22 december 2018 om 00:00
iBOOD

Uitbreidingen Escape Room

Uitbreidingen Escape Room
Een race tegen de klok

Escape Room is in 2016 terecht verkozen tot spel van het jaar. Het is een spel dat werkelijk alles in zich heeft. Het vereist intelligentie, stressbestendigheid, creativiteit en teamwork om jezelf en je team uit penibele situaties te redden. 

In deze Flash Sale scoor 4 uitbreidingspellen. Je moet het basisspel dus al in je bezit hebben om deze te spelen. Die kan je hier (NL) BE) aanschaffen. :) 

22 december 2018 om 09:47
fab4all Gebruiker

Helaas zit in elke set de dentist. En die heb ik al. De rest nog niet. Anders had ik wel een set willen kopen.

Beantwoorden

22 december 2018 om 11:10
Jacman Gebruiker

ZO heb ik de dentist en secret agent al. Wederom jammer, en kom nu niet aan met je kunt ze ook weggeven…

Beantwoorden

22 december 2018 om 14:20
Itsjustme87 Gebruiker

Hier hetzelfde, graag een pakketje zonder dentist en secret agent. Met de andere vier zou ik men collectie kunnen compleet maken

Beantwoorden

22 december 2018 om 15:33
prusa1961 Gebruiker

Jammer, dat er wederom geen vrije keuze is van de uitbreidingsets. Advies loop even bij Intertoys binnen , voor hetzelfde bedrag vrije keuze

Beantwoorden

22 december 2018 om 15:47
Geckoo Gebruiker

Wie van de dames heren wil dan samen met mij de 2 uitbreidingen kopen zodat ik ze wel alle 6 heb?

Beantwoorden

22 december 2018 om 23:14
mikeybogaert Gebruiker

Zijn de uitbreidingen in het Nederlands of een andere taal?

Beantwoorden

22 december 2018 om 23:24
fvschie Gebruiker

Wow, nu wel losse uitbreidingen, maar in setjes van vier, terwijl er zes zijn. Bijna gegarandeerd maximaal 1 koop per klant, en omdat er nu keuzestress is verkoop je er nog minder van ook.

Iemand bij jullie leverancier of de distributeur moet een cursus commercieel denken krijgen. Ik ben bereid dat te doen met wasco-krijt en kleine woorden. :D

Beantwoorden

22 december 2018 om 23:54
Moderator Paul Moderator
23 december 2018 om 08:44
TDR7 Gebruiker

Hallo, ik ben geregistreerd by Paypal en toch worden verzendingskosten aangerekend, wat moet ik doen om gratis verzending te bekomen met Paypal bij een bedrag hoger dan 20 euro?

Beantwoorden

23 december 2018 om 13:08
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen TDR7,

Dit was helaas een tijdelijke actie die al enige tijd geleden is afgelopen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 december 2018 om 12:06
mikeybogaert Gebruiker

Zijn de aangeboden uitbreidingen in het Nederlands of een andere taal?

Beantwoorden

23 december 2018 om 13:07

Alle uitbreidingen zijn net zoals het spel in het Nederlands Mikey.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

2 januari 2019 om 22:19
renzov Gebruiker

De verwachte verzend datum is/was 2 Jan……zijn ze verzonden?, want een eerdere order welke op 28 Dec verzonden zou worden is nu veranderd in verzend datum 8 jan….

Beantwoorden

5 januari 2019 om 16:01

Goedemiddag renzov,

Heeft u ondertussen al wat vernomen anders wil ik graag verder uitzoeken wat ik voor je kan doen?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.