28 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

Meepakkers!

Meepakkers!

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

29 augustus 2018 om 22:03
JoBeDo Gebruiker

Hallo,

Is de Philips Fahro eettafellamp (4 lampen) van € 24,95 dimbaar?

Mvg, Joop

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 22:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Joop,

Ik weet niet of de meegeleverde led lampen dimbaar zijn en kan dit ook niet achterhalen. Mochten ze niet dimbaar zijn dan kun je ze altijd vervangen door dimbare led’s.

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 22:38
jeremaes Gebruiker

Hey

Misschien nuttig om in de toekomst bij zaken zoals de Lacoste flipflops een makkelijke manier te voorzien om de kleurkeuzes in het dropdownmenu te linken aan de foto’s. Ik had wel interesse maar daar er 3 varianten met blauw zijn en 3 namen met blauw in (meer zelfs, maar slechts 3 “heren” modellen, denk ik tenminste) heb ik zoals het nu is geen idee welke ik exact zou krijgen dus ik pas.

Met enkel een hoopje foto’s en geen énkele duidelijke link tussen heren/dames modellen en alle beshikbare kleuren is het te moeilijk puzzelen zo.

Mvg,
Jeremy

Beantwoorden

29 augustus 2018 om 23:18
OmarM Gebruiker

Beste,

Zo juist heb ik 2 van die QI Draadloze Laders besteld. Via de app is de betaling succes vol afgerond en het geld van mijn rekening afgeschreven. Enkel de iBood App blijft hangen en gaat terug naar het menu. Nu zie ik dus niet of het wel bij jullie goed terecht is gekomen?

Vriendelijk dank voor je reactie!

Gr.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.