24 april 2018 om 00:00
iBOOD

Havaianas Paraty Zonnebril | Unisex

Ook verkrijgbaar in Size 50 or 52, CR39 ORGANIC lens

Havaianas Paraty Zonnebril | Unisex Havaianas Paraty Zonnebril | Unisex Havaianas Brasil Zonnebril | Heren

It's time to paratyyy! Met deze unisex zonnebril van Havaianas geef je jouw zomer een kickstart en ben je helemaal klaar voor het festivalseizoen.

24 april 2018 om 04:01
Arista Gebruiker

Er staat in de omschrijving “Maat grijs: 52″  als ik maar 52 selecteer zie ik de optie grijs nergens staan. Kan dit na gekeken worden aub.

Alvast bedankt

Beantwoorden

24 april 2018 om 04:05
Arista Gebruiker

(ik had namelijk graag deze besteld ;) )

Beantwoorden

24 april 2018 om 09:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als je bij Opties “Size 47 or 48″ selecteert en bij kleur “Grey” kiest, ontvang je de grijze variant in maat 52.

Een beetje vreemd, maar scheelt je weer € 3,00 die bij de grotere maten gerekend wordt :-)

Beantwoorden

24 april 2018 om 08:17
palpitation Gebruiker

Unisex, maar wel voor dames? Vreemd…

Beantwoorden

24 april 2018 om 09:49

Enkel de Noronha (groen) is voor dames, de overige modellen/kleuren zijn unisex. We hebben ter verduidelijking een bannertje toegevoegd aan de desbetreffende afbeelding.

Beantwoorden

24 april 2018 om 08:44
moetsieman Gebruiker

wat is het verschil tussen de “normale”zonnebrillen en CR39 Organic? En zoals een gebruiker hierboven mij al aangeeft unisex maar voor dames?? Wat word hier bedoeld?

Beantwoorden

24 april 2018 om 09:46
MadCowB Gebruiker

https://www.unitedshades.com/en/lenses.htm

hier vind je een hele uitleg terug over de verschillende lenzen

Beantwoorden

24 april 2018 om 09:53

Het verschil zit hem in de lenzen.

De Organic heeft lenzen die gemaakt zijn van CR39, ook wel bekend als ‘organic glass’ of ‘hard resin’. CR39 is een geweldig alternatief voor glas, want is een stuk lichter en beter bestand tegen stoten en vallen.

De andere brillen hebben lenzen die gemaakt zijn van polycarbonaat, waardoor ze licht van gewicht zijn, maar toch tegen een stootje (of valpartij) kunnenn.

Beantwoorden

24 april 2018 om 11:56
Bellie_77 Gebruiker

hoe werkt het met de verschillende maten? is er een maattabel oid of zie ik iets over het hoofd?

Beantwoorden

24 april 2018 om 17:03
bigchemist Gebruiker

Welke maat moet ik pakken als ik een zonnebril uitzoek?

Weet u niet welke maat u moet pakken? Wij leggen u uit welke maat het best bij u past. U komt bij een zonnebrilmodel waarvan u denkt dat dit de zonnebril is die u wilt. Het probleem is enkel dat u niet weet welke maat u moet kiezen. En vaak is het ook niet eens duidelijk wat de maat nou daadwerkelijk inhoudt. Wanneer er maat 58mm staat betekent dit dat de diameter van het glas 58mm is (zie afbeelding). Maar welke maat past nu het beste bij u? U kunt het best de maat pakken die even breed als uw hoofd is. Als voorbeeld nemen we de maat 58mm. De totale breedte van het montuur is 58+58+14= 130mm, oftewel 13cm. Ons advies is om nooit een zonnebril te bestellen die 1,5cm groter of smaller dan uw hoofd is.

Beantwoorden

24 april 2018 om 17:36
Koelie73 Gebruiker

Bedankt voor de uitleg, echter staat alleen de glasmaat er bij. Geen info over de maat van de brug…

Beantwoorden

24 april 2018 om 18:54
bigchemist Gebruiker

graag gedaan , en dan heb je de lengte van de “armen” ook nog niet!

een bril online kopen is “tricky”

Beantwoorden

24 april 2018 om 16:18
Koelie73 Gebruiker

Kan maat 47 ook voor onze kinderen van 8 en 10 jaar?

Beantwoorden

24 april 2018 om 22:27
joesoef Gebruiker

Carnaval is toch pas geweest?

Beantwoorden

24 april 2018 om 23:50
Ossmoss Gebruiker

Mijn vraag heeft niets met deze aanbieding te maken maar aangezien ik geen reactie krijg van eerdere contactpogingen, probeer ik het nu maar zo:

Enkele weken geleden aantal producten besteld (bestelnummer SO2160084).  Deze zouden 18 april verzonden worden maar tot de dag van vandaag niets ontvangen en ook niets gehoord van iBood. Wat is er mijn bestelling gebeurd???

Beantwoorden

25 april 2018 om 00:24
Moderator Paul Moderator

Ik zal jouw vraag doorspelen aan de klantenservice.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.