29 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Dikke Deals!

Dikke Deals!

Alles boven de € 70

Al het mooie, al het dure… Dat vind je hier met een dikke korting zoals je dat bij iBOOD en tijdens de Hunt gewend bent. Van hele grote 4K TV naar stijlvol vormgegeven keukenmachine tot aan dikke receivers, luidsprekers, krachtige powertools en noem maar op.

30 mei 2018 om 22:55
Moderator Paul Moderator

Let op! Het laatste uur van deze Hunt is bijna aangebroken!

Als je artikelen in de winkelmand hebt verzameld, zorg dan dat je vóór middernacht af gaat rekenen. 
Anders verdwijnen de producten om klokslag 00:00 uit de winkelmand en sta je met lege handen.

Beantwoorden

30 mei 2018 om 23:05
Erikkie7 Gebruiker

Complimentje voor iBood.

Terwijl de hunt nog bezig is. De 29e besteld en vandaag al binnen: GoPro Heroes 5 met een of andere gratis UK/NL verloopstekker die niet nodig is aangezien hij enkel met een USB snoer wordt geleverd. Maar toch bedankt ;-)

Echt tof die snelle levering (lijkt bijna op de frisse blauwe concullega) . Morgen mooi spelen met dat apparaat, wahoe

Beantwoorden

30 mei 2018 om 23:13
BartBever Gebruiker

Er staat maar 1 Sony Rx100 in de Hunt en het is de mkI.

Beetje gezond verstand en dit kan iedereen vinden. Blijft hoe dan ook een leuk cameraatje  Ik heb zelf de mk4.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:00
iBroeder Gebruiker

De adviesprijs van de Samsung LS24H850QFUXEN Monitor is 296 EUR en niet 349 EUR!

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:37
iBroeder Gebruiker

hier is mijn bron: 
http://www.samsung.com/nl/monitors/led-sh850/LS24H850QFUXEN/ 
een snelle google zou trouwens ook hebben uitgewezen dat 296 EUR ook de prijs is op de twee grootste webshops

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:40
Moderator Paul Moderator

296 EUR is de huidige verkoopprijs via de website van Samsung, maar niet de adviesprijs. 
Het staat Samsung vrij om met de verkoopprijs af te wijken van de oorspronkelijke adviesprijs.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:03
MoHamdaoui Gebruiker

Hallo, Ibood,

Zijn de cameras uitverkocht!? Staat er namelijk niet bij, maar kan ook niet in het mandje

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:41
Moderator Paul Moderator

Je zat net tegen de afloop van de Hunt aan, waardoor het niet meer lukte.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:32
iBroeder Gebruiker

Adviesprijs voor de Omen by HP 24″ Monitor (Merk: HP   Type: 25 Z7Y57AA) is 255 EUR en niet 299,95 EUR 
http://www8.hp.com/be/nl/products/monitors/product-detail.html?oid=16129886

Beantwoorden

31 mei 2018 om 00:38
Moderator Paul Moderator

255 EUR is de adviesprijs exclusief btw, dus daar komt nog 21% bovenop.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 20:01
iBroeder Gebruiker

Oh… dat was mij niet opgevallen. Je hebt gelijk. Dan komt de prijs zelfs boven 300 EUR. In dat geval heb ik dan toch een koopje gemist ;-) ach ja

Beantwoorden

31 mei 2018 om 08:49
idronald Gebruiker

Geprobeerd om Samsung HWK-850 soundbar te bestellen. Met de knop ‘Ik neem er een’ werd er niets aan mijn winkelmandje toegevoegd. Ik heb het ’s middags een keer geprobeerd en twee keer ’s avonds via de iBood app, de mobiele web versie en de pc. De soundbar was en is niet uitverkocht. Graag assistentie.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 00:41
idronald Gebruiker

Ahum!!!

Beantwoorden

1 juni 2018 om 01:49
Moderator Stijn Moderator

Dag idronald

Ik heb je comment doorgegeven aan iBOOD, hopelijk kunnen zij je hiermee verder helpen.

Mvg
Stijn

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:31
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste idronald,

Spijtig om te lezen dat het niet gelukt is om de soundbar te bestellen tijdens de Hunt. Wat de precieze reden is geweest, kan niet meer achterhaald worden. We kunnen helaas niet achteraf een bestelling voor de soundbar toevoegen.

Voor een volgende keer raad ik je aan om de volgende suggesties te proberen:
-  cookies en cache opschonen 
-  uitloggen en opnieuw inloggen 
-  eventuele ad blocker uitschakelen 
-  vpn verbinding uitschakelen tijdens afronden van de bestelling (indien van toepassing)

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

1 juni 2018 om 15:54
idronald Gebruiker

Dank voor je antwoord. Ik had overigens alle suggesties al gedaan. Behalve VPN, want die gebruik ik niet. De soundbar was trouwens geen product die bij de Hunt thuis hoorde. Het was wel op dezelfde dag, echter was het onderdeel van Dikke Deals en was om middernacht nog steeds niet uitverkocht.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 07:17
me_too Gebruiker

Chapeau iBood. Ik heb gisteren al mijn Dyson Hot & Cool ontvangen. Dat is veel eerder dan verwacht, maar een welkome verkoeling voor de nacht. Dank daarvoor!

Beantwoorden

11 juni 2018 om 11:31
joeri_hendrickx Gebruiker

Hallo, wat is de verzendstatus van de Acer 14” Full HD Chromebook? Hij werd reeds aangekondigd op 6/6 (terwijl de oorspronkelijke verzenddatum 7/6 zou zijn). Sindsdien is er echter niets meer verandert. Status blijft op Ibood is ‘verzonden’ maar bij PostNL nog steeds ‘Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces’

Beantwoorden

14 juni 2018 om 20:12
joeri_hendrickx Gebruiker

reactie van Ibood nadat ik hier genegeerd ben met mijn vraag en ze dan via de customer service had gesteld:

“Ik heb jouw bestelling voor je opgezocht en zie dat jouw pakket bij ons distributie centrum terug is gekomen. De terugbetaling is daardoor automatisch in gang gezet en wordt binnen 2-5 werkdagen teruggestort op je Paypal account.

Het is technisch nog niet mogelijk om hetzelfde pakket nogmaals naar je op te sturen. Excuses hiervoor! Wij zijn mee bezig om in de toekomst nog een kans aan de klant te geven om het pakket toch in ontvangst te nemen. De aanbieding komt waarschijnlijk weer voorbij, houdt site in de gaten.

Excuses voor dit ongemak en ik wens je een hele prettige dag verder!

Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn naar aanleiding van dit bericht, laat het ons dan gerust weten!”

Ik denk dat jullie dringend een cursus customer service kunnen gebruiken. Ibood kan een pakket dat om één of andere reden is teruggestuurd niet opnieuw opsturen. Het pakket is volgens de track & trace zelfs nooit verzonden geweest. Maar om het even duidelijk te stellen, er is dus een fysiek pakket teruggekomen naar Ibood. Door welke fout dan ook, PostNL is nu niet bepaald de meest betrouwbare pakjesdienst, maar dat pakket zelf is nu ‘onverstuurbaar’. Of is iemand anders nu leutig op mijn chromebook aan het tokkelen? Ik ben benieuwd of Ibood toch nog enig respect zal tonen naar zijn klanten toe om dit op te lossen.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 15:27
Charlieee Gebruiker

De gopro 4 hero black (refurbished) die ik vorige week toegestuurd kreeg, werkt niet. Ik heb hem uit het pakketje gehaald, verbonden met de laptop om op te laden en de micro sd kaart ingestoken. Niets van reactie, geen lichtje die brand. Wat moet ik hiermee doen?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 15:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Charlieeee,

Dat is vervelend! Zou je via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Dead on Arrival” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 juni 2018 om 17:52
Charlieee Gebruiker

Heb ik reeds geprobeerd, maar ik kan dit niet aanklikken. ‘Dead on Arrival’ staat in het lichtgrijs terwijl de andere opties in het zwart staan. Nochtans zijn we binnen de 7 dagen. Mijn pakket werd geleverd op 5juni dus volgens mij is dit nog binnen de 7 dagen. Ik heb ook al meermaals gebeld en gemaild, maar krijg geen antwoord. Ik zou toch graag een werkende go pro krijgen + mijn verzendkosten.

Mvg,

Charlotte

Beantwoorden

11 juni 2018 om 21:26
Moderator Berlinda Moderator

Hoi Charlotte,

Dat is apart dat deze optie niet is aan te klikken. Om te zorgen dat dit wordt opgepakt, zet ik je melding nu door naar iBOOD. Ik hoop dat er gauw duidelijkheid kan worden geboden.
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

12 juni 2018 om 17:27
Charlieee Gebruiker

Krijg ik vanochtend eindelijk iemand aan de lijn. Ik leg mijn probleem uit. Geeft ze mij de optie dat ik de go pro terug stuur en mijn geld terug krijg. Neenee, de reden waarom ik deze go pro heb gekocht is omdat ik een werkende go pro wil, niet dat ik geld op mijn rekening wil. Mevrouw antwoord vriendelijk dat ze mij de gegevens van de leverancier gaat doorsturen zodat ik onderling met hem kan overleggen (vreemd, ik ging deze voordelige deal namelijk via jullie aan?). Oke tot hier aan toe, maar mijn mailbox blijft al de hele dag leeg…

Hopelijk tegen de vakantie toch een werkend toestel?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:58
onur51 Gebruiker

Samsung HW-MS651 besteld. Kreeg 7 juni mail dat mijn pakket is verzonden met DHL. Vandaag 11 juni staat er dat het pakketje nog niet ontvangen is door DHL??

Beantwoorden

11 juni 2018 om 21:22
Moderator Berlinda Moderator

Beste onur51,

Dat is spijtig om te horen. Ik maak hier melding van, zodat dit zal worden na gekeken. 
Fijne avond,

Berlinda

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.