10 maart 2015 om 11:40
iBOOD
Beste iBOOD’er, Het is ons ter ore gekomen dat sommige klanten vannacht / vanochtend geen bestelbevestiging hebben ontvangen van iBOOD. In deze gevallen zal de bestelling ook niet zichtbaar zijn in ‘Mijn iBOOD’. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze IT afdeling doet haar uiterste best om de situatie te herstellen. Indien u verdere informatie wenst vragen wij uw username hieronder te posten. Onze collega’s op de Customer Service afdeling zullen u dan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen per e-mail. Onze excuses voor het ongemak en bij deze een vriendelijk verzoek om uw geduld! Update 11/3 10:29: Beste allemaal, Inmiddels is het probleem (deels) verholpen door onze IT-boys. Al je bestellingen, ook wanneer je vaker hebt besteld, zouden nu zichtbaar moeten zijn in je Mijn iBOOD-account. Deze ‘extra’ bestelling(en) kun je uiteraard kosteloos annuleren via Mijn iBOOD, na het invullen van uw iBAN zal het geld zal dan z.s.m. worden teruggestort. Staat je extra bestelling er niet of maar deels bij? Er zijn momenteel nog enkele bestellingen die handmatig in het systeem moeten worden verwerkt. Het kan dus zijn dat deze later op de dag nog zichtbaar worden in je Mijn iBOOD. Is dit vanavond nog steeds niet het geval? Laat het hier dan weten, dan wordt er z.s.m. naar gekeken!
10 maart 2015 om 12:15
tngninja Gebruiker

Ik had graag contact gehad met de Customer Service hierover (er staan nu dubbele bestellingen op mijn iBood pagina).
Thx!

10 maart 2015 om 12:17
Aerjen Gebruiker

Ik heb 1 bestelling in ‘Mijn iBOOD’ staan, maar er zijn 2 betalingen afgeschreven, graag contact !

10 maart 2015 om 12:50
miteyema Gebruiker

Mijn bestelling is nog altijd niet zichtbaar in mijn bestelgeschiedenis.

10 maart 2015 om 13:08
blotto.0606 Gebruiker

Mijn bestelling is (ook) nog altijd niet zichtbaar in mijn bestelgeschiedenis.

10 maart 2015 om 13:38
Mazzie14 Gebruiker

Zelfde verhaal hier, vanochtend volgende bestelling geplaatst en betaald met paypal :

Bodum dubbelwandige glazen 4-pack
Voorlopig nog niets te zien bij ‘Mijn bestellingen’

10 maart 2015 om 14:07
Burban Gebruiker

Heb tot tweemaal een Wusthof bestelling geplaatst maar kreeg steeds foutmelding voordat ik kon betalen. Wachten en weer nieuwe bestelling plaatsen of is de bestelling nog actief en hoef ik alleen nog te betalen?

10 maart 2015 om 14:52
tngninja Gebruiker

Ik heb dit vannacht meegemaakt met de Brabantia pannen & potten.
Bij de betaalpagina kreeg ik een foutmelding na het invoeren van de code. Ik heb enkele keren opnieuw geprobeerd, daarna met Mastercard,
maar kreeg foutmeldingen.
Vandaag blijkt bij controle van de bankrekening dat er 3x mijn bestelling aangerekend is, mijn Mastercard kan ik niet controleren dus wie weet of hij daar ook nog eens aangerekend is..

In mijn iBood zie ik slechts 2 bestellingen.
Ik vermoed dat er nog mensen zijn met dergelijk probleem en ik hoop dan ook dat de customer service hier snel iets aan doet.

10 maart 2015 om 14:24
supersoe Gebruiker

Mijn bestelling is eveneens niet zichtbaar in mijn bestelgeschiedenis. Is deze order verder wel goed doorgekomen?

10 maart 2015 om 15:06
Julien2312 Gebruiker

Ik heb gisterennamiddag een bestelling gedaan waarbij ik na de eerste betaling ook een foutmelding kreeg en heb nadien ook gezien dat er op mijn bankrekening het bedrag dubbel afgegaan is , ik heb deze voormiddag telefonisch contact opgenomen en op aanvraag van de klantendienst een kopie van de dubbele betaling doorgezonden en wacht nu nog op een antwoord , ik heb er wel vertrouwen in dat ibood dit zal oplossen !

10 maart 2015 om 15:22
miteyema Gebruiker

Kan er iemand van iBood antwoorden?

10 maart 2015 om 15:31
Moderator Renate Moderator

hoi miteyema, antwoord zul je per mail ontvangen via de klantenservice. Zij zijn druk bezig. Helaas zijn er veel klanten met jouw probleem, slechts een klein percentage gebruikt het forum. Het kan dus even duren voordat je de mail hebt ontvangen.

10 maart 2015 om 15:40
TomPauwels Gebruiker

Mijn bestelling is (ook) nog altijd niet zichtbaar in mijn bestelgeschiedenis.

10 maart 2015 om 16:20
birrieb Gebruiker

Ik kreeg ook een error na betaling, dus probeerde het een tweede keer. Ik kreeg ondertussen bevestiging van één bestelling, maar het bedrag is wel twee keer van mijn rekening.

10 maart 2015 om 16:56
natasjavg Gebruiker

Gisterenavond besteld: error na betaling en na de tweede poging: 2x betaling via paypall !!! en misschien ook dubbele bestelling??

Ik heb nog geen bevestiging gekregen.

invoice id: 1374639121 en 137464106

Graag reactie van Ibood. Thanks!

10 maart 2015 om 19:09
tomgee Gebruiker

ibood van 22 februari dit probleem gehad. Het geld is wel van mijn rekening, maar geen enkele bevestiging gekregen.

klantenservice gecontacteerd op 1 maart (Ticket#2015030110000491).

Gereplyd afgelopen weekend.

Nu 10 maart en nog steeds geen antwoord of dergelijke!

Verwachte verzenddatum van de goederen was 9 maart, wat dus ook reeds overschreden is.

Kan er eindelijk is iemand van ibood een teken van leven geven, aub?

10 maart 2015 om 19:31
Fulko van Dijk Gebruiker

Ook ik heb er last van dat mijn bestelling van gisteravond niet door is gekomen

Ticket#2015030910005294

Graag enige support :-). Bij voorbaat dank

Sparhawk

10 maart 2015 om 20:11
driesc84 Gebruiker

Same here, gisteren nog een fitness toestel gekocht op de flash sale. Het geld is van mijn rekening, maar toch heb ik geen bestelbon gekregen. Graag SNEL een antwoord, het gaat tenslotte om + 300 euro..

10 maart 2015 om 20:43
Bole77 Gebruiker

Error na betaling maar inderdaad geen bevestiging terwijl het bedrag wel van de rekening is.

10 maart 2015 om 20:49
koenvdsande1993 Gebruiker

bestelling en betaling wel gelukt. Maar staat niet bij mijn orders.

10 maart 2015 om 20:50
mani198089 Gebruiker

Ik heb dit gisteren meegemaakt met de Brabantia pannen & potten.Bij de betaalpagina kreeg ik een foutmelding na het invoeren van de code heb ik betaald,maar ik kreeg geen bevestiging en de bestelling ook niet zichtbaar zijn in ‘Mijn iBOOD’

10 maart 2015 om 22:07
eloamar Gebruiker

Beste

Bij mij ook eerst een error gisterenavond en vervolgens gelukte betaling. echter: betaling 2 maal van mijn rekening gegaan; intussen staat deze wel tussen mijn bestellingen als referentie SO189077. Wat nu?

grt

11 maart 2015 om 10:29
Admin iBOOD Admin

Beste allemaal,

Inmiddels is het probleem (deels) verholpen door onze IT-boys.

Al je bestellingen, ook wanneer je vaker hebt besteld, zouden nu zichtbaar moeten zijn in je Mijn iBOOD-account. Deze ‘extra’ bestelling(en) kun je uiteraard kosteloos annuleren via Mijn iBOOD, na het invullen van uw iBAN zal het geld zal dan z.s.m. worden teruggestort.

Staat je extra bestelling er niet of maar deels bij? Er zijn momenteel nog enkele bestellingen die handmatig in het systeem moeten worden verwerkt. Het kan dus zijn dat deze later op de dag nog zichtbaar worden in je Mijn iBOOD. Is dit vanavond nog steeds niet het geval? Laat het hier dan weten, dan wordt er z.s.m. naar gekeken!

11 maart 2015 om 18:55
tomgee Gebruiker

Nog steeds niets!

en ook nog steeds geen antwoord op mijn ticket: (Ticket#2015030110000491).

11 maart 2015 om 11:22
miteyema Gebruiker

Zeer goed, maar als ik mijn dubbele bestelling annuleer, krijg ik echter de volgende foutmelding:

An error occured

The servers could not process your request.

Our sys admins are notified. Sorry for any inconvenience.

12 maart 2015 om 13:35
olivierclaessens2000 Gebruiker

heb nog steeds niets tussen mijn bestellingen staan? de service mag wel iets beter vind ik.. wil graag nog dingen bestellen maar krijg nog niet eens mijn eerste bestelling per mail of op de site te zien.. ??

14 maart 2015 om 10:26
tomgee Gebruiker

Mijn bestelling van 22 februari komt maar niet tussen de bestellingen te staan.

Al meermaals gemaild naar klantendienst, maar krijg na 14 dagen nog steeds GEEN antwoord.

Is dit normaal?

Het geld is wel al sinds 22/02 van mijn rekening, maar daar blijft het bij…

20 maart 2015 om 22:27
EricJan Gebruiker

Bij mij ook dubbele betaling voor 1 bestelling. Via online klantenservice (Ticket#2015030910004786) geen enkele reaktie, via telefonisch contact de belofte dat het binnen 10 werkdagen opgelost wordt. Die zijn inmiddels wel voorbij. Wordt iBood slachtoffer van z’n eigen succes? Dit ben ik niet gewend van jullie.

12 mei 2015 om 09:37
wappy Gebruiker

Waarom lukt het niet on mij afgeleiden?

12 mei 2015 om 09:38
wappy Gebruiker

Waarin lukt het niet om mij af te melden?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.