12 juli 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Diversen

OP = OP Diversen
Snel zijn is de boodschap!

Allemaal verschillende spullen, ... Je hebt ze allemaal maar voor het grijpen in deze Flash Sale. Er geldt slechts één voorwaarde: je MOET snel zijn! 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

12 juli 2018 om 00:50
nikeaire Gebruiker

heb hier verleden week  dezelfde AAA batterijen gekocht voor 14,95 euro, en vandaag voor de zelfde 9,95 euro, kl..te

Beantwoorden

12 juli 2018 om 01:34
Moderator Niek Moderator

Goedenavond nikeaire,

Wanneer je die nog niet ontvangen hebt, dan kun je ze altijd nog kosteloos annuleren en voor deze deal gaan.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 01:44
nikeaire Gebruiker

er staat bij status : verwerking, en Verwachte verzenddatum: 12 juli 2018 , kan ik dit nog annuleren

Beantwoorden

12 juli 2018 om 02:36
Moderator Niek Moderator

Als het nog mogelijk is dan zie je de optie nog staan bij stuur serviceverzoek. Mocht het niet meer mogelijk zijn, dan kun je het pakket ook aan de deur weigeren en dan gaat hij ook weer terug naar iBOOD.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 07:01
denis1966 Gebruiker

No more AA????

Beantwoorden

12 juli 2018 om 10:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben deze keer enkel de AAA batterijen beschikbaar, helaas!

Beantwoorden

12 juli 2018 om 07:54
jolok Gebruiker

Ik heb ook vorige week besteld zou het niet beter zijn om in plaats van bestelling te weigeren een kortingbon te geven. Is veel klantvriendelijker & eerlijker = een  soort prijsgarantie zoals bij andere (web)winkels.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 19:26
nikeaire Gebruiker

vind ik ook

Beantwoorden

12 juli 2018 om 08:16
lucyss Gebruiker

De 1More Triple Driver Hi-Res In-Ears | Lightning is deze alleen met aansluiting voor de iphone, of ook voor android.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 10:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lucyss,

Deze is inderdaad alleen met een Lightning adapter en dus alleen geschikt voor iPhones.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 10:24

Deze heeft enkel een Lightning connector voor de iPhone.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 22:10
charlybrown Gebruiker

Weet je het zeker dat deze uitvoering de Lightning is? Ik heb hem bestelt, maar heb niet in de gaten gehad dat er twee versies waren. Ik heb geen apple product, dus heb er dan niets aan? Dan kan ik helaas beter annuleren.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 22:14
charlybrown Gebruiker

De link die jullie gebruiken op jullie site naar techradar voor een review is de gewone uitvoering.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 22:46
Moderator Paul Moderator

Hallo charlybrown,

Voor een review maakt de manier van aansluiten niet veel uit. De aangeboden uitvoering is met een Lightning connector. Aangezien jij geen Apple producten hebt, zijn deze in-ears voor jou helaas niet bruikbaar en kun je beter de aankoop annuleren.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 juli 2018 om 08:18
noliko Gebruiker

Bij een vorige actie deze keukenrobot gekocht maar als mijn echtgenote meel heeft gedraaid voor het bakken van een brood krijgt ze de mengkom niet los en moet ze mijn hulp inroepen ,  zo heeft de mengkom zich vast gewrikt !!!

Beantwoorden

12 juli 2018 om 10:53
prakkenc Gebruiker

Een Kitchen-Aid neem ik aan? Tip: smeer de voet en de plaat in met een heel klein beetje sla-olie/rijstolie/olijfolie of andere eetbare/voedselverantwoorde olie (liever géén WD-40 of iets dergelijks). Dan komt de kom veel makkelijker los. Dit is een bekend Kitchen-Aid dingetje.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 08:45
Pedro1234 Gebruiker

Hallo ik wil 5 stuks van de Philips inbouwspot Alcor bestellen. Maximaal te bestellen is 4 stuks moet ik apart nog 1 extra bestellen  moet ik hier dan ook weer apart verzendkosten voor betalen of kan dit in 1verzending aan het gewicht kan het niet liggeng

Beantwoorden

12 juli 2018 om 10:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pedro1234,

Je kunt per keer maximaal vier stuks van dezelfde deal bestellen en maximaal vier bestellingen per dag. Je kunt dus inderdaad een tweede bestelling plaatsen voor de vijfde. Dit is gedaan om opkopen te voorkomen.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 08:51
Eagle1969 Gebruiker

Goedemorgen iBood, zijn de AA al uitverkocht ?

Beantwoorden

12 juli 2018 om 10:14

We hebben deze keer geen AA batterijen beschikbaar, helaas.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 09:36
Reyerh Gebruiker

De 1More in-ears hebben geen 3,5mm aansluiting ??

Beantwoorden

12 juli 2018 om 10:24

Deze heeft enkel een Lightning connector.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 11:06
devriese.wouter Gebruiker

de hauppage recorder, neemt die intern op op een schijf, of wordt hiervoor de aansturende computer gebruikt? If so, is hier van bekend hoeveel CPU dit in beslag neemt?

Beantwoorden

12 juli 2018 om 11:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen devriese.wouter,

De Hauppauge stuurt de content inderdaad naar de aansturende computer. Hoeveel CPU dit in beslag neemt hangt ook wat af van je hardware. Om wat voor processor gaat het? Dan kan ik wat gerichter zoeken.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 11:17
eigenaar-verkoopt.be Gebruiker

Beste ibood,

Zijn er nog 20 Ledmaxx pendels beschikbaar?

Eventueel verschillende kleuren?

Bedankt voor de info.

Groeten frederick

Beantwoorden

12 juli 2018 om 11:48

Hoi Frederick,

We hebben van elke kleur nog minimaal 20 Ledmaxx pendels beschikbaar.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 12:46
eigenaar-verkoopt.be Gebruiker

Bedankt voor uw respons.

Hoe kan ik deze dan bestellen?

Ik kan maximum 4 stuks in mijn mandje plaatsen. Daarna krijg ik de melding dat de voorraad beperkt is. Kunnen jullie toevallig 20 zwarte in mijn mandje plaatsen? Ps.: gisteren mijn vorige bestelling ontvangen en zoals altijd TOP!

Beantwoorden

12 juli 2018 om 23:39
Moderator Paul Moderator

Per bestelling kun je maximaal 4 identieke producten kopen en per dag maximaal 4 bestellingen plaatsen. Om 20 stuks te verkrijgen zou je 5 losse bestellingen moeten plaatsen (verdeeld over vandaag en morgen).

Wij kunnen geen producten in je mandje plaatsen, maar misschien kan iBOOD iets voor je doen als je een email stuurt met de gewenste aantallen en kleur(en), via community@ibood.com

Beantwoorden

12 juli 2018 om 19:51
AndreasVH Gebruiker

Is het niet meer mogelijk om 4 van de Troyes eetkamerstoelen te kopen?

Groet Andreas

Beantwoorden

12 juli 2018 om 20:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond AndreasVH,

Wanneer je nog maar één kunt selecteren, dan zijn ze bijna uitverkocht en gaat het om de laatste(n).

Beantwoorden

12 juli 2018 om 22:02
EllyAp Gebruiker

Zijn de Philips spots alleen voor gebruik binnen of kunnen ze ook buiten gebruikt. Onder een dakrand van een plat dak.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 23:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond EllyAp,

Ik ga dit morgen even voor je navragen. Op de site van Philips wordt wel aangegeven dat de Alcor IP23 heeft en tegen verstuivend water bestand is, maar ik weet niet helemaal zeker of dat dezelfde spot is.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 09:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen EllyAp,

Er wordt geadviseerd om de spots in huis te gebruiken, dus we kunnen niet garanderen dat ze buiten gebruikt kunnen worden. Je kunt het wel proberen natuurlijk :-)

Beantwoorden

13 juli 2018 om 00:21
Dannietjuh Gebruiker

Hallo, 

Zitten bij de Pendels wel LED-lampen?
Heb ze paar dagen geleden ontvangen van een uitverkoop in juni. LED-lampen niet bijgeleverd, wel aangegeven bij bestelling/factuur.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 00:31
Moderator Lex Moderator

Beste Dannietjuh,

In de tekst staat in elk geval bij deze deal expliciet erbij dat de LED lamp erbij geleverd wordt.

Gr, Lex

Beantwoorden

13 juli 2018 om 15:02
wotsjdis Gebruiker

Hallo, wordt bij de Hercules DJ gear ook de Djuced software meegeleverd?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 15:58
pvl1987 Gebruiker

De meegeleverde paulman led lamp, is deze dimbaar?

Gr. Peter

Beantwoorden

13 juli 2018 om 19:35
DutchMill Gebruiker

Wordt de Bresser verrekijker 7×50 standaard geleverd met een draagtas?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 22:57
kooij Gebruiker

Niet echt een koopje die Grohe EuroDisc. Overal rond de 60 euro. Nergens adviesprijzen van over de 200 euro. EANNummer 4005176874772 (Dank voor het vermelden IBOOD)/ Bij badkamerwinkel.nl 59.27 (https://www.badkamerwinkel.nl/grohe-eurosmart-cosmopolitan-douchekraan-chroom-32837000?channable=a6783.NDAwMTAwMzEwMTg&gclid=EAIaIQobChMIpYHRsPmc3AIVBVXTCh300AEJEAQYBCABEgKFqvD_BwE). Ik heb steeds minder vertrouwen in de adviesprijzen hier.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 23:01
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs is een prijs die de fabrikant bij lancering vaststelt en adviseert, maar is geen verplichte verkoopprijs. De (huidige) verkoopprijzen kunnen anders zijn.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 09:10
LSmits Gebruiker

Even een vraagje over de inbouw spotjes. Zou graag willen weten of deze met een aparte transformator geleverd worden of dat deze in het lampje zelf zitten.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LSmits,

Bij andere aanbieders zie ik staan dat er geen transformator wordt meegeleverd. Op de site van Philips zelf is hier niets over te vinden.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 13:16
crazymonkey82 Gebruiker

Kloppen de afmetingen van de Onkyo tx nr474 wel?

Hoogte van 24 cm lijkt me wel aan de grote kant.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 14:21
KoB Gebruiker

Ze hebben er bij Onkyo een puinhoop van gemaakt, maar volgens mij zijn dit de juiste afmetingen: (BxHxD) 435mm x 160mm x 328mm

Beantwoorden

14 juli 2018 om 22:54
Moderator Paul Moderator

http://www.eu.onkyo.com/downloads/3/1/2/4/4/ONKYO_TX-NR474_datasheet_EN.pdf
Dimensions (W x H x D) 435 x 160 x 328 mm = product
Dimensions (W x H x D) 539 x 244 x 400 mm = carton

Beantwoorden

14 juli 2018 om 20:14
krisztian Gebruiker

Gooi de Apple tv 4K er in iBood. ik wil er nog een :) 3 weken geleden eentje besteld hier en bevalt uitstekend!

Beantwoorden

14 juli 2018 om 21:55
Moderator Niek Moderator

Goedenavond krisztian,

Leuk om te horen dat hij zo goed bevalt! Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

14 juli 2018 om 22:13
f.julio Gebruiker

Goedenavond,   heb laatst al Led lampen gekocht (zijn nog onderweg :) ) maar nu zie ik inbouw spots. Kunnen hier die GU-10 in die ik heb aangeschaft?  Ik zie niet welk armatuur erbij zit.

Alvast bedankt Fred

Beantwoorden

14 juli 2018 om 22:15
f.julio Gebruiker

ps.. lekker handig dat ik niet noem welke.. maar gaat om deze dus… 3 x inbouwspots, philps agena  3x Philips Inbouwspot Agena

Beantwoorden

14 juli 2018 om 22:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond f.julio,

Die informatie ontbreekt inderdaad. De spots zijn GU10, dus die kunnen er in :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.