16 februari 2018 om 00:00
iBOOD

DJI Spark Drone met Gesture Control

DJI Spark Drone De Spark beschikt over een twee-assige, gestabiliseerde 12-megapixelcamera met Full HD-video en diverse intelligente vliegfuncties.

Specificaties

Merk: DJI Type: Spark Garantie: 2 jaar
  • Full HD Video
  • Trackingfunctie
  • Gesture control

Technische functies Type apparaat: Drone Productgenre: Selfie-drone First Person View (FPV): nee Maximale vliegtijd: 16 min Maximale stijging: 3 m/s Maximale daling: 3 m/s Maximale snelheid: 13.9 m/s Maximale hoogte boven zeeniveau: 4000 m Bedieningswijze: Controller/app (controller niet meegeleverd) RF Zendbereik: 100 m Frequentie: 2.4 GHz, 5.8 GHz Camera Videoresolutie: Full HD (1080p) Videoformaten: MPEG-4 AVC/H.264 Fotoresoluties: 3968x2976 pixels Megapixels: 12 megapixel Beeldvernieuwingsfrequentie: 30 fps Live video-overdracht: ja Sensorgrootte: 1/2.3 inch Maximale sluitersnelheid: 1/8000 sec. Autofocus: ja Lenstype: 25mm f/2.6 Beeldstabilisatie: ja Equipment Functies: Auto Follow, Auto Return, Obstakel-ontwijktechnologie Terugkeerfunctie: ja Spraakbesturing: nee Te verbinden met app: ja Follow-me: ja Watch-me: ja Antibotsingsysteem: ja Geofencing: ja Geheugenkaartformaat: microSD GPS: ja Wifi: ja Bluetooth: nee Batterij / accu meegeleverd: ja Camera meegeleverd: ja Smartphone- of tabletmount beschikbaar: nee Overige kenmerken: Max Video Bitrate 24 Mbps Voeding Soort batterij: Li-Polymeer Capaciteit batterij: 1480 mAh Algemene functies Breedte: 14.3 cm Hoogte: 5.5 cm Diepte: 14.3 cm Gewicht: 300 g In de verpakking Aircraft body Intelligent Flight Battery Propellers Charger Micro-USB-kabel Opbergtas Gebruikshandleidingen
16 februari 2018 om 00:05
robotloepie Gebruiker

Aangegeven winkel verkoooprijs van 599,- betreft de fly more combo. Volgend mij is dat hierbij niet het geval toch?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:09
Moderator Niek Moderator

Goedenavond robotloepie,

Dit is de advies prijs van de leverancier toen het product voor het eerst uitgebracht werd. Voor meer informatie over adviesprijzen klik hier

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:32
richh94 Gebruiker

Daaruit begrijp ik dat het de versie zonder controller is?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 08:44
Moderator Jim Moderator

Hi all,

Ik heb de overige posts m.b.t. de adviesprijs (zowel positief als negatief) weggehaald. Dit forum is bedoeld voor productvragen. Paul, Niek en de overige moderators zijn geen werknemers van iBOOD. Als je specifieke tips of suggesties hebt, kan je die mail richting community@ibood.com, dan komen ze bij de juiste personen terecht. Graag on-topic over de DJI blijven in dit topic :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:09
armada500 Gebruiker

Lijkt me een goede deal :)

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:13
keuzeskeuzes Gebruiker

Yep. Elders al snel 450,-

Controller erbij alleen wel zeer wenselijk. Besturing nu via wifi van je smartphone, max 100mtr en vaak gewoon lastig. Voor echt lekker vliegen moet je die er echt bij hebben. Kost 100,- ofzo.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:20
armada500 Gebruiker

Deze is zonder die zwarte controler?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 11:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bij onze deal wordt inderdaad geen controller meegeleverd.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:10
henkieroe Gebruiker

Heel gave deal! Deze kan je dus besturen met beweging van je handen. DJI gewoon beste merk als je een drone wilt. Ik heb een Mavic. Geen moment spijt. Super leuk dit!  Let wel op waar je gaat vliegen. Mag niet overal. Binnen geen probleem :=)

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:13
!doobiog Gebruiker

ik was juist naar zoiets op zoek.maar hier zit volgens mij geen controller bij,dus meer als een selfie maken zit er niet.echt jammer.fly more combo had perfect geweest,ook voor een paar 100 euro meer.ik ga verder zoeken

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:18
keuzeskeuzes Gebruiker

Ga dan niet voor de Spark, maar neem de nieuwe comp pacte dji Mavic Air met betere specs.

En als het niet compact hoeft te zijn, kijk eens naar de nieuwste DJI Phantom 3 SE drone voor 569,-

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:20
keuzeskeuzes Gebruiker

Blijft een mooi Ibood trouwens hoor, zelfs met controller erbij heb je voor 550 euro echt een leuk ding! Voor dat geld koop je ook een Phantom 3 SE drone. Zeg het maar…

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:22
keuzeskeuzes Gebruiker

Met controller voor 400 euro bedoel ik. Geen verkeerde deal hoor!

Beantwoorden

20 februari 2018 om 19:50
hroskam Gebruiker

Hopelijk komt hij nog in de Hunt voorbij

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:19
iamfreaky Gebruiker

Ben ook al weken aan het kijken voor een dji spark/mavic air. Maar zoals hierboven al vermeld is een fly more pack wel echt een must. Zelf heb ik toch besloten om voor een mavic air te gaan. Kost wel wat meer maar je krijgt er heel veel extra’s voor. Verder prima deal.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:55
chinless Gebruiker

Uhhh je kijkt al weken naar beide modellen… en nu er een te koop is mrt aanbieding koop je toch de andere maar. Rare denkwijze

Beantwoorden

2 maart 2018 om 08:59
IvoHofstede Gebruiker

Gewoon aan het kijken, oriënteren om zulk soort bedragen uit te geven, ervaringen op forums lezen kan dan je mening wijzigingen is heel normaal hoor.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:44
belgium-47 Gebruiker

ZONDER AFSTANDSBEDIENING.

Deze aanbieding //// vliegt alleen via SMARTPHONE. MAX bereik 30 a 50 meter. Heeft wel autoreturn indien signaal wegvalt. Prijs is zeker een koopje… MAAR afstandsbediening kost nieuw gemiddeld 150 Euro. Maar 1 Batterij er bij. Voor de rest geeft IBOOD hier WEERAL veel te beperkte informatie. Is toch een must indien productnummer er bij staat he.

ALSOF JULLIE  deze NIET van de Leverancier verkrijgen.

BIJKOMEND is dat IBOOD met POST.NL werkt. PRIMA service maar je moet ALTIJD thuis zijn voor ontvangst of op ander adres laten leveren. Vorige dienst liet tenminste paket achter op de omschreven plaats.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:55
DornoD Gebruiker

Denk je meer te bereiken door met aannames te strooien en //CAPSLOCK\\ te gebruiken? 
Deze drone wordt op verschillende manieren aangeboden, zowel met controller pakket als zonder. 
Het is onzin om te denken dat de afstandbediening uit de verpakking wordt gehaald om meer te verdienen.

#belgische-complottheorie :)

Beantwoorden

16 februari 2018 om 00:56
chinless Gebruiker

Misschien moet je iBOOD blacklisten en hier nooit meer komen of iets kopen. Ik begrijp je frustratie maar iBOOD moet op een wijze iemand oplichten en dat is in dit geval de klant middels verzendkosten.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 01:02
Moderator Paul Moderator

Pardon, de klanten worden niet opgelicht middels verzendkosten (noch op andere wijze). Het verzenden van bestellingen brengt nu eenmaal kosten met zich mee. iBOOD kiest voor transparantie door deze kosten apart te berekenen, andere bedrijven verrekenen het in hun productprijzen.

Uiteindelijk betaal je overal voor de verzending, of het nu zichtbaar is of niet.

Verdere discussie over het beleid van iBOOD mag je per email voeren via community@ibood.com

Beantwoorden

16 februari 2018 om 09:18
Globetrotter1 Gebruiker

Als iBOOD de boel zou oplichten had het allang einde verhaal geweest. Maar het blijft een feit dat je vaak bij andere aanbieders het zelfde betaald incl. verz.kosten als hier bij iBOOD excl.verz.kosten, en dan heb ik het niet over aanbieders die snel hun prijs aanpassen.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 09:47

De controller wordt inderdaad niet meegeleverd, belgium-47. We hebben dit inmiddels verduidelijkt in de specificaties om enige verwarring te voorkomen.

Beantwoorden

17 februari 2018 om 00:20
belgium-47 Gebruiker

Als servicetechnicus is het wenselijk de correcte gegevens te plaatsen, zodat achteraf geen vragen gesteld worden.

Indien je de andere post had gelezen zaten deze ook met die vraag.

Simpel he of moet ik er een tekeningetje met nummervolgorde bij plaatsen?. Voor de rest  zit ik hier met een qwerty toetsenbord waarvan ik de correcte landcode niet ken. Dus Hollander … bla bla bla zonder inhoud

Beantwoorden

17 februari 2018 om 00:28
belgium-47 Gebruiker

Was op de geleverde commentaar niet op het antwoord van de Ibood-moderator he. Nogmaals indien Ibood de volledige informatie dmv productnummers bij de aanbiedingen zou plaatsen is het als klant gemakkelijker daar de correcte info over te raadplegen. Ik heb hier niets anders gesugereerd. Onvolledige informatie leidt to desinformatie = Verkoopstechniek ?

Beantwoorden

2 maart 2018 om 09:01
IvoHofstede Gebruiker

Je moet niet zo janken, en gewoon bij dit soort aankopen ook zelf een beetje research doen. met je zotte kop want zo praat je toch daar?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 06:46
enio Gebruiker

Jammer van de aanbieding, (geen flyer more) anders had ik deze direct gekocht.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 07:00
danhvuong Gebruiker

Is het nieuw of refurbished?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 07:50
vinpierke Gebruiker

Blijkbaar nieuw, anders staat er duidelijk in de titel en omschrijving ‘refurbished’ vermeld….

Beantwoorden

16 februari 2018 om 07:52
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Danhvuong!

Deze is nieuw! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 februari 2018 om 07:49
vinpierke Gebruiker

Wat een gazaag hier weer. Dit is gewoon een hele sterke deal! De DJI Spark is pas in augustus van vorig jaar uitgekomen, ik heb toen de comboset gekocht aan 799 euro. De losse versie koste toen 599. De versie die hier wordt aangeboden is niet de comboset, dus zonder controller, propeller guards, 2e batterij, batterijlader voor meerdere batterijen en draagtas. Je hebt echt wel de controller nodig om de Spark deftig te kunnen besturen. Deze kostte destijds (separaat) 180 euro. De Spark is een fantastische drone, compact, snel, leuke features, mooie beeldopnames (1080p, geen 4K). Nadeel is de autonomie van de batterijen, een goede 10 minuten. Een 2e batterij is een absolute must!

Zoals eerder aangehaald zal deze drone snel in prijs dalen door de recente lancering van de nieuwe Mavic AIR.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 08:39
goldenheart Gebruiker

Ik had er graag een willen hebben maar als ik naar de no fly zone kijk dan valt er in of om maastricht niet te vliegen.

Zou ook niet weten of er een club is waar je deze hobby zou kunnen doen.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 12:04
Bob91 Gebruiker

In heel Maastricht kun je vliegen, In een straal van ongeveer 5 km rondom vliegveld beek niet. Ik heb deze drone inmiddels al maanden en vlieg altijd in Maastricht en beek. Je mag in dit gebied niet hoger vliegen dan 100m.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 12:38
goldenheart Gebruiker

Maar als je de kaart ccan de no fly zone erbij pakt is heel maastricht rood gekleurd

Beantwoorden

16 februari 2018 om 08:46
ghesa Gebruiker

En wederom zet ibood geen link of melding van de wetgeving.
Let op in België! Je mag hier maar 10m hoog vliegen, enkel boven privéterrein en voor privédoeleinden. Wil je hoger vliegen, dan moet je naar een VML club of naar de schoolbanken!
https://mobilit.belgium.be/nl/luchtvaart/drones/ik_heb_een_drone_wat_nu

Beantwoorden

16 februari 2018 om 09:23
keuzeskeuzes Gebruiker

Kan iedereen zelf toch we bepalen/uitzoeken. Autofabrikanten hebben het ook niet over verkeersregels.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 09:51

We hebben de wet- en regelgeving voor de volledigheid nog even onderaan de tekst toegevoegd :-)

Beantwoorden

16 februari 2018 om 08:51
rimave Gebruiker

Ik ben van deze drone over gegaan naar de Mavic Pro, omdat de Spark voor mij twee nadelen had: accuduur is te kort (max 15 minuten) en ik werdt gek van de melding “no transmission signal”. Omdat de Spark via wifi verbindt (ik had de fly more combo met controller) is het signaal soms zwak waardoor de remote de connectie met de drone kwijt raakt. Gelukkig is deze drone zo geavanceerd dat wanneer er 10 sec. geen signaal is hij bij je terugkomt. Maar als je net leuk aan het filmen bent en hij kapt dat steeds af om terug te komen dan wordt je daar aardig gestoord van. Het is echter wel een mooie compacte drone waar ik toch veel plezier van heb gehad en mooie videos mee heb kunnen maken. Voor deze prijs is het een prima aanbieding en die remote en accu’s zijn tweedehands of bij onze Chinese vriendjes van Alie ook goedkoop te vinden.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 09:33
internetgoeroe Gebruiker

Ik had het zelfde probleem met de spark, bij mij werkt het gebruik van een kabeltje tussen telefoon en remote controller super, stuk beter WiFi bereik en geen wegvallend signaal. Zit er wel sterk aan te denken om te upgraden naar de Mavic Pro 2 die volgende maand uit komt, als ik nu opnieuw zou moeten kiezen zou ik toch voor de Mavic Pro gaan.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 10:42
vinpierke Gebruiker

Zelf heb ik nog geen problemen ervaren met wegvallende wifi. Batterijduur is idd beperkt en hij kan ook niet in 4K filmen. De Mavic Pro heb ik destijds ook overwogen maar gezien deze, voor dezelfde uitrusting als de Spark Combo, bijna het dubbele van de prijs kostte heb ik dan maar de Spark genomen. Ik schrik toch wel even van de snelheid waarmee DJI producten in de markt zet en hoe snel de prijzen zakken. Ooit begonnen met een Phantom 1 in 2014, nu 4 later zijn er inmiddels 12 versies van de Phantom uitgebracht, nog niet te spreken over alle andere (professionele) drones…..

Beantwoorden

16 februari 2018 om 11:16
keuzeskeuzes Gebruiker

En de Air dan? Zo handig mee te nemen!

Beantwoorden

16 februari 2018 om 11:18
keuzeskeuzes Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een identiek product.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 09:43
ericr Gebruiker

Goede aanbieding ook al heb je wel de controller nodig als je wat meer range wil. Maar dan nog is de range in de door DJI ingestelde CE-mode niet heel groot. Gelukkig is dat wel vrij snel aan te passen als je gebruikt maakt van een Androidtelefoon. Met Iphone lukt het ook wel maar in beide gevallen valt het aan te raden om naar FCC-mode te gaan. Meer range en minder kans op wegvallend signaal.

Dan heb je je nog steeds te houden aan de regels maar het maakt het vliegen wel minder frustrerend. In CE-mode heb je soms na minder dan 100 meter al signaalverlies terwijl je de drone dan nog gewoon in zicht hebt. In FCC-mode kan je een stuk verder waarbij je dan volgens de Nederlandse wetgeving er dus wel voor moet zorgen dat je de drone in zicht houdt.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 11:09
lhrramakers Gebruiker

de van-voor prijs neem ik tegenwoordig niet eens meer serieus.
Maar toch een goede aanbieding voor een leuke drone, zou de kopers wel aanraden later als nog een remote aan te schaffen voor een dikke 100,- vind je die wel via ebay ofzo.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 12:24
Hippievogel Gebruiker

Ik heb sinds 1.5 jaar een phantom 4 gekocht voor 1099 toen. Destijds wezen kijken naar de dji spark het feit dat het geen mogelijkheid heeft tot 4k opname en zeer korte vliegtijd 12-14min ipv 22-25min + bij een phantom 4. Zijn meerdere batterij wel wenselijk. Tevens is deze drone 399 dollar wat neer komt op 310 euro ong bij de dji store

Beantwoorden

16 februari 2018 om 14:37
Admin iBOOD Admin

Beste iBOOD’ers,

Omdat de variant ‘White Alpine’ al een tijdje is uitverkocht, gaan de andere kleuren nu ook hard. Dus een hint voor de dagdroners: twijfel niet te lang!

Beantwoorden

16 februari 2018 om 20:01
lowlow Gebruiker

Vind het een goeie deal, ik heb m gekocht!! Kan iemand me aanraden watw ik de controller voor een redelijke prijs op de kop kan tikken? Bestaan er chinese klonen (vd controller) die te betrouwen zijn? Bedankt

Beantwoorden

16 februari 2018 om 22:23
duczilla Gebruiker

tot welke snelheid kan ie volgen?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 22:25
duczilla Gebruiker

zie het al, te traag voor mn motorfiets!

Beantwoorden

17 februari 2018 om 08:44
DutchDroneAdventures Gebruiker

Top Deal! Elders 450! Controller besteld via Aliexpress voor 85 euro. Dus set compleet voor 390???????? Nergens goedkoper!

Beantwoorden

21 februari 2018 om 14:38
lowlow Gebruiker

Ik waarschijnlijk dezelfde controller besteld dan ;-) idd. Het is wel Chinees nieuwjaar daar dus pas ten vroegste eind volgende week in de bus

Beantwoorden

22 februari 2018 om 07:02
DutchDroneAdventures Gebruiker

Gaaf! Oke. Ben benieuwd! Heel veel vlieg plezier!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 11:00
philcar50 Gebruiker

Ik denk dat ik die ook gaat bestellen, het is een stuk goedkoper. Batterij ook !!

Het is de 22st, hopelijk wordt de drone vandaag opgestuurd :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.