21 juni 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Witgoed

OP = OP Witgoed
Kom dat zien!

Ga je binnenkort verhuizen of koelt je koelkast het bier niet meer optimaal? Dan zit je helemaal goed bij iBOOD. Vandaag in de aanbieding: wasmachines, vaatwassers, inbouwovens en vooral heel veel koelkasten. Kom dat zien! Kom dat zien!

LET OP

1. Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat de producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

2. Check hier de installatie- en bezorgvoorwaarden witgoed van iBOOD. De leverancier maakt later nog een afspraak om thuis te leveren. De verzenddatum geldt dus puur ter indicatie.

3. Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.
21 juni 2018 om 06:08
Sjassie Gebruiker

Handig zo een inbouwafwasmachine zonder inbouwmaten…

Beantwoorden

21 juni 2018 om 07:51
Moderator Lex Moderator

Beste Sjassie,

Om welke afwasmachine gaat het precies?
Dit forum is voor alle producten in de Flash.
Let wel op, sommige voorraden zijn zeer laag en kunnen soms zelfs uit 1 stuks bestaan!

Gr, Lex

Beantwoorden

21 juni 2018 om 07:05
scififreak1 Gebruiker

Bestelde een samsung 3weken geleden nog niet geleverd !!!!! En geen reacty op mijn mail wat is dit ibood ???????

Beantwoorden

21 juni 2018 om 07:45
Moderator Lex Moderator

Dit is zeer onfortuinlijk scififreak1,

Ik ga dit meteen doorzetten naar de juiste afdeling!

Gr, Lex

Beantwoorden

21 juni 2018 om 08:00
scififreak1 Gebruiker

Bedankt

Beantwoorden

21 juni 2018 om 08:52
aklasse Gebruiker

Ik heb de vaatwasser nooit ontvangen, was zoek geraakt. Zit nu met een gat in de keuken.

Wel geld retour na weken.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 08:53
pippe31 Gebruiker

IBOOD,

Oven en kookplaat HE 606 E VTC B 2DC E Teka, klinkt mooi, maar wat zijn de inbouwmaten??
Ik wil mijn huidige set vervangen, maar dan moet dit wel ongeveer passen…

Beantwoorden

21 juni 2018 om 08:54
pippe31 Gebruiker

Never mind…. OF JE KIJKT GEWOON NAAR HET PLAATJE HE…
sorry Ibood!

Beantwoorden

21 juni 2018 om 09:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pippe31,

Geen probleem het is nog vroeg ;-)

Beantwoorden

21 juni 2018 om 09:14
CvandenHeijkant2018 Gebruiker

Beste Inbood medewerker, Wat is de levertermijn van de wasmachine Blomberg WAF 71420? Ik wil deze graag laten leveren in Belgie. Wie is de vervoerder zodat ik contact op kan nemen voor levering? Ik heb begrepen dat de wasmachine wordt aangsloten correct? Alvast bedankt voor uw reactie.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cvandenheijkant,

Voor de uitgebreide leverinformatie van witgoed klik hier. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag :-)

Beantwoorden

21 juni 2018 om 10:39

Goedemorgen Niek, Merci voor je reactie. Ik heb de leverinformatie doorgelezen. Wat is op dit moment de levertermijn voor de wasmachine Blomberg WAF 71420? Standaard sluiten ze de wasmachine aan correct?

Beantwoorden

21 juni 2018 om 11:05
Moderator Niek Moderator

De verwachte verzenddatum is 25 juni. Dan zal er vanaf 25 juni, binnen 14 dagen contact met je opgenomen worden om een afleverafspraak te maken. De wasmachine wordt aangesloten inderdaad, mits aan de voorwaarden wordt voldaan zoals beschreven in de leverinformatie :-)

Beantwoorden

21 juni 2018 om 13:24

Goedemorgen Niek, Ik wil de wasmachine bestellen maar hij is al uitverkocht. Klopt dit?

Beantwoorden

21 juni 2018 om 13:36
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Cvandenheijkant,

Hij staat inderdaad helaas op uitverkocht.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 13:46

Dat is snel gegaan. Komt de deal nog terug vandaag of morgen? Dan bestel ik hem direct. Bedankt!

Beantwoorden

21 juni 2018 om 14:11
Moderator Niek Moderator

Het is ook een opruiming en dan is de voorraad vaak beperkt. Ik ben bang dat hij vandaag niet terug komt. Wel kun je de inkopers tippen en wie weet komt hij nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

21 juni 2018 om 16:54
brian_44 Gebruiker

Is het mogelijk een afspraak in te plannen vanaf 15 juli? Ik ga namelijk verhuizen en heb vanaf dan pas de sleutel en zou graag de spullen op mijn nieuwe adres geleverd hebben.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 23:31
Moderator Paul Moderator

Een datum vanaf 15 juli valt helaas buiten de periode van 14 dagen vanaf 25 juni.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 12:31
DorienD Gebruiker

Hallo! Ik probeer een CANDY wasmachine te bestellen maar in de laatste stap van het aankoopproces krijg ik nu al 10 minuten onderstaande melding. Is het normaal dat dit zo lang duurt?  “Een moment, we verwerken je bestelling. Hold on!”.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 12:35
DorienD Gebruiker

Intussen gelukt!

Beantwoorden

21 juni 2018 om 14:44
Jan.houben Gebruiker

De Beko din38330 is volgens Beko zelf een volledig integreerbare vaatwasser dwz zonder bedienpaneel bovenaan het front. Volgens de foto heeft het front wel een bedienpaneel. Wat is fout? Verkeerde foto? Verkeerd typenummer? En wat is dan wel de juiste informatie?

Beantwoorden

21 juni 2018 om 14:50
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jan.houben,

Bedankt voor het melden! Ik ga het even doorgeven en navragen wat onjuist is, het model nummer of de afbeelding.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 14:57
Jan.houben Gebruiker

Alvast dank, ik wacht met bestellen tot ik zekerheid heb omtrent het exacte model

Beantwoorden

21 juni 2018 om 16:06
Moderator Niek Moderator

De afbeelding bleek foutief te zijn en is inmiddels aangepast. Het is dus wel de din38330 :-)

Beantwoorden

21 juni 2018 om 18:06
brian_44 Gebruiker

Is het mogelijk een afspraak voor de levering in te plannen vanaf 15 juli? Ik ga namelijk verhuizen en heb vanaf die datum de sleutel en zou graag de spullen op mijn nieuwe adres geleverd hebben.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 19:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond brian_44,

Helaas is dat niet mogelijk. Vanaf de verwachte verzenddatum wordt er contact met je opgenomen en moet je hem laten leveren binnen 14 dagen.

Beantwoorden

21 juni 2018 om 19:41
teka59 Gebruiker

Klopt het nummer van de LG GBB 59 PZDZS? Op de site van LG is dit model onbekend?

Beantwoorden

21 juni 2018 om 21:06
Moderator Niek Moderator

Goedenavond teka59,

Wanneer ik het type nummer google, lijkt het wel te kloppen. Misschien vind je hem niet op de LG site omdat het een Duits model is?

Beantwoorden

21 juni 2018 om 21:25
soebieral Gebruiker

Hallo , vraagje heeft het vriesgedeelte van de Grundig GKMI 25720 nofrost ?

Beantwoorden

21 juni 2018 om 21:28
soebieral Gebruiker

Laat maar heb het al gevonden , heeft ie niet helaas. Jammer hoor.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:49
Jurgen_M Gebruiker

Hallo, Wat is de energieklasse van de PKM GS75.4 want de omschrijving get A+ aan en de specs A++. Bedankt alvast.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

De correcte energieklasse is A+. We gaan dit direct aanpassen. Bedankt voor je oplettendheid, Jurgen.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:40
Jurgen_M Gebruiker

Graag gedaan!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 13:16
ivogoderis Gebruiker

Beste,

Wat met de garantie op de Gorenje ORB 153 GR-L Koelkast? Er staat vermeld: Opgelet: Dit product is afkomstig uit ons Duitse warehouse.

Heb ik recht op 2 jaar garantie via Ibood op deze koelkast?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 13:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi ivogoderis,

Je hebt inderdaad recht op twee jaar garantie via ons!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 juni 2018 om 17:31
eessers Gebruiker

Beste,

Betreft koelkast Liebher IKP 2350-20. Kan de deur zowel links draaiend als rechts draaiend gemonteerd worden?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 23:10
Moderator Paul Moderator

Volgens informatie bij andere aanbieders zitten de scharnieren rechts, maar kan de draairichting omgewisseld worden.

Beantwoorden

6 juli 2018 om 17:24
herikw Gebruiker

Ik vraag me af wanneer de levering van mijn bestelde Caso WineDuett Touch 12 gaat plaatsvinden. De verwachte aflever datum stond op 25 juni. Inmiddels zijn we 12 dagen verder en heb totaal niks van ibood gehoord. Op mijn e-mail die ik donderdag verstuurd heb is ook nog niet gereageerd. Je mag toch of zijn minst verwachten dat je up-to-date gehouden wordt als er zich enige vertraging in de levering gaat plaatsvinden?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.