
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag zijn er weer producten van Zyxel verzonden.

Zyxel GS108-Bv2 8-Port Desktop

Zyxel GS1100-16 Gigabit Ethernet Switch 16 port

Zyxel NBG6503 Media Router

Zyxel NBG6616 Media Router

Zyxel NSA325v2 Media Server

Zyxel PLA4201 500 Mbps Ethernet Adapter

Groetjes,
Dees

1 december 2014 om 15:50
faesk Gebruiker

Nog steeds NIETS ontvangen…

8P switch en NAS! SO16872

Zwaar teleurgesteld in de zeer gebrekkige communicatie van IBOOD, zelfs na herhaaldelijk telefonisch contact!!

1 december 2014 om 15:57
Moderator Dees Moderator

Hallo Faesk,

Ik ga het voor je terugkoppelen naar de betreffende afdeling.
Je hoort zo snel mogelijk iets.

Groetjes,
Dees

3 december 2014 om 00:06
faesk Gebruiker

je hebt er geen idee van hoe spannend het is om van jullie eens iets te horen! Tot nu toe dus nog STEEDS NIETS! Graag dus snel de nodige reactie!!

3 december 2014 om 10:04
Moderator Dees Moderator

Hallo faesk,

Excuses dat je nog steeds niets hebt gehoord.
Ik ga nog een keer navraag doen voor je.
Groetjes,
Dees

3 december 2014 om 10:52
faesk Gebruiker

dank je wel

2 december 2014 om 00:16
TheAdder Gebruiker

hallo iBood,

nas 325 reeds ontvangen, de aanhouder wint, echter nog geen BTW factuur ontvangen en geen mogelijkheid deze via ‘mijn bestellingen’ op te vragen. Hetzelfde probleem als Feask, mail worden niet beantwoord dus slechte communicatie…. Hoe krijg ik nu een factuur ?

groeten, ad

2 december 2014 om 17:17

Dag Ad, door nog geduld te hebben. De afdeling Customer Service (bij wie je verzoek terecht komt) behandelt deze vragen. Ze hebben het op dit moment echter zeer druk door alle vragen die binnen komen. Je krijgt je factuur dus zeker, maar het kost helaas wat meer tijd dan normaal. Excuses hiervoor.

2 december 2014 om 22:53
TheAdder Gebruiker

vandaag antwoord en factuur gekregen!

veel succes op de afdeling CS.

tot de volgende iBood

9 december 2014 om 01:34
hemmemichiel Gebruiker

Vorige week Zaterdag. Dus de 29e heb ik het pakket aan de deur retour laten gaan. Ondertussen nog geen enkele update verder gehad..

9 december 2014 om 07:51
Moderator Dees Moderator

Hallo Hemmemichiel,

Als je het geweigerd hebt, dan komt dat hier binnen, verwerken ze het, en krijg je je geld retour.

Groetjes,
Dees

15 december 2014 om 11:33
hemmemichiel Gebruiker

Mersservices het weer 6 dagen verder. En nog steeds niet verder geholpen. Mijn geld nog niet terug. Op mijn ingezonden vraag naar de costuMersservice nog steeds geen antwoord gehad. Ik krijg het gevoel dat ik gescamd wordt.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.