29 mei 2018 om 00:05
iBOOD

Meepakkers

Meepakkers

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

30 mei 2018 om 16:24
koelkast89 Gebruiker

Bij de Trendgeek TG-002 Quadrocoptor zit er ook een camera in? als ik het plaatje moet geloven wel, maar als ik op google ga zoeken zie ik die alleen bij de TG-002+?

Beantwoorden

30 mei 2018 om 17:54
Birrr83 Gebruiker

ik had dezelfde vraag maar ook nog geen reactie. lastig terug te vinden of hier een camera op zit

Beantwoorden

30 mei 2018 om 17:55
koelkast89 Gebruiker

Ja ik had gezien daarom dacht ik stel hem ook eens, er is ook weinig te vinden over dit type..

Beantwoorden

30 mei 2018 om 21:00
BartjeP Gebruiker

Vraagje ivm Carpoint Mini-Luchtcompressor 12 V. Wordt deze geleverd met met adapter zodat je hem ook via het stopcontact kan gebruiken ? (220 V)

Beantwoorden

30 mei 2018 om 22:53
Moderator Paul Moderator

Let op! Het laatste uur van deze Hunt is bijna aangebroken!

Als je artikelen in de winkelmand hebt verzameld, zorg dan dat je vóór middernacht af gaat rekenen. 
Anders verdwijnen de producten om klokslag 00:00 uit de winkelmand en sta je met lege handen.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:03
elianmars Gebruiker

Lekker dan…. ik wil drie artikelen, inclusief gratis verzenden, afrekenen om 23:58 uur, krijg ik de melding dat mijn winkelwagentje leeg is.

Heel jammer dit…..

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:09
Hyack Gebruiker

zelf probleem hier. Het was niet eens 00:00

Beantwoorden

18 juni 2018 om 09:33
rainbow208 Gebruiker

batterij al leeg na 6 maanden. Zou 3 jaar moeten zijn. Geen mogelijkheid de batterij te vernieuwen. Ibood reageert niet op het service verzoek…

Beantwoorden

18 juni 2018 om 23:43
Moderator Paul Moderator

Door drukte kan het wat langer duren voordat je een reactie krijgt van de klantenservice. Ik zal hen attenderen op jouw serviceverzoek.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.