26 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Dyson Big Ball 2 Allergy Stofzuiger

Ook verkrijgbaar in Big Ball 2 + Parquet Brush

Product expert aanwezig

Dyson Big Ball 2 Allergy Stofzuiger Dyson Big Ball 2 Allergy Stofzuiger + Parketborstel

Met het krachtige filter én een extra afstofborstel is bij deze Dyson Big Ball Allergy 2 specifiek rekening gehouden met mensen die last hebben van een stofallergie.

26 oktober 2018 om 09:41
cricketeer Gebruiker

Waarin verschilt deze van de alom bekende steelstofzuiger van Dyson (los van natuurlijk dat er een draad aan zit)? Is hij krachtiger?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:56
Official Product Expert Dyson Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

De V10 (het nieuwste model steelstofzuiger) heeft verschillende standen,  1 tot en met 3, waarbij stand 3 het hardste zuigt. Hierbij is het dus mogelijk om verschillende standen te gebruiken voor de verschillende schoonmaakwerkzaamheden.

Heb ik uw vraag zo kunnen beantwoorden?

Groet

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:58
cricketeer Gebruiker

En zuigt deze Big Ball 2 ook hard?

Wat mij tegenhoudt een steelstofzuiger te kopen is de beperkte accuduur, dus daarom vind ik deze Big Ball wel interessant. Maar deze moet wel ook krachtig zijn natuurlijk.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:27

Ja zeker, hiernaast verliest de Big Ball 2 zijn zuigkracht ook niet door zijn cyclonen. 
Een hele goede deal denk ik zelf.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:17
erocs Gebruiker

Hij zuigt hard maar daar heb je het ook wel mee gezegd, je duwt namelijk het vuil net als een veger vooruit.

Ook het handvat is niet handig, als je klaar bent met zuigen heb je een lamme hand vanwege het niet ergonomisch geplaatste handvat.

Als je denkt even het steel los te halen om tussen de kussens van de bank te zuigen heb je het mis, je moet overal in huis opzet stukken meedragen speciaal van dyson en die zijn overigens niet goedkoop.

Ik heb de mijne 2 weken in gebruik gehad en verbannen naar de zolder, als je het mij vraagt voor alle geld te duur.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:38

Goedemiddag Erocs,

Vervelend dat het de stofzuiger niet bevallen is zoals u graag had gewild.

Bent u nu weer terug naar veger en blik? ;)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:44
miccer Gebruiker

Wat is een pneumatische vloerzuigmond?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:59

Bedankt voor je reactie,

Een pneumatische vloerzuigmond past zich automatisch aan voor alle vloeren.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:00
PvanderEem Gebruiker

Mooie deal volgens mij!

Wat moet ik me voorstellen bij de parkeermodus?

Zie dat de parquet brush elders los 50 euro kost. Is het de moeite waard die mee te bestellen? Iemand ervaring mee?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:16

Zeker!

De parkeermodus houdt in dat de stofzuiger kan blijven staan, wist u ook dat de Big Ball 2 weer op zijn wielen terechtkomt als hij bijvoorbeeld omgestoten wordt? De parquetbrush is aan te raden als u een parquetvloer heeft en deze graag mooi wilt houden.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:11
zhersi Gebruiker

Zou u me kunnen uitleggen hoe het komt dat de garantie slechts 2 jaar is ipv 5 jaar?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:19

De garantie vanuit iBOOD is 2 jaar. Uiteraard kunt u via ons gebruik maken van de 5 jaar garantie op sledestofzuigers.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:36
AHel Gebruiker

Wat is het verschil tussen deze en bvb de DC33cPro dt nu in promo staat op de webshop van Dyson zelf?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:48

Dank je wel voor je reactie!

De Dyson Big Ball 2 is een nieuwer model, dus een krachtigere motor en veel mensen vinden hem fijner in gebruik vanwege de vorm die er voor zorgt dat hij automatisch weer rechtop komt te staan als ie omvalt.

Ook is hij vandaag €10,- goedkoper dan de DC33c Pro ;-).

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:18
AHel Gebruiker

Wordt deze allergy niet meer verkocht bij Dyson zelf? Staat niet meer op de eshop?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 14:09

Het is een aparte aanbieding van iBOOD. Op de website van Dyson zijn vergelijkbare aanbiedingen te vinden (https://shop.dyson.nl/aanbiedingen).

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:48
webmaster Gebruiker

@dyson expert: lijkt op type Dyson Big Ball Exclusive 2, maar dan zonder allergiekit. Aparte aanbieding? Waarom niet aanbieden op jullie eigen site, dan hebben we ieg 5 jaar garantie!

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:51
AHel Gebruiker

Op de site van Dyson staat deze met parketborstel aan 279€, met uiteraad 5 jaar garantie. (geen allergy weliswaar)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 14:04
webmaster Gebruiker

Ik lees € 339 (incl “gratis” allergiekit € 99,90), ik heb wat twijfels omtrent begrip “gratis”! Bij ibood nu exclusief.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 15:41

Goedemiddag,

Dank u voor uw reactie.

De aanbieding hierboven is een aanbieding van iBOOD, deze aanbieding bevat de Big Ball 2 Allergy voor €249.95. Met Parquet Brush kost deze €269.95 en ontvangt u hierbij 5 jaar garantie. De aanbieding op de website van Dyson bevat de Big Ball 2 Exclusive voor €339,- met een gratis allergiekit erbij t.w.v. €99.90. De garantie via de website van Dyson bedraagt ook 5 jaar.

In de praktijk merken we dat de parketborstel door meer mensen gebruikt wordt dan de accessoire kit. Per saldo nog steeds €90,- of €70,- goedkoper dan op dyson.nl

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 14:55
Elle_ Gebruiker

Ik heb interesse in een steelstofzuiger van Dudok V8 of v10. Zou deze binnenkort in aanbieding komen??

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 15:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Elle,

Ik raad je aan om hier (klikkerdeklik) onze inkopers even te tippen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.