8 november 2014 om 00:04
iBOOD

Canton

Canton

Dat klinkt goed!

Geluid maakt elke ervaring compleet. Goed geluid maakt die ervaring beter. Maar Canton geluid maakt elke ervaring on-vergetelijk. Of het nu een film of TV programma is of je favoriete muziek!

10 november 2014 om 21:04
arnaud120271 Gebruiker

Heeft er iemand trouwens ervaring met deze SL580 speakers ? Ik sta op punt om DALI ZENSOR 5 of 7 aan te schaffen, maar dit aanbod van Canton is net een klasse hoger. Of vergis ik me ?

11 november 2014 om 08:56
SciFiBoy Gebruiker

Ik zit ook te kijken naar de Dali Zensor 5.1 set, maar ik heb de hoop dat die hier nog een keer voorbij komt.

11 november 2014 om 09:45
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Leuke tip voor op het Tip iBOOD Forum SciFiBoy!

Dat weet ik niet Arnaud, iemand anders ervaringen?

11 november 2014 om 01:18
zerot71 Gebruiker

De 580 komen heel goed uit verschillende tests. Heb ze besteld@happy

11 november 2014 om 03:01
gsxibood Gebruiker

Volgens de afbeeldingen die ik vind via Google merk ik dat de luidsprekers (behalve de sub) speciale aansluitingen hebben. Het is dus niet zomaar de zwarte en rode luidsprekerkabel vastdraaien of vastmaken op de achterkant van de luidsprekers. Zijn dat aansluitingen via tulpstekkers of zijn het de zogenaamde banaanstekkers?

Ga ik voor je proberen te achterhalen gsxibood.

11 november 2014 om 17:00

Van de leverancier:

1 analog input (3.5 mm jack)
AirPlay and DLNA
USB-Dock connector for iPod, iPad, iPhone

Excuus voor de late reactie!

13 november 2014 om 00:14
gsxibood Gebruiker

Oei, ik had mijn vraag niet duidelijk gesteld. Het ging over de Canton reeks mx 125. Meer bepaald de satelliet speakers. Daarvan had ik graag geweten hoe je de luidsprekerkabel aansluit.

11 november 2014 om 09:15
borol Gebruiker

Zijn 2 musicbox air speakers te schakelen als stereo? Een linker en rechterkanaal dus per box?

11 november 2014 om 17:00

Van de leverancier:

The Musicbox AIR itself is an active AirPlay and DLNA Stereo-Loudspeaker in one box, so there is no need to use two. The Musicbox AIR itself would be able to play stereo, but usually the source does not allow this.

if somebody wants a stereo set, the Duo is the right choice (wireless with Stick).

Excuus voor de late reactie!

11 november 2014 om 15:52
206Premium Gebruiker

@moderator

Is het mogelijk om internetradio te beluisteren via de Musicbox Air?

11 november 2014 om 17:12
Bussloo Gebruiker

Kunnen de Canton YOUR-WORLD Starterpack duo/stick ook gebruikt worden als surround speakers voor een 7.1 set? Ik wil nog twee speakers naast de bank hebben maar heb geen zin om luidsprekerkabels in het zicht te hebben.

11 november 2014 om 22:45
Av280 Gebruiker

Lang getwijfeld , maar toch niet gedaan…

Beste Ibood en Canton,

Komt de Sl590 black ook nog ?????

12 november 2014 om 00:07
Snake78 Gebruiker

il y à eu un bug à 23h45, impossible de commander

er was een bug in 23.45, geen controle

12 november 2014 om 00:19
Snake78 Gebruiker

y à t il encore moyen de commander les Canton Chrono SL 580 DC ???

y t hij nog steeds betekent voor de Canton Chrono SL 580 DC besturen ???

16 november 2014 om 12:21
GGGiele Gebruiker

Ik heb de Musicbox air besteld met verwachte leveringsdatum 15 november. Het is nu de 16e. Nog niets gehoord van iBood. Het is een goede site met prachtige aanbiedingen maar dit is nu de 4e levering achter elkaar dat de verwachte verzenddatum niet gehaald wordt. Kom a.u.b. met reële leveringsdata, dit scheelt een hoop frustratie.

17 november 2014 om 10:30
Nick.D Gebruiker

Hoop toch wel dat ik vandaag een mailtje krijg dat de canton vloerstaanders zijn verzonden………….

17 november 2014 om 16:11
DrBig Gebruiker

Ik ben hier juist hetzelfde aan het denken!!

Ik zou ook mijn afleveradres willen aanpassen;

bij de FAQ’s staat:

“Wil je na het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Dat kan zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit. Ga hiervoor naar Mijn iBOOD en selecteer daar de bestelling waarvan je het afleveradres wilt aanpassen. De rest wijst zich vanzelf.”

Maar ik vind het niet hoor…

Kan iemand helpen?

17 november 2014 om 16:27

Dag Nick en Dr. Big. De Canton is helaas nog niet verzonden. Wanneer dit gebeurt, is nu nog niet bekend, omdat er met een aantal verzendingen (waaronder deze) problemen zijn.

Over Mijn iBOOD: dat ga ik voor je navragen.

17 november 2014 om 16:37

Dag Dr. Big, op dit moment is het helaas niet mogelijk om via Mijn iBOOD je adres te wijzigen.

Wat je het beste kunt doen: via Mijn iBOOD een melding maken bij onze Customer Service. Zij kunnen dan het adres voor je wijzigen. Excuses voor het ongemak!

17 november 2014 om 14:34
Siem007 Gebruiker

Is er al een update over de leveringsdatum van de Musicbox Air?

17 november 2014 om 16:32

Helaas, die is nog niet verzonden Siem. Het is helaas ook nog niet bekend wanneer hij verzonden wordt. Verzenden wij hem, dan krijg je een factuur als bewijs. Excuses voor de vertraging!

17 november 2014 om 17:05
Nick.D Gebruiker

Weet je toevallig ook de status van de canton speaker uit de iBood Extra hoek. canton chrono 509.

Bedankt!

17 november 2014 om 17:17

Idem Nick, het gaat om alle artikelen van de Canton flash helaas. Ik hoop dat je nog even geduld hebt!

17 november 2014 om 18:02
phino79 Gebruiker

onvoorstelbaar …. ik ben tot op heden er nog nooit in geslaagd om iets te kopen op ibood.

ervaring 1: pioneer vsx923 in combinatie met canton 125mx speakers …. ik bestel ze, betaal ze, en koop op aanraden van een productwizard een kabel setje (50€) via een link die hij voorziet.

kabelset komt binnen 2 dagen aan, ik slijp de muren open om de kabels weg te werken, nog steeds geen ibood bestelling te zien.

daarna krijg ik een mail van ibood dat ze vertraging hadden, als compensatie krijgen we gratis een wifi module, ik nog steeds blij.

nog enkele weken later nadat ik mail om te vragen waar de bestelling blijft, hoor ik dat ze er voor mij geen meer hebben ik krijg mijn geld terug …. zit ik hier mooi met kapotte muren waar voor 50€ waardeloze kabels in steken …..

ervaring 2: maanden later komt de hunt af met een box. meteen als de box erop komt, klik ik al op ‘ik neem er een” … net voor de betalingsprocedure, loopt de site vast. 4x herhaald, 4x hetzelfde probleem. ibood gecontacteerd, komen af met een flauw excuus ….

ervaring 3: deze cantonspeakers komen erop, maar zonder versterker …. geen probleem … ik bestel de vsx924 op een webshop, en de canton movie 260 bij ibood. versterker is de dag erop geleverd, en ibood komt uiteindelijk weer met vertragingen af …. op de koop toe, zie ik vandaag op ibood een pioneer versterker met speakers erbij ….. kom op …. serieus????

ik hoop dat ik deze keer WEL een levering mag verwachten met het juiste product erin !

17 november 2014 om 21:33
kirlis Gebruiker

Hier ook aan het wachten.Ibood doe hier eens iets aan. Is de derde bestelling al die vertraging heeft.Stuur de kopers gewoon een email dat het vertraagd is en wanneer het dan wel komt!

17 november 2014 om 22:07
phino79 Gebruiker

@kirlis, heb je je andere producten wel al aangekregen? En over hoeveel vertraging spreek je dan gemiddeld?

17 november 2014 om 22:23
kirlis Gebruiker

1 artkel heb ik geannuleerd omdat het nog een week zou duren hiervan kreeg ik pas een email  na 2 dagen, en 1 artkel had 2 of 3 dagen vertraging maar kreeg hier wel op de orginele verzenddatum een email dat het vertraagd was.

17 november 2014 om 23:49
coiken Gebruiker

Schande ibood, jullie moesten zich diep schamen, alweer een product met vertraging, alweer geen duidelijke communicatie! Klant sinds 2009 maar op deze manier vrees ik dat dit gaat stoppen

18 november 2014 om 11:43
DewispelaereD Gebruiker

En toch jaar na jaar site van het jaar binnen halen. Een mens zou zich hier vragen beginnen stellen. Vertragingen zijn niet erg maar een gebrek aan communicatie is dat des te meer

18 november 2014 om 16:50
DrBig Gebruiker

Vertraging… kan gebeuren… Zolang ik binnenkort kan luisteren naar mijn speakers aan de beloofde scherpe prijs ben ik content. Maar idd de slechte communicatie brengt mij in problemen. Ik regel dat er iemand thuis is, maar vermits ik niet weet wanneer… leveradres veranderen gaat via mail naar customer service, niet via mijn ibood? Ik hoop dat jullie ruim op voorhand verwittigen!!!

Ben tot nu toe steeds tevreden geweest, ik koop bij jullie natuurlijk voor de scherpe prijzen, maar ook omdat het zo makkelijk is van achter de pc, en het wordt aan de deur geleverd… Hoop dat jullie alles in orde krijgen want zo haak ik ook af…

18 november 2014 om 11:04
damonnk Gebruiker

Het zou fijn zijn als we de nieuwe verzenddatum wel te horen krijgen.

18 november 2014 om 11:32
stryker000 Gebruiker

Dit kan inderdaad voorvallen, maar als klant zou ik toch ook graag een nieuwe verzenddatum weten.

18 november 2014 om 17:12

Dag allemaal, als we de nieuwe verzenddatum weten, brengen we jullie daarvan op de hoogte. Op dit moment is die nieuwe verzenddatum echter niet bekend. :-S

18 november 2014 om 20:02
damonnk Gebruiker

Dus ik bestel op 8 november, met vermelding 17 november word het verstuurd wat al heel lang is.
Nu is het nog steeds niet bekend ?
Als je weer website van het jaar worden , met alle respect, dan stelt dat helemaal niks meer voor.

18 november 2014 om 21:28
quinny2 Gebruiker

Wanneeeeeeeeer komen mijn beloofde Cantons betalen direct, maar ook jullie hebben dan plichten tov uw klanten!

En ja het gebeurd meer en meer ik spreek uit ervaring bij jullie.

18 november 2014 om 21:49
phino79 Gebruiker

Ik zou graag willen weten als jullie wel degelijk die canton producten in jullie magazijn hebben staan?

Of is er toch nog de mogelijkheid dat jullie, na wekenlang wachten, ons doodleuk weet de kat sturen? Laat het mij nu dan weten, dan ga ik morgen naar een echte winkel om er een setje te kopen en meteen mee naar huis te nemen ….

19 november 2014 om 08:23
Moderator Dees Moderator

Hallo Phino79,

iBood heeft geen magazijn of loods maar een distributiecentrum die de zendingen verzorgt.
Je krijgt waar je voor hebt betaald maar wij weten helaas niet wanneer!

Het distributiecentrum loopt, door systeemproblemen, achter met de verzendingen.Zij werken keihard om de achterstand in te halen…

Helaas ligt dit dus buiten onze macht.

Groetjes,
Dees

18 november 2014 om 22:15
coiken Gebruiker

Denk dat het stilaan tijd geworden is om kassa, test aankoop en enkele andere consumenten organisaties in te schakelen. Dit gedrag is niet volgens wetgeving verkoop op afstand…  En mensen bannen van jullie fora omdat ze kritisch worden en simpelweg gewoon vragen naar nieuwe levertijd is al helemaal te gek voor woorden!

19 november 2014 om 08:21
Moderator Dees Moderator

Hallo Coiken,

iBood bant alleen mensen die ongepast gedrag vertonen. Dan nog is dit een tijdelijke ban.
Er worden geen mensen geband omdat ze kritische vragen stellen, wij hebben en houden van een open dialoog.

Wij weten de nieuwe levertijden niet! iBood heeft geen magazijn en is afhankelijk van het distributiecentrum die, door systeemproblemen, achterloopt met de verzendingen.
Zij werken keihard om de achterstand in te halen…

Helaas ligt dit dus buiten onze macht.
Groetjes,
Dees

20 november 2014 om 10:09
hinthem Gebruiker

Ze kunnen toch vertellen hoe groot de achterstand is en wanneer ze verwachten deze ingelopen te hebben?

Dat er zaken misgaan kan altijd gebeuren en dat is ook zeker geen probleem. Maar als er duidelijk gecommuniceerd wordt scheelt dat 95% van de klachten. Het is dat ik nu eens een keer hier kijk zodat ik nu weet wat er speelt. Waarom sturen jullie geen duidelijke mail uit naar iedereen die besteld heeft en geeft daarna aan hoe en wanneer jullie weer iets van je laten horen en liefst de verachting uitspreken wanneer het is opgelost. Al is het maar om de paar dagen een mail dat er nog geen nieuws is, dan weten wij in ieder geval dat het nog jullie aandacht heeft. (Al ga ik er vanuit dat jullie die wel hebben maar gaat in dit soort gevallen om perceptie management).

Dus dat er iets misgaat ligt inderdaad buiten jullie macht, hoe jullie er over communiceren niet!

Gr. Ramon

19 november 2014 om 10:15
Ad2010 Gebruiker

Een paar dagen vertraging, ok.. Maar met een onbekende levertijd heb ik niets aan, helaas!
Ik cancel mijn bestelling en hoop z.s.m dat mijn betaalde bedrag teruggeboekt wordt.

19 november 2014 om 14:07
quinny2 Gebruiker

Levertijd onbekend! Mijn centjes zijn direct bij jullie, hoe zouden jullie dit ervaren moest je in onze schoenen staan? Jullie zijn het toch die afspraken maken met de leveranciers en spreken dan ook de leveringsdatum af. Hebben jullie dan geen clausule ingelast om zoiets tegen te gaan en waarom dan zo’n voorinschrijving periode? Graag op zijn minst een mail met een correcte datum aub. Velen voelen zich nu wel bedrogen.

20 november 2014 om 17:03

*knip*

Edited by: Arthur iBOOD
Oeps, verkeerde plek.

20 november 2014 om 17:11
Nick.D Gebruiker

en de canton chrono van 4 november uit de ibood extra?

Die hebben sommige wel al ontvangen en een heleboel niet.

20 november 2014 om 17:33

Excuus, die bedoelde ik inderdaad, ik zal mijn post aanpassen.

20 november 2014 om 17:19
stryker000 Gebruiker

Is er al nieuws over de Canton movie 260 set?

bedankt bij voorbaat.

20 november 2014 om 20:21
speedyjules Gebruiker

@iBood:

“iBood heeft geen magazijn of loods maar een distributiecentrum die de zendingen verzorgt.
Je krijgt waar je voor hebt betaald maar wij weten helaas niet wanneer!

Het distributiecentrum loopt, door systeemproblemen, achter met de verzendingen.Zij werken keihard om de achterstand in te halen…”

Dus al het Canton spul ligt wel al in het distributiecentrum, echter is het een kwestie van wachten totdat de achterstand is weggewerkt? Of is dat ook niet bekend?

Ik heb twee Superdry truien bij jullie gekocht die de verwachte verzenddatum van 8 november hadden. Uiteindelijk ontving ik deze 14 november. Is dat nu ook een reële schatting, 6 dagen later?

20 november 2014 om 23:37
Josbeton Gebruiker

Achterstand wegwerken is ook beetje bullsh*t, als er dan toch zo veel verkocht wordt kan je er ook meer mensen opzetten,  genoeg mensen die in een interimkantoor zitten te wachten op een job

21 november 2014 om 16:16
biggerbee Gebruiker

Zijn er al positieve ontwikkelingen te melden?  Zijn mijn Canton SL 580 luidsprekers al onderweg?

Dit was mijn eerste bestelling. Tot nu toe geen positieve ervaring helaas.

Wat ik zeer ergerlijk vind is dat je op een mail totaal geen antwoord krijgt! Erg onfatsoenlijk lijkt mij!!  Jammer!  Jammer!!!

21 november 2014 om 17:20
gemer007 Gebruiker

Ik heb de canton 125mx besteld. Helaas nog steeds niets ontvangen. Er staat bij Bezorginformatie 17 november 2014.

Op de email wordt niet gereageerd. Ik ben een vaste klant maar als het zo moet. Bij 1dayfly krijg je binnne 1 dag bericht en zeer snel een goede oplossing.

Daar kan ibood iets van leren. Pfffffffffffffffff. Hopeloos.

24 november 2014 om 22:31
gemer007 Gebruiker

NOG STEEDS NIETS GEHOORD. AL DIVERSE EMAILTJES GESTUURD. :-(    :-(

ECHT TRIEST.

LAAT NOU EENS IETS VAN JE HOREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21 november 2014 om 19:33
De_Rikster Gebruiker

Zit in Zweden voor de housewarming van mijn broer en dat zonder cadeau aangezien hetgeen besteld zonder bericht gewoon niet verzonden wordt blijkbaar.

Bedankt…

21 november 2014 om 22:35
phino79 Gebruiker

Als ik vandaag annuleer, wanneer heb ik mijn geld dan terug ? volgende maand?

Mijn oog is nu gevallen op de pioneer s-hs100 … die kost slechts 229€, en daar hoor ik alleen maar goede dingen over, maar ik wil eerst mijn geld terug van ibood, niet dat ik dadelijk met een 10.2 systeem zit als ibood uiteindelijk TOCH zou leveren

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.