16 april 2019 om 00:01
iBOOD

Grohe Red New Duo Kokendwaterkraan | M-Boiler

Ook verkrijgbaar in Super Steel

Product expert aanwezig

Grohe Red New Duo Kokendwaterkraan | M-Boiler Grohe Red New Duo Kokendwaterkraan | M-Boiler

Maak het jezelf gemakkelijk tijdens het koken en het maken van warme dranken! Je oude waterkoker kan weg, want naast koud en warm water geeft deze kraan ook kokend water.

16 april 2019 om 00:09
Moderator Jim Moderator

Hi all,

Er lijkt even een probleem te zijn met showen van deze deal op de homepage. Mocht je deze forum link zien op de homepage, dan kan je via de link hieronder de deal bekijken tot het is opgelost!
https://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/choice/48339/6854/194025/grohe-red-new-duo-kokendwaterkraan.html

Groetjes!
Jim

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:37
fgeer Gebruiker

Er is wel meer mis met de website! Sinds jaar en dag werken de reacties niet als je daar op klikt (mobiel)! Je moet bijvoorbeeld eerst op specificaties klikken en dan pas kan je de reacties zien.

Beantwoorden

16 april 2019 om 00:24
bcolijn Gebruiker

Via All deals in het menu kun je hem ook bekijken en bestellen.

Beantwoorden

16 april 2019 om 00:27
Moderator Jim Moderator

Dank voor de tip BColijn!

Beantwoorden

16 april 2019 om 06:30
Eriq Gebruiker

Volgende keer graag weer de grotere versie. Momenteel hebben we ook een 8 liter-variant en hij is bij een flinke afwas (kon allemaal niet in de vaatwasser) wel eens ‘op’ geraakt. Dan komt er alleen nog koud/lauw water uit.

Beantwoorden

16 april 2019 om 07:10
Thomasdk Gebruiker

Klopt. Wij hebben nu een oudere versie, maar ook de grote versie en die heeft net genoeg water voor een grote afwas. daarnaast hebben wij alleen een koudwater aansluiting en daarvoor heb je de grotere versie nodig.

Beantwoorden

16 april 2019 om 10:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Eriq,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

16 april 2019 om 07:20
06freddy Gebruiker

Franke heeft een 10 liter boiler

Beantwoorden

16 april 2019 om 07:59
Ben1971 Gebruiker

Ik ben op zoek naar reviews. Is het dan deze: Grohe 30374001?

Beantwoorden

16 april 2019 om 08:51
Official Product Expert Grohe Expert Official Product Expert
16 april 2019 om 08:32
Tuintje39 Gebruiker

Ik zie ook wel graag de grotere versie. Idee om deze als optie erbij te zetten iBood?????

Beantwoorden

16 april 2019 om 08:45
frakke69 Gebruiker

Ook ik wacht op de grotere versie. 3 liter is echt weinig…

Beantwoorden

16 april 2019 om 12:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de versie met een grotere boiler vandaag niet beschikbaar. Uiteraard kun je onze inkopers tippen deze een volgende keer aan te bieden. Dat kun je hier doen: Nederland | België.

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:11
kruidenmannetje Gebruiker

Deze minpunt zag ik staan op kieskeurig. Iemand enig idee? Heb je altijd een mengventiel nodig of is het ready to use (wat mij voor de hand liggend lijkt)…

Minpunten

Pakket zonder mengventiel
Dure opties

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:39

Met dit model wordt het water net als een gewone kraan opgewarmd door de CV installatie. Je hebt dus gewoon de beschikking over warm water echter het duurt heel even voordat het koude water uit je leiding is en je dus warm water hebt. De tijd dat dit duurt is afhankelijk van de afstand naar je CV ketel.

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:23
UNIT05 Gebruiker

ik heb enkel een koudwaterleiding in de garage. In de winter is het echter aangenaam om warm of lauw water te hebben om mijn handen te wassen. Uiteraard geen 100 graden, zelfs geen 60 graden, maar eerder maximaal(!!) 38 graden. Is dit dan geschikt? Of levert dit toestel enkel kokend heet water? En moet dat toestel dan de ganse dag aangeschakeld zijn, of kan ik die on-the-fly inschakelen als ik warm/lauw water wil?  Zo ja, hoe snel levert die dan warm water?

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:33
Droef30 Gebruiker

Voor jouw is de oplossing en doorstroom toestel.

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:35

Dit model levert enkel kokend water. eventueel is er los een mengventiel te bestellen online die het koude water van de kraan mengt met het kokende water uit de boiler zodat je wel direct warm water hebt. art. nmr GROHE 40841001

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:42

Naast je kokende water uit de boiler van de Grohe Red heb je natuurlijk ook warm water opgewarmd uit je CV installatie.

Met dit model wordt het water net als een gewone kraan opgewarmd door de CV installatie. Je hebt dus gewoon de beschikking over warm water, echter het duurt heel even voordat het koude water uit je leiding is en je dus warm water hebt. De tijd dat dit duurt is afhankelijk van de afstand naar je CV ketel.

Beantwoorden

16 april 2019 om 10:00
UNIT05 Gebruiker

Er ligt enkel een koudwaterleiding in de garage, schreef ik toch?

Beantwoorden

16 april 2019 om 15:16
onno11 Gebruiker

ja dan heb je dus een mengventiel nodig zoals ze boven al uitleggen ;)

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:39
neptukker Gebruiker

Ik wil deze graag aanschaffen…… in L uitvoering! Deze is helaas te klein voor een gezin en het mengventiel ontbreekt in de M uitvoering, ook een must voor mij. IBOOD: Kom met de L uitvoering en ik bestel deze gelijk! HEt lijkt me wel een heel fijn product met veel gebruiksgemak.

Beantwoorden

We hebben de versie met een grotere boiler vandaag niet beschikbaar. Uiteraard kun je onze inkopers tippen deze een volgende keer aan te bieden. Dat kun je hier doen: Nederland België.

Beantwoorden

16 april 2019 om 17:45
edwinteems Gebruiker

Dat ‘geneuzel’ over te kleine boiler. Wij hebben de 4 liter versie (gezin ouders + 2 jonge kinderen) en die volstaat prima. Nog niet meegemaakt dat boiler op is. En besides, waarom de afwas doen met kokend water?!

Beantwoorden

16 april 2019 om 18:18
Eriq Gebruiker

Omdat het kokend water ook gebruikt wordt om warm water te ‘maken’ (mengen met koud)?

Beantwoorden

16 april 2019 om 10:26
henkverdoorn Gebruiker

Genoeg voor een kopje thee maar voor pannen is 3liter is echt te krap.

Ik wacht graag op de L versie en had ik meteen op bestellen gedrukt.

Beantwoorden

We hebben de versie met een grotere boiler vandaag niet beschikbaar. Uiteraard kun je onze inkopers tippen deze een volgende keer aan te bieden. Dat kun je hier doen: Nederland België.

Beantwoorden

16 april 2019 om 10:29
Jan_Steen Gebruiker

Ik heb hier een grotere versie van de grohe red besteld. Echter rond het einde van de garantie eerste de kraan defect (onderdeel moest vervangen worden en was volgens monteur een bekend probleem) en nu is de boiler er helemaal mee gestopt. Ben benieuwd of iBood/Grohe hier nog iets aan gaat doen…..

Als het werkt is het overigens een erg prettig apparaat en merk door het defect pas hoeveel we het eigenlijk gebruiken

Beantwoorden

16 april 2019 om 11:13

Hallo Jan Steen, wat vervelend om te horen. Als je even naar Grohe.nl gaat en een aanvraag in wilt dienen voor een servicebezoek dan komt onze professional zo snel mogelijk naar je toe om ervoor te zorgen dat het apparaat weer helemaal naar behoren werkt. Fijn om te horen dat je het apparaat als prettig ervaart en wij gaan het snel voor je oplossen.

Beantwoorden

16 april 2019 om 11:04
Janneman99 Gebruiker

Meer dan € 600 exclusief montage kosten voor drie liter kokend water in twintig minuten tijd is nogal wat. Bij mij staat een waterkoker van nog geen € 20 op de aanrecht die kookt binnen 5 minuten 1,5 liter water. Overigens, voor de afwas heb je geen kokend water nodig, in veel gevallen krijg je servies met koud water schoon.

Beantwoorden

16 april 2019 om 11:32
marcogorter Gebruiker

Water uit deze kraan is direct 100%, alleen nadat de boiler leeg is dien je 20 minuten te wachten.

Voor thee drinkers echt geweldig! Maar ook voor kokend water voor de pasta oid. Ik wil niet meer zonder!

Beantwoorden

16 april 2019 om 11:29
marcogorter Gebruiker

Jaren geleden via iBood de “oude” versie besteld.

Absolute aanrader, ons huishouden kan eigenlijk niet meer zonder.

Beantwoorden

16 april 2019 om 15:13
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Marco! Ook top dat je tevreden bent! :-)

Beantwoorden

16 april 2019 om 12:52
sandhaas Gebruiker

@Grohe expert.

Ik ben een boiler op korte termijn nodig in de keuken. Deze aanbieding is een mooie, maar niet geschikt voor ons (gezin van 5) en ik heb alleen koud water (Ik heb wel warm, maar dat komt vanaf de boven verdieping en alleen wanneer de zon lekker geschenen heeft. Voorheen hadden we een daalderop-je te staan in het keukenkastje)
wat voor type zou voor ons een goed alternatief zijn?

Beantwoorden

16 april 2019 om 23:07
Moderator Jim Moderator

Hi Sandhaas!

Helaas heeft de Product-Expert niet voor het einde van de deal een antwoord kunnen formuleren. Als je wil dat we morgen de vraag doorzetten richting Grohe, dan hoor ik het graag!

Groet,

Jim

Beantwoorden

16 april 2019 om 15:18
onno11 Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim

Beantwoorden

16 april 2019 om 15:23
Moderator Jim Moderator

Hi Onno!

Prijsvergelijkingen altijd met directe link naar het identieke product graag! (Ook als ze in ons voordeel zijn :-))

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 april 2019 om 15:26
Nick1960 Gebruiker

Let op dit is alleen de kokend waterkraan. Het mengventiel is uit de doos van de boiler gehaald. Hierdoor heb je zowel koud als warm water aansluiting nodig.

Beantwoorden

16 april 2019 om 15:39
thijs.adriaans Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb je bericht intern direct doorgestuurd. Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je oppakken en komt hierover bij je terug. Om hier on-topic te blijven heb ik je bericht even verwijderd.

Beantwoorden

16 april 2019 om 17:10
Farser Gebruiker

Heeft iemand ervaring met dit toestel en hard water? In mijn regio zit er namelijk enorm veel kalk in het leidingwater en ik vroeg me af of deze kraan daar snel last van ondervindt.

Beantwoorden

16 april 2019 om 22:55
Moderator Jim Moderator

Hi Farser,

Afhankelijk van de mate van hardheid, heeft Grohe ook hardwater filters die dit probleem wat zouden kunnen verminderen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

16 april 2019 om 17:29
pippe31 Gebruiker

Net als veel anderen vind ik 3 liter echt te weinig (en ja, ik weet dat ik de inkopers kan tippen, maar ik tip liever de Grohe expert) en bovendien snap ik niet goed dat Grohe de boiler rond heeft gemaakt: zo neemt hij onnodig veel ruimte in het keukenkastje in… rechthoekig ligt meer voor de hand toch??

Hoe verhoudt Grohe zich eigenlijk kwalitatief gezien tot dat andere merk dat Ibood niet zo heel lang geleden aanbood??

Beantwoorden

16 april 2019 om 22:54
Moderator Jim Moderator

Hi Pippe!

Ik gok een goede tip voor het designteam van Grohe :-)

Beantwoorden

16 april 2019 om 19:49
Koos35 Gebruiker

Deze boiler\kraan is echt onnodig en on nuttig !

Beantwoorden

16 april 2019 om 19:51
Koos35 Gebruiker

Warm en koud water via een voortdurend  extra energie slurpende boiler?

Get real zeg!

Beantwoorden

16 april 2019 om 23:13
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor je mening. Voor sommigen is dit inderdaad een onnodig product, voor een ander kan het juist veel comfort bieden. Iedereen mag dat voor zichzelf beslissen. :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.