21 september 2018 om 00:00
iBOOD

Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten

Ook verkrijgbaar in 2-pack, 5-pack

Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten 2x Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten 5x Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten

Met Norton Security Platinum haal je de ultieme alles-in-één oplossing in huis!

21 september 2018 om 11:18
petranuijs Gebruiker

zijn het 5 verschillende codes?

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ja. Je ontvangt bij het 5-pack gewoon 5 doosjes met unieke codes.

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:48
petranuijs Gebruiker

oké bedankt, en besteld

fijn weekend

Beantwoorden

BUNGENEERS Gebruiker

het is zoals “nietjesmachien” al aanhaalde. Norton prima service en software maar bij verlengingen nemen ze de vaste klanten te grazen. Zeker opletten met gegevens voor betaling bekend te maken want dan is de verlenging al gebeurd en via het internet kan of kon je dan veel goedkopere acties en aanbiedingen van Norton vinden. Het is heel spijtig dat zo’n bedrijf zijn vaste klanten zo te kakken zet.

Toch gauw een 2 pack gekocht

Beantwoorden

WiMLiBood Gebruiker

Te gekke aanbieding. Ik heb 1x 5x Norton Security Platinum Edition aangeschaft. Kan ik weer 5 jaar plus mijn resterende licentie tijd vooruit.

Ik heb ooit eens twee weken voor het verlopen van de Norton licentie een nieuwe geactiveerd, helaas werd het niet opgeteld bij de nog lopende licentie. Via Norton webchat keurig geholpen. Ik wilde graag die twee weken er weer bij en kreeg zelfs 2 maanden extra. Dat is nog eens klantvriendelijk.

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:51
Schaker Gebruiker

Op de afbeelding staat duidelijk “Geldt alleen bij aankoop van computer hardware” (rode driehoek rechts onder op de doos).

Is het zeker dat ik het toch kan gebruiken om een bestaand Norton abonnement te verlengen? {zonder verdere aankoop van computer hardware?)

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:02
mallepietje68 Gebruiker

Scherp opgemerkt zeg! Ibood graag reactie hierop

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:06
scoopkenny Gebruiker

Dat zijn wellicht OEM versies die ze hebben opgekocht. Mogen in winkels in principe aan verminderd tarief gegeven worden bij een PC.
Doet evenwel niks af aan de werking van de ingesloten licentiecodes, die zullen gewoon werken :)

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:12
mallepietje68 Gebruiker

Aan wellicht hebben we niet veel, graag antwoord vanuit IBood aub.

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:48

Ook zonder aankoop van nieuwe computer hardware kun je deze code gewoon gebruiken!

Je kan alleen een bestaand abonnement verlengen indien dit hetzelfde abonnement is.

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:52
scoopkenny Gebruiker

Mooie deal! Net voor 5 jaar gekocht :)
Wel jammer Ibood dat die verzendkosten tussen BE en NL altijd zoveel verschil geven… nagenoeg 50%…dat is toch niet meer van deze tijd hé ;)

Beantwoorden

23 september 2018 om 01:15
PetervdK Gebruiker

Nee hoor, dat is al heeeeel lang zo. Van NL naar BE is altijd al duurder geweest, domweg omdat PostNL meer rekent. Geldt andersom net zo goed.

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:02
eleonor Gebruiker

Maar even een hele andere vraag. Krijg we geen problemen met deze versie? Want dit: “speciale aanbieding geldt allen voor aankoop met computer hardware” staat op het plaatje. Wij kopen hier alleen deze versie en geen hardware.

Beantwoorden

Ook zonder aankoop van nieuwe computer hardware kun je deze code gewoon gebruiken!

Beantwoorden

maartend Gebruiker

Ik koop die codes jaarlijks en laat ze dan via de webchat bijtellen. Noit problemen gehad.

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:12
jerrd Gebruiker

Geweldig! Je zit uren te wachten op antwoorden op vragen over de mogelijke stapelbaarheid. Dan is het verlossende antwoord er en dan blijkt de 2-pack al uitverkocht! Chapeau! Nu kun je dus wel twee enkele kopen tegen een meerprijs van de verzendkosten! Hoe kunnen we hier mee omgaan IBood? Ik zie het namelijk als volgt: twee enkele verpakkingen zijn eigenlijk dus een 2-pack. Hiermee kun je dus gewoon dezelfde verzendkosten hanteren alsmede de lagere prijs die je normaal zou hebben met een 2-pack, dat scheelt ook weer €0.95.

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:18
Ozzzy Gebruiker

Je had de 2-pack ook al kunnen bestellen, en als ie niet stapelbaar is annuleren.

Of gewoon een 5-pqck kopen zoals ik:)

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:22
jerrd Gebruiker

Het gaat erom dat men iets verkoopt waar men eigenlijk op voorhand al had kunnen weten wat voor vragen er komen. De informatievoorziening is gewoon niet goed. Niet alleen bij dit product maar over het algemeen. Een goede voorbereiding is het halve werk! Daarbij ben ik echt van mening dat twee losse verpakkingen ook een 2-pack is. Waarom moet je daar dan dubbel voor betalen. Gaan deze dan echt als een enkele zending weg of stoppen ze deze toch bij elkaar? Ridicuul.

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:41

We zijn bezig om een extra voorraad online te krijgen, stay tuned!

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:14
donfred Gebruiker

Net voor 5 jaar gekocht, reden voor deze is dat de zelfde versie bij mediamarkt 129,99 kost voor 1 jaar. mijn inziend zit er dan ergens iets niet goed met deze prijs. misschien komma verkeerd iBOOD ?

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:40

Geen prijsfout, gewoon een super scherpe deal! :-)

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:27
Olijslagers Gebruiker

Net een 5 pack in mijn winkelwagen geprobeerd af te rekenen, tijdens het betaalproces was er een foutmelding. Nu is het product ineens uitverkocht en kan ik hem niet meer bestellen..

Beantwoorden

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:27
graafie Gebruiker

Zit ik net te lezen of er al antwoord is, ben ik genoeg overtuigd voor een 5 pack, is ie uitverkocht in de tussentijd :-S

Beantwoorden

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:56
donfred Gebruiker

Bas een zeer scherpe deal dan idd als je bij media voor 5 jaar 649,95 betaald en hier 59,95 TOPPIE.!

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:59

That’s how we roll! ;-)

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 18:34
MisterSqueaky Gebruiker

Ohmy. Deze versie lijkt illegaal te zijn – het is nml een OEM versie die uitsluitend in combinatie met nieuwe hardware mag worden verkocht.

Voor ons als eindklant geen probleem – voor IBOOD wel…

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 09:59
FlightsimWebshop Gebruiker

Norton geeft aan dat ik de productcodes niet kan stapelen…
Kunnen jullie aangeven waar ik extra productcodes kan invoeren? Neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem?

Beantwoorden

8 november 2018 om 20:06
ggp Gebruiker

Heb vandaag mijn order ontvangen en na het activeren van 1 key contact opgenomen met Norton. Ze geven aan dat keys van de Platinum Edition niet stapelbaar zijn! Alleen keys van Norton Security Deluxe en Standaard en Deluxe zijn stapelbaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.