22 juni 2018 om 12:00
iBOOD

⏳ Daybreakers!

⏳ Daybreakers!
Van 12:00 tot 13:00 uur!

Snel, snel! Pak je bammetjes en hou je cursor in de aanslag, want tijdens de lunch pak jij deze Daybreakers. 

Tip: Zorg dat je voor 13:00u hebt afgerekend, anders verdwijnen de Daybreakers uit je winkelwagentje!

LET OP

Ook bij Daybreakers is de voorraad van de artikelen in deze zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

22 juni 2018 om 12:05
PSpillekom Gebruiker

Die aukey type c lader is helemaal niet te bestellen.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

De voorraad van deze lader was inderdaad beperkt, hij is al zeer snel uitverkocht, helaas!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:16
yennick Gebruiker

Beste klant,Om redenen die buiten onze macht liggen, is het externe bedrijf dat het softwareplatform van onze WiFi Home Cams (WLC-1000, WLC-2000, WLC-3000, WLC-4000) leverde, failliet gegaan. Wegens dit faillissement zullen de WiFi Home Cams en MyCam-app voor iOS en Android met ingang van 31 januari 2018 definitief niet meer werken. Vanaf die datum zal ook de MyCam-app niet meer verkrijgbaar zijn in de App Store/Google Play Store.Wij betreuren dit faillissement ten zeerste en bekijken momenteel de mogelijkheden om over te stappen naar een ander bedrijf voor het softwareplatform van onze WiFi Home Cams. Omdat we nog geen duidelijke tijdlijn hebben voor dit nieuwe softwareplatform, is ons beleid voor de WiFi Home Cams tot nader orde als volgt:- Heb je het product minder dan twee jaar geleden gekocht, gerekend vanaf de datum van vandaag? Dan kun je op vertoon van het originele aankoopbewijs een garantieclaim indienen bij het verkooppunt.- Heb je het product meer dan twee jaar geleden gekocht, gerekend vanaf de datum van vandaag? Dan kunnen we je een regeling aanbieden rechtstreeks via het Sitecom Learning Centre (http://www.sitecomlearningcentre.com). Ook voor deze regeling is het originele aankoopbewijs vereist.Onze excuses voor het ongemak.Sitecom Europe BV

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:27

Hoi Yennick,

Deze camera had inderdaad niet online mogen komen. We hebben hem direct uit de Flash Sale verwijderd.

Bedankt voor jouw alertheid!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:19
d.molenkamp Gebruiker

Goedemiddag,

Top aanbieding! Ik heb zojuist met de mobiele app dit spel besteld en betaald via iDeal.
De betaling is succesvol verwerkt maar hij staat nog in mijn winkelmandje en ik zie hem niet in mijn bestellingen terug? Gaat er iets fout?

Groet,
Danny

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:29

Hoi Danny,

Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen, je kunt de deal dus met een gerust hart weer uit je winkelwagentje halen. Klopt het dat je inmiddels wel een bevestigingsmail hebt ontvangen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.