28 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

Kleding!

Kleding!

Kleding & Schoenen

Alles voor om het lijf oftewel kleding. Daar mag het natuurlijk niet aan ontbreken. Functionele kleding, stijlvolle kleding, sportkleding, vrijetijdskleding, jassen waarmee je een flinke plensbui kunt weerstaan, essentials zoals onderbroeken, sokken (NATUURLIJK IN BUNDELS) witte en zwarte t-shirts, schoenen…. Kortgezegd Kleding in alle soorten en maten. En dat hebben we allemaal nodig! Net zoals dat we allemaal geld willen besparen bij het inkopen, en dat kan bij deze. Is toch top!?

29 augustus 2018 om 13:22
Cooperator Gebruiker

Ben geïnteresseerd in de Nike sportbroek, maar ik zou eigenlijk wel graag willen weten hoelang de broekspijpen zijn van boven naar onder, in de verschillende maten? Sommige korte broeken zitten ver boven de knie terwijl anderen weer tot dicht aan de knie of op/over de knie komen. Heb liever een korte broek die tot dicht aan de knie komt.

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 17:45
SelaminCanta Gebruiker

De Chesterfield schoudertassen zijn die voor dames of heren?

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 20:49
Marloesvdv Gebruiker

Bij de zwarte timberland sneakers staat maat 39/42 in het rijtje. Hoe geef ik dan maar 39 aan?

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 22:45
Daantjuh87 Gebruiker

Ben zelf wel benieuwd of het heren of dames schoenen zijn. Of heb ik daar overheen geleden ????

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 22:43
Daantjuh87 Gebruiker

De adventure cupsole schoenen van timberland is die voor heren of dames? Haal ik niet uit advertentie (kleding)

Mvg

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 22:59
Moderator Paul Moderator

Gezien de maten en de uitvoering is het waarschijnlijk een unisex model, dus zowel voor heren als dames geschikt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.