12 november 2014 om 00:03
iBOOD

PNY Flash sale

PNY Flash sale

Met onze mobiele apparaten leggen we meer en meer vast en al die data - tekst, foto's, video – moet ergens opgeslagen worden. Natuurlijk kan dat met het opslaggeheugen van onze apparaten maar met een HD video hier en daar is dat ding met een vingerknip volgelopen. Wij, als digitale junkies, begrijpen dat en daarom organiseren we bij deze een Flash Sale met PNY Producten. Denk aan Micro SD kaarten met adapters hier, een kaartlezer daar plus wat micro Flash kaarten van verschillende capaciteiten. Die belangrijke momenten opslaan doe je dus met geheugen van PNY. Make Life Simple.

12 november 2014 om 00:30
svenbied Gebruiker

Waarom is de verzendkosten 6 euro op een sd Kaart? die passen toch makkelijk door de brievenbus voor 1 euro. Nu verpest de verzendkosten de deal voor mij 21 euro voor een 16 gb sd kaart (incl verzendkosten) is wel echt extreem duur

12 november 2014 om 08:20
Moderator Sietse Moderator

Voor de zekerheid ga ik dit even navragen!

12 november 2014 om 08:51
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Tussentijdse update: we zijn het aan het nagaan. ;-)

12 november 2014 om 12:55

Dag allemaal,

Er stonden inderdaad een aantal verzendkosten niet goed, dit hebben we inmiddels aangepast.

Past een product in een envelop, dan zijn verzendkosten normaliter 2,95 EUR. Dit omdat ze door de brievenbus kunnen, zodat je niet thuis hoeft te blijven om ze te ontvangen.

Past een product in een envelop, maar is het meer waard dan 30 EUR, dan versturen we het aangetekend. Op die manier kan je volgen waar je pakket is, een wens van onze klanten die duurdere producten bestellen. Aangetekend versturen kost 5,95 EUR.

Excuses voor de verwarring!

12 november 2014 om 17:39
b262 Gebruiker

Passen jullie dit ook aan op de Belgische site? Daar staat nog steeds 5,95 euro verzendkosten voor een 16gb micro sd..

10 december 2014 om 13:48
internat Gebruiker

Behalve bij mij

Edited by: Dees
Ik heb er even kleine letters van gemaakt. Anders staat het zo schreeuwerig.

10 december 2014 om 18:23
internat Gebruiker

doe ik nooit maar nu was het ook schreeuwerig bedoeld. ik krijg nergens antwoord op en niks wordt er op gelost wat je wel krijgt is sorry en een bult excuses die dus niet gemeend zijn kijk maar eens na wat er bij mij de laatste tijd al allemaal fout is gegaan

10 december 2014 om 18:29
Moderator Dees Moderator

Hallo Internat,

We doen er alles aan om weer de oude vertrouwde iBood te worden.
Helaas is de lancering van de nieuwe website niet soepel verlopen en viel mede daardoor de informatievoorziening en de link met het distributiekantoor plat.

Als je een melding hebt gemaakt van je probleem bij iBood, wordt dit echt opgelost.
Het is alleen heel erg druk met beantwoorden van alle vragen.

Mijn excuses hiervoor.
Zou je geduld kunnen opbrengen? Het komt echt, echt goed.
Groetjes,
Dees

12 november 2014 om 10:25
cortoosdomi Gebruiker

Heb het even nagekeken, is inderdaad dan even duur als bvb. bij Vandenborre….(micro SD kaart 16 GB)

12 november 2014 om 10:34
galdinohaime Gebruiker

Beste heer/mevrouw,

Bij de leessnelheid staat een * die nergens naar verwijst? Zojuist dit ook telefonisch medegedeeld en Jullie medewerker constateerde dit ook.

Daarnaast vroeg ik me af wat de schrijfsnelheid is?

Ik zie graag uw spoedige reactie tegemoet en ben het inderdaad ook eens met de vorige persoon mbt de verzendkosten.

Mvg

12 november 2014 om 11:01
Moderator Dees Moderator

Hallo galdinohaime. 

Leessnelheid is tot 100mb/s
Schrijfsnelheid is tot 50mb/s
Over de verzendkosten heb ik helaas nog geen informatie gekregen.

Groetjes, 
Dees

12 november 2014 om 11:05
galdinohaime Gebruiker

Beste Dees,

Kunnen jullie jij dan garanderen dat ik met dit kaartje ook een video kan maken in 4k resolutie, zonder dat deze gaat hapereren?

Mvg

12 november 2014 om 11:13
Moderator Dees Moderator

Hallo galdinohaime,

Er vanuit gaande dat je een Compact Flash wil hebben;

http://www.pny.eu/product/p-5-209-650/CompactFlash-Elite-Performance/CompactFlash-Elite-Performance-16GB-100MB-s/
Deze link zou daar uitsluitsel over moeten geven.

Groetjes,
Dees

12 november 2014 om 11:34
Jan-van-Gent Gebruiker

Hoe hoger de schrijfsnelheid hoe beter! Gisteren nog heb ik foto’s genomen met mijn digitale reflexcamera en gebruikte een kaart met een schrijfsnelheid van 90MB/s. Bij deze snelheid treden er nog vertragingen op bij het nemen van foto’s zeer kort na elkaar waardoor de mogelijkheid ontstaat dat bij het nemen van een reeks foto’s deze niet meer voldoende tijd hebben om opgeslagen te worden. Daarom is het aangeraden om steeds na te vragen of deze voor jouw camera mogen gebruikt worden. Vooral de schrijfsnelheid is belangrijk!

12 november 2014 om 12:41
ewoutbuhler Gebruiker

Ha Jan, de schrijfsnelheid van een digicam is niet onbeperkt. om nu niet onnodig veel te betalen kun je beter eerst achterhalen wat je maximale schrijfsnelheid is. Bvb voor mijn 5Dm2 komt er doorgaans maximaal 33MB/s uit de test. Een kaart van 100MB/s doet het dus niet beter dan één van 50MB/s, maar is wel een stuk duurder. Je kunt natuurlijk uitgaan van het punt dat je volgende camera misschien wel sneller kan schrijven, maar tegen de tijd dat je die aanschaft zijn de kaarten vast weer een stuk goedkoper.

12 november 2014 om 11:19
Jan-van-Gent Gebruiker

de kaart met een snelheid 100mb/s is zeker aan te raden voor opnames in RAW met een digitale spiegelreflexcamera. Ik heb er nu een van Kingston met een snelheid van 90Mb/s. Voor men een kaart aanschaft moet men wel zeker zijn dat de kaart compatibel is met de door jouw gebruikte spiegelreflexcamera. Daarom nu mijn vraag aan de moderator of expert: kan ik deze kaart gebruiken in mijn spiegelreflexcamera Nikon D800E daar deze niet voorkomt op de lijst van Nikon zelf! Met dank.

12 november 2014 om 11:29
Moderator Dees Moderator

Hallo Jan-van-Gent,

Ik ga het proberen te achterhalen voor je.

Groetjes,
Dees

12 november 2014 om 11:48
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste,

graag ook zou ik willen weten of die 100MB/s wel degelijk de schrijfsnelheid is omdat dit voor mij wel bepalend is bij de aanschaf van een dergelijke compactflash kaart. (Tussen haakjes gezegd: Volgens jullie gegevens zou ik nog geen enkele bestellingen hebben geplaats bij iBood sinds ik mij ingeschreven heb, iets wat totaal niet klopt daar ik reeds meerdere bestellingen heb gedaan! Er moet ergens iets verkeerd lopen bij het registreren van bestellingen (historiek). Volgens mij is dit laatste voor mij niet relevant doch voor jullie misschien wel interessant om weten dat er ergens een hiaat zit… )

groetjes

12 november 2014 om 12:46
Moderator Dees Moderator

Hallo Jan-van-Gent,

Voor wat betreft je oude bestellingen.
Bij mijn iBood staat bij bestellingen een tabblad, gearchiveerde bestellingen.
Daar zou je je oude bestellingen moeten kunnen terugvinden.

Voor wat betreft de schrijfsnelheid. Deze is up to 50mb/s
Leessnelheid is up to 100mb/s

Antwoord op je vraag is dus nee, de 100mb/s is leessnelheid.
Ik heb helaas nog geen eenduidig antwoord over of de kaart compatibel is met je Nikon.

Groetjes,
Dees

12 november 2014 om 12:50
ewoutbuhler Gebruiker

Jan, ik hier staat de kaart niet in maar wel nuttige info. Ik vermoed dat deze kaart net zo goed moet presteren als een Lexar 600x

http://www.robgalbraith.com/camera_wb_multi_page9ec1.html?cid=6007-12451

12 november 2014 om 12:53
ewoutbuhler Gebruiker

Ooeps, 50MB/s, dus net zoals een 300x. Met de beste kaart haal je bvb 31raws, met deze 23 in één burst

12 november 2014 om 14:17
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste,

bedankt voor de link. Ik begrijp niet goed wat er zou verkeerd zijn aan de kaart van Kingston 32GB Ultimate 600X (met een schrijfsnelheid van 90MB/s) daar ik nog geen enkel probleem heb ondervonden met deze kaart? Destijds heb ik de vraag gesteld en er was geen enkel probleem. De hier nu aangeboden kaart zou een schrijfsnelheid hebben van 50MB/s wat mogelijks aanvaardbaar is bij gebruik. Weet niet goed wat gedaan…

12 november 2014 om 14:28
erosramon Gebruiker

De lexar professional 600x heeft 90mb/s lezen en 45mb/s schrijven. De PNY elite performance heeft 100mb/s en 65mb/s

De PNY zou dus beter moeten presteren. PNY presteert ook meestal beter dan de aangegeven snelheden

12 november 2014 om 14:59
ingendaal Gebruiker

Ik heb het zelf gebruikt in de D7100 (2 sd slots) en was na card errors al snel end of life. Met andere kaarten (die ook niet op de lijst van Nikon staan) heb ik nooit problemen gehad.

12 november 2014 om 11:30
Nullehond Gebruiker

Hallo Moderator,  normaal heb ik heel snel een email bevestiging van mijn order. Bij deze bestelling heb ik nog steeds geen bevestiging van jullie ontvangen, mijn order zit hopelijk wel in jullie systeem?

12 november 2014 om 11:58
Moderator Vincent Moderator

Hi, je kunt het beste hiervoor even bellen naar onze klantenservice. Zij kunnen dit voor je nakijken. Normaal gesproken zou je een bestelling terug kunnen vinden in Mijn iBOOD.

12 november 2014 om 12:58
ewoutbuhler Gebruiker

Ik zou voor compactflash ipv een PNY liever gaan voor een Kingston, kijk eens naar de 600x op Tweakers…

12 november 2014 om 15:23
ingendaal Gebruiker

Mee eens.

Ik heb er een aantal in de US besteld omdat daar de retailprijs van de PNY 64GB geen 80+ Euro is, maar slechts 39,99 USD, dat is dus ca 60% goedkoper (bij Amazon 34,99 USD). Enfin 5 dagen later had ik 2 st 32GB en 1 x64GB sd kaart in huis. De 64 GB begon na 2 weken gebruik een barst te vertonen en was dus al snel EOL (en of life). Aan de PNY 32GB SD kaartjes had ik ook weinig plezier. Ik had 2 stuks in mijn Nikon DSLR 7100 gestopt (deze heeft 2 SD slots: ik gebruikte 1 st voor JPEG en 1st voor RAW foto’s), maar kreeg in beide kaarten na een aantal weken Card Errors. Zelfs mijn camera is vastgelopen en wilde niet resetten (gelukkig kunnen omruilen). De data ook niet op andere wijze kunnen retrieven, dus ook deze kaartjes waren EOL. Na tientallen kaartjes van de wat bekendere merken gebruikt te hebben, heb ik deze kwaliteit nog nooit meegemaakt en als ik de reviews lees ben ik niet de enige.

Snelheid:

Voor dat de SD kaart EOL was, was de gemiddeld gemeten schrijfsnelheid 61mb/s en leessnelheid 95 mb/s (3.0). Echter in de praktijk vind ik de SD kaartjes die ik er nu in heb zitten (Transcend 600 45mb/s) zeker niet minder snel (mbt: Raw / Burst).

12 november 2014 om 16:56

Dat zijn andere kaartjes, dit is een nieuwe lijn en net uit. Die kaartjes zijn 90mb/s deze 100. ;-)

13 november 2014 om 17:16
ingendaal Gebruiker

Je hebt gelijk, het is inderdaad een iets andere versie!

12 november 2014 om 14:26
El Bigote Gebruiker

Deze kaarten zijn echt snel!!

12 november 2014 om 17:35
Jan-van-Gent Gebruiker

Over welke kaarten heb je het?

12 november 2014 om 14:52
Tekrrr Gebruiker

Eind september stond er een USB 3.0 stick op ibood van PNY, en die was als ik het zo lees behoorlijk snel. Wie weet is dat een indicatie voor al het andere geheugen van dit merk?

Zie: http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/54215/PNY_Wave_Attache_30_USB_stick_128_GB_USB_30__ideaal_voor_het_opslaan_van_high_res_video_en_fotos/

12 november 2014 om 16:35
Youri_v_Enk Gebruiker

Deze is zelfs sneller dan de Sandisk extreme plus 80/30mb/s en daar betaal je meer dan het dubbele voor.

12 november 2014 om 23:31
evanlieshout Gebruiker

Tijd voor SSD’s?

13 november 2014 om 07:32
internat Gebruiker

hoe gaat het met de mensen die wel 5,95 aan verzendkosten hebben betaald ? zoals ik

krijgen die ook nog wat te horen ??

13 november 2014 om 09:08
Jerommeke001 Gebruiker

Ik dus ook 5,95 betaald…

13 november 2014 om 12:59

Dag internat en Jerommeke001, daar zijn we zeker mee bezig. Zodra we dit weten, brengen we jullie op de hoogte!

15 november 2014 om 20:06
internat Gebruiker

ik snap niet waarom het zo moet gaan achteraf zeggen dat het nog bekeken moet worden

er gaat wel steeds meer fout bij ibood steeds langere wachttijden en na een bestelling slecht geïnformeerd

ik vindt het ontzettend jammer ik heb toch nog heel andere tijden bij jullie meegemaakt nu komen er elke dag meer producten leuk maar ik houdt mijn hart vast

jammer jongens ik hoop dat het beter gaat worden

21 november 2014 om 09:31
internat Gebruiker

Wat gaat het nu worden met de verzendkosten

dit gaat toch niet waar worden dat ibood zo naar de klote moet om gewoon hun klanten zo te laten vallen

je hoort gewoon niets

21 november 2014 om 17:07

Dag internat, zoals je wellicht hebt gelezen, krijgt onze Customer Service op dit moment heel veel meldingen binnen. Helaas kunnen we dus niet iedereen even snel helpen als we zouden willen. Zoals ik al zei: we gaan een passende oplossing zoeken, maar dat kan helaas even duren. Ik hoop dat je nog even geduld hebt.

13 november 2014 om 12:57
timdelma Gebruiker

*knip*

Edited by: Arthur iBOOD
Geen reclame maken voor andere deals ajb. ;-)

13 november 2014 om 19:21
thommypan Gebruiker

Weet iemand of je geen haperingen krijgt met het lezen van een 1080p film?

14 november 2014 om 00:46
Alexiled Gebruiker

de bitrate hangt af van de codering.

Maar 100MB/s is wel overkill als je enkel 1080p films wilt kijken.

Typisch zit je rond de 15-20MB/s voor zover ik weet. (quote me hier niet op)

13 november 2014 om 20:42
daffydd Gebruiker

Normally i am very happy with the prices by IBOOD but the PNY Micro SD Kaart Elite Performance 32GB with 48% korting = €27.90 which is the same price by Conrad?

https://www.conrad.nl/nl/pny-elite-performance-32-gb-microsdhc-kaart-class-10-uhs-i-incl-sd-adapter-1233222.html

14 november 2014 om 00:37
Alexiled Gebruiker

Stel jezelf wel de vraag.. heb je die snelheid nodig? 
*knip*

Edited by: Arthur iBOOD
Geen reclame maken voor andere deals ajb. ;-)

14 november 2014 om 10:09
ewoutbuhler Gebruiker

Als je de snelheid nodig hebt is het de vraag of je ook de resultaten haalt die je verwacht. Bij geheugenkaarten geldt vaak goedkoop=duurkoop. Lexar en Sandisk kaarten zijn echt goed, PNY zou ik nu niet direct bij de A-merken inschatten, ik denk zelf wel nog na Kingston, een redelijk B-merk.

De reden om voor hele snelle kaarten te kiezen valt samen met je beoogde gebruik. Als je snel-veel foto’s met een goede DSLR schiet in raw, heb je echt baat bij een snelle kaart. Ditzelfde geldt voor HD en 4K video. Let dan wel op dat je camera echt goed is en ook daadwerkelijk om kan gaan met die snellere kaarten. Als de camera niet snel genoeg is betaal je veel voor weinig winst.

Andere reden is natuurlijk het gewone data-drager gebruik. Ook dan geldt weer, is de hardware waarmee je je kaart leest/schrijft geschikt voor de hoge snelheden. Kaartlezers moeten dan bvb minimaal USB3.0 hebben (als voorbeeld, zijn vast ook firewire of s-ata modellen te krijgen).

ff googlen dus.

15 november 2014 om 05:02
liesDEFje Gebruiker

Kan ik de SD kaart 64 gig nu gebruiken voor mijn nikon d3300 of wordt dit niet aangeraden #leek ;-)

15 november 2014 om 09:27
pmstroex Gebruiker

Jammer, ik was in de markt voor de 64/128GB compact flash. Waarom wel van de andere 2 types maar niet van de cf ?

15 november 2014 om 16:12
brian_44 Gebruiker

Vraag voor de kenner, heb een Nikon D610 en schiet Raw, heb er nu de duo-pack van de SanDisk Extreme 32 Gb class 10 microSDHC met adapter in zitten. Ga ik veel verschil merken met de met de SDHC 64GB 100 mb/s?

Bedankt!

15 november 2014 om 21:14
R.P.Koendjbiharie Gebruiker

Beste heer, mevrouw,

Ik heb twee kaarten SD en CF besteld waarom moet ik zon hoge verzendkosten betalen?

25 november 2014 om 13:56

Dag allemaal, ik heb nog geen nieuws over de te veel gerekende verzendkosten. We zijn hier nog mee bezig, maar het kan nog even duren (hoe lang weet ik helaas niet).

25 november 2014 om 15:28
Jovar Gebruiker

Is er al wel nieuws over de verwachte verzenddatum? Deze staat nu op 24 november.

25 november 2014 om 15:32
Moderator Dees Moderator

Hallo Jovar,

Het distributiecentrum loopt achter met verzendingen.
We hopen dat de achterstand deze week zover is ingelopen dat ook de spullen van de Flash sale snel verzonden gaan worden.

Heb je nog even geduld?
Groetjes,
Dees

25 november 2014 om 15:57
Jerommeke001 Gebruiker

Mijn geduld is eigenlijk redelijk op!!!! Heb jullie een mail gestuurd over mijn pannen, waren ook flink TE LAAT, en nu blijft mijn SD kaart achter!!!! Communicatie is 0,0. Trekt echt op niets!!!!

26 november 2014 om 15:57
Jovar Gebruiker

Beste Dees,

Bedankt voor je antwoord. Mag ik hieruit opmaen dat de kaarten deze week nog verstuurd worden?

Mvg,

26 november 2014 om 16:06

Dag allemaal, we hebben helaas nog geen nieuwe informatie over de verzenddatum. Excuses dat we jullie geduld op de proef stellen.

28 november 2014 om 08:46
internat Gebruiker

nou ook weer helemaal top camera is verstuurd dit weten jullie nog niet dat schiet op en wat nu extra onkosten maken zodat je de camera wel kunt gebruiken ibood ibood waar zijn jullie mee bezig echt geen enkele afspraak wordt a gekomen

28 november 2014 om 09:08
bavodaniels Gebruiker

Het is jammer dit is men eerste bestelling op ibood en duurd al langer om te leveren. Anyway ik snap dat zoiets kan gebeuren, misschien volgende keer een mail sturen naar de mensen die het besteld hadden als het langer duurt want ik was in het begin zelfs nog niet naar het forum gekomen om te kijken voor informatie

28 november 2014 om 18:45
EwoudVL Gebruiker

Dus daarom blijft mijn nikon 1 ook hangen? Ik geef jullie bijna 400eur maar een basis aan informatie verschaffen is blijkbaar teveel gevraagd. Via de support krijg ik een standaard bericht waarin letterlijk staat dat jullie mijn bericht eigenlijk niet goed gelezen hebben maar het toch als beantwoordt aanzien…

29 november 2014 om 14:38
sunboy3 Gebruiker

Inderdaad! Hier hetzelfde, standaard mail en moet ik weer mijn vraag stellen en dan zeker weer een standaard mail terug sturen of zijn we dan wel de moeite waard om fatsoenlijk antwoordt te geven. Beetje jammer allemaal.

3 december 2014 om 17:05

Dag EwoudVL, excuses. Ik ga je vraag doorzetten naar onze Customer Service.

1 december 2014 om 13:37
Jovar Gebruiker

Nu een week later en geen duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag. Ook is er niet het fatsoen om op de reacties van andere te reageren. Is de levering nog deze week of kan ik mijn bestelling beter annuleren?

1 december 2014 om 13:54
Moderator Dees Moderator

Hallo Jovar (en andere wachtenden)

Wij zijn ermee bezig en jullie krijgen zo snel mogelijk bericht.

Groetjes,
Dees

1 december 2014 om 14:12

Ik heb het nagevraagd, en helaas hebben we nog geen nieuwe informatie. Mochten we wat horen, dan laten we het weten.

1 december 2014 om 16:08
internat Gebruiker

nou dat snap ik dan ook weer niet of worden de mederators ook al voor de gek gehouden

ik krijg zojuist een mail dat het 12 december gaat worden en dat het wel eens fout kan gaan en wensen me nog een mooie dag

nou mooie dag ik zit ook nog steeds op mijn setje usb sticks te wachten duurt ook al eeuwen en nu weer dit maar idd het kan wel eens een keertje een jaartje fout gaan maar als ook de moderators voor de gek gehouden worden nou dat geeft te denken

2 december 2014 om 06:09
internat Gebruiker

oh ja wel wat gehoord over de datum maar nog niets over de verzendkosten

3 december 2014 om 16:35

Dag internat, wat is er met je verzendkosten dan?

3 december 2014 om 16:58
internat Gebruiker

die zijn te hoog 5,95 voor 1 kaartje mij is al een paar keer gezegd dat ik geduld moet hebben dat daar een oplossing voor gezocht werd

3 december 2014 om 16:58
internat Gebruiker

ik zie dat ik dit antwoord zelfs van jou heb gekregen

6 december 2014 om 23:07
internat Gebruiker

op 21 november en nu nog steeds niets ???

10 december 2014 om 13:47
internat Gebruiker

nou ik krijg net het bericht dat de sd kaart is verstuurd en op de factuur staat gewoon 5,95 verzendkosten

Geweldige oplossing, geweldig geinformeerd, loze beloftes waardeloos.

Edited by: Dees
Hallo Internat, als je nog even afwacht krijg je vanzelf een mail over de verzendkosten.
Groetjes,
Dees

10 december 2014 om 18:32
internat Gebruiker

dat is ook het eneigste wat ik wel steeds mag

afwachten !!!!

weet je wat er misschien gebeurd dan krijg je een code voor een te goed heb ik al eerder gehad iedere keer als je wat besteld en je voert de code in dan gaat het weer fout dan bel je weer dan krijg je weer een nieuwe code  en zo blijft het verhaaltje cirkelen en uiteindelijk heb je nul gehad omdat je het na 4 keer hebt opgegeven

oh ja dat was voor een stoel die na korte tijd ineens afbrak en ik met mijn hoofd tegen de muur klapte en met mijn onderbeen tegen de punt van mijn bureau die helemaal openlag excuses en 10 euro voor het ongemak die ik nooit gehad heb

fijn he snap je dat ik nu uiteindelijk eens na heel lange tijd ben al klant vanaf 2008 grote letters ga gebruiken

zit alle hunts aan het scherm gekluisterd iedere keer geprobeerd een pakket te bemachtigen maar ook daar heb je geen kans

ik scheld niet maar ben zeer zeer teleurgesteld ik ben invalide sta voor iedereen klaar en uiteindelijk krijg je bijna alleen maar teleustellingen

10 december 2014 om 19:21
Moderator Dees Moderator

Beste Internat,

Ik heb een paar vragen….
Hoelang is het geleden dat je je code hebt geprobeerd te gebruiken? 
Heb je dit ook gemeld?

De stoel, iBood koopt dingen in, dit gaat rechtstreeks naar een distributiecentrum en vanaf daar wordt het verzonden.
Misschien fout, maar je gaat er redelijkerwijs vanuit dat de spullen die je koopt goed zijn.
Helaas zit er dan onverwacht een rotte appel tussen. Zoals dat met de stoel ook het geval was…
Bijzonder vervelend dat het jou dan treft.

Grote letters gebruiken om iets duidelijker te maken voor anderen mag,  maar hele zinnen zo typen, lijkt op schelden.
Soms is het voor degene die leest (ik dus) heel vervelend om het zien.
Omdat ik minstens zo gefrustreerd ben, maar af en toe geen antwoorden heb, hoe graag ik dat ook zou willen.

Die box. 1 van de redenen dat er een andere website is gemaakt, is ook om te proberen de site niet meer te laten crashen, en zo wellicht mensen meer kans te geven op een box.
Het is een ontzettend gewild object en wat we het meeste horen is dat mensen weer geen box hebben.
Ik probeer het niet eens, scheelt een hoop frustratie denk ik ;-)

Dat laatste, ik sta ook voor iedereen klaar, ook ik krijg vaak teleurstellingen te verwerken omdat iemand gebruik maakt van je goedheid.
Maar ik geloof echt dat voor al het goeds dat we doen, we op de meest vreemde manier beloond worden.

Die verzendkosten, zoals ik al zei, dat komt echt goed.
Heb geduld, want er is gewoon een grote achterstand die weggewerkt moet worden.

Mocht je nou een keer zin hebben om over andere dingen te praten..
http://nl-nl.forum.ibood.com/inside-ibood/het-grote-off-topic-topic/comment-page-4/#first-comment

Ik wens je een fijne avond!
Dees

11 december 2014 om 06:50
internat Gebruiker

oke zet het antwoord wel op dat forum

3 december 2014 om 16:34

Dag allemaal, ik begrijp net dat jullie als het goed is een mail hebben gehad dat we deze deals verwachten de 12e te versturen. Excuses voor de vertraging!

5 december 2014 om 09:36
Wilfredmartens Gebruiker

Ok. Dan zullen we wat wachten.

Grt

Wilfred

11 december 2014 om 10:46
Moderator Dees Moderator

Hallo Allemaal.

Ik heb zojuist vernomen dat de onderstaande artikelen gisteren zijn verzonden;

PNY Compactflash Elite Performance 16GB

PNY Compactflash Elite Performance 32GB

PNY Micro SD Elite Performance 16GB

PNY Micro SD Elite Performance 32GB

PNY Micro SD Elite Performance 64GB

PNY Reader High Performance 3.0

PNY SD Elite Performance 16GB

PNY SD Elite Performance 32GB

PNY SD Elite Performance 64GB

Hopelijk hebben jullie snel jullie spullen binnen.

Groetjes,
Dees

12 december 2014 om 08:15
Hannev Gebruiker

Nog niks ontvangen!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.