8 februari 2018 om 00:00
iBOOD

6x HEAD Basic Boxershort

6x HEAD Basic Boxershort

Ze zitten lekker en ze staan nog goed ook. Kortom: iedere man moet ze hebben, deze HEAD boxershorts.

Specificaties

Merk: HEAD
Type: Basic boxershorts
Aantal: 6
Check de dropdown voor de beschikbare kleuren en maten.

• Strak model, goede pasvorm
  • Essentials voor je garderobe
  • Altijd genoeg schoon ondergoed

Materiaal: 95% katoen, 5% elastaan
HEAD-logo op de band

8 februari 2018 om 00:07
salty Gebruiker

Heb nu al twee keer deze boxers gekocht. De boxers van beide aankopen hebben nog steeds hun oorspronkelijke pasvorm. Lubberen dus niet uit, worden ook niet vaal, prima kwaliteit.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 00:11
noorderstreek Gebruiker

Eens, aanrader, goede pasvorm, prima stof. 

Beantwoorden

8 februari 2018 om 00:39
Ronaldo1966 Gebruiker

Deze boxers komen regelmatig terug op iBood, ook regelmatig met goede recensies. Dus ook maar eens proberen.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 05:54
jawnetwork Gebruiker

Vorige keer gekocht hier en erg tevreden mee, nog maar 2 setjes mee gepakt.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 05:56
Lawrence123 Gebruiker

Jarenlang gezocht naar goede boxershorts. Ofwel kropen ze tussen men bilspleet, of ze rekten uit waardoor de ballekes niet meer goed zaten. Ofwel kwamen er gaten in zoals de boxers van duurdere merken 8/boxer.

Deze zijn echt goed! Heb ze 1jaar geleden aangekocht om te proberen en ja echt: fantastisch, zelfs nu nog altijd goede pasvorm en geen gaten

Van tzelfde merk ook heel content van de thermo sokken en korte sokken

Beantwoorden

8 februari 2018 om 06:06
NONKELX Gebruiker

Weet iemand hoe het zit met de maten.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 07:35
Ronald020 Gebruiker

Even verder swipen en je komt een matentabel tegen.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 07:17
Stijnie32 Gebruiker

Zijn deze enkel voor magere mannetjes ? Of ook voor bredere kerels ? :)

Beantwoorden

8 februari 2018 om 07:37
fleur153 Gebruiker

Verwar je breed nou met vadsig?

Beantwoorden

8 februari 2018 om 07:44
Liejpen Gebruiker

Ook ik ben nogal kieskeurig qua ondergoed, maar van deze ben ik echt heel tevreden. Zeker kopen! Heb ook de kousen van head hier gekocht en bevallen ook top! Ben het dus eens met Lawrence123

Beantwoorden

8 februari 2018 om 07:46
jscholte Gebruiker

Ik begrijp werkelijk niks van al deze positieve berichten. Vorige keer ook gekocht, maat M op basis van de tabel, maar het leek wel XS zo klein waren ze. Ook zijn de pijpjes in het echt veel korter dan op de foto. Ik heb 1 van de 6 toch een keer aangetrokken, maar wat een horror was dat zeg.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 07:55
peetpp Gebruiker

Kan ik pertinent tegenspreken, de maten vallen normaal, bovendien zijn deze vrij elastisch zodat ze perfect passen zonder te klemmen, heb een vrij forse broekmaat 56-58 en de maat XL past mij toch perfect, dus zeker niet kleiner als verwacht. Gebruik deze al ruim 5 jaar en vind jouw reactie gewoon bullshit. Ze blijven bij mij ook perfect zitten, kan ik met mijn figuur van sommige veel duurdere merken alvast niet zeggen. De stof is wel vrij dun maa ze gaan wel lang mee en blijven perfect passen.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 08:13
jscholte Gebruiker

Je mag mijn reactie best bullshit vinden, maar je doet nu of ik mijn slechte ervaring uit de duim zuig. Ik ben erg blij voor je dat ze bij jou goed zitten, maar ondanks dat al mijn broeken taillemaat 34 hebben, zaten die M-etjes toch retestrak. Dan blijft nog de lengte van de pijpjes: hoe je het ook wendt of keert, ze zijn echt veel korter dan op de foto.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 08:45
jscholte Gebruiker

Ik kijk net even in mijn bestelgeschiedenis terug en zie dat ik de vorige keer L heb besteld, geen M. Hoe kan dit? Waarom heb ik zulke kleine modelletjes ontvangen?

Beantwoorden

8 februari 2018 om 08:59
dshaft Gebruiker

Herkenbaar. in 2015 met tevredenheid 18 paar besteld in de maat medium. Vorig jaar een setje L besteld en die zitten gewoon te strak. Ik ben niet aangekomen en lichaamsbouw is hetzelfde. Lijkt wel of ze iets hebben veranderd qua maten, jammer.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 09:20
k_rokodil Gebruiker

Bij mij niet herkenbaar (gelukkig). Laatste keer nog M besteld, valt als gegoten en heb bij andere merken ook altijd M.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 14:36
Hoofdmeester Gebruiker

Zijn ze echt veel korter?

Beantwoorden

8 februari 2018 om 15:23
Beusekom2 Gebruiker

Ik vind van niet, gewoon normale lengte voor boxers.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 09:52
hobbix Gebruiker

Overigens is het geen tabel maar een verzameling cijfers, wel geordend overigens. Bij een tabel hoort te staan wat die cijfertjes betekenen!

Beantwoorden

8 februari 2018 om 21:58
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hobbix,

Dat stukje ontbreekt inderdaad. Wil je van een bepaalde maat de taille en de confectiemaat weten?

Beantwoorden

8 februari 2018 om 09:57
Dreeze Gebruiker

Zeer goeie boxers! *knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 15:00
Orbiterone Gebruiker

ik krijg de melding dat mijn bestelling niet afgerond zou zijn terwijl het bedrag al van mijn rekening is ?

Beantwoorden

8 februari 2018 om 15:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie dat je bestelling van vanochtend gewoon in jouw account staat. Je bestelling is dus succesvol geplaatst :-)

Beantwoorden

8 februari 2018 om 17:59
kaslan Gebruiker

jammer dat maat XXL niet is anders had ik ook besteld

Beantwoorden

8 februari 2018 om 18:31
Den_Chill90 Gebruiker

De cijfers van de maten, hoe weet ik in welke zou kunnen passen?

Kan iemand mij vertellen hoe dit te meten valt :p

Beantwoorden

8 februari 2018 om 20:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

Deze maattabel is inderdaad voor gevorderden ;-) Ik zou gewoon de maat aanhouden die je normaal ook voor boxers gebruikt.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 21:33
Den_Chill90 Gebruiker

Dat is in mijn geval niet gemakkelijk dan :D wan soms heb ik een large en soms een XL, hangt van merk tot merk af bij mij.

Zal deze dan maar zo laten, toch bedankt.

Beantwoorden

8 februari 2018 om 21:57
Moderator Niek Moderator

Ik heb al een andere maattabel gevonden. Bij L taille 89-94 cm confectiemaat 52, bij XL taille 97-102 cm en confectiemaat 54. Misschien lukt het nu :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.