11 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung 55" 4K Smart TV | 100 Hz | UE55NU8000

Ook verkrijgbaar in 65 inch

Product expert aanwezig

Samsung 55" 4K Smart TV | 100 Hz | UE55NU8000 Samsung 65" 4K Smart TV | 100 Hz | UE65NU8000

Niet alleen voldoet deze Samsung Series 8 TV aan alle eisen die je kunt bedenken, hij zit ook nog eens vól andere vernuftigheden.

11 oktober 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Vandaag zal de Samsung Expert aanwezig zijn om al jullie vragen te beantwoorden over deze televisie. Van 09:00 tot 10:00, van 13:00 tot 14:00 en van 16:30 tot 17:30 zal de Expert present zijn.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:06
Christiaanzwll Gebruiker

Hahaha, verstandig om de 100hz in de titel te benoemen. Deze zal vast snel uitverkocht zijn ….*sarcasme*

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:17
Cola4rum Gebruiker

Ik heb er nu al 5 besteld en hij is nog steeds niet uitverkocht

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:39
Jaime Gebruiker

H.265 Is ook belangrijk, vooral als het uit de ether in Nederland vandaan gehaald wordt, anders heb je straks nog enkel geluid, ook voor de FTA kanalen (FTA = Free To Air).

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:13
wessem Gebruiker
11 oktober 2018 om 12:14
MrRevenga Gebruiker

Waarom sarcasme? Dit is de eerste keer dat ik een 100 Hz TV zie passeren op iBood. Voor Native Hz is 100 zeer goed, hoger ga je niet veel vinden.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:25
Snowblow Gebruiker

Is de freesync update beschikbaar voor deze tv?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:50
tjark Gebruiker
12 oktober 2018 om 08:36
Moderator Jelle Moderator

Dank voor het antwoord tjark.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:47
311marcel Gebruiker

@Ibood: Graag ook de 82 inch versie!!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:55
Susantigoon Gebruiker

Hmm, toch ook nog een beetje lullig proletenschermpje hoor die 82, het ware leven begint immers pas bij de 88 QLED…voorlopig.

Maar voor de kinderkamer kan het misschien net.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:52
dunhill Gebruiker

Is deze geschikt voor de nieuwe FVB-t2 HD nie nu in Duitsland wordt gebruikt en nu in Nederland wordt geimplementeerd? Ik weet dat ik dan alleen NED 123 FTA kan ontvangen tot er CI kaarten beschikbaar komen (als dat ooit gebeurd).

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:44
Jaime Gebruiker

Je bedoeld H.265, laat ik zeggen dat de tekst bij deze advertentie nogal summier te noemen is, ik had van iBOOD wel wat uitgebreidere informatie verwacht, is er wat weg gelaten?

Hoewel 4K een beetje ingeburgerd is, het blijft een bioscoop formaat, UHD is een breedbeeld formaat, het klinkt leuk voor de marketing.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 08:36

Dank voor het antwoord Jaime.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:56
burgkop Gebruiker

Waarom heeft ook deze, en ook ándere toestellen, geen koptelefoonaansluiting?  Voor mij erg onlogisch hoor, als je met meerdere toestellen in 1 ruimte zit. Dit gebruik ik al tientallen jaren zo, ideaal. Aangesloten op draadloze (FM) koptelefoons , omschakelbaar naar PC. Geluid tv kun je harder zetten zonder dat koptel. harder gaat, onafhankelijk van elkaar, ben daar heel content mee. Heb uiteraard ook bluetooth koptelefoons, maar die  vind ik persoonlijk niet handig in gebruik. Deze tv zou ik om deze reden dan ook nooit kiezen, alleen al om die reden, al kreeg ik hem gratis, daar kan ik verder niets mee.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:12
dunhill Gebruiker

misschien eens leren hoe je een line out aansluit de de laatste generaties hoofdtelefoons?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:53
Jaime Gebruiker

Ik weet niet of je de scart aansluiting bedoeld?

Mensen die wat doof of slechthorend zijn hebben dat meestal via de scart aansluiting aangesloten zitten, dat is vaak weg gewerkt via een plat klein stekkertje dat meestal onder in de TV gaat, aan de andere kant van het draadje zit dan een losse scart aansluiting zodat deze apparaten aangesloten kunnen worden, via de hoofdtelefoon kan de volume ingesteld worden.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:14
Susantigoon Gebruiker

Deze bak sluit je natuurlijk minimaal aan op een DTS 11.1 of een Dolby E-AC3 en daarmee kun je dan alle kanten op….

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 18:39
kostasd1980 Gebruiker

Ik vindt het ook heel lastig. Ik heb een adaptor voor mijn Samsung gekocht. Van optisch out(tv) naar 3,5mm (koptelefoon). Ik gebruik dit om mijn luidspreker te koppelen, maar ook mijn koptelefoon soms. De adaptor heeft wel stroom nodig, gewoon 5V via de usb van de tv, of een gsm lader

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 22:22
burgkop Gebruiker

Zou kunnen, maar ik niet.

Gebruiken geen luidsprekers, (alleen als kleinkinderen er zijn, dan is tv geluid goed genoeg) dus alles wat ik daar aan uitgeef is weggegooid geld. Gewoon simpel koptelefoonaansluiting van 3.5 mm. is voor ons goed genoeg en ideaal.

Lekker altijd stil in huis en de buren kunnen nooit last van ons hebben, al was het geen tussenmuur van steen, maar van gipsplaat.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 08:37

Dank voor alle antwoorden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:04
EDWernars Gebruiker

Samsung is nogal in opspraak geweest met hun Smart TV’s die na 2 jaar al veel standaard apps niet meer ondersteunen.
https://radar.avrotros.nl/forum/televisie-f60/samsung-smart-tv-s-na-2-jaar-al-afgeschreven-voor–t174243.html?sid=9fd11a7d6793f1b174fbbee44835f016
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/samsung-electronics-benelux/klachten/samsung-smart-tv-is-na-2-jaar-al-geen-smart-tv-meer/details?complaintId=b195a6e7-5c29-4e25-8609-2acbab4b0e9e

Ik hoop dat ze dit tegenwoordig hebben aangepast, hoop dat de expert ons kan verzekeren dat dergelijke apps dus niet na 2 jaar al meteen verdwijnen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 05:40
arifi Gebruiker

Op dat forum klagen nogal wat mensen dat de youtube app op hun 2 jaar oude samsung tv niet meer werkt.

Ik heb een samsung smart tv sinds 2013 en de youtube app werkt daar nog perfect op. Maar ik gebruik youtube nu sinds een paar maanden alleen nog maar op de shield TV simpelweg omdat alle apps daar supersnel zijn in vergelijking met een smart tv en mijn smart tv.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 08:38

Helaas heeft de expert deze vraag over het hoofd gezien.

Excuses.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:34
Canavaro13 Gebruiker

Hi, ik had een vraag. Op 9oktober heb ik een LED tv gekocht via iBood maar ik vind deze 65inch beter, kan ik deze nemen en bij betalen? Levering van mijn bestelling zal op 16oktober gebeuren (bestelling SO2569860)

Bedankt om mij snel iets te laten weten of het kan.

Gr

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:38
P-cool Gebruiker

Je kunt deze tv bestellen en daarna de andere bestelling annuleren, omdat die nog niet verzonden is.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 01:58
Jaime Gebruiker

Dit is kopen op afstand, dan heb je een wettelijk retour termijn, zie link van iBOOD hieronder:

https://service-nl.ibood.com/app/answers/detail/a_id/373

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 02:01
Jaime Gebruiker

Indien nog niet door iBOOD verzonden, zie link hieronder:

https://service-nl.ibood.com/app/answers/detail/a_id/371

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 04:16
peetpp Gebruiker

idd, de eerste aankoop gewoon annuleren voor verzending, dan krijg je die aankoopsom integraal terug en dat gaat vrij snel, en deze gewoon bestellen en integraal betalen, niet ingewikkeld gaan doen met bijbetalen ofzo

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 07:52

Goedemorgen Canavaro13,

Er zijn 2 opties. Als de tv nog niet verstuurd is kan je hem in je account kosteloos annuleren.

Anders kun je de bestelling aan je deur weigeren. Dan stuurt de verstuurder het product naar ons terug.

Je kan dus niet tegen bijbetaling deze kopen. Het is deze kopen en de andere annuleren.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:30
guirona Gebruiker

Dat vind ik nou eens een mooi integraal antwoord  ;-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:37
DKN86 Gebruiker

Hahahaha

Beantwoorden

makke_2010 Gebruiker

ik had eergisteren ook de tv gekocht… ik kan hem nu niet annuleren omdat de verwachten verzenddatum morgen is.

als ik het artikel weiger aan te nemen aan de deur. Moet ik dan via mijn account nog iets in orde brengen of gaat dit automatich leiden tot terugstorting van het geld?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:16
makke_2010 Gebruiker

bijkomende vragen : zijn er kosten verbonden aan het weigeren aan de deur van het artikel?

is er geen mogelijkheid om vandaag het artikel nog te annuleren en een terugstorting te krijgen?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:31

Zodra je jouw bestelling aan de deur weigert hoef je verder niks te regelen. De televisie gaat dan terug naar ons waarna wij de terugbetaling automatisch in gang zetten.

Er is helaas geen mogelijkheid om jouw televisie nu nog te weigeren, omdat hij al te ver in het verzendproces zit.

Zodra de televisie verzonden is ontvang je een e-mail met track&trace. Mogelijk kun je via deze e-mail of track&trace je order annuleren door de afspraak te cancellen. Anders kun je ook even naar Dynalogic bellen om te melden dat ze niet hoeven langs te komen en dat de televisie teruggestuurd mag worden. Als deze twee opties niet lukken dan kun je hem altijd aan de deur nog weigeren. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:54
mdrongelen Gebruiker

Heeft die courier morgen allemaal klanten die zn pakketjes weigeren.

Zonde van de tijd en t geld en milieu toch?

En natuurlijk heeft die beste koerier geen gsm om dit door te geven. Jk snap al dat bureaucratische wel :-D

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:36
hkbush Gebruiker

Het is toch blöd om een onderdeel van de Saturn-Mediamarkt Groep te zijn. En de verzending van tv’s niet te kunnen annuleren.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:00
makke_2010 Gebruiker

bas

super bedankt voor je antwoord. Ik ga mijn bestelling toch niet annuleren en afwachten hoe de kwaliteit is. Desnoods stuur ik hem retour binnen de 14D.   Dit is volgens site wel met kosten? max 19,95 EUR …correct?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:25

Het annuleren binnen 14 dagen is gratis, het retour sturen is voor eigen rekening.

Dat wilt zeggen: je krijgt je gehele aankoopbedrag terug (incl. de initiële verzendkosten als je jouw hele bestelling annuleert), maar de kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 14:23
lvknippenberg Gebruiker

@Bas, zojuist de mail met track&trace ontvangen. Helaas geen optie om de order te annuleren. Klantenservice is een 0900 nummer waar weinig positieve ervaringen over te vinden zijn. Er is wel de mogelijkheid om het adres van de order te wijzigen; kan dit niet gelijk naar een iBOOD punt gewijzigd worden?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 14:27

Dat is helaas niet mogelijk, dan wordt hij naar ons toegestuurd alsof wij de klant zijn in plaats van als retouradres.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 15:23
makke_2010 Gebruiker

zending weigeren dus en terug sturen morgen….zonde dat het zo moet gaan

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 23:27
Moderator Paul Moderator

De meeste klanten zijn juist blij wanneer een bestelde tv (of andere deal) snel verzonden kan worden. Helaas is dat voor jou in deze situatie minder gunstig.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 09:37
makke_2010 Gebruiker

let op : in de detail van je produkt staat dat je een service verzoek moet indienen….ook bij weigering van de zending aan de deur. correct?

Ik heb dit dan ook via mijn ibood gedaan.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 10:18

Voor het systeem is dit inderdaad makkelijker om te verwerken, maar het zal geen problemen opleveren indien je dit niet doet :-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 02:00
Eric-Hartman Gebruiker

Een goedemorgen, heb zojuist de 65inch besteld, even een vraag, klopt het dat ik vanaf de dag dat hij daadwerkelijk bezorgd is dat ik hem tot 14 dagen mocht hij alsnog niet bevallen dat ik hem dan weer keurig netjes in de originele verpakking retour mag sturen, ondanks dat hij dus uit de verpakking is geweest en aangesloten is geweest, anders kan je hem natuurlijk nooit testen hoe het beeld daadwerkelijk is ?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:05

Hoi Eric,

Je mag hem inderdaad uit de verpakking halen en het beeld testen. Vervolgens kun je hem binnen 14 dagen retour sturen.

Houd er rekening mee dat je de televisie niet in gebruik mag nemen. Dit betekent dat je geen installatieproces mag doorlopen, geen uren televisie mag kijken en dat je de televisie in nieuwstaat terug dient te sturen in de originele verpakking. Je kunt dus bijvoorbeeld de (indien ongemonteerd geleverd) voet niet vast maken en later los schroeven, daar dit de bevestigpunten normaliter wat zal beschadigen.

Is je vraag hiermee voldoende beantwoord?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 05:53
thomasblub Gebruiker

Ik heb het iets duurdere broertje van deze televisie. HDR content is echt niet goed. Zelfs na laatste firmware update. Heb al 3 verschillende calibraties getest.

De “one-connect-box” durft ook wel eens vast te lopen. Uitleg bij samsung –> kabel eens uittrekken…

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:17
Official Product Expert Samsung Expert Official Product Expert

Hey Thomas,

Ik neem aan dat je met het duurdere broertje een QLED bedoelt? Echter ook weer een vreemd verhaal wat ik niet eerder heb gehoord. Heb je hem al eens helemaal terug naar fabrieksinstelling gezet?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 06:15
pklaas Gebruiker
11 oktober 2018 om 06:24
EMIRRAP Gebruiker

Geen bankcontact voor de Belgen?

Heb geen visa :(

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 07:46
drekes Gebruiker

Ge kunt in Belgie WEL betalen met Bankontact!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 07:49

Goedemorgen EMIRRAP,

Als je op de belgische website zit kun je gewoon met bankcontact betalen.

Voor de link: Klik hier

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:06
EMIRRAP Gebruiker

kheb nu via iemand paypal uitgevoerd online, maar in mijn app staat alles op Belgie en toch krijg ik bij afleveringadres enkel NL zien te staan en betalingsmethode die voor NL bestemd zijn

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen EMIRRAP,

Kun je eens proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Mocht dit ook niet helpen, zou je dan kunnen plaatsen of het om de iOS of Android app gaat?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:23
EMIRRAP Gebruiker

Opnieuw geïnstalleerd, probleem blijft behouden.

Als ik wil bestellen blijft hij op NL.

Gaat om android app

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:27

Ik heb mijn collega’s van de IT-afdeling gevraagd jouw account om te zetten naar België! Dit kun je zelf helaas niet handmatig doen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 23:29
Moderator Paul Moderator

Via de app zou het ook moeten lukken, maar als dat tijdelijk niet gaat kun je de bestelling via de (mobiele) website plaatsen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 07:45
Greenpumpkin Gebruiker

Ik heb deze tv thuis staan (en veel meer voor betaald)

Leuke tv maar na een paar maanden is dat app gebeuren een stuk trager zelfs na updates ed. Collega had er ook al last van.

Volgende keer een OLED denk ik :(

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:14

Hi Greenpumpkin,

Dit is een nieuw verhaal voor mij. Wat bedoel je precies met het app gebeuren wordt trager?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 07:50
Loyke Gebruiker

Bederft het een Nederlands model?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 07:52
oinkoink12 Gebruiker

Zolang je hem in de koelkast bewaard komt het goed.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:06
Loyke Gebruiker

Goed opgelet ‘betreft’ bedoel ik…

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:13
oinkoink12 Gebruiker

Staat heel duidelijk in de specs

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:29

Dit is inderdaad gewoon het Benelux model! :-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:24
Susantigoon Gebruiker

Inkoppertje voor Oink, maar wel LOL….

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:34
Nielz1982 Gebruiker

Aparte voet. Is het (gezien deze voet) wel mogelijk om dit model aan muur te bevestigen mbv een Vogele TV-steun?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:00
stinoo Gebruiker

Elke tv van de afgelopen 10 jaar heeft een verwijderbare voet en VESA ondersteuning, dus ook deze Samsung.

Beantwoorden

Dank voor het antwoord stinoo.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:54
daanvandewalle Gebruiker

Had ook de 55” 7series besteld eergisteren… Net deze besteld. Welke van de twee zou ik nu houden? Iemand?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:01
stinoo Gebruiker

Deze in 65″ halen!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:49
lvknippenberg Gebruiker

Precies dit! Misschien kun je iets met deze vergelijking: 
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/samsung-nu8000-vs-samsung-nu7100/586/596

In het kort: De NU8000 heeft een 100 Hz paneel waardoor snelle bewegingen er vloeiender uit zullen zien en door de hogere helderheid van het scherm komt HDR beter tot zijn recht (correct me if I’m wrong)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:08
ringlord_oc Gebruiker

Zie de antwoorden hieronder daan.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:56
jan145464 Gebruiker

Ik kom enkele centimeters te kort om de 55″ te kunnen zetten, het 49″ model kan niet geleverd worden?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:06

Wij bieden vandaag inderdaad helaas enkel het 55″ en 65″ model aan.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 14:19
Berrepoot Gebruiker

Je vindt vast wel iets om die extra centimeters beschikbaar te maken:

http://www.ibood.com/diy-be/nl/flash-sales/42390/4621/roughneck-gereedschap/

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:38
chappin Gebruiker

Heeft deze 10 bit kleuren?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:44

Hi Chappin,

Leuke vraag, deze heeft een 10 bit panel in de vorm van 8bit + FRC.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:55
douchi Gebruiker

wat is het verschil tssn een benelux model en niet benelux?iemand?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:08

Hi Douchi,

Goede vraag.
Een Benelux model is aangepast aan de Benelux. Dit houdt in dat het Ziggo; kpn; telfort; etc.  certificering krijgt, onze netwerkspanning aan kan, Benelux Smart TV heeft en voor de Benelux markt is vormgegeven.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:34
douchi Gebruiker

duidelijk…bedankt..

Beantwoorden

Snowblow Gebruiker

@Samsung expert

Tv is al besteld, maar ik had toch nog volgende vragen:

-Online vind ik volgende modellen terug: UE65NU8000L en 8000T. Waarvoor staat de L en de T?

-Kan je ook even toelichten hoe het juist zit met de youtube app die verdwijnt na enkele jaren zoals hierboven besproken?

-Is er een freesync update beschikbaar voor dit model?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:53

Hey Snowblow,

- De UE65NU8000L wordt in Europa gevoerd, UE65NU8000T in mid-east asia.
- Youtube maakt een app en wij bieden het format aan waarop ze de app mogen weergeven. Wanneer de app niet werkt ligt dit niet bij Samsung, maar bij de maker van de app. Iedereen mag een app plaatsen op ons platform, maar je moet dit wel zelf bijhouden.

- Freesync heb ik even uitgezet, omdat ik deze vraag niet met zekerheid kan beantwoorden. Daar kom ik straks op terug.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:46
Joostkoper Gebruiker

TV reeds besteld.

Wordt bij deze tv de one-connect-box ook meegeleverd?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:20

Beste Joostkoper

Leuk om te horen! Bij deze tv wordt geen one-connect-box meegeleverd.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 16:37
jgeisterfer Gebruiker

Waarom bij deze niet? Op de site van Samsung staat genoemd:

“De One Connect Box wordt bij alle nieuwe 4K-TV’s vanaf de Samsung 7-serie geleverd”

Volgens mij is deze tv toch een “8″ serie ?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:49
lisi Gebruiker

Is er een website waar vermeld staat welke apps  hierop kunnen ? Plex netflix etc ?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:53

Beste lisi,

Voor zover bekend is hier geen specifieke website voor. Plex en netflix zijn allebei beschikbaar.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:13
Agnello_J Gebruiker

Geen kortingscode voor gratis verzending? Zou wel mogen bij zo een grote aankoop :-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:28

Gelukkig bespaar je, ook inclusief de verzendkosten, genoeg op deze deal! :-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:45
PierreF Gebruiker

Is deze TV geschikt om:

A: op te hangen, zo ja welke beugel moet ik hiervoor gebruiken?

B: Narrowcastingsoftware op te draaien.

Ik wil deze TV namelijk ophangen in een kantine.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:35

Beste PierreF,

Vraag A: Ja deze tv is geschikt om op te hangen. De vesa maat is 200 x 200 mm voor de 55 inch en 400 x 400 mm voor de 65 inch. Deze tv kan niet aan de No Gab Wall Mount hangen.

Vraag B: Ja daar is de tv geschikt voor.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:07
Marc-87 Gebruiker

Is het mogelijk om extra garantie bij te kopen?

En wat Is het verschil tussen de ue65nu8000 en de samsung ue65mu8000?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:50

Beste Marc-87,

De garantie vraag moet ik je even schuldig blijven.

Er zitten uiteraard meerdere verschillen tussen de 65MU8000 en de 65NU8000. Bijvoorbeeld design, de one-connect-box mini die bij de 65MU8000 zat en niet meer bij de 65NU8000 zit, of tizen 3.0 bij de 65MU8000 en tizen 4.0 bij de 65NU8000. Zoek je nog naar specifieke andere verschillen?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 23:32
Moderator Paul Moderator

Via iBOOD kun je geen extra garantie bijkopen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:23
doc6 Gebruiker

Jongens en meisjes

Ik heb er niet zoveel! Verstand van de televisies!

Maar op hoeveel meter moet je van zo grote tv zitten?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:39
dikkiedick52 Gebruiker

Ongeveer 350 cm wordt er gezegd op internet ????

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 08:39

Dank voor de antwoorden iedereen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:32
dikkiedick52 Gebruiker
11 oktober 2018 om 13:50
Globetrotter1 Gebruiker

6 joetjes duurder dan bij iBOOD, kan je een aardige neut voor kopen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:54
dikkiedick52 Gebruiker

Klopt hahaha maar wel de volgende dag in huis!!

Beantwoorden

Bedankt voor je zoekwerk maar bij iBOOD dus wel goedkoper.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:51
madvisionz Gebruiker

Klopt dikkiedick52, 1299 is een adviesprijs die vele shops niet meer hanteren. Deze aanbieding is wel t scherpst en bespaart je zo’n 100 euro.

Ik heb nog een oude Samsung LED aan die ultra slim wall mount hangen, model WMN3000AX dacht ik, is dat voor deze V ook geschikt?
Vind dat wel een mooi systeem, strak tegen de muur.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:54
madvisionz Gebruiker

Heb t over de 55 inch dan…

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:57
dikkiedick52 Gebruiker

Het scheelt niet zoveel, 58 euro maar wel de volgende dag in huis.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 14:19

Als de vesa maat 200 x 200 mm is dan past het. Voor de 65 inch is 400 x 400 mm.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 20:02
Barky Gebruiker

Eur 50,10 om exact te zijn, rekening houdend met de verzendkosten.

+ 1 jaar extra garantie en morgen in huis voor een halve meier:

https://www.tvreus.nl/samsung-ue55nu8000-3j-garantie.html?gclid=EAIaIQobChMI-cadkfv-3QIVCc53Ch0amwF1EAQYAyABEgJZ8PD_BwE

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 14:37
kmudp Gebruiker
11 oktober 2018 om 14:53
pklaas Gebruiker
11 oktober 2018 om 15:21
dikkiedick52 Gebruiker

Nee geen 3D

Beantwoorden

Zoals dikkiedick al zegt geen 3d.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 14:59
Mark.casteels Gebruiker

Reparatie aan huis tijdens garantieperiode? (heb ik vroeger in het Samsung Plasmatijdperk gehad) of bij problemen opsturen naar ibood?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 15:31

Indien je gebruik moet maken van de garantie zal in de meeste gevallen inderdaad een monteur bij je thuis langskomen!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 15:57
Mark.casteels Gebruiker

Bedankt vor de feedback Bas.  Vanavond controleren of er genoeg geld in het spaarvarken zit :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.