5 november 2018 om 00:02
iBOOD

Samsung 55" 4K LED TV | Curved | Series 8 | 55NU8500

Ook verkrijgbaar in 65"

Product expert aanwezig

Samsung 55" 4K LED TV | Curved | Series 8 | 55NU8500 Samsung 65" 4K LED TV | Curved | Series 8 | 65NU8500

Haarscherp beeld en de nieuwste technologie? Je weet wat je te doen staat: voetjes omhoog en genieten maar!

5 november 2018 om 05:40
Jordivde Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim
v

Beantwoorden

5 november 2018 om 06:26
Moderator Jim Moderator

Hi Jordi!

Graag altijd prijsvergelijkingen onderbouwen met een link naar een andere aanbieder, ook wanneer het in het voordeel van iBOOD is ;-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 12:28
Ganikaya47 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Wij bieden de 8500 aan, het door jou gelinkte model is een andere televisie.

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:04
Arescs Gebruiker
5 november 2018 om 09:12
Official Product Expert Samsung Expert Official Product Expert

Hi,

dit betreft geen officiële dealer van Samsung. Het kan dus zijn dat hij in Nederland niet helemaal lekker werkt. Wij hebben de toestellen van El-vidas in ieder geval niet ziggo/kpn gecertificeerd.

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:37
springbowtje Gebruiker

Is ibood dan wel een officiele dealer van samsung?

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Scherp gevonden, Arescs! Wij willen uiteraard de goedkoopste zijn en hebben daarom onze prijs aangepast. Bij ons ben je nu weer goedkoper uit én verzekerd van een Benelux model van deze Samsung televisie.

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:07
koenweytens Gebruiker

Is waar + verzendkosten zijn gratis  dat maakt toch een verschil van +-40€ is toch al een redelijk verschil alles bij elkaar voor zelfde toestel

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:53

Dat konden we natuurlijk niet laten gebeuren, Koen!

Wij willen uiteraard de goedkoopste zijn en hebben daarom onze prijs aangepast. Bij ons ben je nu weer goedkoper uit én verzekerd van een Benelux model van deze Samsung televisie. :-)

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:17
ccautomation Gebruiker

Let even op, is het toestel van el-vidas wel een Benelux model?

Zo niet, zit je mogelijk met garantieperikelen. Maar nog belangrijker, als je kanalen gaat scannen heb je ze niet in de NL volgorde. Heb zelf namelijk een Duits toestel gehad, en de kanalen op satelliet begonnen eerst met de Duitse zenders vanaf kanaal nummer 1.

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:25
koenweytens Gebruiker

nagevraagd en het is een benelux model

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:43
Moderator Jelle Moderator

Het model dat wij aanbieden is een Benelux model. Of dat bij hen ook het geval is betwijfel ik, zie ook de reactie van de Samsung Expert hieronder.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:27
ChrisMulder Gebruiker

De 65″ variant is hier wel serieus goedkoper dan bij el-vidas  (EUR 1.539) trouwens.

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:05

Hi,

dat betreft geen officiele dealer van Samsung. Het kan dus zijn dat hij in Nederland niet helemaal lekker werkt.
Wij hebben de toestellen van El-vidas in iedergeval niet ziggo/kpn gecertificeerd.

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:25
karluk Gebruiker

Ik was net aan het kijken naar het platte broertje van deze (UE55NU8000), maar deze aanbieding maakt me aan het twijfelen. Wat zijn nu de voor- en nadelen van een curved model, hoe zit het met kijkehoek (ik zie niet altijd recht voor de tv)?

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:31
P.V. Gebruiker

Ik heb zelf een curved maar ik zou het zelf niet meer nemen. Vooral in de zomer als er veel licht de huiskamer in komt heb ik veel last van weerspiegeling in het beeld wat ik als erg vervelend ervaar. Maar goed ieder zijn mening natuurlijk.

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:32
Christiaanzwll Gebruiker

Ik vind een nadeel van curved dat als de tv uit staat het net een spiegel is waar alles in beweegt door de kromming.

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:36

Hi,

De ondergenoemde waarnemingen zijn inderdaad ervaringen die voor kunnen komen.
Voordelen zij echter dat, wanneer je in het midden zit, je diepte creëert en dat vanwege de holling van de tv en de bolling van je ogen het rustiger kijkt.

Beantwoorden

5 november 2018 om 11:28
PParos Gebruiker

Ja, als je alleen bent wel, met meerdere personen kan er maar 1 in het midden zitten.

Beantwoorden

5 november 2018 om 20:42
Barky Gebruiker

Recht voor het scherm… In je eentje met, 2, 4 of 6 personen zit er echt niemand in het midden hoor????. En met 100 mensen in je woonkamertje kan jij nog steeds recht voor het scherm zitten als je het slim aanpakt.

Beantwoorden

5 november 2018 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Met 100 mensen in 1 woonkamertje? Dan wordt het wel een beetje druk rond het beeldscherm. :)

Beantwoorden

5 november 2018 om 11:49
Bobber333 Gebruiker

Ik heb al enkele jaren een curved van Samsung en vind hem geweldig. Je zit veel meer “in” het beeld daardoor. De kijkhoek valt reuze mee. En als je hem op een draaiplateau zet, kan je altijd wat bijdraaien. Ik zou geen platte meer nemen.

Beantwoorden

5 november 2018 om 12:15
karluk Gebruiker

als ik hierboven lees zie ik meer nadelen dan voordelen aan een curved model…..ik laat het toch voorbij gaan en wacht op een mooie Black Friday aanbieding ;-)

Beantwoorden

5 november 2018 om 20:44
Barky Gebruiker

Ja bijdraaien met het zichtveld van m’n vrouw, dan zit ik tegen de zijkant van een tv aan te kijken. :)

Word niks, doe maar lekker plat.

Beantwoorden

5 november 2018 om 13:03
Ganikaya47 Gebruiker

Ik kan niet meer bestellen  ik denk da uitverkocht:/

Beantwoorden

5 november 2018 om 13:16

Deze televisies zijn (nog) niet uitverkocht. Wat gaat er precies mis tijdens het bestellen?

Het kan helpen jouw winkelwagentje (zie rechts bovenin) leeg te maken, uit te loggen, in te loggen en vervolgens opnieuw een poging te wagen.

Beantwoorden

5 november 2018 om 16:40
gibbert Gebruiker

Misschien niet de plaats om erover te zeuren, maar graag in de toekomst toch ook weer eens wat kleinere afmetingen bij de opties? Niet iedereen heeft zomaar plaats voor een 50+ inch… ;)

Beantwoorden

5 november 2018 om 17:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag gibbert,

Je kunt altijd de inkoper tippen en wie weet komt er ook weer eens een kleiner model voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

5 november 2018 om 20:26
sergeke21 Gebruiker

jonges het is tijd om OLED/QLED schermen te koop aan te bieden. wat zijn we nou met 4k ZONDER die technologie?

Beantwoorden

5 november 2018 om 20:52
RDDR Gebruiker

OLED ja….QLED is marketing flauwekul. Gewoon een LCD met nog een extra laag. OLED is the way to go.

Beantwoorden

5 november 2018 om 20:57
Barky Gebruiker

Oled komt regelmatig voorbij, laatst de Panasonic nog.. Deze nu8500 wordt in tets vaak beter gevonden dan de q6. Kwa prijs redelijk vergelijkbaar.. dus ja, ik denk dat je na wat onderzoek je eigen vraag wel kunt beantwoorden. Of er achter komt dat die vraag niet echt relevant is.

Beantwoorden

5 november 2018 om 21:03
Barky Gebruiker

Ook oled heeft nadelen. Maar het is inderdaad verwarrend en onterecht dat qled en oled als concurrerende technolgien in de markt worden gezet.

Beantwoorden

5 november 2018 om 21:37
RDDR Gebruiker

Yep, OLED heeft ook nadelen. We hebben inmiddels 2 jaar een OLED in huis en de beeldkwaliteit is gewoon spectaculair goed. Geen last van inbranden.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:28
Moderator Niek Moderator

Goedenacht sergeke21,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt er ook een keer zo’n scherm voorbij :-)

Beantwoorden

5 november 2018 om 22:23
Zwervergerrit Gebruiker

Hoe groot is de voet op zich eigenlijk?

Beantwoorden

5 november 2018 om 22:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Zwervergerrit,

Ik heb dit helaas niet kunnen achterhalen. Morgen kan ik het wel even voor je navragen. Mocht je aankoop hier van afhangen, dan kun je de tv eerst bestellen en wanneer we het antwoord geplaatst hebben, je bestelling eventueel kosteloos annuleren. Laat maar even weten of ik het morgen voor je na moet vragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.