22 september 2018 om 00:00
iBOOD

Dixxius / Sleep4U Beddengoed

Dixxius / Sleep4U Beddengoed
Zacht en sterk beddengoed

Beddengoed wordt vaak gewassen. Wel fijn als dat beddengoed ook na de 20ste keer wassen nog zacht aanvoelt. Dixxius en Sleep4U zijn merken die kwaliteit voorop stellen. Deze Flash Sale is de ideale kans om jouw beddengoed te vernieuwen voor een zijdezachte prijs.

22 september 2018 om 01:51
TheAnd Gebruiker

1 : de foto’s in combinatie met de te kiezen namen kloppen niet. Ook erg irritant dat het niet alfabetisch in plaats chaotisch geordend is.

2 : de kussenslopen moeten los besteld worden?! Nog nooit meegemaakt dat dat los gekocht moet worden, vaag.

3 : het is nu net voorbij middernacht en er zijn al een heleboel 200x maten uitverkocht. Restpartijtje?

Beantwoorden

22 september 2018 om 09:14
Moderator Jelle Moderator

Beste TheAnd,

1 Welke namen kloppen er niet? Als ik zoek zie ik gewoon de namen in de lijst staan die ook op de foto’s te zien zijn. Dat het niet alfabetisch is, ga ik doorgeven.

2 Tja dit is wel apart maar blijkbaar zo met de inkoper afgesproken. Nu heb je ook de kans om eens andere kussenslopen bij je dekbed te kopen.

3 Helaas weet ik niet of dit een restpartijtje is, er is niemand van iBOOD aanwezig vandaag om dat op te pakken. Ik ga het in ieder geval wel doorgeven.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:29
TheAnd Gebruiker

Bv Darkness… en zo zullen er wel meer zijn, ik ga ze niet allemaal ‘ controleren’.

Beantwoorden

23 september 2018 om 23:38
SandwichDeLuxe Gebruiker

Kom er toevallig achter via dit bericht dat de kussenslopen los zijn. Ik ga in de app natuurlijk niet de omschrijving van een dekbed lezen dus heb dit helemaal gemist. Helaas is  de bestelling al voltooid. Inmiddelseen verzoek tot wijziging ingediend, enig idee of dit nog kan?

Beantwoorden

24 september 2018 om 01:32
Moderator Paul Moderator

Hoewel het gemakkelijk is om zonder te lezen iets aan te kopen, loop je wel het risico om belangrijke informatie te missen. Toch raadzaam om wel even de gegevens door te lezen.

Een bestelling kan achteraf niet gewijzigd worden. Je zult een nieuwe bestelling moeten plaatsen voor alle gewenste producten en daarna de vorige bestelling annuleren.

In een andere volgorde kan ook, maar dan loop je de kans dat sommige deals inmiddels uitverkocht zijn en heb je na annulering niets meer.

Beantwoorden

24 september 2018 om 21:47
SandwichDeLuxe Gebruiker

Paul, dat snap ik. Maar wees realistisch, wie leest er nou de specificaties van een dekbed. Dit is hetzelfde als een fiets zonder wielen verkopen ;)

Beantwoorden

24 september 2018 om 23:54
Moderator Paul Moderator

De informatie staat er niet voor niets, anders had het net zo goed een blanco vlak kunnen zijn. Bij een dekbed wil je toch ook andere details weten zoals de dikte of van welke materialen het gemaakt is?

Maar goed, het is een eigen keuze om de tekst over te slaan en mogelijk belangrijke info te missen. Daar ben je helemaal vrij in.  :)

Beantwoorden

22 september 2018 om 07:18
mackl1994 Gebruiker

Wat voor kwaliteit is de topper laken?

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mackl1994,

Zelf heb ik geen ervaring met de topper lakens van dit merk, maar wel met de dekbedovertrekken en die zijn van prima kwaliteit. Misschien zijn er forummers die dit topper laken al hebben en hun ervaringen willen delen.

Beantwoorden

22 september 2018 om 07:29
martine.renders Gebruiker

Ik kocht de toppers bij een vorige verkoop. De kwaliteit is zeer goed?

Beantwoorden

22 september 2018 om 07:32
martine.renders Gebruiker

Sorry vraagteken moet punt zijn, de kwaliteit is echt goed.

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:11
Stevengroeneveld Gebruiker

Klopt heb ook toppers gekocht, ze zijn dik en stevig. Heb er net weer 3 gekocht.

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen :-)

Beantwoorden

22 september 2018 om 09:28
Geritske Gebruiker

Van welk materiaal zijn deze lakens? En dikte?

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Geritske,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:24
Geritske Gebruiker

Topper hoeslakens en hoeslakens van dixxius

Beantwoorden

22 september 2018 om 11:01
Moderator Niek Moderator

Bij een eerdere deal met deze hoeslakens heb ik kunnen vinden dat het Jersey is. De  dikte heb ik helaas niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

22 september 2018 om 09:29
Niña Gebruiker

Ik wil de eenpersoonsvariante bestellen, maar die komt nergens voor in de mogelijke opties?

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:02

Beste Niña,

Die is helaas niet beschikbaar. Ik ga het doorgeven, maar verwacht niet dat hij voor het einde van de sale nog online zal komen.

Sorry,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 september 2018 om 06:24
Niña Gebruiker

Geen eenpersoonsversie beschikbaar?? Er staat nochtans expliciet vermeld “bestel he de eenoersoonsversie, dan ontvang je 2 stuks”

Heeeeel jammer…

Beantwoorden

23 september 2018 om 22:20
Moderator Paul Moderator

Die tekst is helaas na een vorige keer blijven staan. De beschikbare varianten kun je in het dropdown menu selecteren.

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:25
Helenajosephine Gebruiker

Hoi, is Nude gewoon wit?

Beantwoorden

22 september 2018 om 11:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Helemajosephine,

Afgaande op de afbeelding komt het wel in de buurt van wit, maar of het echt helemaal wit is of meer gebroken wit durf ik niet te zeggen. Ik heb dit helaas ook niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

24 september 2018 om 10:19
Rita.Aerts Gebruiker

normaal gezien is Nude een kleur die gelijkt op de huidskleur, dus geen wit maar eerder licht roze

Beantwoorden

22 september 2018 om 11:04
elssp Gebruiker

Mag alles op 60° gewassen worden?

Beantwoorden

22 september 2018 om 14:47

Het dekbedovertrek in ieder geval wel elssp,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

22 september 2018 om 16:50
elssp Gebruiker

En de hoeslakens en kussenslopen? Ik moet lakens op 60° kunnen wassen wegens een allergie.

Beantwoorden

22 september 2018 om 18:20
SandwichDeLuxe Gebruiker

Die kleuren kloppen niet met de plaatjes. Dusy rose? Dusty rose? Taupe mis ik en night is opeens black. Lijkt wel een puzzel.

Beantwoorden

22 september 2018 om 18:33
SandwichDeLuxe Gebruiker

Splittoppers heb ik het over trouwens

Beantwoorden

22 september 2018 om 23:28

Niet alleen met de splittoppers is het een puzzel, ook met de overtrekken zelf.

Ik heb het doorgeven aan iBOOD, hopelijk doen ze er in de toekomst wat mee.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 september 2018 om 05:45
TheAnd Gebruiker

Dat bedoelde ik ook….

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:40
biancaclaes Gebruiker

Beste Ibood,

ik ben op zoek naar een splittopper voor een matras van 180 x 200 (8 cm dik) met split van 80 cm diepte.  Alle splittoppers die ik tot nu toe op Ibood gekocht heb van 180 x 200 waren allemaal te klein (en geen klein beetje, dus volledig onbruikbaar).  Ik wil opnieuw bestellen, maar enkel als ik zeker weet dat de 180/200x 200/220 ook effectief zal passen.  Kan u uitsluitsel geven?

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen biancaclaes,

Waren dat ook splittoppers van dit merk? Deze zouden moeten passen afgaande op de afmetingen.

Beantwoorden

24 september 2018 om 12:02
biancaclaes Gebruiker

Die waren van “Home Care” en “Ten Cate”.  Allemaal besteld via Ibood in de afmeting 180 x 200, maar allemaal ca. 20 cm korter in zowel de lengte als de breedte.  We hebben ondertussen dus al een hele stapel liggen, die we jammer genoeg niet kunnen gebruiken.  3 stuks zelfs nog in de ongeopende verpakking.

Beantwoorden

25 september 2018 om 00:58
Moderator Niek Moderator

Heb je hierover ook contact opgenomen met iBOOD? Wanneer een product niet overeenkomt met de omschrijving dan kun je een serviceverzoek indienen. Met de hoeslakens van dit merk heb ik geen ervaring, maar met de dekbedovertrekken wel. Die vallen zoals ook werd aangegeven, dus niet dat ze kleiner zijn of waren. Ook uit de ervaringen die hierboven geplaatst zijn lijkt het erop dat de afmetingen van deze hoeslakens kloppen.

Beantwoorden

22 september 2018 om 23:23
Melissa1988 Gebruiker

Deze aanbieding komt regelmatig terug, en ik heb ook meerdere malen gelezen dat klanten opmerkingen hadden geplaatst over het ontbreken van foto’s. Tot nu toe blijkbaar weinig mee gedaan. Ik koop in ieder geval geen dekbedovertrek als ik niet weet hoe deze eruit ziet.

Beantwoorden

23 september 2018 om 00:16
michel91 Gebruiker

Hallo. Wat is het model op de derde en vierde afbeelding? Daar staat geen naam bij. Dank!

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen michel91,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:25
Amsing Gebruiker

Ik heb de dekbedovertrek FIRE, die staat wel op de plaatjes bij de kussenslopen maar deze staat niet in de lijst waar je uit kan selecteren.

Kunt u kijken of deze kussensloop ook te krijgen is?

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Amsing,

Wanneer hij niet in het keuzemenu staat dan is die kleur helaas niet beschikbaar.

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:52
Amsing Gebruiker

Kan u ook een alternatief aanraden?

(En ik vind ook dat deze presentatie chaotisch en ongestructureerd is)

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:18
Amsing Gebruiker

Geen alternatief??

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:24
Moderator Niek Moderator

We zijn vrijwillige moderators en beantwoorden de vragen tussen onze andere dagelijkse bezigheden door, daardoor zijn we niet altijd in staat meteen te reageren.

De Night zou een alternatief kunnen zijn die is ook vrij donker en de Espresso is ook een vrij donkere kleur. De Espresso neigt wel wat meer naar bruin toe, dus mocht je liever echt donker willen dan is de Night een betere optie. Het hangt dan vooral af van persoonlijke smaak.

Beantwoorden

24 september 2018 om 07:51
Niña Gebruiker

Ik ben nog altijd op zoek naar de eenpersoonsvariante…

Beantwoorden

24 september 2018 om 21:03
Moderator Paul Moderator

De eenpersoons variant zal tijdens deze flashsale niet meer toegevoegd worden.

Beantwoorden

24 september 2018 om 09:47
Ciigi Gebruiker

Hallo, dit zijn prima dekbedovertrekken, weet ik uit ervaring

Heb gelukkig genoeg slopen, die er qua kleur bijpassen, dus vind t geen probleem dat die er niet bij zitten.

ik heb net 3 dekbedden besteld

Wat is de leverings datum ongeveer?

Beantwoorden

24 september 2018 om 10:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ciigi,

De verwachte verzenddatum is 26 september :-)

Beantwoorden

24 september 2018 om 10:24
Rita.Aerts Gebruiker

Vraagje over het hoeslaken voor de topper. Wat is de diepte van het laken, m.a.w. voor toppers van welke hoogte is hij geschikt?

Beantwoorden

24 september 2018 om 10:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Rita.Aerts,

De topper hoeslakens zijn geschikt voor matrassen met een dikte van 7 tot 15 centimeter.

Beantwoorden

24 september 2018 om 11:11
Rita.Aerts Gebruiker

Bedankt voor de informatie!

Beantwoorden

27 september 2018 om 22:07
rikky1234 Gebruiker

Er was niet duidelijk dat er geen kussenslopen bij zaten.
Is er nog een mogelijkheid om de kussen slopen er bij te bestellen?

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rikky1234,

De sale is helaas al verlopen, dus ik ben bang dat het niet meer mogelijk is de kussenslopen te bestellen. Er zijn regelmatig sales met beddengoed en kussenslopen en je kunt ook altijd de inkopers tippen. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

28 september 2018 om 20:12
nl02724 Gebruiker

Bestelling is binnen, blijkbaar niet goed gekeken. Ook nooit eerder meegemaakt dat overtrek zonder kussensloop wordt geleverd. Ik heb overtrek type FOAM. Kunnen jullie me daar nog aan helpen?

Beantwoorden

28 september 2018 om 20:37

Helaas is dat niet mogelijk.

We hadden juist de optie om aparte kussenslopen erbij te bestellen zodat mensen konden kiezen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 21:19
nl02724 Gebruiker

Misschien de volgende keer een passende afbeelding plaatsen? Er staan echt kussenslopen op de foto. Dat geeft niet echt de indruk dat je kunt/moet kiezen.

Ook de verpakking suggereert dat er kussenslopen bij zitten. Deze heb ik geopend en dan wordt het dus duidelijk. Wat zijn de opties?

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:47
rifloow Gebruiker

Hallo,

Ik heb de dekbedovertrekken besteld maar had niet gemerkt dat de kussenslopjes er niet waren.

Hoe kan ik het nu bestellen. Anders vrees ik dat ik moet ze terugzenden.

Mvg,

Adam

Beantwoorden

5 december 2018 om 01:49
Moderator Paul Moderator

Terugzenden kan alleen binnen de zichttermijn van 14 dagen en die is al verstreken.

Je zou wel losse kussenslopen kunnen kopen bij bijv. Hema, Ikea, etc of wachten tot er weer een nieuwe deal is van de Dixxius kussenslopen.

Beantwoorden

9 december 2018 om 17:16
rifloow Gebruiker

De zichttermijn is nog niet verstreken. Ik heb ze op 30 Nov bestelt en alleen op 04 Dec gekregen.

Ik heb zojuist de retour angevraagd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.