30 januari 2018 om 00:00
iBOOD

iRobot Roomba 605 Robotstofzuiger

Product expert aanwezig

iRobot 605 Robotstofzuiger

Sta jij nog iedere week te zwoegen in de huiskamer? Dit is je kans om voor een historische prijs een robotzuiger te scoren. Lang leve de automatisering!

Specificaties

Merk: iRobot
Type: Roomba 605 Robotstofzuiger 
Garantie: 2 jaar

• Uniek 3-staps reinigingssysteem
  • Rigoreus reinigen, ook in hoeken, enz
  • XLife batterij (levensduur 90 minuten)

• Uniek gepatenteerd 3-staps reinigingssysteem
  • Geschikt voor alle vloertypen met uitzondering van hoogpolig tapijt
  • Twee (in tegenover gestelde richting) draaiende borstels
  • Zijborstel voor het reinigen in hoeken en langs muren
  • Akoestisch sensor en Dirt Detect: detecteert extra vuile plekken die daarna extra gereinigd worden
  • Groot gebruiksgemak: druk op de 'Clean' knop en aan de slag
  • iAdapt Responsive Navigation Technology: reinigt iedere plek meer dan een keer
  • Obstakeldetectie: remt af bij, en werkt rond obstakels in huis : reinigt in hoeken, langs randen en onder/rond meubels; vermijdt trappen, stroomkabels en andere obstakels
  • Werkt ook in het donker
  • XLife batterij: maakt twee keer zoveel reinigingsbeurten dan modellen uit de vorige serie
  • Keert automatisch terug naar Home Base om op te laden als het nodig is

Technische specificaties

• Gebruikstijd: ca. 90 minuten
  • Oplaadtijd: 3 uur
  • Roterende borstel: Nee
  • Luchtfilters: Nee
  • Geluidsniveau: 61 dB
  • Gewicht (kg): 3,6 kg
  • Inhoud stofopvang: ca. 0,5 liter

In de doos

• iRobot Roomba 605 met zijborstel
  • AeroVac opvangbak
  • Home Base met geïntegreerde netvoeding
  • XLife accu

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen: 34 (L) x 34 (B) x 9.2 (H) cm
  • Gewicht: 3.6 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @iRobot-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

30 januari 2018 om 00:17
motormuis001 Gebruiker

Hoe valt “Twee (in tegenovergestelde richting) draaiende borstels” te rijmen met “Roterende borstel: Nee”???

Doet me denken aan een oude reclameleuze: “Zeg maar nee, dan krijg je er twee”.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 00:46
Petina Gebruiker

De Roomba 605 maakt gebruik van het AeroVac™ 3-staps reinigingssysteem met borstels die tegen elkaar in draaien om stof, haar, zand, kruimels en ander vuil van uw vloer te verwijderen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 05:03
Official Product Expert iRobot-Expert Official Product Expert

De iRobot Roomba 605 maakt inderdaad gebruik van twee tegen elkaar draaiende borstels maar heeft daarbovenop ook een zuigfunctie die samen zorgen voor een perfecte schone vloer. Ook is de iRobot Roomba uitgerust met een zijborstel waarmee hij diep in de hoeken komen kan en bijvoorbeeld langs plinten reinigd.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 06:50
bvankuik Gebruiker

Duurdere model kun je inplannen. Bijv. dat hij elke middag rond lunchtijd gaat rondrijden.

Zelf heb ik dat op mijn Roomba, maar gebruik het niet. Ik zet ‘m gewoon aan als ik wegga, of even ga gamen, o.i.d.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 00:18
Pvdvenis Gebruiker

Waarom zou ik deze niet nemen? Maw: wat mis ik wat duurdere modellen wel hebben? En is dat echt een gemis?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 05:15

Deze aanbieding is een mooie kans een echte iRobot Roomba te bemachtigen. iRobot is niet alleen in Nederland maar wereldwijd marktleider als het gaat om robotstofzuigers. U koopt hiermee een absoluut kwaliteitsproduct met garantie en perfecte ondersteuning tegen een zeer scherpe prijs. Het verschil met duurdere modellen zit hem in het al dan niet hebben van de mogelijkheid van het aansturen via een Smartphone of de grote van het te reinigen oppervlak op een volle acculading en dus bijvoorbeeld de mogelijkheid meerdere ruimtes na elkaar te reinigen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 00:43
Petina Gebruiker

Ik heb bijna acht jaar een Roomba gehad. Deze is een paar weken geleden overleden.

Strakkies ff kijken of deze echt zo goedkoop is anders koop ik er weer eentje.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 00:57
Karel_ Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
Dit item kan niet worden bezorgd in Nederland
(bovendien duurder dan bij iBOOD)

Beantwoorden

30 januari 2018 om 05:35

De reacties hieronder spreken voor zich, dank Petina en Karel. iBood heeft hier inderdaad een hele scherpe aanbieding en levert deze in de gehele Benelux.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:16
sabine_9 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 02:32
greco1976 Gebruiker

Ik wil deze graag bestellen, wat is het verschil tussen de 8 series? Enkel de app? Weet deze iRobot waar hij is geweest? Met andere woorden als de iRobot in de woonkamer reinigt, reinigt hij dan ook elk plekje? Dank u

Beantwoorden

30 januari 2018 om 05:25

De iRobot Roomba 605 maakt gebruik van het unieke iAdapt waarmee de Roomba 605 door een ruimte navigeert en adaptief reageert op de obstakels die hij tegen komt. Hiermee zorgt de Roomba dat hij overal komt waar hij komen kan waarmee een grondige reiniging van de vloer gegarandeerd is.

Het verschil met de 800-Serie zit hem inderdaad in de mogelijkheid van het aansturen via een App en het te reinigen oppervlak op een volle batterijlading, accessoires in de doos en niet onbelangrijk; de prijs.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:15
Shog Gebruiker

M.a.w. Hij gaat rijden tot hij tegen iets aan botst. Gaat dan random draaien en weer verder. Daarbij loop je natuurlijk wel kans dat hij toch plekker mist.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:05

Nee. De iRobot Roomba 605 beweegt niet random door een ruimte. Zijn iAdapt navigatie systeem scant de ruimte 67 keer per seconde en bouwt als het ware een kaart op van de ruimte waarin hij zich bevind. M.a.w. de Roomba 605 weet waar hij is geweest. Dat zeggende is de Roomba 605 zo geprogrammeerd dat hij overal komt waar hij komen kan en gaat tegelijkertijd adaptief om met de obstakels die hij tegen komt. M.a.w. op het moment dat Roomba iets tegenkomt beslist hij hoe hij er mee om gaat en doet dat op een manier die het beste uit komt waarbij hij er altijd voor zal zorgen dat hij overal komt en daarmee een optimaal resultaat behaald. De Roomba zit vol met sensors, zo ook met sensoren die voorkomen dat de Roomba van de trap zal vallen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 04:15
chobinho Gebruiker

Klopt het dat deze overal tegen aan rijdt? Ik weet dat de LG varianten heel voorzichtig zijn met je meubels, maar is dat bij deze ook het geval?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 05:33

Jazeker de iRobot Roomba 605 detecteert een obstakel en zal vervolgens afremmen en voorzichtig “voelen” wat hij is tegen gekomen. Hiermee heeft de Roomba 605, dit in tegenstelling tot andere stofzuigrobots, bijvoorbeeld in de gaten of hij een skirt van bank of bed is tegen gekomen en zal deze “hindernis” vervolgens passeren en juist toch ook onder dat bed of die bank reinigen. Belangrijk want ligt daar in regel juist veel stof en vuil.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 06:53
bvankuik Gebruiker

Natuurlijk rijdt hij overal tegenaan, maar hij heeft een soort verende bumper. Ik durf te wedden dat jij met je stofzuiger al harder tegen de meubels aan stoot. Anyway, ik heb al 8 jaar een Roomba en heb geen beschadigingen aan mijn meubels.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 06:45
kdors Gebruiker

Ik heb een donkere, bijna zwarte vloer. En heb begrepen dat de roomba daar niet op werkt… Klopt dat?  Of kan dit type wel op een donkere vloer?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:18
hugomeeuwes Gebruiker

Dat kan kloppen, als het écht vrijwel zwart is. Het gaat om in hoeverre het nog (IR-)licht reflecteert. Ik heb dit model en mijn zwarte kleed graat hij niet op. Ook erop zetten en starten weigert hij. Afplakken van de afstandssensors met aluminiumfolie, zoals op internet te vinden is (ik heb toch geen trapgat), is mij nog niet gelukt. (Verder erg tevreden).

Beantwoorden

30 januari 2018 om 06:59
tomba78 Gebruiker

Kan de robot enkel handmatig gestart worden?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:02
xeentje Gebruiker

Nee, alleen de duurdere modellen. Ik heb een 700-serie en start hem nooit handmatig, altijd via het programma.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:21
hugomeeuwes Gebruiker

Ja, dat klopt. Meestal start ik hem als ik weg ga.

Hij heeft ook een spot functie, wat betekent dat je hem op het vuil zet en hij ongeveer een vierkante meter reinigt.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:06

Ja met een simpele druk op de “Clean” knop start Roomba zijn schoonmaakjob, verder hoef je niets te doen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:09

Ja, de iRobot Roomba 605 kun je niet programmeren om te starten, andere 600-Serie modellen wel en ook 800- of 900-Serie modellen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:13

De “Spot”- functie is vooral handig wanneer je bijvoorbeeld iets hebt laten vallen op een kleiner oppervlak en even snel wilt laten opruimen door de Roomba. Zet hem er midden in en zal Roomba snel en geheel opruimen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:09
michelvelthuis Gebruiker

Werkt hij op een donkere vloer is een vraag daar zou ik ook graag antwoord op krijgen van de expert

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:18
Shog Gebruiker

Ik heb bij voorgaande aanbiedingen gelezen dat een Roomba daar problemen merel kan hebben. Ook ben ik in de zoektocht naar een stofzuigrobot dat een paar keer in YouTube filmpjes tegen gekomen. Ik weet wel dat mijn Neato Botvac D75 daar geen last van heeft. Kwam ook ter sprake in meerdere filmpjes.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:23

Dit is een iets lastige vraag op afstand te beantwoorden want weet ik niet precies hoe donker het is. Er zijn namelijk hele donkere vloeren waar de Roomba gewoon prima op functioneert en zijn werk zal doen. In een heel enkel geval kan het zijn dat een donkere (vaak in en in zwart) vloer invloed heeft op de hoogte detectie waardoor de Roomba geen hoogte (verschil) ziet en daardoor van de trap zou kunnen vallen. Dit wordt veroorzaakt doordat alle optische detectie door de vloerbedekking worden geabsorbeerd en niet weerkaatst zodat Roomba geen hoogte kan detecteren. Hierbij moet worden aangetekend dat dit, om er een echt sluitend antwoord op te geven, het beste ter plekke geprobeerd kan worden wanneer u twijfelt.

Een andere oplossing zou het inzetten van een virtual wall (virtuele muur) zijn wanneer u een dergelijke zeer donkere vloer heeft. Dit is een separaat te leveren kastje wat in een dergelijk geval bij de trap kan worden gezet en er voor zorgt dat de Roomba niet verder rijdt waar u dat niet zou willen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:48
bartuitlauwe Gebruiker

Een half jaar geleden dezelfde hier op ibood gekocht. Ben er heel erg tevreden over. Hij zuigt veel stof op. Ook als je denkt dat het schoon is zit de opvangbak na een ronde weer vol.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:35

Beste bartuitlauwe, dank voor uw bijdrage. Het is inderdaad ongeveer een half jaar geleden dat iBood deze deal voor het eerst deed en zal het mogelijk weer zo lang duren, of langer, voor hij weer voorbij kan komen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:03
Rushhour Gebruiker

@iRobot-Expert

Ook geschikt voor katten waar veel haar vanaf komt?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:32
Robenelke Gebruiker

Ik heb dezelfde vraag: Wij hebben een langharige hond en een kat. Wij moeten dus elke dag stofzuigen om de vele haren weg te werken. Kan de iRobot hiermee overweg?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:32

Dat kan zeker echter zal u dan mogelijk meer onderhoud in de zin van het reinigen van de borstels moeten plegen. Dit is een beetje afhankelijk van de lengte van de haren van uw katten.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:22
fanmeel68 Gebruiker

Kan ik met dit apparaat een verdieping laten reinigen met meerdere kamers (doorlopende vloer zonder drempels?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:28

Kan maar is niet ideaal, het zou beter zijn de Roomba 605 ruimte voor ruimte te laten reinigen voor het beste resultaat. Wanneer dat voor u een absoluut vereiste is raad ik u een iRobot Roomba uit de 900-Serie aan waarmee tot ca. 185 vierkante meter in verschillende ruimtes gereinigd kan worden voor het ultieme resultaat.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:43
Anxi82 Gebruiker

Ik heb deze Roomba in juli 2017 gekocht en ook via iBood! We zijn er heel tevreden over en zouden niet meer zonder kunnen. Het dagelijks stofzuigen neemt hij uit onze handen waardoor we tijd hebben voor andere dingen. Dit toestel kan inderdaad niet geprogrammeerd worden maar de kindjes vinden het plezant om hem op te zetten als we naar school/werk vertrekken.

We maken ook wel elke dag het opvangbakje zuiver en je staat versteld van de hoeveelheid stof en vuiligheid dat hij opneemt! Een echte aanrader! Let op: we hebben wel geen huisdieren.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:46
adofan4life Gebruiker

Hoe gaat deze om met een tapijt? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70313007/

En is er een mogelijkheid om deze te testen en indien niet naar wens terug te sturen?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 09:58

Het zal wel gaan maar is zeker niet ideaal voor een dergelijk tapijt, de pool is veel te hoog. De Roomba 605 zal hierop veel energie verbruiken, het zou beter zijn middels een virtuele muur de Roomba 605 te beletten het kleed te betreden. Ook met een gewone stofzuiger wordt het lastig het diepste vuil te verwijderen en lukt dat mogelijk alleen direct met de stofzuigermond op het tapijt. Ik betwijfel of iBood de mogelijkheid heeft te testen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:00
adofan4life Gebruiker

En die virtuele muur die wordt erbij geleverd?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:08

Nee de virtuele muur maakt geen onderdeel uit van deze aanbieding maar is overal te koop bij reguliere elektronica winkels of op het internet.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:15
adofan4life Gebruiker

Oke, en de mogelijkheid om te testen en indien niet naar wens terug te sturen is mogelijk? Zo ja, wat zijn de kosten hiervan?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je mag de robotstofzuiger binnen de zichttermijn van 14 dagen terugsturen. Houd er rekening mee dat je hem in deze zichttermijn niet mag gebruiken. Wel mag je de zuigkracht testen door hem tegen je hand aan te houden, zodat je wel voelt hoe sterk deze zuigkracht is maar er geen vuil in de stofzuiger terecht komt.

De retourkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening en deze hangen af van welke vervoerder jij kiest om het pakketje mee retour te sturen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 09:37
hannes85 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:01
adofan4life Gebruiker

Welke is dat dan?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:03

Geen idee, heb hierover geen mening want ken ik dit merk niet, sterker ik hoor er voor het eerst van.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:06
Francha Gebruiker

Is deze ook geschikt voor steentapijt? (kleur antraciet)

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:11

Dit is zeker wel de verwachting, ik heb in ieder geval geen historie dat dat niet zou kunnen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:11
goldenheart Gebruiker

Ik heb een antraciet grindvloer ,en werkt perfect

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:40
Sjakie Gebruiker

Vraag aan de expert. Vorig jaar een Roomba aangeschaft. Heel fijn apparaat inderdaad met plann ingsmogelijkheden. Nu piept alleen de oplader als de Roomba aan de oplader hangt. Als ik de stekker eruit haal is de piep weg maar dan is de batterij van de Stofzuiger leeg en halverwege de kamer als ik thuiskom.

Heeft u een advies ?

Met vr. Groet

N. Groen

Beantwoorden

30 januari 2018 om 13:06

U zou dit via de iRobot Service op kunnen nemen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 15:30
wimvanderelst Gebruiker

Had dit laats ook voor Roomba hele dag laten opladen maar wou niet echt starten.  Nieuwe batterij gekocht en probleem was opgelost (je kan er zelfs een sterkere batterij in steken (had eentje van 3000mAh en heb er eentje van 3500 in gestoken en rijdt nu wat langer rond :-) )

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:48
akapwner1 Gebruiker

Betreft dit dan een gloednieuw ongebruikt product of een B-grade zoals door jullie verkocht via https://jouwveilingen.nl/index.php/flashsales/grote-electronica-magazijn-opruiming/irobot-roomba-605-special-edition-1 ?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:07

Dit betreft een gloednieuw ongebruikt product.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:59
Didi_W Gebruiker

Klopt het dat deze Roomba niet over HEPA-filters beschikt?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:13
alphajet Gebruiker

Geen HEPA filters

Beantwoorden

30 januari 2018 om 13:08

Dat klopt de Roomba 605 beschikt over z.g. Aerovac filters welke de lucht vrij houden van fijne stofdeeltjes en allergenen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:13
alphajet Gebruiker

Heb deze Roomba een half jaar geleden op ibood gekocht en zou ‘m niet meer kunnen missen. Had er hiervoor een van de Aldi en die is in 3 jaar veel terug geweest van reparatie. De Roomba doet zijn werk perfect, het is altijd schoon als ik thuis kom. Twee keer in de week ga ik met de plumo door alle hoekjes en plekjes waar ie niet bij kan. Af en toe stofzuig ik nog eens. Wel alle draden goed weg gewerkt, daar houd ie niet van. Heb in China wat filters en borstels besteld en daar draait ie zonder problemen op en is veel goedkoper als origineel. Ik heb veel donkere meubels, die ziet ie niet zo goed en botst ertegen aan, maar geen beschadigingen. Ik raad hem aan.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:45
Zennez Gebruiker

Hallo,

Hoe zit het met stofzuigen op banken of bekleding? Heb je daar zelf een stofzuiger of kruimeldief voor nodig? We hebben wel een tapijt in de woonkamer, gaat hij daar automatisch ook overheen? Las wel dat de accu dan snel leeg loopt?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:52
alphajet Gebruiker

Ik heb een lederlook bank, die doe ik af met een doekje, net zoals de tafels en kasten, met een stoffen bank gaat dat natuurlijk niet, ik heb geen tapijt maar gladde vloer, kan daar niet over oordelen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 13:14

De iRobot Roomba 605 is bedoeld voor de vloer. Voor banken, gordijnen, langs het plafond voor het spinrag e.d. raad ik u aan de traditionele stofzuiger te gebruiken. U gaat uw traditionele stofzuiger veel minder gebruiken wanneer u een iRobot Roomba in huis heeft want doe vloer hoeft u dan niet meer te zelf te doen. Tijd over voor leukere dingen. Ik herken niet dat de accu snel leeg zou lopen maar dat zou een van de bovenstaande tevreden gebruikers i wellicht beter kunnen zeggen. De accu is ruim toereikend om de meeste ruimtes grondig te reinigen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 15:35
Zennez Gebruiker

Oke, bedankt. Toch nog klein vraagje ik lees wel dat deze irobot gehorig is? Klopt dat? 61db?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 13:01
martine.renders Gebruiker

Even een vraagje voor de expert of iemand die het weet? Welk verschil is er tussen type 605 en 615? Of is 615 de nieuwere versie?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 13:18

De verschillen zijn inderdaad minimaal zoals de kleur. Het onderscheid zit hem met name in de prijs en de beschikbaarheid van de Roomba 605 die maar sporadisch verkrijgbaar is en alleen vandaag als iBood deal.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 14:02
motormuis001 Gebruiker

Zo iBOOD, weer lekker aan het censureren? Is dat makkelijker dan fouten uit de tekst te halen? Beantwoord nou maar eens de vraag waarom er in de Technische specificaties staat “Roterende borstel: Nee” terwijl er 2 van die dingen in zitten.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 14:32
bestway Gebruiker

Heb je werkelijk niets beters te doen ? …….. goed lezen is ook een vak..!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 14:41
Archeon Gebruiker

Zonet besteld.  In het laatste deel van het bestelproces bleef de site hangen.  Geld is wel van de rekening, maar ik krijg geen bestel email en de iRobot staat ook niet tussen mijn bestelgeschiedenis.  Kunnen jullie dit snel fixen aub iBood?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 14:55
Barteldl Gebruiker

Ik heb hetzelfde probleem. De iRobot staat ook nog steeds in mijn winkelmandje.. Graag reactie.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 15:04
Archeon Gebruiker

Dat had ik zelfs nog niet gezien, maar inderdaad, bij mij staat de iRobot ook nog steeds in mijn winkelmandje.  Ibood??

Beantwoorden

30 januari 2018 om 15:21
Moderator Jim Moderator

Hi Archeon / Barteldl,

Ik heb het even gevraagd aan iBOOD! Als hij inderdaad niet bij de bestelgeschiedenis staat, maar wel is afgeschreven is er iets anders aan de hand. Ik kom bij jullie terug zodra ik iets hoor!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

30 januari 2018 om 15:57
bjonas94 Gebruiker

Hey, zelfde issue hier! Betaald via KBC app (QR Code scan)

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:00
Archeon Gebruiker

Idem hier, ook via KBC app/scan QR code.

Volgens mij heeft het iets te maken met het feit dat de iBood site niet goed werkt met de nieuwe Firefox Quantum browser denk ik.  Met die browser kon ik ook geen contactformulier invullen.  Heb het uiteindelijk in Chrome moeten doen.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:07
bjonas94 Gebruiker

Ik heb dit origineel via Chrome gedaan, misschien gewoon een issue met de KBC betaling dan?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:33
Archeon Gebruiker

OK, dan klopt mijn hypothese van de browser inderdaad niet.  Misschien idd iets met KBC, hoewel ik daar ook nog nooit problemen mee heb gehad.  Heb iBood ook een aparte email verstuurd maar nog geen enkele reactie.  Hopelijk klaren ze dit snel uit.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:50

Er lijken inderdaad problemen te zijn met betalingen via Bancontact. We werken er momenteel hard aan om dit probleem te lokaliseren en op te lossen.

Voor nu kan ik enkel aanraden om een andere betaalmethode te gebruiken, omdat ik nog niet durf te zeggen wanneer dit probleem is opgelost.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:58
bjonas94 Gebruiker

Dus voor bestaande bestellingen best gewoon wachten? Mijn betaling is wel doorgegaan dus ik ga niet nogmaals betalen via een andere manier. Hopelijk kan ik wel nog altijd dit product krijgen als dit morgen nog niet opgelost is?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 17:56
Archeon Gebruiker

Idem als wat bjonas zegt!  Ik ga dit dus NIET opnieuw kopen want ik heb er gewoon voor betaald!  Het is wel van mijn rekening afgegaan!  Kunnen jullie aub iets meer tegemoetkomend zijn, want dit vind ik dus echt niet kunnen!  De betaling is gebeurd deze middag om 14:35 uur voor een bedrag van 205,90 euro!  We zijn nu meer dan 3 uur verder dus zou ik toch graag een concreter antwoord hebben.  NOT happy!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 20:55
Lysana Gebruiker

Beste IBood. Ik heb hetzelfde probleem. Betaald via IDEAL. Is al afgeschreven maar kreeg het bericht serverfout. Is hier al een oplossing voor bedacht?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 22:49
Moderator Paul Moderator

Het probleem moet opgelost worden samen met Bancontact. Dat is helaas nog niet gelukt.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 22:51
Moderator Paul Moderator

Lysana, heb je inmiddels wel een aankoopbevestiging in de mail ontvangen en staat de bestelling in het overzicht bij Mijn iBOOD?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 11:07
Archeon Gebruiker

Paul,  bij mij is dat alleszins niet het geval: in mijn bestelgeschiedenis duikt de iRobot nog steeds niet op en ik heb ook nog geen aankoopbevestigingsmail ontvangen.

Mag ik er toch vanuit gaan dat ik de stofzuiger wel degelijk zal krijgen?  Gezien de 24u window van iBood ondertussen verstreken is?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 11:36

Onze collega’s zijn, as we speak, druk bezig om alle betalingen via Bancontact te controleren. Indien blijkt dat er geen bestelling aan jouw betaling gekoppeld is, dan proberen ze nu alsnog een bestelling te genereren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

31 januari 2018 om 13:32
Lysana Gebruiker

Yes ik heb hem inmiddels. Dankjewel!

Beantwoorden

31 januari 2018 om 14:53
bjonas94 Gebruiker

Stond nog altijd in mijn winkelmandje als ik vandaag inlogde, daarna kwam hij bij gemiste deals en nu is hij nergens terug te vinden. Geld is wel van mijn rekening gegaan, worden updates hierover in dit forum gepost of krijg ik hiervan een mailtje indien opgelost?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 17:01
Archeon Gebruiker

Ik kreeg ondertussen een manuele orderbevestiging van iBood, en ik kan ook in mijn bestelgeschiedenis zien dat de iRobot er nu tussen staat!

Bedankt iBood!

Beantwoorden

1 februari 2018 om 08:13
bjonas94 Gebruiker

Enige update hierover? Blijkt dat de meeste mensen nu wel al een orderbevestiging hebben maar nog altijd niets gekregen na 2 dagen

Beantwoorden

1 februari 2018 om 08:49
Barteldl Gebruiker

Ik heb ook nog niets gehoord.

Graag reactie, iBood! We zijn al twee dagen verder.

Beantwoorden

1 februari 2018 om 09:13

Hoi Bjonas94 en Barteldl,

Ik ga mijn collega’s vragen dit even goed voor jullie na te kijken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 februari 2018 om 11:37
Barteldl Gebruiker

Hoi Bas,

Heb je toevallig al meer info?

Beantwoorden

1 februari 2018 om 12:51

Mijn collega heeft jouw melding intern doorgezet, zodat dit nagekeken kan worden. Zodra er meer duidelijkheid is, ontvang je van ons bericht. Dit kan een orderbevestiging zijn of een mail met meer informatie.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 februari 2018 om 17:25
bjonas94 Gebruiker

Bedankt voor de opvolging, heb mailtje gehad van klantendienst!

Beantwoorden

2 februari 2018 om 12:24
Barteldl Gebruiker

Idem. Bedankt!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 15:10
emielboelman Gebruiker

We hebben deze sinds de laatste keer dat deze werd aangeboden en echt een top ding!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 15:43
Zennez Gebruiker

Hoi Emiel, hoe zit het qua geluid? Is het erg gehorig?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 17:15
emielboelman Gebruiker

Tja het is een stofzuiger dus maakt geluid. Ik trek het wel als ik gewoon hersendood aan het Netflixen ben, maar beter is als je weggaat m aanzet. Hij pakt echt alles mee en stopt en gaat terug naar zn lader als ie klaar is. Collega’s hebben andere ibood stofzuigers en we hebben ze allemaal op kantoor getest, en de roomba was het meest effectief en voordeligst.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 17:23
Zennez Gebruiker

Oke, super bedankt voor je reactie Emiel! :)

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:32
Didi_W Gebruiker

Wat is het verschil tussen Aerovac- en HEPA filters?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 17:24

Dit heeft te maken met de stof-/microben doorlaadbaarheid.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 17:32
Strato1 Gebruiker

Ik heb een hoogpolig kleed in de woonkamer liggen, en naar de keuken een aluminium drempel in verband met hoogte verschil tussen de tegels en de houten vloer.

Wat is de maximale hoogte wat de iRobot kan overbruggen? (Drempel is net een halve centimeter hoog)

En Ziet hij mijn kleed als een obstacel?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 17:53
Dagobert1966 Gebruiker

Als de accu leeg is en de Roomba gaat terug naar het laadstation (stel dat de Roomba nog niet overal is geweest).

Gaat hij dan verder na opladen?

Of begint hij pas weer en overnieuw als je op “clean” drukt?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 18:50
Kosos35 Gebruiker

Well type accu zit in deze Roomba?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 19:36
Kosos35 Gebruiker

IEMAND ??

Beantwoorden

30 januari 2018 om 19:43
Kosos35 Gebruiker

Ik vond dit:

iRobot Roomba NiHM-Batterij
€ 90 bij Conrad, dit is een niet meer actueel type batterij!
Kapot binnen een paar maanden!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 19:30
markoalmelo Gebruiker

Is de Roomba slim genoeg om door openstaande deuren te gaan?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 21:40
goldenheart Gebruiker

Ja maar hij doet hem niet voor je dicht

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.