1 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Asus ZenWatch 3 Incl. PowerPack

Ook verkrijgbaar in Rose Gold + PowerPack

Asus ZenWatch 3 Incl. PowerPack Asus ZenWatch 3 Incl. PowerPack

De Asus ZenWatch 3 is wat je krijgt wanneer je tijdloos design combineert met moderne technologie.

1 juli 2018 om 00:10
henkib Gebruiker

Volgens mij zit er geen ingebouwde hartslag meter ingebouwd.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 00:32
Vraagstelling Gebruiker

De hartslagmeter zit ingebouwd in de accupakket.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 01:10
hgoor Gebruiker

Niet!

Beantwoorden

1 juli 2018 om 00:12
Justice5000 Gebruiker

Geen NFC heart rate en GPS dus een no go :)

Beantwoorden

1 juli 2018 om 06:44
KnightOrc Gebruiker

ZenWatch 3 has no heart rate monitor and never has, quite a “mistake”.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 07:19
wi_mm Gebruiker

Waarom om het Engels ?

en/of zonder bron ?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:27
KnightOrc Gebruiker

Want ik ben ‘n Engelsman…

https://www.asus.com/nl/ZenWatch/ASUS-ZenWatch-3-WI503Q/specifications/

Geen enkele woord van ‘n hartslagmeter.

“Of course, what does separate them is a lack of a heart rate monitor on the ZenWatch 3, which is a strange omission considering the push towards using ZenFit. “  van trustedreviews.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 19:32
maddehaan Gebruiker

You are a South African, not Englishman ;) and Read the comment above, is in the batterypack.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 20:59
Mathijs67 Gebruiker

@maddehaan: nope! It is not! Sorry :-)

Beantwoorden

1 juli 2018 om 06:58
Danman34 Gebruiker

Ik vind mooi…. Maar nee.

Plus- en minpunten van de Asus ZenWatch 3Pluspunten Bellen met ingebouwde luidspreker en microfoonPluspunten Ingebouwde muziekbedieningPluspunten Ingebouwde stappenteller Minpunten Geen hartslagmeterMinpunten Geen GPS-sensorAsus ZenWatch 3 Let op! Werkt niet optimaal met iOS smartphones

Beantwoorden

1 juli 2018 om 08:40
McChouffe Gebruiker

Hou er rekening mee dat deze smartwatch geen updates meer krijgt van Asus. Ook kan je niet zomaar bandjes wisselen, want de aansluitingen zijn specifiek voor de Zenwatch. Als je goed zoekt kan je voor dezelfde prijs een Misfit Vapor vinden en goedkoper de Ticwatch.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 09:07
Mathijs67 Gebruiker

Ik heb dit horloge vanaf moment dat die op de markt kwam (pre-order zelfs) in de kleur ‘gunmetal’, en ben er erg tevreden mee.

De hartslagmeter die ik op de Moto360 had en dacht dat ik zou missen, mis ik totaal niet. Gps gegevens deelt het horloge met de telefoon, het ontbreken van gps mis je eigenlijk ook niet. Laatste update is -meen ik- eind vorig jaar nog geweest, of er nog updates gaan komen weet ik niet, maar het is ook de vraag of ze nodig zijn natuurlijk.

Batterij is vrij redelijk, krijg de hele dag door meldingen van o.a. whatsapp berichten en geautomatiseerde server berichten op mijn horloge door, en kom met 1 acculading goed de dag door. Opladen gaat razendsnel, in een half uur tijd zit die voldoende vol om de rest van de dag mee door te komen mocht die te leeg zijn.

Bandje is te vervangen zonder gereedschap, zit een soort van schuifje op aan de onderzijde. Originele bandjes zijn idioot duur, die heb ik al moeten vervangen omdat ze niet te ver open mogen vouwen als het ware, maar een standaard horloge bandje van 22mm past ook, alleen is dan de overgang van horlogekast naar bandje wat minder mooi.

Behoorlijk krasvast, heb er al een paar keer mee tegen het één en ander opgebotst, maar geen kras te bekennen. Ook een keer met hammerite spuitbus wat gespoten en per ongeluk spuitnevel op het horloge gekregen, waardoor flink boenen nodig was. Is goed gekomen en horloge ziet er nog pico-bello uit.

1 groot nadeel vind ik de oplaad methode. Bij de Moto360 is dat inductief, bij deze werkt het met 4 koperen contactjes op de onderzijde. Koper en zweet gaan niet goed samen, sta dus iedere avond een beetje contactspray op te spuiten en dan even met een tandenborstel er over voordat die op de oplader kan.

De powerpack heb ik niet, zou hem wel willen, goed dat ik weet dat die dus wel degelijk bestaat.

Over het algemeen geef ik dit horloge een dikke voldoende, maar moet wel zeggen dat ik mijn kleur mooier vind dat wat hier aangeboden wordt, al blijft zoiets persoonlijk natuurlijk.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:50
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Mathijs67,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met dit horloge :-)

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:58
NuKeM Gebruiker

Van die oplader kan ik bevestigenm wat een ramp iedere avon het zelfde gevecht.

Ik heb doordat ik ietsjes schuif met oplader anders maakt hij geen contact zijn bij mij de contacten dusdanig dun en plaatselijk weg gesleten.

Opsturen zit nog in garantie krij ik heb doodleuk terug met de melding dit valt niet onder de garantie.

Dus kopers wees gewaarschuywd .

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:30
KnightOrc Gebruiker

“Oh, en hij beschikt ook over een geïntegreerde hartslagsensor.”

Klopt niet.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:34
Mathijs67 Gebruiker

@KnightOrc: ?? zeg ik toch ook niet ??

Geen woorden in mijn mond gaan leggen svp!

Beantwoorden

1 juli 2018 om 17:55
kikke002 Gebruiker

@NIEK of andere moderator:

Waarom wordt de tekst niet aangepast? Er zit geen hartslagmeter in.

Edited by: Jim
Het zou handig zijn om je shift/capslock button even te laten fixen, hij lijkt te blijven hangen :-)

Beantwoorden

1 juli 2018 om 17:59
Moderator Jim Moderator

Het is doorgegeven aan iBOOD. Ze zijn er echter in het weekend niet om de tekst aan te passen helaas.

Groet,

Jim

Beantwoorden

1 juli 2018 om 20:35
poezke Gebruiker

Holy crap wat slecht dit, hoe durf je foute informatie niet aan te kunnen passen op dagen dat jullie gewoon werkzaam zijn

Beantwoorden

1 juli 2018 om 20:49
Moderator Paul Moderator

In het weekend is het iBOOD kantoor gesloten, maar willen ze jullie niet onthouden van mooie deals. De vrijwillige moderators zijn wel aanwezig om jullie vragen te beantwoorden.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 22:03
janvercammen Gebruiker

hoi Moderator

Ik probeer de horloge van de app te bestellen maar ik krijg de app niet geïnstalleerd… In geen enkel land is de app nog beschikbaar. Heb je alternatieven om deze te bestellen?

Vriendelijke groeten!

Beantwoorden

1 juli 2018 om 22:14
Moderator Jim Moderator

Hi Jan!

Lukt het niet om deze via de website te bestellen?

Groet!

Jim

Beantwoorden

1 juli 2018 om 22:29
janvercammen Gebruiker

Nope, enkel via de app…

Heb al op verschillende Apple toestellen geprobeerd maar helaas…

Beantwoorden

1 juli 2018 om 22:34
Moderator Jim Moderator

Dat is jammer! Wat is de foutmelding die je ontvangt? De App zou beschikbaar moeten zijn in Nederland en België op z’n minst!

Beantwoorden

1 juli 2018 om 22:47
janvercammen Gebruiker

heb in beide landen geprobeerd… alsook in canada en amerika.

Helaas dan…

Beantwoorden

1 juli 2018 om 23:21
Moderator Paul Moderator

iBOOD is niet actief in Canada en Amerika. De iBOOD app is zowel in de Google Play store (Android) als in de Apple store (iOS) beschikbaar. Als dat niet lukt kun je ook de mobiele website gebruiken.

Met een Belgische account kun je via deze (mobiele) website gebruik maken: 
http://www.ibood.com/be/nl/

Met een Nederlandse account kun je via deze (mobiele) website gebruik maken: 
http://www.ibood.com/nl/nl/

Beantwoorden

1 juli 2018 om 23:34
janvercammen Gebruiker

beste Paul

ik zeg dat de app in gen enkel van de 4 landen beschikbaar is! Dus ook niet in Belgie en Nederland…

met de mobiele sit ben ik niets, het is de horloge die enkel en alleen wordt aangeboden met de app…

Beantwoorden

1 juli 2018 om 23:46
Moderator Paul Moderator
9 juli 2018 om 15:11
hgoor Gebruiker

Goed, inmiddels ook al mail geweest en ik wilde cancelen maar ik kan dus niet cancelen aangezien “heel toevallig” de order voor deze watch nou nét als enige van al mijn orders een fout genereert… En al sinds zondag de hele dag!

Beetje AL te toevallig iBood..

Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.

Onze servers kunnen je verzoek helaas niet verwerken. Probeer het opnieuw.

Onze sys admins hebben hiervan bericht gekregen. Excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

9 juli 2018 om 15:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi hgoor,

Dat is inderdaad vervelend!

Ik zie dat je bestelling momenteel wordt ingepakt, dus wij kunnen jouw order ook niet meer annuleren. Voor nu kan ik enkel aanraden om de order te weigeren aan de deur. De bezorger zal de watch dan naar ons terug sturen, waarna wij het geld weer naar je overmaken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.