21 februari 2018 om 00:00
iBOOD

GROHE Vitalio Douchesysteem

Product expert aanwezig

GROHE Douchesysteem

Met deze alles-in-één GROHE Vitalio Start regendouche tover je je badkamer in een keer om tot een plaats om ultiem te ontspannen.

Specificaties

Merk: GROHE
Type: Vitalio Startsysteem 160 (27960000)
Garantie: 2 jaar

• Regen- en handdouche
  • Luxe thermostaatkraan
  • SpeedClean anti-kalksysteem

Technische informatie

GROHE EcoJoy technologie voor minder water en een perfecte straal
GROHE DreamSpray voor een optimaal straalbeeld
GROHE TurboStat thermostaat cartouche
GROHE SafeStop bij 38°C
GROHE SafeStop Plus optionele temperatuurbegrenzer bij 43°C inbegrepen
SpeedClean anti-kalk systeem
Inner WaterGuide voor een langere levensduur geschikt voor warmwatertoestellen met minimale capaciteit (18kW/h)

Horizontaal draaibare 390 mm douchearm
Thermostaatkraan met Aquadimmerfunctie
Functie voor wisseling tussen hoofd- en handdouche
Hoofddouche 160 mm Ø, 9,5 l/min
Straalsoort: Rain
Met kogelgewricht
Draaihoek:  ±15°
Handdouche Vitalio Start 100 2 stralen, 5.7 l/min
In hoogte verstelbaar middels glij-element
Doucheslang Vitalioflex Trend 1750 mm (28 742)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Grohe-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

21 februari 2018 om 01:12
kacaro28 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

21 februari 2018 om 06:00
crazyfist87 Gebruiker

Ik heb de set proberen te bestellen, het geld is al wel van mijn PayPal rekening, het product zit na bestellen nog in mijn winkelmandje en ik heb nog geen bevestiging gehad? Kan dit opgelost worden?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 06:01
crazyfist87 Gebruiker

Heb inmiddels bevestiging ontvangen!

Beantwoorden

21 februari 2018 om 08:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goed om te horen dat de bevestiging binnen is, crazyfist! Veel plezier met je bestelling.

Beantwoorden

21 februari 2018 om 06:57
thesteef Gebruiker

Is de douchekop in een later stadium te vervangen voor een XXL exemplaar?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 08:36
Official Product Expert Grohe-Expert Official Product Expert

Hi @thesteef,

De hoofddouche heeft een 1/2 aansluiting net zoals de grotere hoofddouches. Het is wel raadzaam, mocht je dit doen om bij het verkooppunt na te vragen of de hoofddouche voor de douchearm geschikt is. We hebben hier wel verschillen in namelijk.

Groeten,

Beantwoorden

21 februari 2018 om 06:59
thesteef Gebruiker

Past de set met behulp van S-koppelingen ook op een wand met hartafstand van 12cm?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 07:34
Disrojo Gebruiker

Ik probeer dit te kopen maar het loopt altijd fout bij het betalen???

Beantwoorden

21 februari 2018 om 08:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wat gaat er precies fout, Disrojo? Welke foutmelding krijg je en welke betaalmethode gebruik je?

Vaak helpt het om even je cookies te verwijderen, een andere internetconnectie te gebruiken of te bestellen via de mobiele app (of vice versa).

Beantwoorden

21 februari 2018 om 08:35
Frankm88 Gebruiker

Is er ergens een filmpje te zien van deze douchekop terwijl hij aanstaat. Zelf ben ik erg benieuwd of de straal breder word en over welke afstand, twijfel namelijk of 160mm niet te smal is. Ook ben ik benieuwd of de douchekop te vervangen is door een groter exemplaar van Grohe mocht dit gewenst zijn in een later stadium

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:13
misterbennie Gebruiker

Simpel op Youtube te vinden

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:14
misterbennie Gebruiker

Op 7:35

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:16
Frankm88 Gebruiker

Ben ook niet geinteresseerd in de installatie van een willekeurig Grohe systeem ;) Wil graag zien wat voor straal uit deze douchekop komt

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:29
misterbennie Gebruiker

Zoals is aangegeven, kijk op 7:35, dan zie je de straal.

Die wordt niet veel breder dan de breedte van de douchekop (als ik het zo zie)

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:30
misterbennie Gebruiker

Maar je hebt gelijk, de kop is anders.

Beantwoorden

21 februari 2018 om 08:54
e.barelds Gebruiker

Hoi, Als ik het goed heb gezien is de aansluiting van de regendouche via de glijstang rechtstreeks op een soort van snelkoppeling op de thermostaat kraan. Is hiervoor een verloop te krijgen als of de regendouche of de kraan het begeeft of moet dan alles vervangen worden??

Beantwoorden

21 februari 2018 om 10:29

Goedemorgen @e.barelds,

Een verloop is voor de kraan niet beschikbaar. Wel zijn de onderdelen die in de kraan zitten altijd simpel te vervangen zo hoef je niet het hele systeem te vervangen.

Groeten,

Beantwoorden

21 februari 2018 om 08:55
Huberts Gebruiker

Ik denk op de afbeelding te zien dat er maar één aansluiting op de muur zit. klopt dit? Loopt daar zowel koud als warm doorheen? Normaal heb je toch twee aansluitingen met een 12 of 15 cm hartafstand?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:56
eva864 Gebruiker

Nee, je hebt 2 aansluitpunten met hoh 15 cm. Zie technische tekening in de laatste afbeelding.

Beantwoorden

21 februari 2018 om 08:59
rudi_verelst Gebruiker

Had ook problemen met betalen, nu betaald via visa maar nog geen melding van bestelling?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:05
rudi_verelst Gebruiker

Kun je mij aub antwoorden of ik bestelling nu heb of niet, zit ook nog niet in mijn iBOOD bij bestellingen

Mvg

Beantwoorden

21 februari 2018 om 10:38
Moderator Paul Moderator

Hallo Rudi,

Jouw bestelling is gelukt. Deze kun je terugvinden in het bestellingen overzicht onder Mijn iBOOD. Controleer ook het spamfilter voor de aankoopbevestiging per email.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:09
Dutchmen123 Gebruiker

Beste expert, ik vroeg mij af van welk materiaal de glijstang is en de switch knop voor bediening van handdouche en hemeldouche. en ook de koppelingen , mechanisch hebben deze het meest te lijden, en bij kunstof koppelingen is de levensduur nou niet bepaald hoog.

Beantwoorden

21 februari 2018 om 11:49

Hallo @dutchmen123,

De grepen op deze kraan zijn van kunststof. Dit is echter niet ten nadele van de levensduur.

Welke koppelingen bedoel je hiermee?

Groeten,

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:13
spooky1951 Gebruiker

goedemorgen ik wil vragen of de glijstang in te korten is heb namelijk 105 cm ruimte en als ik het goed heb is hij zoals afgebeeld 116 cm.

mvg Ruud

Beantwoorden

21 februari 2018 om 10:38

Goedemorgen Ruud,

De glijstang is niet in te korten. Er is wel een glijstang beschikbaar welke 15CM korter is.
Deze is te bestellen bij een GROHE verkooppunt met artikelnummer 48054000.

Groeten!

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:40
Mieltjuh Gebruiker

Goedemorgen,

Kunt u me uitleggen waarom ik voor deze ibood zou kiezen ipv https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/badkamer/douche/douchesets/grohe-doucheset-’vitalio-start-180′-verchroomd/5598554

Bedankt

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:45
olliebollie33 Gebruiker

Volgens mij zit daar geen thermostaatkraan bij..

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:46
Goda Gebruiker

Geen thermostaatkraan?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:49
Mieltjuh Gebruiker

Het is nog vroeg! Dank :-)

Beantwoorden

21 februari 2018 om 09:56
cruizer001 Gebruiker

Welke thermostatische kraan is in deze set inbegrepen? De Grohe Precision Joy of de Precision Start?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 10:26
ap-junior Gebruiker

Welk type binnenwerk zit er in deze set keramisch?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 11:45

Hi @ap-junior,

de aquadimmer (binnenwerk om keuze hand of hoofddouche te gebruiken) heeft 2 keramische schijven welke over elkaar schuiven om die keuze te maken.

Groeten,

Beantwoorden

21 februari 2018 om 10:28
MindstorM Gebruiker

@Grohe-Expert

Wat is precies het verschil tussen de Euphoria 180 douchesysteem met thermostaat (afgezien van het feit dat bij deze set de douchekop kleiner is)?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 10:35

Hi @MindstorM,

Er zitten enkel uiterlijke verschillen tussen deze 2 douchesystemen. De verschillende systemen komen uit dezelfde fabriek en worden op dezelfde wijze geproduceerd.

Groeten,

Beantwoorden

21 februari 2018 om 10:35
cruizer001 Gebruiker

@ Grohe expert : Welke thermostatische kraan is in deze set inbegrepen? De Grohe Precision Joy of de Precision Start?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 11:41

Hallo @cruizer001,

De kraan is niet los leverbaar we hebben hier de Precision Joy voor gebruikt/aangepast (extra aansluiting aan de bovenzijde).

Groeten,

Beantwoorden

21 februari 2018 om 13:04
Yamaha007 Gebruiker

Hallo. Ik heb precies 1132mm ruimtebtussen hart wateraansluiting en plafond. Volgens de technische foto bijlage zou dit passen waarbij de stang het plafond raakt. Volgens technische gegevens als bijlage is echter 1180 Mm minimaal benodigd?   Kan dit in mijn geval nu wel of niet?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 14:40
Yamaha007 Gebruiker

Hallo grohe expert. Heb hierboven een vraag gesteld maar helaas geen antwoord.  Zou je alsnog kunnen reageren?

Beantwoorden

21 februari 2018 om 15:21
thesteef Gebruiker

De glijstang is niet in te korten. Er is wel een glijstang beschikbaar welke 15CM korter is.Deze is te bestellen bij een GROHE verkooppunt met artikelnummer 48054000.

Groeten!

Beantwoorden

21 februari 2018 om 14:43
NielsV87 Gebruiker

Beste Grohe-Expert

Klopt het dat de doucheslang die bij deze set zit niet dezelfde is als op de foto’s? De slang op de foto’s is een gladde slang genre Silverflex.

Terwijl de productnummer in de omschrijving een VitalioFlex slang betreft.

Klopt de omschrijving? Of zijn de foto’s correct?

Mvg Niels

Beantwoorden

21 februari 2018 om 15:54

Hi @NielsV87,

Goed opgelet! de slang die in de omschrijving staat is de juiste.

Groeten,

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.