4 november 2018 om 00:00
iBOOD

G3Ferrari Pizza-Oven Delizia

Ook verkrijgbaar in Plus

G3Ferrari Pizza-Oven Delizia G3Ferrari Pizza-Oven Napoletana

Met deze toffe Italiaanse pizza-oven van G3Ferrari heb jij binnen slechts vijf minuten de lekkerste, knapperigste pizza op je bord liggen.

4 november 2018 om 00:13
u4ea126 Gebruiker

Is niet super duidelijk weergegeven maar zover ik weet is het verschil tussen de normale en de plus versie dat de laatstgenoemde een extra steen heeft, correct?

Beantwoorden

4 november 2018 om 00:23
DontEatYellowSnow Gebruiker

Hoezo noet duidelijk

“Wil je graag nog meer mogelijkheden?

Kies dan voor de Napoletana met twee vuurvaste stenen. Wanneer je de tweede steen in de deksel plaatst, dan kan je ook andere lekkerijen bakken als: tigelle, toast, panini, piadina en focaccia. ‘

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:36
Moderator Jelle Moderator

Dit klopt inderdaad.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 12:07
Oracle92 Gebruiker

Best logisch, er staat namelijk “plus” en niet “Napoletana”, natuurlijk is het wel zo bedoeld maar ik snap de verwarring wel :)

Zou het zelf zeker ook even checken, dus thanks u4ea126 :)

Beantwoorden

4 november 2018 om 00:44
groteboog Gebruiker

ideale pizzaoven, zeker voor deze prijs!!

Beantwoorden

Dank voor je reactie.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 01:47
leandert2007 Gebruiker

Hebben deze thuis, hij doet wat hij moet doen. Aanrader

Beantwoorden

Dank voor je positieve reactie.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 08:44
donge900 Gebruiker

Dikke tip

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:37

Wat is iedereen toch enthousiast over dit product.

Bedankt voor de opmerking.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 08:51
ronaldbons Gebruiker

Fantastisch ding voor een fantastische prijs ????

Beantwoorden

4 november 2018 om 08:52
ronaldbons Gebruiker

Waar die vraagtekens vandaan komen? Gewoon fantastisch.

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ronaldbons,

Het forum ondersteunt (nog) geen smiley’s en die veranderen in vraagtekens :-)

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen allen,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! :-)

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:44
Iza.Jp Gebruiker

Deze pizzaoven is eigenlijk een “must-have” voor mensen die graag pizza thuis eten. Binnen 10 minuten is apparaat op gewenste temperatuur en dan nog 5 minuten afbakken (voor verse pizza). Resultaat is een heerlijke pizza met echte houtovensmaak. Ook ingevroren pizza lukken beter dan in een gewone oven.

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Iza.Jp,

Bedankt voor het delen van je ervaringen!

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:00
Xander1972 Gebruiker

Heel fijn apparaat. De laatste keer ook gekocht, maakt van iedere pizza, vers of diepvries, een knapperig succes. Of ie echt 400 graden haalt, vraag ik me af. Op YouTube vind je veel (Italiaanse) filmpjes van mensen die allerlei modificaties aanbrengen om de temperatuur zo hoog mogelijk te krijgen. Ik vind hem niet zo goed als een houtoven, maar het is zeker een prima alternatief.

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:02

Dank voor je positieve reactie Xander.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:18
emile.das Gebruiker

Ik heb temperatuur een keer gemeten met infrarood meter. Ik kwam toen op 420 graden. Super apparaat.

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:11
TonHamers Gebruiker

Hallo een vraagje. Hoe maak je deze schoon want hij lijkt mij bijzonder makkelijk.

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:28

Waarschijnlijk gewoon wachten tot hij koud is dat je het met een nat doekje af kan nemen, maar misschien zijn er gebruikers die er een beter antwoord op hebben.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 11:11
Mathijs67 Gebruiker

NEE, aargh…niet met een nat doekje.
Lees vooral de handleiding.

In het kort:

Wanneer die nog heet is en er zitten resten op, METEEN met een HOUTEN spatel (vooral geen ijzeren gebruiken, die beschadigt de steen, en plastig smelt weg) de resten wegschrapen

Éénmaal afgekoeld kan je met een DROOG doekje nog wat boenen, maar helemaal schoon krijgen ga je de steen nooit krijgen.
Het is een echt gebruiksproduct, dat de steen verkleurd etc. maakt niet uit.
Pak je een NAT doekje, dat trekt het vocht in de steen, en dat komt één en ander niet ten goede

Maar lees vooral de handleiding aandacht door, zoals 10 minuten voorverwarmen, en als het lampje brand, dat het niet betekent dat die op temperatuur is maar dat die oververhit is en moet afkoelen, etc.

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:26

Dank voor het antwoord Mathijs.

Het is inderdaad verstandig de handleiding te lezen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 16:32
mytecmaster Gebruiker

Ik heb deze pizza oven nu twee jaar en ik vroeg me dat laatst ook af. Het antwoord is heel simpel gewoon op maximale temperatuur aan laten alle resten verbranden dan vanzelf en de as veeg je er dan zo af met een kwastje (die tegen hitte kan) of een vuurvaste spatel. Deze pizza oven komt het dichts bij een echte pizza oven in de buurt. Vergeet de normale oven/combi deze is 100x beter voor pizza. Calzone’s zijn trouwens ook prima te doen, echter zorg wel dat je het deeg goed dicht vouwt, bij mijn eerste lag de vullen op de pizza steen.

Beantwoorden

4 november 2018 om 16:36
Moderator Jim Moderator

Dank voor je reactie Mytecmaster! Zelden zoveel positieve reacties gezien, dus leuk om te lezen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:26
vandecruys Gebruiker

Top apparaat , heerlijke pizza’s maken , samen met de kids  . Op minder dan 10 min is hij klaar . Voor deze prijs top , heb het zelf 170 euro betaald .

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:29

Dank voor je positieve reactie.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:50
ThompsonNL Gebruiker

Paar maanden geleden hier de gewone variant gekocht voor dezelfde prijs. 
Wat een geweldig apparaat! Sindsdien minimaal 1x per week pizza. 
Werkt echt perfect met de kant&klare bodems van de Appie, zelf je toppings kiezen, 4 min in de pizzaoven (10 min voorverwarmen) en klaar. 
Misschien niet zoals van de echte italiaan maar vele malen beter dan een diepvriespizza, domino’s of pizza uit de gewone oven! 

Schoonmaken is overigens vrijwel niet nodig, af en toe met een (houten) spatel wat schoon schrapen.
Op de steen komen bruine/zwarte “brand” plekken maar dat hoort, deze geven juist dat extra beetje smaak aan de bodem.

Beantwoorden

4 november 2018 om 16:33
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Thompson! Ook bedankt voor de tips!

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:57
Linut Gebruiker

Wat een positieve reacties! Is het aan te raden om de plus versie te nemen? Of zal je dat niet veel gebruiken?

Ik vind helemaal geen filmpjes of reviews over de plus versie alleen over de normale pizza variant.

Beantwoorden

4 november 2018 om 11:16
Mathijs67 Gebruiker

Ik zie nergens foto’s van de plus versie, dus kan niet veel zeggen over de toegevoegde waarde van die extra inlegsteen.

Wij hebben als extra de houten ‘opschepplaten’ aangevuld met aluminium opschepplaten (om de hete pizza weer van de steen af te krijgen zonder de steen te beschadigen) en gooien panini’s gewoon op de steen zelf, al gebruiken we hem vooral voor pizza’s, die we geheel (dus ook de bodem, en dan niet met een kant-en-klaar deegje maar een eigen mix van 2 deegsoorten) zelf maken.

…deeg moet dan wel 3 uur rijzen, dus je KAN op reserve voor de snelle hap kant en klaar bodems in de diepvries bewaren, te koop bij de beter gesorteerde Italiaanse delicatessen winkel, zoals in Rotterdam aan de Meent

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:15

Dank voor je reactie Mathijs.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 11:36
prijk58 Gebruiker

Er gaat niets boven een echte pizza-houtoven in de tuin, maar dit elektrische apparaat benadert de echte houtgestookte pizza het best. Een van mijn beste keuken-aankopen ooit. Tien minuten goed heet laten worden en dan de pizza 5 minuten in de Ferrari. Zoveel beter dan pizza uit een gewone oven, en dat geldt ook voor diepvriespizza! Tip: draai de pizza na 3 minuten een halve slag, dan wordt hij egaler gaar. Nog een tip: koop de verse bodems bij AH of diepvriesbodems bij de Sligro (als je daar een pasje hebt) en beleg ze zelf, zo krijg je een prima resultaat.

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:15

Dank voor je aanvullende reactie prijk.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 11:52
pinto_noukie Gebruiker

Zit er ook een receptenboekje bij voor de plus-versie? Op de foto’s lijk je daar toffe dingen mee te kunnen doen, maar ik kan me voorstellen dat het gebruik voor bijvoorbeeld een taart anders is dan bij een gewone oven. Of staan alle aanpassingen in o.a. bereidingstijd beschreven in de handleiding?

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:19

Goedemiddag pinto_noukie,

Ik denk niet dat er een receptenboekje bij zit maar op internet is er genoeg te vinden over recepten.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 12:37
alweer-een-Henk Gebruiker

Best handig voor een eenpersoons huishouden lijkt me, maar is dit ding ook bruikbaar als je meestal meer dan één pizza nodig hebt? (tot nu toe bak ik altijd een paar zelfbelegde verse bodems op twee rekjes in de oven, op 240 graden dus). Dus mijn vraag is eigenlijk, als je na die 10 minuten voorverwarmen en 5 minuten bakken een pizza uit dit ding hebt gehaald, kun je dan ook direkt daarna de volgende erin bakken? Of moet je hem dan eerst ook nog weer een paar minuten terug opwarmen? Dat laatste zou in mijn geval echt niet  handig zijn.

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:11
ThompsonNL Gebruiker

Ik heb tot nu toe niet meer dan 2 pizza’s achter elkaar ermee gebakken, maar gewoon direct de ene eruit en de andere erin werkt prima. 

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:19

Dank voor het antwoord ThompsonNL

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 12:42
Hunter00 Gebruiker

Welke kleur heeft de plus variant?

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:00

Goedemiddag Hunter,

Ik neem aan dat die alleen in rood beschikbaar zijn maar ik ga even checken (weekend, dus weet niet of het lukt) of dat klopt.

Groet,
Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:14

Alleen in het rood verkrijgbaar dus.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:44
Hunter00 Gebruiker

Hoi Jelle,

Bedankt voor je antwoord! Besteld!

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:48

Veel plezier met je aankoop.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:51
janver Gebruiker

passen er ook Calzones in?

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:55

Aangezien er ook panini’s inpassen denk ik wel dat er ook calzones in kunnen Jan,

Misschien dat andere hier antwoord op kunnen geven.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:56
janver Gebruiker

ja dus volgens de handleiding….

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:57
janver Gebruiker

besteld

Beantwoorden

4 november 2018 om 14:09

Handig dat je het antwoord zelf gevonden hebt. Veel plezier met je aankoop.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 16:35
mytecmaster Gebruiker

Past prima, deeg mooi dichtvouwen en dan krijg je een mooie calzone. Met dichtvouwen bedoel ik dat je de open kant dus goed dichtmaakt, bij mij ging deze de eerste keer open en toen liep er veel vulling/vocht uit. Maar door de hoge temperatuur wil ook dit best behoorlijk.

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:37
Hannesz Gebruiker

Is het verschil met de plus alleen de extra steen?

Beantwoorden

4 november 2018 om 19:46

Voor zover ik kan zien wel Hannesz

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 12:12
Hannesz Gebruiker

Thnx Jelle, ik heb hem besteld.

Beantwoorden

5 november 2018 om 20:28
Electrum Gebruiker

Dankzij dit forum ben ik op het spoor gebracht van een opmerkelijk goede pizzaoven. Helaas is de aanbieding al voorbij, maar voor 9 euro meer heb je ‘m bij Bol. Dat is te overzien, dus toch bedankt iBood!

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:09
Balasik Gebruiker

Verwachte verzenddatum was 12 november. Vandaag is 16 november, nog geen pizza-oven ontvangen, en geen email ontvangen mbt mogelijke vertraging van de verzending.  Bij “stel een vraag” wordt ik telkens verwezen naar “mijn ibood” waar geen info hierover staat. Hoop via deze weg info te krijgen over de verzending.

Beantwoorden

17 november 2018 om 00:13
Moderator Paul Moderator

Jouw melding zal ik doorgeven aan de klantenservice, zodat dat na het weekend nagekeken kan worden.

Beantwoorden

19 november 2018 om 10:21
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Balasik, 

Afgelopen vrijdag (na jouw forumpost) heb je van ons een email ontvangen, waarin wordt aangegeven dat de levering van de pizza-oven vertraging heeft opgelopen en dat jouw bestelling woensdag 21-11-2018 alsnog verzonden zal worden. 

Excuses voor het langere wachten. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.