22 februari 2018 om 00:00
iBOOD

SodaStream Spirit + 3 Extra Flessen

Product expert aanwezig

SodaStream Spirit + 3 Extra Flessen

Vergeet het zeulen met flessen frisdrank: met de SodaStream Spirit maak jij gemakkelijk en snel je eigen bruisende drankje.

Specificaties

Merk: SodaStream
Type: Spirit
Garantie: 2 jaar

• Bruiswater in een handomdraai
  • Inclusief 3 hippe flessen
  • Modern en fris design

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 12.5 x 43 x 18 cm
  • Gewicht: 2.8 kg

Verpakkingsinhoud

• 1x SodaStream SPIRIT bruiswatertoestel
  • 1x herbruikbare fles (1 L)
  • 3x herbruikbare Hipster-fles (1 L)
  • 1x SodaStream CO2 cilinder (onder licentie), goed voor max. 60 L bruisend water

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @SodaStream-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

22 februari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De SodaStream-Expert is vandaag van 09:00 tot 17:00 aanwezig om alle vragen over deze deal te beantwoorden!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 00:06
Medino Gebruiker

Sodastream…made in Israel…

:-/

Beantwoorden

22 februari 2018 om 00:13
cormans Gebruiker
22 februari 2018 om 00:52
supermarktpc Gebruiker

Wel, vele mensen wereldwijd boycotten Israël, door alle producten uit Israël en van bedrijven die op één of andere wijze Israël steunen, te niet te kopen. En dat maakt ieder voor zichzelf uit. Ik heb er zelf geen problemen mee, en overweeg de aankoop. Ben nog niet overtuigd van de PET flessen (dit staat niet vermeld trouwens, tsk tsk) – ik zou liever glazen flessen gebruiken, maar dan kost een dergelijke set meer dan €130.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 07:36
blackadder91 Gebruiker

bedankt voor de heads-up! Overweeg het nu zeker te kopen om dat geweldige land te steunen :)

Beantwoorden

22 februari 2018 om 08:14
jos.elders Gebruiker

Gelijk besteld, dat staat meestal garant voor goede kwaliteit :) Nog afgezien van de andere redenen om te bestellen.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:33
Official Product Expert SodaStream-Expert Official Product Expert

Goedemorgen. Fijn om te horen dat u de aankoop overweegt en dat u achter het concept van SodaStream staat. De SodaStream Crystal is inderdaad gemaakt van hoogwaardigere en daarmee ook ietwat duurdere materialen. Wel staat hij op dit moment op verschillende websites tegen een scherpe prijs online. Omdat dat geen onderdeel is van deze iBood deal, kan ik er niet te concreet over verwijzen. Toch is het een kijkje waar.

Over de kunststof flessen gesproken, deze zijn overigens ook heel duurzaam en daarmee worden gemiddeld 2000 plastic flesjes per huishouden per jaar bespaard. De kunststof flessen gaan 5 jaar mee en daarmee zijn ze ook erg duurzaam.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:38

Op youtube staat een filmpje genaamd ‘An Island of peace’. Daar kan je zien dat het doel van SodaStream niet alleen is om een betere wereld te verzorgen voor iedereen, door een enorm duurzaam product wat dient als alternatief voor vele plastic flessen en dat bovendien zorgt voor gemak in uw huishouden. SodaStream staat voor eenheid en het persoonlijke doel van de CEO is om mensen van verschillende landen en culturen samen te werken in een veilige omgeving. Daar waar in het land onrust heerst, is SodaStream er trots op dat men bijdraagt aan de werkgelegenheid van alle culturen. Eenheid is dus super belangrijk en mensen krijgen kansen die ze anders nooit zouden krijgen.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 11:11
BettyVM Gebruiker

Super! Ik ook!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 17:05
kdelange Gebruiker

Voor mij een reden meer om er een te kopen!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 19:18
BeConsult Gebruiker

Jouw computer en gsm zitten boordevol israelische technologie maar daar heb je blijkbaar de guts niet voor om te boycotten…
#BDSFAIL #IDIOCRACY

Moeten we anders Nederland ook boycotten of Frankrijk voor hun bezette gebieden op het zuid-amerikaans continent.

Anders als je aan een boycott wilt doen, ik wil je wel helpen. Ik kom alle technologie die bij jou thuis zit van merken die miljarden in Israel investeren gratis komen halen! Hier een klein beginlijstje: Intel, Microsoft, Apple, Google, Facebook, HP, Dell, Samsung, Qualcomm, Philips, Toshiba,…

In’t Frans zeggen ze mooi “heureusement que le ridicule ne tue pas”

Beantwoorden

22 februari 2018 om 00:44
drynders Gebruiker

Ik heb al enige jaren de SodaStream Crystal (met glazen flessen in  plaats van de kunststofflessen met een levensduur van x jaren) en gebruik hem nog elke dag. Ik vind het lekker makkelijk en drink meer water per dag dan voordien, schijnt gezond te zijn.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:42

Dat is goed om te horen. Water drinken is inderdaad gezond. Het zorgt ervoor dat je minder snel moe bent en dat je hersenen actiever blijven. bovendien is het ook erg goed voor de spieren om te blijven hydrateren. Toch doen we het met zijn allen helaas nog te weinig. Goed voorbeeld dus:)!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 05:07
arifi Gebruiker

Dankje Medino. producten van terroristen-staten komen bij sommigen er niet.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:52
Staffen Gebruiker

Je bedoelt natuurlijk terroristenstad Gaza. Maak je geen zorgen, dit product komt gewoon uit het enige democratische land van het Midden Oosten.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 13:39
peetpp Gebruiker

Gaza is in feite een smalle strook woestijn volgepropt met ontheemde mensen verjaagd uit hun land waar hun voorouders al duizenden jaren woonden, is wat je democratisch noemt, tja …

Beantwoorden

22 februari 2018 om 19:21
BeConsult Gebruiker

We got a pallywood winner! Ondertussen heeft de OLP 84,6 miljard dollar in Zwitserland van europees belastingsgeld veilig gesteld… arme mensen!

Maar ja, Wikileaks lezen is niet aan iedereen besteed.

Ik wil wel graag weten wat voor Israelisch technologievrije computer of smartphone je gebruikt…

#EpicFail #BDSFAIL #Pallywood #Idiocracy

Beantwoorden

22 februari 2018 om 05:26
Fidelis89 Gebruiker

Mensen die twijfelen deze te kopen heb nog een uurtje geduld.

Ik zal straks een uitgebreide review schrijven, gebruik nu al een jaar sodastream. Alvast dit… Maak je geen illusies je zal NOOIT aan 60l bruisend water geraken wat je ook probeert. EN die 1liter flessen mag je slechts vullen met 840ml water… Dus 60 zo’n flessen is nog steeds geen 60l (voor diegene die het zelf getest hebben of willen testen) later meer over de mogelijke smaken, kostprijs van je bruiswater enz.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:49
thomked Gebruiker

ik ben benieuwd :)

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:53
Diablo70 Gebruiker

Ik ben ook benieuwd…..dat moet me toch een review worden zeg,kearl is al meer dan 3 uur aant typen.

Nou leuk spul maar kostprijs voor flesje te duur denk ik dus lekker echte cola halen bij de super.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:02

Hallo Diablo70. Dankje voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat het in eerste instantie duur lijkt, doordat de siroop in een kleiner flesje zit dan je wellicht gewend bent. Deze siroop is meer geconcentreerd dan andere siropen, waardoor je per liter minder siroop nodig hebt. Zo kan je per flesje ongeveer 9 liter van je favoriete drankje maken. Je zou de prijs dus moeten delen door dit aantal en het dan met de prijzen van de supermarkt vergelijken. Op die manier kom je er achter dat het zeker concurrerend is. Bovendien is dat niet het belangrijkste voordeel van SodaStream. Het gemak dat je niet meer met zware flessen hoeft te sjouwen en dat je hiermee vele plastic flessen van de natuur bespaart. Daar gaat het ons ook vooral om.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 07:42
rik.maene@telenet.be Gebruiker

Ik ben al jaren gebruiker.  En tevreden hoor.  Ik koop enkel de ongesuikerde concentraten.  Fidelis89 zal schrijven dat de prijs scherp is om er voordeel uit te halen, maar ik vind het vooral handig dat ik bijna nooit meer frisdrank of bruiswater koop in de supermarkt.  Dat is een hoop gesleur minder.  Ik ga volledig akkoord met Medino: Helemaal niet prettig om producten uit Israel te kopen. Het is mij pas achteraf opgevallen.  Toch blijft het een goed product.  Ik vind het ook onnozel dat zo’n firma ook zoveel gesuikerde concentraten aanbiedt.  De PET flessen kunnen niet in de afwasmachine. Ik denk dat ik de mijne na ca. 2 jaar vervang.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:52

Hallo Rik. Dankje voor je reactie en voor het feit dat je je positief uit laat over ons product. Onze producten bevatten ongeveer 40% minder suiker dan de reguliere frisdranken uit de supermarkt. bovendien is het inderdaad het gemak dat voorop staat. Met SodaStream heb je je eigen bruis altijd in huis.

Over de kwestie van Israël heb ik eerder in dit forum ook even gereageerd. SodaStream biedt in dit onrustige land juist kansen voor mensen van diverse landen en culturen. Samenwerken is hierin van groot belang en op deze manier is dit juist een hoger doel binnen de organisatie. kijk hiervoor gerust ook even het filmpje op youtube ‘SodaStream An island of peace’.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 08:50
soetens Gebruiker

Ik vind helaas nergens een winkel in Belgie waar ik fysiek de CO2 kan omruilen. Dient alles dan online besteld te worden? Ik zou het aankopen ter bescherming van milieu, maar als Post.nl daar dan weer voor moet rijden, ….Klopt het ook dat de CO2 voor 60 “pushes” is en als je dus 3x duwt, infeite maar 20 flessen vult?

Beantwoorden

22 februari 2018 om 08:58
unidentified Gebruiker

Je kan dat omruilen in elke Vandenborre, Blokker, Hubo, …
Ik heb de mijne gekocht in Vandenborre en heb die vraag aan hen gesteld: voor (ik dacht) 12,95 EUR krijg je een gevulde CO2 fles in de plaats voor de lege.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:57

Dankje voor je reactie Glennvda. Blokker, vandenborre, krefel, carrefour, hubo, hifi, mediamarkt. Al deze winkels hebben de cilinders in het assortiment. Het werkt heel simpel. Je neemt je lege cilinder mee. Levert deze in en krijgt een volle er voor terug. Je betaalt dan enkel voor het gas, omdat je de cilinder omruilt. De prijs is inderdaad rond die koers. Daarmee maak je opnieuw gemiddeld tot wel 60L water bruisend. dat betekend voor die prijs dus iets meer dan 20 cent per liter én het grote voordeel dat je het altijd in huis hebt.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 14:41

Hallo Soetens, ik zie nu pas dat ik niet op je vraag over het 3x drukken in ben gegaan. Mijn excuses. Dit is niet correct. De cilinder is goed voor ongeveer 60L bruisend water. Dit is een gemiddelde, gebaseerd op de hoeveelheid bubbels die we in Nederland drinken. In Italië drinken ze vaak nog lichter bruisend water en dan is dezelfde cilinder goed voor ongeveer 80L bruisend water.

Het aantal keer drukken op de machine bepaalt de hoeveelheid bubbels. Tuurlijk, hoe meer bubbels, hoe eerder de gasfles leeg is. Echter is dit niet 1 op 1 gekoppeld aan het aantal keer drukken.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:07
kwartel Gebruiker

Al wie nu over het “made in Israel” valt  kijk vanaf nu alle “made in…” na.  Veel kans dat je vele zaken niet meer aankoopt. Moet niet alleen het predicaat terroristenstaat hebben hé?

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:12
davidhasselhoff Gebruiker

Is de PET fles gezond voor het lichaam? Geeft het geen kleine deeltjes plastic af?

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:31
Plust Gebruiker

Alle Merk frisdranken zitten in PET flessen.
Het is gewoon een veilig plastic.
Maar Owee als je de flessen op gaat eten, dan heb je een probleem. Zowel lichamelijk als psychisch. Hahaha

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:04

Goedemorgen. Bedankt voor deze belangrijke vraag! De SodaStream flessen zijn BPA-vrij. dit staat ook op de verpakkingen. Dit betekent inderdaad dat ze, bijvoorbeeld net zoals Dopper, geen deeltjes afgeven. Ze zijn speciaal gemaakt om te hergebruiken en gaan tot 5 jaar mee.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:44
davidhasselhoff Gebruiker

Top, dat wilde ik weten. Besteld.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:32
denisdm Gebruiker

Dit is het goedkoopste model uit de reeks, met plastiek flessen i.p.v glas. deze stond vorige maand bij Blokker nog goedkoper en bovenop geen transport. Het betere model = Crystal.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:13

Er is inderdaad een verschil tussen de Spirit en de Crystal. Er is nog een ander model verkrijgbaar (ook bij Blokker). Dat is de Cool. Die is de goedkoopste. De Spirit is van deze drie dus de middelste maar heeft wel een modernere look and feel dan de Cool.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:37
jinjo2art Gebruiker

vorige keer was deze zelfde aanbieding alleen in het wit, Ik zou graag de zwarte willen hebben.
Kan ik nog ruilen? XD

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:07

Goedemorgen. Van ruilen komt huilen. Wellicht kan je iemand in je omgeving nog blij maken met de witte en jezelf met een zwarte verblijden. Het feit dat je wil ruilen van kleur geeft in ieder geval aan dat je blij bent met het concept, dus dat zie ik als iets positiefs:).

Beantwoorden

22 februari 2018 om 21:45
jinjo2art Gebruiker

Yep, ik vind het rondzuilen van koolzuurhoudend water nogal onnodig extra werk als water toch al uit je kraan komt. Dit geeft het net wat extra zonder er voor lucht tig keer heen en weer moet gaan. 

Maar ik overweeg er nog een te halen met een extra cilinder.

De prijs van de cilinder+fles combo is bijna geen verschil als in de winkel. En helaas een plastic fles. 
Hoop dat er nog een actie komt met de glazen of kleine flessen. Staat wat deftiger op tafel bij diner. ;)

En huilen doe ik al genoeg, kan er wel bij. Maar een tweede aankoop zal ik misschien nog wel eens doen.

Beantwoorden

23 februari 2018 om 08:46

Haha super. Dankjewel!

We nemen de suggestie mee in de overweging. Verder kan je natuurlijk via verschillende winkels altijd nog wat kleinere flesjes van SodaStream inkopen.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 09:59
RCLA Gebruiker

Weet er iemand of de Crystal kannen passen op deze Sodastream spirit?

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:06

Ik weet dat als expert natuurlijk. Helaas is dit niet het geval. Deze Spirit werkt met verschillende herbruikbare en BPA-vrije kunststof flessen. De Crystal werkt met glazen karaffen. Dit is een belangrijk verschil. Natuurlijk kan je ze overgieten als je de glazen karaf liever op tafel zet tijdens het eten.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:07
anthony2664 Gebruiker

*snap*

En ik zou voor de versie met glazen flessen gaan. We vergiftigen ons met de plastic deeltjes die loskomen en in onze voeding terecht komen.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:16

Hallo Anthony. De prijs bij Coolblue is inderdaad ook erg scherp. Echter is de normale adviesprijs van dit product los 100€. Daarnaast heb je dan dus nog de extra kosten van de drie flessen. Deze deal bevat in totaal dus 4 flessen, daar waar de deal van Coolblue met 3 flessen (waarvan 1 fles 0,5L) is. Bovendien zijn de flessen in deze deal ook nog eens voorzien van een leuke print.

Over de flessen gesproken, deze zijn BPA-vrij. er komen dus geen giftige deeltjes vrij. Ze zijn gemaakt om te hergebruiken, in tegenstelling tot concurrerende merken die hun niet-herbruikbare flessen in de supermarkt aanbieden. Deze zorgen dus ook nog eens voor veel meer plastic afval.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:18
YoranPedros Gebruiker

Ik was dit ook net aan het bekijken. *knip*.

Ik snap niet waar die 119 EUR van komt. Dit is de prijs van een Sodastream Crystal als ik mij niet vergis?

Edited by: Berlinda: prijsvergelijkingen alleen met directe link naar identieke deal.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 10:20
YoranPedros Gebruiker

Die staat zowat overal te koop rond de *knip*

Edited by: Berlinda: prijsvergelijking alleen met directe link

Beantwoorden

22 februari 2018 om 11:09

Hallo YoranPedros,

bedankt voor je reactie. De prijs waar mee gerekend wordt is de prijs wat SodaStream als consumenten adviesprijs hanteert en wat door sommige retailers wordt aangehouden. Prijsvechters blijf je altijd houden. Als je naar deze deal kijkt dan is het echter nog steeds goedkoper dan de goedkoopste deal online + je krijgt er nog eens andere (modernere) flessen met een leuke print bij. Al bij al dus toch zeerzeker een hele mooie deal.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 11:14
BettyVM Gebruiker

Waar koop je nadien de SodaStream CO2 cilinders?

Beantwoorden

22 februari 2018 om 11:22

Hallo BettyVM. Via de website van SodaStream kan je zien in welke winkels je terecht kan. ik noem er een paar;

voor Nederland: Blokker, MediaMarkt, BCC, Hanos, Marko

Voor België: Blokker, MediaMarkt, Krefel, Vandenborre, Carrefour, Hubo.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 11:32

De belangrijkste voordelen van SodaStream (in dit geval de super aanbieding hier) op een rijtje:

- Gemak: Je hoeft niet meer met zware flessen te sjouwen en je hebt altijd je bruisende drankjes zelf in huis. (ook op zondagavond, wanneer de supermarkt dicht is).

- Duurzaam: Je voorkomt niet alleen gesjouw, maar vooral ook de vervuiling van de vele plastic flessen die in de supermarkt te koop zijn.

- Gezond: Je zult merken dat je meer water drinkt. Water drinken wordt namelijk leuke als je het zelf maakt. Bovendien kan je zelf bepalen hoeveel bubbels je aan je water wilt toevoegen, dus je maakt het compleet naar eigen smaak.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 12:10

Gratis tip van de expert:

wanneer je de deal koopt, adviseren we je om er direct een reserve-cilinder bij te nemen. Je ontvangt dan nogmaals een extra fles, bovendien zorg je er op die manier voor dat je nooit zonder koolzuurgas komt te zitten. Als de cilinder leeg is vervang je hem door de reserve cilinder. Je kan de lege cilinder vervolgens in diverse winkelpunten omruilen.

jij blij, wij blij:D.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 13:09
pieterjan9 Gebruiker

Beste, ik wil graag dit pakket bestellen, alsook een extra patroon incl de fles.

Maar hoe kan ik dit nabestellen, vind dit nergens terug.

Mvg

Beantwoorden

22 februari 2018 om 13:25
eva864 Gebruiker
22 februari 2018 om 14:20

Dankjewel Eva!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 14:51
pieterjan9 Gebruiker

Het spijt me.. maar ik vind het niet.. als ik naar onder scroll vind ik nergens iets terug van extra fles en patroon….

Beantwoorden

22 februari 2018 om 15:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Geen probleem Pieterjan9. Je kunt de deals ook vinden via de volgende linkjes:

Nederland | België

Beantwoorden

22 februari 2018 om 17:05
pieterjan9 Gebruiker

Gevonden en besteld, bedankt!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 12:33
lalalalateeeer Gebruiker

Dezelfde sodastream ‘spirit’ is al enige tijd voor dezelfde prijs te koop bij de Mediamarkt. Daar krijg je de machine, een vulling, 2 1-literflessen en 1 0,5-literfles voor 69 euro. 1 1-literfles minder dan hier dus. Wij hebben deze ongeveer 2 maanden geleden gekocht. Ik begrijp niet waarom hier staat dat dit normaal het dubbele zou kosten?

Mediamarkt: https://www.mediamarkt.be/nl/product/_sodastream-soda-machine-spirit-megapack-spirit-black-megapack-1667621.html

Beantwoorden

22 februari 2018 om 12:40

Goedemiddag,

zoals eerder al aangegeven hanteert deze retailer ook een actieprijs. Je krijgt er echter andere flessen (zonder print) bij en ook nog eens minder. Bovendien is het, ondanks dat het een aanbieding is, nog steeds duurder dan deze deal.

Bij MediaMarkt wordt de consumenten adviesprijs niet weergegeven. De normale losse prijs van dit toestel is 100€. Daarnaast zou je normaal dus nog extra betalen voor de flessen.

Kortom: het klopt dat er andere partijen zijn die het product in een andere vorm ook tegen een gereduceerd tarief aanbieden. Echter is deze deal nog iets scherper en aantrekkelijker.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 12:39
MacKoeng Gebruiker

Ik gebruik al 10 jaar Soda Club en met veel plezier. Het is handig, relatief gezond en geen geleur meer met flessen! Het minder mooie aspect is dat je overbodige cilinders waar je flink statiegeld voor betaald alleen kunt omruilen tegen volle. Stop je ermee of heb je een cilinder over, dan is deze wel teug te sturen en krijg je (voor zover ik weet, de Soda Stream website is hierover onduidelijk) niets terug. Vroeger leverde je de cilinder in bij de winkel en kreeg je je €20 statiegeld terug. Soda Stream dupeert kopers hier naar mijn idee behoorlijk mee. Ik ben enthousiast over het product maar niet over deze werkwijze!

Beantwoorden

22 februari 2018 om 12:44

Goedemiddag MacKoeng.

Wanneer je de overbodige flessen naar SodaStream terug stuurt krijg je hier nog 2€ per cilinder voor terug. Dit staat op de cilinder zelf gecommuniceerd. Lege cilinders kan je bovendien omruilen voor een volle. Dan betaal je enkel voor het gas. In dat opzicht is het beter te vergelijken met een gasfles van de bbq die je kan omruilen tegen een volle wanneer hij leef is.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:30
Amaryliss Gebruiker

Een cillinder terugzenden most qua verzendkosten wel meer dan 2€ uiteraard. Wordt die dan vergoed? Andres wel een beetje een trieste manier nog meer geld van de mensen af te troggelen.

Beantwoorden

22 februari 2018 om 12:41
Haff86 Gebruiker

&Staffen

Lekker hypocriet, de brandstof die je dus wel tankt uit ondemocratische landen neem je dan maar wel voor lief omdat het in je eigen belang is?

On topic, ken het product niet, overweeg een koop. Echter zijn de flesje aspartaam vrij ?

Beantwoorden

22 februari 2018 om 12:45

Goedemiddag. Ik begrijp niet helemaal wat je met dit eerste deel wilt zeggen.

in het geval van de tweede vraag, bedoel je daarmee de SodaStream siropen?

Beantwoorden

22 februari 2018 om 18:02
Haff86 Gebruiker

@ expert

Het eerste was ook niet naar u, maar naar de aangeduide persoon.

Ja klopt, de siroop.

Beantwoorden

23 februari 2018 om 08:58

De ingrediënten verschillen per siroop. We gaan sowieso in de zomer met nieuwe siropen komen (100% natuurlijke ingrediënten). Voor informatie per specifieke smaak zou ik je willen vragen contact op te nemen met onze klantenservice via info@sodastream.nl. We kunnen je dan precies per smaak de inhoud toesturen.

Beantwoorden

20 maart 2018 om 11:20
PIC Gebruiker

Nog iemand problemen met het overlopen van flessen via de kraag ? Heb hier 2 apparaten en beiden verliezen de overdruk langs de flessenhals ipv het overdrukventiel. Op mijn oude sodastream werkt alles wel perfect… en ja ik weet dat ze maar tot aan de lijn gevuld mogen worden en de siroop er pas na het bruisen bijgaat ;-)

Beantwoorden

28 augustus 2018 om 08:06
Kruln Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.