8 november 2018 om 00:00
iBOOD

Exclusieve Wijnen

Exclusieve Wijnen
Zoals Bacchus ze heeft bedoeld!

Deze Flash Sale staat bol van de heerlijke, Franse kwaliteitswijnen. Stuk voor stuk zijn ze volgens de hoge standaarden van het Terra Vitis keurmerk geproduceerd. Met respect voor natuur, mens en milieu en van hoge kwaliteit.

Door de beperkte oplage vind je deze wijn niet terug in de winkel om de hoek, maar wel bij ons! En natuurlijk voor een zeer aangename prijs. Dan zit je voor de feestdagen helemaal goed!

Wijnrek erbij?

Op zoek naar een mooi wijnrek om je kwaliteitswijn in op te bergen? Bekijk dan snel de wijnrekken van RTA.

8 november 2018 om 08:42
IBTL Gebruiker

Waneer je gebruik maakt van informatie van bijv. Vivino is het wel zo eerlijk voor dit bedrijf dat dit vernoemd wordt. Ik zie namelijk nergens een verwijzing hiernaar, terwijl de scores van de wijnen die jullie aanbieden daar wel vandaan komen.

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:20
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Thanks voor de linkjes, leuk om even te lezen. Men is toch wel enthousiast over deze wijntjes

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:04
davkos Gebruiker

Je ziet bij menig ander icoon toch ook geen hele naam meer staan? Denk aan IMDb bij films, het whatsapplogo om contact te zoeken. Mensen herkennen het Vivino logo.

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:31
mattie67 Gebruiker

Al een tijdje geen wijn hier gezien, top zo voor de feestdagen.

Vraagje: hoe weet ik zeker dat de flessen heel blijven tijdens transport?

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:46
mikelimburg Gebruiker

De wijn wordt geleverd in een daarvoor bestemde verpakking, geschikt voor transport.

Je kunt iBood hier prima op vertrouwen, tot nu toe was alle wijn goed aangekomen :).

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:21
jelmer12 Gebruiker

Ben ik ook benieuwd naar iemand ervaring? Prijs / kwaliteit lijkt wel goed (zeker nu) maar wil even weten of iemand het kent voordat ik bestel

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Jelmer,

Het antwoord van Mikelimburg is helemaal correct. De wijndozen worden verpakt in speciale verzenddozen waarmee we de wijn veilig kunnen versturen.

Zelf heb ik geen ervaring met deze wijnen, wel kun je via de Vivino linkjes hierboven wat ervaringen lezen :-)

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:08
Gjung Gebruiker

Staat er een BTW vermelding op de factuur? Wil graag een paar dozen op de zaak kopen. Die prestige ziet er gewoon gaaf uit om weg te geven aan relaties en paar dozen voor in de koelkast.

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gjung,

Hiervoor is de optie om met een zakelijk account te bestellen. Dan staat er ook een BTW vermelding op de factuur.

Beantwoorden

8 november 2018 om 12:59
aukje.voogt Gebruiker

Kan net niet duidelijk uit de omschrijving halen: is de rose droog?

Beantwoorden

8 november 2018 om 13:08
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag aukje.voogt,

De rose is droog :-)

Beantwoorden

8 november 2018 om 13:09
thelandof Gebruiker

Kan je vertellen dat het een droge rose is. Deze rose is mooi vol en lichtzoet van smaak, veel rood fruit en geen nare zuren die in je keel branden.

Beantwoorden

8 november 2018 om 13:05
reinald2 Gebruiker

Leuk! Ik heb lang in een restaurant gewerkt waar we uitsluitend Terra Vitis gecertificeerde wijn schonken… altijd lekkere wijnen gevonden!

Beantwoorden

9 november 2018 om 00:19
hvwittel Gebruiker

Deze wijnen zijn gewoon OK. Het zijn wel wat allemansvriendjes. Verwacht dus geen heel complexe wijn. Het is volgens mij wel redelijk massaproductie, dus of de term “exclusief” heel goed past valt te zien. Ik zou deze als typische “tafelwijnen” classificeren die ik aan vrienden schenk die niet zo heel veel affiniteit met wijn hebben.

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:00
edwinteems Gebruiker

Maargoed, omgerekend per fles kosten ze natuurlijk ook niks..

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:12
MeneerDeUil Gebruiker

Ik las net in dat bezoekverslag dat de productie rond de 100.000 flessen is. Dat klinkt voor mij niet als grote massa waarmee grote ketens bevoorraad kunnen worden..?

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:36
JLampie Gebruiker

Iemand Keuringsdienst van Waarde gezien? Rose die is gemixed, is niet fout…. maar of het goed is? De Rose kan trouwens niet uit Frankrijk komen want daar is mengen van wijnen verboden,….

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:32
Moderator Jelle Moderator

Kan gebeuren.

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:26
JLampie Gebruiker

Sorry, mijn fout,… ging er van uit dat Grenache een witte druif was…

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:32
Moderator Jelle Moderator

Oh, hier: Kan gebeuren.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:06
hengelaar Gebruiker

Vraagje: Als ik nu nog een doosje bestel kan die dan nog gelijk met de pullover die ik gisteren heb besteld worden bezorgd zodat ik maar 1 keer verzendkosten hoef te betalen? Zo ja, hoe regel ik dat dan?

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hengelaar,

Het is niet mogelijk bestellingen samen te voegen. Mocht de pullover vandaag ook nog beschikbaar zijn, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de wijn en de pullover en daarna je bestelling van gisteren annuleren.

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:57
hengelaar Gebruiker

Bedankt voor je reactie. Helaas is de pullover niet meer beschikbaar. Dan wordt de wijn me net iets te duur.

Beantwoorden

12 november 2018 om 11:40
jannus57 Gebruiker

Misschien een idee voor de volgende keer. Maak een mix aanbieding van alle 6 wijnen in één doos. Nu moet je een doos afnemen met 6 keer dezelfde wijn. Ik mag graag wat afwisselen.

Beantwoorden

12 november 2018 om 11:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jannus57,

Goed idee inderdaad. Je kunt dit ook altijd doorgeven als tip aan de inkopers en wie weet komt er ook een keer zo’n deal voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.