27 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Honeywell Quietset Torenventilator | 5 Standen

Ook verkrijgbaar in Stand Fan

Honeywell Quietset Torenventilator | 5 Standen Honeywell QuietSet Statiefventilator | 5 standen

Met de Quietset torenventilator van Honeywell verkoel jij je omgeving heerlijk en kom je "cool" de zomer door. Toch even wat makkelijker dan zo'n pierenbadje opblazen en vullen ;). 

27 mei 2018 om 00:10
jos.elders Gebruiker

Wel een beetje plastic fantastic, maar verder een fijne ventilator. Neemt weinig ruimte in, is stil en verkoelt prima.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 00:14
pcraenme Gebruiker

Dat is wel heel erg toevallig… zet ‘m net voor de eerste keer aan dit jaar (slaapkamer) en een paar minuten later staat ie op iBood. Mooie ventilator en je hoort ‘m bijna niet als hij op de ‘slaapstand’ ventileert.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 00:35
r.r.roelants Gebruiker

er staat gratis verzending bij het beginscherm. Maar zodra ik er 1 wil kopen moet ik 5,95 betalen voor de verzendkosten.

Hoe zit dat nou eigenlijk IBOOD?

Beantwoorden

27 mei 2018 om 01:08
Hollanda Gebruiker

Daar ben ik ook benieuwd naar, wel al besteld. Ik ontvang graag de verzendkosten retour…

Beantwoorden

27 mei 2018 om 01:21
Susantigoon Gebruiker

Gratis verzenden is gratis, maar misschien wel EU5,95 kosten handling…

Beantwoorden

27 mei 2018 om 02:59
Moderator Paul Moderator

Door een technische vergissing staat per abuis op het beginscherm aangegeven dat verzending gratis zou zijn. Excuses voor deze verwarring.

Zodra je de deal selecteert om te bekijken, worden de verzendkosten wel getoond en ook berekend in de winkelmand.

Maar ook met verzendkosten is dit nog steeds een mooie deal. :)

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:17
richardcs65 Gebruiker

Zo lang er niet overduidelijk sprake is van een fout, is IBood verplicht te leveren voor aangeboden prijs én condities !!

https://www.startpagina.nl/v/maatschappij/wetgeving/vraag/314160/rechten-prijs-winkel-afwijkt-prijs/

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:26
pamsmets Gebruiker

Helemaal mee eens Richard…….en wel erg flauw van Ibood om aan te geven dat het nog steeds een mooie deal blijft, zullen we het op een erg goedkope smoes houden………Bah !!

Beantwoorden

27 mei 2018 om 10:11
peterderooij Gebruiker

aan sorry hebben wel niets :) zoals richardcs65 geheel terecht opmerkt kunnen wij redelijkerwijs aannemen dat de deal inclusief verzendkosten zou kunnen zijn en op grond van de wet is Ibood dan verplicht om zich hier aan te houden.  Of staat Ibood boven de wet??

Beantwoorden

27 mei 2018 om 10:12
peterderooij Gebruiker

wel=we

Beantwoorden

27 mei 2018 om 14:49
DornoD Gebruiker

Hahaha een verhitte discussie bij een ventilator! Ineens denkt iedereen te weten wat de rechten zijn als er extra voordeel valt te behalen. Maar als de vergissing net andersom was geweest met verzendkosten op het hoofdscherm en gratis verzending bij de deal had niemand (!) bezwaar gemaakt.

In het winkelwagentje ga je akkoord met de voorwaarden en de prijs als je gaat afrekenen. Dus of je dan achteraf nog kunt eisen om de verzendkosten terug te krijgen betwijfel ik. Good luck en geniet van het mooie weer.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 15:21
pinda82 Gebruiker

Ibood levert altijd met verzendkosten, dit keer staat er iets anders, daar de normale gang van zaken het rekenen van verzendkosten is, betreft dit dus overduidelijk een fout.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 16:08
fleur153 Gebruiker

Ibood heeft regelmatig aanbiedingen waarbij geen verzendkosten betaald hoeven te worden, dus als dit je bijdrage is, zeg dan liever niks.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 16:46
Moderator Jim Moderator

Hee lieve mede forummers!

Wij als moderators werken niet voor iBOOD en hebben de fout doorgegeven. Helaas kunnen we er in het weekend niets aan doen. Het feit dat het op de homepage anders is aangegeven dan op de productpagina is inderdaad een fout, iBOOD zal dit uiteraard na het weekend evalueren. Voor nu is het niet anders!

Geniet nog even van het weer, ik hoor dat er slecht weer aan komt!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 01:58
fgeer Gebruiker

Top ventilator voor op slaapkamer! Ik heb hem, vrijwel geruisloos en natuurljk met handige Remote!

Beantwoorden

27 mei 2018 om 02:10
heartbeat17 Gebruiker

Ik heb hem zonet ook besteld. Goeie Deal. 32 euro korting. op bol.com is hij namelijk 92 euro.https://www.bol.com/nl/p/honeywell-hyf260e4-torenventilator/9200000074254706/

Ik zag inderdaad ook gratis verzendkosten staan bij het beginscherm, maar bij het afrekenen moet je dat gewoon betalen…

Als de verzendkosten geretourneerd kan worden zou dat mooi zijn.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:15
Hans. Gebruiker

Is er meer info over de stand-fan ?

Beantwoorden

27 mei 2018 om 12:02
Moderator Jim Moderator

Hi Hans!

Wat zou je precies willen weten?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 15:00
Moderator Paul Moderator

Als je bij Opties de Stand Fan selecteert, krijg je alle gegevens van dit model op je scherm. Zowel op de website als via de app.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 21:01
Hans. Gebruiker

Thx, duidelijk. En besteld ! Wel vreemd van die bestelkosten maar ik zie hier dat er al meer geklaagd hebben. Ik ga er van uit dat die terugbetaald worden.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 21:42
Moderator Paul Moderator

De verzendkosten worden terecht in rekening gebracht. De melding op het hoofdscherm is helaas niet correct, de vermelding bij de deal zelf is wel correct.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:16
roderickz Gebruiker

Vorig jaar hier gekocht. Ben er tevreden over. Stil en neemt weinig ruimte in.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 12:02
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Roderickz!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:49
wfkens Gebruiker

Omdat er zo’n zg  zenfototje bij staat…. is toch gewoon lichtnet en geen batterijvoeding?

Beantwoorden

27 mei 2018 om 12:01
Moderator Jim Moderator

Hi WFKens,

Inderdaad gewoon op het lichtnet! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 09:12
wsmal Gebruiker

Geeft in sommige standen een oscillerende lage toon. In de kamer eronder lijkt het dan om alsof er eee helikopter boven land. In feite zin daardoor slecht 2 stastan bruikbaar in de nacht. Is dan wel echt stil.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 10:11
Zplus Gebruiker

Perfect apparaat. Heb zelfde gekocht aleen van AEG via Amazon omdat hij hier was uitverkocht.

Beantwoorden

Moderator Jim Moderator

Goed om te horen ZPlus!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 10:26
infuse Gebruiker

Waarom kan deze enkel naar Nederland verzonden worden? In België kan het ook warm zijn hoor :-)

Wou er net 2 bestellen toen ik de melding kreeg dat het enkel naar een adres in Nederland verzonden kan worden… heeft dan ook weinig nut om deze te vermelden op de Belgische site.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 10:40
Lynn16 Gebruiker

Hey

Ik kan hem wel laten bezorgen in België. Misschien zit je per ongeluk toch op de Nederlandse site? Heb ik ook al gehad ;)

Beantwoorden

Moderator Jim Moderator

Hi Infuse!

Zoals Lynn al aangeeft zit je waarschijnlijk op onze Nederlandse site! Probeer het eens via deze link:
http://www.ibood.com/be/nl/

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 12:30
Danielle0173 Gebruiker

Wat een amateurisme hier weer van iBood. Heb deze ventilator vorig jaar aangeschaft mede door het verwijderbare rooster ivm schoonmaken. Maar deze heeft geen helemaal geen verwijderbaar rooster. Heb dit aangegeven bij iBood en men verzocht mij toen om een serviceverzoek te doen zodat het uitgezocht kon worden. Het enige wat ze te melden hadden was dat ik hem kon terugsturen als die niet beviel. En verder geen uitleg.

En nu staat hij er weer op met nog steeds het verwijderbare rooster in de omschrijving. Die er dus niet opzit!

Dit is gewoon minachting naar je klanten toe. Blijkbaar interesseert het ze geen hol anders hadden ze er wel wat mee gedaan.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 13:36
Moderator Jim Moderator

Hi Danielle,

Vervelend om te horen dat er niets meer met jouw bericht is gedaan, dat is inderdaad niet netjes. Ik ga het nogmaals aan iBOOD doorgeven en er voor zorgen dat ze het gaan checken, zodat in ieder geval bij een volgende deal dit probleem zich niet nogmaals voordoet. 

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit nog even te melden!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 13:47
dijkman_e Gebruiker

Gratis verzonden!

als 5,95 gratis is …!?

graag ontvang ik deze verzendkosten retour.

ik heb er een aangeschaft omdat de eerste prima bevalt en er nog wel behoefte is aan een extra

Beantwoorden

27 mei 2018 om 14:37
ZyntraX Gebruiker

Blaast deze ventilator echt koude lucht?

Beantwoorden

27 mei 2018 om 15:17
Moderator Jim Moderator

Hi ZyntraX,

Het is een ventilator (geen airco). Hij blaast dus de lucht alleen rond en koelt de lucht dus zelf niet af.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2018 om 19:27
Janpietert Gebruiker

Net besteld, ben benieuwd!

Beantwoorden

2 juni 2018 om 14:04
Rain2001 Gebruiker

Handleiding en overal staat er een remote erbij.
Heb de bestelling binnen. Maar zie helemaal geen remote.
pff is mijn Ventilator nu incompleet geleverd :S

Geen remote op de ventilator en ook niet te vinden in de doos :-@

Beantwoorden

2 juni 2018 om 14:53
Rain2001 Gebruiker

Iemand ook dit probleem? Zo nee waar zit de afstandbediening?
is dat op het ventilator zelf of in het doos (stukje karton waarin die is vastgemaakt) ?

Heb nu een maar service verzoek verzonden (incompleet).
Ventilator doet het wel gelukkig.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 20:33
Kampsie1 Gebruiker

ik heb hem nog niet, maar de afstandsbedien zou achter een klepje aan de achterkant moeten zitten boven in.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 22:05
Yves H Gebruiker

Afstandsbediening zat helemaal boven in de doos bij mij, in die karton die rond de ventilator zelf zit. Eerste wat je ziet als je doos bovenaan open doet.

Beantwoorden

3 juni 2018 om 19:52
Rain2001 Gebruiker

dank je wel.
in ons doos zit helaas geen remote.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 22:12
Yves H Gebruiker

Nog even vermelden: Ventilator werd geleverd toen we niet thuis waren. Stond gewoon voor onze voordeur enkele meters van de straat en zonder andere verpakking errond, enkel de doos van ventilator zelf. Iemand die voorbij wandelt ziet dus wat erin zit en kan het zo meenemen. Vind ik eigenlijk niet kunnen, ook al is het goed afgelopen.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 23:30
Moderator Dees Moderator

Hallo Yves,

Helaas kan iBOOD hier niet zoveel aan doen. 
Ik wil je bij deze echter wel graag verzoeken om een klacht in te dienen bij de bezorger van je pakket.
Fijn dat je ventilator goed is aangekomen.

groetjes,
Dees

Beantwoorden

3 juni 2018 om 19:58
Rain2001 Gebruiker

idd is gewoon de originele doos van de ventilator met adres sticker en een soort ibood plakband.
DHL hebben we ook soms problemen mee. wel vreemd dat de bezorger het voor je deur laat als je niet thuis bent.
Post.nl is in mijn buurt vele malen beter.

@DEES, jullie kunnen ook een klacht indienen. wij als klanten betalen voor de verzending. EN IBOOD kiest voor dhl.
Dus namens je klant mag je ook wel melding maken.

Beantwoorden

3 juni 2018 om 20:23
Moderator Paul Moderator

Hoi Rain, het is ook doorgegeven aan iBOOD, zodat het vanaf die kant ook aangekaart zal worden bij DHL.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.