20 november 2018 om 00:01
iBOOD

Meepakkers

Meepakkers

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

20 november 2018 om 17:19
jensdj Gebruiker
20 november 2018 om 17:33
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jensdj,

Dit hebben we helaas niet kunnen achterhalen

Beantwoorden

20 november 2018 om 18:39
danielwebb Gebruiker

Mag ik aub meer dan 2 vitrage gordijnen bestellen?

Beantwoorden

20 november 2018 om 18:42
Moderator Dees Moderator

Hallo Daniel, 
Als je er niet meer dan 2 kan bestellen zijn er nog maar 2 op voorraad.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

20 november 2018 om 18:46
06freddy Gebruiker

In de beschrijving van de cood e staat je er ook popcorn time mee kunt bekijken. Maar klopt dit wel?

Kan deze tegen naar de nieuwste kodi worden geüpdatet?

Beantwoorden

21 november 2018 om 15:25
PaulterLinden Gebruiker

Nee klopt niet. Sterker nog, je kunt dat ding in zijn geheel niet updaten omdat het IBDL Kodi onrechtmatig heeft gemodificeerd naar een closed-source. Je bent volledig afhankelijk van hen voor updates en die updates zijn al sinds 2016 niet meer doorgevoerd. Vrijwel geen enkele addon werkt nog op Jarvis, dus je kunt vrijwel niets met een cood-e.

Google voor de grap eens op “cood-e klacht” en je zult zien wat ik bedoel. Mijn klachten werden nooit beantwoord, op het forum krijg je geen toegang en het woord service kennen ze al helemaal niet.

IBDL is overigens ook de leverancier van onder andere Mede8er en Popcorn Hour. Zou ver weg blijven van alles wat dit malafide bedrijf aanbiedt.

Gelukkig heb ik uiteindelijk via iBood mijn aankoopbedrag teruggekregen. En met ‘uiteindelijk’ bedoel ik dat ik eerst geprobeerd heb om het via cood-e op te lossen. Ik was dan ook positief verrast dat ik slechts één keer mijn verhaal hebben hoeven doen bij iBood.

Het is dan ook uitermate jammer dat iBood desondanks toch weer is begonnen met het aanbieden van deze rommel. Verzoek aan iBood: Raadpleeg jullie archieven eens voordat je een product te koop aanbiedt. Als blijkt dat een item alleen maar klachten oplevert, waarom bieden jullie het dan opnieuw aan?

Beantwoorden

20 november 2018 om 18:50
Duckiehhhh Gebruiker

Waar is die pot nutella heen? van 3kg???!?! :( ik wil hem

Beantwoorden

20 november 2018 om 18:56
Moderator Jasper Moderator

Dag Duckiehhhh,

Helaas zijn er heel wat andere snoepers je voor geweest. Je zal iets anders moeten zoeken om op je boterham te smeren ;-)

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

20 november 2018 om 19:03
Duckiehhhh Gebruiker

nooooo :”(

Beantwoorden

20 november 2018 om 18:50
apc Gebruiker

Verzendkosten 6 stuks happy socks is 2,95 en voor 1 of 4 stuks 5,95… Je kan weer duidelijk zien hoe iBood z’n marge opkrikt met deze producten, erg jammer om te zien. Ik bestel ze op die manier wel voor een eurootje meer elders en kan ik zelf helemaal uitzoeken en heb ik het de volgende dag in huis

Beantwoorden

20 november 2018 om 23:56
Moderator Paul Moderator

Als losse deal wellicht minder interessant, maar je kunt de Happy Socks ook samenvoegen aan andere deals. Deze flashsale heet niet voor niets Meepakkers! :)

Beantwoorden

20 november 2018 om 19:12
Raven22 Gebruiker

Hebben de dekbed hoezen nu een sloop erbij? Staat dat je ze in de flash kunt bij bestellen, maar er is geen flash?

Beantwoorden

20 november 2018 om 19:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Raven22,

De hoezen zijn deze keer niet beschikbaar en die text zou daar niet moeten staan. Ik ga het even doorgeven zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

21 november 2018 om 07:50
Raven22 Gebruiker

ok, maar voor nut heeft het om dekbed hoezen zonder sloop aan te bieden?

Beantwoorden

20 november 2018 om 19:30
zilsch Gebruiker

wat is poly/katoen, rich katoen bij de pierre cardin lakens ?

graag duidelijkheid = is het katoen of polyester of een mengeling en zoja in welke verhouding ?

welke kwaliteit van katoen ?

Beantwoorden

20 november 2018 om 19:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond zilsch,

het is inderdaad een mengeling van katoen en polyester. De verhouding is volgens andere aanbieders 50% van beide

Beantwoorden

20 november 2018 om 20:30
Wacken Gebruiker

Ik heb een vraag over de telescopische armen.

Kunnen deze in elke oven geplaatst worden ???

Beantwoorden

20 november 2018 om 20:31
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Wacken,

Vaak staat er in de handleiding van je oven wel welke afmetingen je moet hebben. Als die overeenkomen dan moet het passen.

Beantwoorden

20 november 2018 om 20:54
Wacken Gebruiker

Het probleem is dat bij die geleidingsset van Grundig niets van info bij staat van afmetingen enzo…

Beantwoorden

20 november 2018 om 20:57
Cardan Gebruiker

De lungo capsules lijken me wel heel erg duur. Voor 104 capsules 60 euro ! Ik denk dat deze van goud gemaakt zijn ! De iboodprijs ligt gelukkig wel onder de normaalprijs maar de korting is hier niet correct volgens mij. De normale duurdere prijs is 4,69 euro voor 16 capsules, nu blijvend verlaagd naar 3,99 euro. Ik vraag me af waar die prijs vandaan komt.

Beantwoorden

20 november 2018 om 22:09
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Cardan,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

20 november 2018 om 21:08
graafie Gebruiker

De Ledmaxx pendel zou ik wel 4 van willen. Moet ik deze dan 4 maal bestellen? En waarom zit er alleen op deze een max van 1 en op andere deals de max van 4?

Beantwoorden

20 november 2018 om 22:09
Moderator Niek Moderator

Dan is hij waarschijnlijk bijna uitverkocht graafie.

Beantwoorden

21 november 2018 om 15:05
graafie Gebruiker

Thnx, die optie was ik ff vergeten. ????  En het klopt. De zwart/witte is uitverkocht. En van de witte kan ik er idd gewoon 4 selecteren

Beantwoorden

20 november 2018 om 21:10
foxathome Gebruiker

Zeg iBOOD, kunnen AUB al die uitverkocht producten gewoon verwijderd worden, zwaar irri dat die er blijven staan!!!
Inladen van alle deals laat Internet Explorer haast crashen, vandaag ook bij meerdere klanten geprobeerd en ook daar allemaal moeite mee om die site geladen te krijgen.

Gooi gewoon weg, wij hebben er niets aan en het staat alleen maar in de weg en maakt jullie site traag en belast jullie servers onnodig…

Beantwoorden

20 november 2018 om 21:32
Wacken Gebruiker

Wie gebruikt er nu ook nog explorer??????

Ik laad dit met chrome en geen problemen mee

Beantwoorden

20 november 2018 om 23:57
Moderator Paul Moderator

De flashsales worden regelmatig opgeschoond. Het gaat helaas niet automatisch.

Beantwoorden

21 november 2018 om 06:15
Jurjen_B Gebruiker

Heb ook al honderden keren gevraagd of die spullen die uitverkocht zijn kunnen worden weggehaald. Het boeit geen hond om te weten wat uitverkocht is. Je kunt er toch totaal NIETS mee met die informatie!

Beantwoorden

21 november 2018 om 07:31
Moderator Niek Moderator

Er zijn gisteravond weer heel wat uitverkochte deals verwijderd.

Beantwoorden

20 november 2018 om 21:44
Samjanoes Gebruiker

Bij de cosy &trendy borden van stone staat 4 x bij het aantal. Bij de specificaties  staat echter dat er 6 geleverd worden. Welk van de 2 is het? Groetjes

Beantwoorden

20 november 2018 om 22:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Samjanoes,

Volgens mij is het inmiddels aangepast, want ik zie in de specificaties 4 staan. Of je bedoelt een andere set?

Beantwoorden

21 november 2018 om 06:13
Jurjen_B Gebruiker

Die borstels van dat 16 opzetborstels voor Oraal-B is goedkope Chinese troep van inferieure levensgevaarlijke kwaliteit. Al vaak meegemaakt dat de borstelkop tijdens het poetsen losliet of dat mijn tong draaiende gedeeltes raakte. Niet aan beginnen aan deze bagger!!

Beantwoorden

21 november 2018 om 07:41
Ebby141 Gebruiker

Goedemorgen!

Vraag over de 2x jersey hoeslakens: http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/43145/157786/2x-jersey-hoeslakens-80-90-100×200.html

Ik kan geen kleurtje kiezen?

Beantwoorden

21 november 2018 om 07:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ebby141,

Het kan zijn dat er nog maar één kleur beschikbaar is, maar dan is het wel handig om te weten welke natuurlijk. Of het keuzemenu is verdwenen. Ik ga het even voor je navragen.

Beantwoorden

21 november 2018 om 10:55
Moderator Niek Moderator

Het keuzemenu is toegevoegd.

Beantwoorden

21 november 2018 om 11:23
Ebby141 Gebruiker

Wat een pech, er is nog maar 1 kleur :(

Maar bedankt voor je aanpak!

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:07
pascaltb Gebruiker

Goedemorgen,

Vraagje over de DIGITUS 4K DisplayPort naar HDMI Splitter, 1×2 (DIGITUS DS-45400). Ik ben bezig met het opzetten van mijn ideale setup thuis en wil alles zoveel mogelijk toekomst-prove maken. Is het met deze HDMI splitter zo dat ik op beide uitgangen 4K op 60Hz heb? Als ik een gekke vraag stel hoor ik het ook graag, dit is allemaal ietwat nieuw voor mij.

Bij voorbaat dank.

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:08
pascaltb Gebruiker

* toekomst-proof (bestendig) :P

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pascaltb,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:50
pascaltb Gebruiker

B.v.d.(!)

Beantwoorden

21 november 2018 om 10:57
Moderator Niek Moderator

Je kunt met beide uitgangen 4k kijken :-)

Beantwoorden

21 november 2018 om 11:06
pascaltb Gebruiker

Mijn vraag was of dat dan op 60hz was (of 30hz) ;)

Beantwoorden

21 november 2018 om 11:45
Moderator Niek Moderator

Op 60hz, excuus dat ik dat er niet bij had gezet :-)

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:09
Cantokeano07 Gebruiker

Is het draadloze toetsenbord een qwert ?

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cantokeano07,

Over welk toetsenbord gaat je vraag? Er staan meerdere draadloze toetsenborden in deze sale.

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:33
Cantokeano07 Gebruiker
21 november 2018 om 08:46
Moderator Niek Moderator

Het is een qwerty :-)

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:42
michieltjedebieltje Gebruiker

Die verzendkosten moeten omlaag mensen…

Thunderplugs €8, verzenden €7 !

Daar hoeft toch geen dikke doos omheen, andere winkels kunnen ze voor €3 verzenden!

Beantwoorden

21 november 2018 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Je kunt ook meerdere deals combineren om de verzendkosten wat te spreiden.

Beantwoorden

21 november 2018 om 12:38
picobello3 Gebruiker

Waarom werkt het forum niet in de Hunt???

Beantwoorden

21 november 2018 om 15:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag picobello3,

Hier doet het forum het wel. Klik hier voor het hunt forum. Misschien dat je er zo op komt.

Beantwoorden

21 november 2018 om 14:23
FunnyCritter Gebruiker

Zonder verzendingskosten zouden de Fusion-scheermesjes een koopje zijn. Nu is het de gewone prijs, zo niet net iets duurder zelfs.

Beantwoorden

21 november 2018 om 15:06
Moderator Niek Moderator

Misschien zijn er nog andere leuke deals waarmee je kunt combineren?

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:06
nienkeseppenwoolde Gebruiker

Kun je de bowl van schott zwiesel ook als thee mok gebruiken?

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Ja die kun je zeker ook als thee mok gebruiken.

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:33
DontEatYellowSnow Gebruiker

Pushbericht over gratis bezorging, toch wéér 5,95 af moeten rekenen.

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:39
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

De gratis bezorging geldt alleen voor de hunt deals, niet voor de flash sales.

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:35
fernon15 Gebruiker

Ik kreeg een notificatie 30 minuten gratis verzending maar bij het afrekenen nog steeds verzendkosten.

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:39
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

De gratis bezorging geldt alleen voor de hunt deals, niet voor de flash sales.

Beantwoorden

21 november 2018 om 17:26
fernon15 Gebruiker

Jammer van de misleidende popup

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:43
tonneke87 Gebruiker

10x Oral-B Precision Clean is te duur. Dit is geen deal te noemen. Bij Ibood 19,95 + 5.95 verzendkosten is totaal 25,90.

Bij tandenborstel.com betaal je 21,95 + 1,95 verzendkosten is totaal 23,90. ( De verzendkosten zijn echt 1,95. Ik heb het in mijn winkelmandje gedaan en dan naar afrekenen gegaan)

Het aangeboden product is precies hetzelfde. Zie onderstaande link

https://www.tandenborstel.com/opzetborstels/oral-b-opzetborstels/oral-b-precision-clean-opzetborstels-8-2-gratis/

Beantwoorden

21 november 2018 om 19:46
Degustibus Gebruiker

Safekeepeer creditcardhouder voor €4.95 en €5.95 verzending,doe eens normaal en niet lullen over een combinatie aankoop want ik heb niets anders nodig.

Beantwoorden

21 november 2018 om 20:31
Malik Ehsan Gebruiker

Ik heb code voor gratis verzending “huntbEZVwZR10Y” maar dat wordt Niet accepterde,hoe kom dat

Beantwoorden

23 november 2018 om 10:58
Earthgreetings2 Gebruiker

Ik heb gisteren een Rapoo H6060 WH ontvangen maar deze is blijkbaar defect. Het product gaat niet aan. Ook laad de accu niet op. Bestelnummer sO2661935. Ik zou deze graag retour sturen maar ik lees dat ik de retourkosten moet betalen. Dit lijkt me niet volgens de regeltjes. Graag uw advies.

Beantwoorden

24 november 2018 om 00:11
Moderator Paul Moderator

Als je kiest voor Annulering wordt dat gezien als terugsturen binnen de zichttermijn omdat het product niet bevalt. Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Jij zou DOA (Defect On Arrival) moeten kiezen, dan worden retourkosten wel vergoed.

Je kunt het beste een emailbericht naar de klantenservice sturen, dan kan het voor je aangepast worden.

Beantwoorden

3 december 2018 om 17:42
pyungahn Gebruiker

Ik heb de Rapoo H6060 Bluetooth Headphone op 21-11-2018 besteld, vervolgens deze op 28-11-2018 ontvangen.

Dit was een Sinterklaas  kado afgelopen zaterdag 1-12-2018 deze is aan het begin van de avond aan de lader gezet lampje brandt maar na een dag nog net zo dood als hij uit de verpakking gehaald is.

Online een melding gemaakt DOA en tot op heden nog geen reactie, dit is een bekend probleem(na op internet gelezen te hebben) met deze headphone.

Wanneer kan ik een reactie ontvangen!!

Beantwoorden

9 december 2018 om 13:45
Moderator Paul Moderator

Hoewel je nog geen reactie had gekregen op dit forumbericht, werd jouw melding wel doorgegeven aan de klantenservice. Als het goed is heb je de volgende dag per email een bericht van hen ontvangen om het op te lossen.

Beantwoorden

9 december 2018 om 11:18
audioot Gebruiker

Hoi, ik heb ook de Rapoo H6060 Bluetooth Headphone op 21-11-2018 besteld (2 stuks) ivm sinterklaas.

Dus na uitpakken en constatering dat beiden (!) DOA zijn (oplaad led brand, maar kan niet aangezet worden, zelfs niet na hele nacht op oplader), is nu natuurlijk de DOA terrmijn van 7 dagen verstreken. Blijkbaar zijn deze gewoon allemaal DOA zoals hierboven wel blijkt. Ik zal ook een email naar de klantenservice sturen.

bestelnr SO2670208

Beantwoorden

9 december 2018 om 13:42
Moderator Paul Moderator

In plaats van DOA kun je ze wel als Defect aanmelden via een serviceverzoek. Goed dat je een email gaat sturen, zodat de klantenservice je hierbij kan helpen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.