1 februari 2019 om 00:03
iBOOD

Valentijnsdag ♥

Valentijnsdag ♥
Iedere dag Valentijnsdag?

'Van mij hoeft het niet hoor. Het is toch iedere dag Valentijnsdag. Ik vind het veel leuker als 'ie spontaan iets doet." Je hoort het haar nog zeggen. En dan straks die teleurstelling dat je inderdaad niks gekocht hebt. Trap er niet in en zorg dat je WEL iets hebt op 14 februari. 

1 februari 2019 om 00:08
blufner Gebruiker

Hoeveel vriendinnen denken jullie dat ik heb?

Overal moet ik gelijk 4 van bestellen

Beantwoorden

1 februari 2019 om 00:13
woutertju Gebruiker

een hele dikke

Beantwoorden

1 februari 2019 om 00:14
woutertju Gebruiker

na Valentijnsdag

Beantwoorden

1 februari 2019 om 06:28
Moderator Jim Moderator

Teveel naar rechts geswiped Blufner? :-)

Beantwoorden

1 februari 2019 om 00:17
Susantigoon Gebruiker

Ooit was Valentijnsdag een speelse aangelegenheid, de dag om een kaart of een bos bloemen aan een heimelijke liefde te sturen; tegenwoordig moet je kennelijk meteen met een pakket met 40 condooms aanbellen.

Goodbye to innocence…

Beantwoorden

1 februari 2019 om 00:25
peterderooij Gebruiker

precies. Nu geef/krijg  je ook niet 1 maar 8 dozen chocola. . En die 40 condooms zijn er natuurlijk om al die calorieën weer te verbranden :-)

Beantwoorden

1 februari 2019 om 06:27
Moderator Jim Moderator

Hi Susantigoon,

Daarmee is Valentijn eigenlijk nog steeds een -speelse- aangelegenheid ;-).

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 00:23
Boguslav Gebruiker

Geen ingredienten enz? Het is verplicht!

Beantwoorden

1 februari 2019 om 00:36
peterderooij Gebruiker

staat op de doos

Beantwoorden

1 februari 2019 om 06:27
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Boguslav,

Uiteraard is het verplicht om dit op de doos te vermelden, zoals PeterdeRooij ook aangeeft. Mocht je specifiek meer willen weten over een van de items, dan hoor ik het graag en gaan we het uitzoeken!

Groetjes,
Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 08:52
The-Source Gebruiker

Er mag op z’n minst toch wel een houdbaarheidsdatum vermeld mugge worden bij alle chocolade producten.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 08:53
The-Source Gebruiker

*mogen

Beantwoorden

1 februari 2019 om 08:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen The-Source,

Is er een specifieke deal waarvan je de houdbaarheidsdatum wilt weten?

Beantwoorden

1 februari 2019 om 14:32
klada Gebruiker

Heb eens deze besteld : 48x Cadbury Flake chocoladerepen  aangekregen op 30 oktober 2018  en op de doos stond  houdbaarheidsdatum :20/10/2018 !!!

Goede raad besteld NOOIT voedingswaar op iBOOD

Beantwoorden

1 februari 2019 om 14:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat je chocoladerepen krijgt waarvan de THT-datum verlopen is mag uiteraard niet gebeuren, klada. Heb je hiervan bij ons een melding gemaakt? Want we lossen dit uiteraard graag met je op.

De producten uit deze Flash Sale zijn wel nog langere tijd goed. Deze zijn namelijk nog minimaal 240 dagen houdbaar!

Beantwoorden

2 februari 2019 om 22:23
Moderator Paul Moderator

Hoi klada, om misverstanden te voorkomen: was 20/10/2018 daadwerkelijk de houdbaarheidsdatum of was het wellicht de productiedatum van de repen? Soms is dat niet geheel duidelijk.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:29
Jordy11 Gebruiker

Hey IBood,

Welke soorten zit erin?

Zitten er ook gewoon in met melkchocolade en eventueel wat nootjes?

Mvg.

Jordy

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jordy,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

1 februari 2019 om 10:03
Jordy11 Gebruiker

Over de hamlet bonbons !

Beantwoorden

1 februari 2019 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat ga ik even voor je navragen, Jordy!

#wordtvervolgd

Beantwoorden

1 februari 2019 om 10:22
Jordy11 Gebruiker

Oke ik wacht af :)

Beantwoorden

1 februari 2019 om 12:36
Jordy11 Gebruiker

Ik wacht op een antwoord om te bestellen iBood …

Beantwoorden

1 februari 2019 om 12:40
Moderator Jim Moderator

Hi Jordy!

Bas heeft het nagevraagd, maar helaas nog geen antwoord ontvangen van de leverancier. Zodra we wat horen, laten we het direct weten!

In de tussentijd heb ik wel alvast de ingrediëntenlijst voor je:

NL – Assortiment van chocolade met hazelnootvulling 44% – Ingrediënten: suiker, hazelnoten 15%, cacaoboter, cacaomassa, volle melkpoeder, boterolie (melk), emulgator: sojalecithine, aroma: vanille. Chocolade: ten minste 50% cacaobestanddelen. Melkchocolade: ten minste 29% cacaobestanddelen. Witte chocolade: ten minste 23% cacaobestanddelen. Kan sporen van andere noten bevatten.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 10:40
drikj Gebruiker

Jammer dat het niet eerder verstuurd wordt. Ik had wel 5x 8 van die dozen willen bestellen, maar ik zou het uiterlijk vrijdag de 8ste moeten hebben.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 10:50
NEBorn Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Deze deal bestaat uit twee verschillende type doosjes

Beantwoorden

1 februari 2019 om 18:09
NEBorn Gebruiker

Ok dan zal het wel goed zijn, doe er maar 50.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 18:10
NEBorn Gebruiker

Beetje kinderachtig Niet(k)??

Beantwoorden

1 februari 2019 om 20:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond NEBorn,

Het is op het forum toegestaan deals te vergelijken, maar dan alleen met een directe link naar een identiek product. In dit geval was het geen identiek product en daarom heb ik je link moeten verwijderen. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com

Beantwoorden

2 februari 2019 om 06:37
timelke1902 Gebruiker

Hallo

Is het mogelijk om de houdbaarheidsdatum te geven en de hoogte vh flesje. Zou namelijk kunnen dienen komende zomer als gastencadeautje op m’n huwelijksfeest

Dankjewel

Beantwoorden

2 februari 2019 om 08:47
peterderooij Gebruiker

Op amazon.com staat een Sorini Fuego bottle die ook 280 gram bevat dus lijkt me dezelfde fles.

Product Dimensions: 12 x 4 x 4 inches

is dus 30.48 cm hoog

Beantwoorden

2 februari 2019 om 10:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen timelke1902,

In de specificaties staat dat ze houdbaar zijn tot 28/04/2020.

Beantwoorden

3 februari 2019 om 07:19
bauke1985 Gebruiker

Mijn valentijn gaat het vast waarderen als ik haar een paar boxen Durex opstuur. :P

Anyway, zonder gekheid, de relatief late verzending houdt mij helaas ook tegen om te bestellen. Next time. ????

Beantwoorden

3 februari 2019 om 08:02
tweetykes Gebruiker

Is dit de prijs voor 3 mascara’s?

Beantwoorden

3 februari 2019 om 08:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tweetykes,

Je krijgt voor deze prijs inderdaad 3 stuks.

Beantwoorden

3 februari 2019 om 08:51
tweetykes Gebruiker

Ok dank u wel

Beantwoorden

14 februari 2019 om 15:40
sibrandstaessens Gebruiker

Iemand anders ook iets van Max Factor besteld, gisteren/vandaag ontvangen, en hetzelfde als ik opgemerkt ?

Vindt iBOOD het normaal reeds gebruikte make-up naar diens klanten te versturen ?!
- De mascara was geopend en vollédig uitgedroogd. De plastic verpakking was ook helemaal bekrast, alsof iemand die over de vloer gerold heeft.
- De plastic zegeltjes op de lipsticks waren gebroken => iemand heeft ze m.a.w. reeds opengedraaid. Eén van de lipsticks had zelfs een stukje af. Bah!
Bij de Sally Hansen nagellak waren de zegeltjes wel in orde, maar de Max Factor make-up zal dus direct retour gestuurd worden.

Ik bestel al een 3/4 jaar op iBood, maar dit is de eerste keer dat het fout loopt.

Beantwoorden

14 februari 2019 om 15:43
sibrandstaessens Gebruiker

Het hoeft geen verder betoog dat het valentijnscadeau bij mijn ega niet in goede aarde is gevallen… .

Beantwoorden

14 februari 2019 om 16:08
Moderator Jim Moderator

Hi Sibrand!

Dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Allereerst excuses, zou je een ‘Wrong Delivery’ of ‘Defect’ serviceverzoek kunnen aanmaken? Dan kan iBOOD meekijken!

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.