18 mei 2018 om 09:30
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg...

"En BAM, bluvn deuredrammn!". Vrij vertaald: BAM, blijven doorgaan! Het lijkt ons maar eerlijk om toe te geven dat 't Hof van Commerce - een rapformatie uit het verre West-Vlaanderen - ons de inspiratie gaf voor deze knock-out deals. En ook deze keer zijn ze er BAM op! Oordeel maar zelf. ;-)

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

Opgelet: Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

18 mei 2018 om 09:38
iSMURF Gebruiker

Microsoft Surface Pro 4 Type Cover 0,0 euro? Dat is pas een deal!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Oeps, foutje!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:41
philipper Gebruiker

De Lenovo Moto X4. bezet de 2e SIM kaart het geheugenkaart-slot of is dit apart? (2 simkaarten +1 geheugenkaart mogelijk?)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:44
philipper Gebruiker

En hoeveel GB RAM?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:28

Deze Lenovo Moto X4 heeft 3 GB RAM.

Daarnaast is het tweede kaartslot hybride, hier kun je dus kiezen tussen een 2e simkaart of een geheugenkaart.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:07
timpeke Gebruiker

Voor welk type cameratoestel is de Sigma 30 mm f/1.4 DC DN? APS-C camera’s? Sony mount?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:21

Deze heeft een Micro Four Thirds mount.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:54
Ruudje_NL Gebruiker

Hoe weet ik of het

Neff 4-voudig CLOU-Systeem
in mijn oven past?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:30

Deze zijn geschikt voor de ovens van Neff.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:51
Boekel1975 Gebruiker

Iemand geluk gehad met de Iconbit Smart Scooter 6
voor *knip*,95 (blauw) i.p.v. *knip*,95 (zwart)?

Edited by: Kris – geen prijzen op het forum aub!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 13:13
ilseken Gebruiker

Waarom een Bosch accu grasmaaier aanbieden zonder accu en oplader?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ilseken,

Er is ook veel vraag naar machines zonder accu’s door mensen die al veel accu’s van een bepaald merk hebben. Daarom zie je ook dat er vaak accu machines zonder accu verkocht worden. Het maakt de aankoop dan wat goedkoper. Als je nog geen accu’s hebt dan zijn ze los bij te kopen natuurlijk en misschien is de deal dan niet zo aantrekkelijk meer. Mocht je graag deze accu grasmaaier ook eens met accu’s als deal willen zien, dan kun je altijd de inkopers tippen en wie weet komt die dan ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:14
ebergsma1 Gebruiker

de “montage handleiding” van de vivanco tv-beugel klopt denk ik niet

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:57
PieterK77 Gebruiker

kan de bosch grasmaaier ook aangesloten worden op netstroom aangezien er geen accu en acculader worden meegeleverd?

ik heb een bosch accuboormachine met dito oplader gekocht eerder met 18v 5a accu;  kan dezelfde oplader gebruikt worden? (AL1860CV)

er is momenteel een actie bij bosch voor gratis accu geldt deze ook voor de aanschaf bij Ibood?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 17:14
PieterK77 Gebruiker

Hoe lang duurt het voordat er een reactie komt vanuit ibood?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 22:42
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PieterK77,

Excuus voor de late reactie. Een accu grasmachine kan niet op netstroom. Ik zie de grasmaaier niet meer tussen de deals staan, dus kan zo niet voor je nagaan of de accu’s van je schroefmachine op de grasmaaier zullen passen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:27
motormuis001 Gebruiker

De “Telestar digiHD TT 3 SC DVB-T2 Receiver”kost bijna niks, maar hoe bruikbaar is die eigenlijk in Nederland? Volgens mij zijn alleen NPO1, 2, 3 en de eigen regionale omroep vrij ontvangbaar, niet in semi-HD of full-HD, maar in de miserabele resolutie van 576i. Of heb ik iets gemist?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:29
Kees1977 Gebruiker

Bij de Sennheiser HDR 185 Wireless Over-ear staat dat deze een Bluetooth-bereik heeft van 20 meter. Deze Sennheiser bevat echter helemaal geen Bluetooth, maar maakt gebruik van RF (Radio Frequency). M.a.w. het maakt gebruik van een dock dat het bedrade signaal omzet in een RF-signaal en doorstuurt naar de koptelefoon. Lijkt me handig om dat ook in de beschrijving te melden, zodat mensen niet voor een teleurstelling komen te staan als ze dit product bestellen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:47

Bedankt voor je oplettendheid, Kees. We gaan dit direct verhelderen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:34
johnybh0 Gebruiker

Hey iBood, die Graef is een afklopbakje om je filterdrager in leeg te kloppen, geen melkopschuimer

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:41

Hoi Johny,

Dat klopt helemaal, we gaan dit direct aanpassen. Bedankt voor je alertheid!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

19 mei 2018 om 01:06
johnybh0 Gebruiker

Wel een echte knockout deal dus ;):)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:41
dvanautgaerden Gebruiker

Hi iBood. Komt het toestel voor de Babyliss Baardtrimmermessen ook nog langs?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:48

Het zou zomaar kunnen, maar ik durf het helaas niet te beloven!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:57
vj_boem Gebruiker

De siemens HZ368306 is deze inbouwbaar in de HB655GBS1?

Ik vind nergens afmetingen terug.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 17:29
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag vj_boem,

De afmetingen van de HZ368306 zijn 47 x 36 x 6,5 cm.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 19:52
erendiz Gebruiker

De Siemens HC7A4540 oven raad de volgende 3voudige telescooprails HZ338252 of HZ338356 aan. Kan deze HZ368306 ook in deze Siemens gemonteerd worden?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 22:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond erendiz,

Van de HZ338252 kan ik geen specificaties vinden en de afmetingen van de HZ338356 verschillen nogal van het model die hier aangeboden wordt. Je zou het nog kunnen opmeten of het gaat passen.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 00:26
erendiz Gebruiker

waarin verschillen ze nogal dan?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 00:45
Moderator Niek Moderator

De afmetingen van de HZ338356 zijn 41 x 30 x 6,5 cm en de afmetingen van het type in deze sale zijn 47 x 36 x 6,5 cm

Beantwoorden

18 mei 2018 om 16:48
plmvg Gebruiker

De Panasonic Accugreep Digitale Camera, heb je daar ook een typenummer van?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 23:38
Moderator Niek Moderator

Goedenavond plmvg,

Ik heb het typenummer niet voor je kunnen achterhalen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 17:31
EMONKEY Gebruiker

De tom tom adventurer was leverbaar in 2 kleuren: de zwarte uitvoering voor 119,95 (helaas uitverkocht) en de nog beschikbare oranje variant voor 169,95. Wat is het verschil behalve de kleur van het bandje dat de pijs van de oranje variant 50 Euro duurder is. Op de site van TOMTOM kan ik geen verschil in functionaliteit ontdekken. Best Ibood voor 119,95 hebben we een deal dan verlos ik jullie van de oranje versie….

Edited by: Paul
bedankt voor je interesse in de TomTom Adventurer, maar beide deals zijn inmiddels uitverkocht
ook zonder jouw aanbod is het iBOOD gelukt om van deze producten “verlost” te worden :)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 18:05
bastiaanbazen Gebruiker

Goedemiddag,

Wat is het type nummer van de telescopische rails voor de neff oven? Gaat om de variant met 3 niveaus.

Dit om op te zoeken of deze in mijn oven past.

Dank alvast!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 22:50
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bastiaanbazen,

Ik kan maar één type rails vinden, dus ik vermoed dat het om dezelfde gaat. Het type nummer van die rails is Z13TF36X0.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 19:47
kloete Gebruiker

past de set HZ368306 in de SIEMENS OVEN CB635GBS1

mvg

Beantwoorden

18 mei 2018 om 21:51
PieterK77 Gebruiker

Hallo ik heb om drie uur een vraag gesteld nog steeds geen reactie? Ik heb de bosch maaier besteld maar de vraag is/was of de actie van Bosch voor een gratis accu ook geldt bij de aanschaf bij ibood.

Als dit niet mogelijk is wil ik de koop namelijk annuleren.

Ps: is de maaier ook zonder accu te gebruiken (netstroom mogelijkheid?).

Beantwoorden

18 mei 2018 om 22:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PieterK77,

Excuus voor de late reactie. De actie met de gratis accu is volgens mij al verlopen bij Bosch. Of er moet ondertussen weer een nieuwe actie gestart zijn, maar op de website van Bosch kon ik hier niets over vinden. De grasmaaier werkt niet op netstroom, maar alleen op een accu.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 23:14
PieterK77 Gebruiker

Actie geldt tot 4 juli 2018. Maar de antwoorden vanuit Ibood bieden weinig vertrouwen. Ik ga de koop annuleren want wat heb je nu aan een maaier zonder accu en oplader als alleen een accu specifiek voor deze maaier kan worden gebruikt en die dus sowieso ook aangeschaft moet worden.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 23:35
Moderator Niek Moderator

Dan is er een nieuwe actie begonnen. Ik weet dat er ook een actie met een gratis accu was die tot 30 april liep.

Het is meestal zo dat machines die op een accu werken niet op netstroom werken. Je kunt aan de hand van het type van de grasmaaier op de website van Bosch wel controleren of de accu’s van je schroefmachine op de grasmaaier werken. Deze deal is dan ook ideaal voor mensen die al accu’s hebben van Bosch en die geschikt zijn voor deze grasmaaier. Doordat er geen accu’s en lader meegeleverd worden is de prijs ook lager.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 03:08
Mr. Worf Gebruiker

Die Magnat Quantum 673 is (als je een setje van 2 wilt hebben) hier goedkoper: https://www.hifioutlet.nl/magnat-quantum-673-zwart

Beantwoorden

19 mei 2018 om 04:55
sanderjorn Gebruiker

Misschien toch weer eens tijd om meerdere kwalitatief goede platenspelers aan te bieden voordat ze binnen een split of a sec uitverkocht zijn? ????

Beantwoorden

19 mei 2018 om 04:56
sanderjorn Gebruiker

Wilde maar 1 vraagteken doen, maarja het werden er toch wat meer…

Beantwoorden

19 mei 2018 om 23:09
Moderator Paul Moderator

Het forum is nog niet ingesteld op emoticons. Die worden omgezet in vraagtekens.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 07:01
SytseK Gebruiker

Wat is de kleur van de samsung s7 edge hoes?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 13:28
jan_lenaerts Gebruiker

Ibood kunnen we antwoord krijgen op deze vraag?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 23:12
Moderator Paul Moderator

De Clear View Cover is transparant (doorzichtig) en heeft daardoor geen specifieke kleur.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 07:18
GroteSmurf3 Gebruiker

Twee vragen over de Kaspersky total security aanbieding:

- Waarom sturen jullie niet gewoon (zoals iedereen) digitaal een key? 7 euro verzendkosten op 20 euro is erg veel en in het geval van software totaal onnodig.

- Als ik er 2 bestel en ik voer beide codes in, heb ik dan een gelijk licentie voor 2 jaar?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 08:25
oinkoink12 Gebruiker

omdat je moeilijk een doosje over de mail kan sturen.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 08:53
GroteSmurf3 Gebruiker

Het is 2018, wie stuurt er nog doosjes met daarin software..?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 09:00
Moderator Kris Moderator

Beste GroteSmurf3, deze aanbieding zou meer “handling cost” dragen indien iemand het doosje opendoen moet, en de code uittypen in een mail naar jou ;-) Antivirusproducten zie je vaak in doosjes verkocht worden, zelfs onze lokale kruidenier op de hoek heeft, naast de SIM kaarten (in doosjes) ook een berg antivirusspul (in doosjes), die je snel, bij de aankoop van een appel, kan meegritsen. O ja, daar kost het doosje zelfs meer dan iBOOD’s prijs inclusief verzending.

Fijn weekend gewenst!

Mod Kris

Beantwoorden

19 mei 2018 om 09:22
GroteSmurf3 Gebruiker

Dag Kris,

Dank voor je snelle antwoord.

Dat de lokale kruidenier (die geen digitaal platform heeft) in dit aspect niet mee kan gaan met zijn tijd betekent natuurlijk niet dat jullie dat ook niet kunnen. ;)

Het is een scherpe aanbieding, zeker, maar nu juist die verzendkosten maken dat ik het ergens ander goedkoper kan krijgen, en dan wel gewoon een key.

Maar goed, prettig weekend!

Beantwoorden

19 mei 2018 om 09:33
oinkoink12 Gebruiker

Tis niet voor niets een opruiming van oude voorraad uit een ander warehouse. Dus ik denk dat de insteek ook is om met de tijd mee te gaan.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 08:36
anneke-rob Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de Bosch HEZ333003? Op internet zie ik alleen de afmetingen met verpakking.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 08:40
oinkoink12 Gebruiker

standaard oven afmetingen

50×40

Beantwoorden

19 mei 2018 om 11:23
iBroeder Gebruiker

Ik hoop dat die Logitech G Saitek X-52 Flight Control System ooit terug komt. Een nicheproduct, maar wel eentje waar ik heel benieuwd over ben.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 13:44
Moderator Kris Moderator

Beste iBroeder, je kan altijd terecht in ons tip-iBOOD-forum ;-)

Fijn weekend!

Mod Kris

Beantwoorden

19 mei 2018 om 11:29
Tante8 Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim
Prijsvergelijkingen graag met directe link naar het identieke product :-)

Beantwoorden

19 mei 2018 om 12:12
dara.uasg Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de Bosch HEZ333003

Ik ben benieuwd of deze in mijn inbouwoven past.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 13:42
Moderator Kris Moderator

Beste Dara.uasg,

ik heb dit voor jou gevonden: linkje

Hopelijk is dit een antwoord op jouw vraag!

Fijn weekend!

Mod Kris

Beantwoorden

19 mei 2018 om 17:48
thesultan Gebruiker

The last Guardian komende van €72.99? Wat een compleet van de pot gerukte prijs is da? Kost nieuw €26 (budgetgaming.nl) dus welgeteld 0% korting.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 23:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond thesultan,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst werd uitgebracht. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier

Beantwoorden

20 mei 2018 om 09:22
damianvdbroeck Gebruiker

Hallo Ibood, kunnen jullie nakijken wanneer ik mijn Xbox One S met Forza Horizon 3 krijg? Volgens mij klopt er het een en ander niet… Bestelnummer SO2243132

Beantwoorden

20 mei 2018 om 09:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen damianvdbroeck,

Ik ga dit even doorgeven aan de klantenservice. Zij zullen dan na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.