24 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Netgear Arlo HD Bewakingssysteem Incl. 2 Camera's

Product expert aanwezig

Netgear Arlo HD Bewakingssysteem

Met dit uitgebreide Netgear Arlo HD-bewakingssysteem kun je direct aan de slag. Houd jezelf en je familie veilig zonder kabels en zonder gedoe.

Specificaties

Merk: Netgear Arlo
Type: VMS3230
Garantie: 2 jaar

• Draadloze HD-camera's
  • Waterbestendig
  • Gratis cloud-opslag

Vereisten:

• Hogesnelheidsinternetverbinding: aanbevolen uploadsnelheid van minimaal 1 Mbps
  • Beschikbare ingang op je router

Afmetingen & gewicht:

• Basisstation: 55 x 215 x 165 mm & 320 gr
  • Camera's: 72 x 44 x 66 mm & 123 gr
  • Magnetische camerabevestiging: 54 x 54 x 23 mm & 40 gr

Camera:

• HD-beeldresolutie van 720p
  • H.264 beeldtype
  • 110° draaihoek
  • Digitale pan- & zoomfunctie
  • Nachtzicht: 850 nm LEDs verlichten tot 7.5 m
  • 4 videokanalen
  • Beeldsensor: kleur, CMOS, adaptieve wit/zwartbalans
  • Batterij-indicator: Ja
  • Batterijduur: 4 tot 6 maanden
  • Automatische e-mail- & app-notificaties
  • Waterbestendig: IP65
  • Functioneel tussen -10° C en 50° C

Basisstation:

• Draadloze frequentie: 2.4GHz 802.11n
  • Draadloos bereik: 90 meter (in een open ruimte)
  • Ethernetpoort
  • LEDs: Voeding, Internet, Camera, Smart Home, USB
  • IP Configuratie: DHCP
  • Interne antenne
  • Processor: 500MHz MIPS 74K
  • Werkgeheugen: 128 MB
  • Flashgeheugen: 128 MB

Verpakkingsinhoud:

• 2 Draadloze HD-camera's met nachtzicht
  • 1 Arlo basisstation met voeding
  • Ethernetkabel
  • Magnetische camerabevestiging
  • Schroef voor de camerabevestiging
  • Lithium CR 123-batterijen
  • Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Netgear-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

24 februari 2018 om 00:08
haarlem1976 Gebruiker

zijn er voor de camera’s goede oplaadbare baterrijen beschikbaar?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:18
rutgerdesmet Gebruiker

Ik gebruik wegwerp en ze gaan nu al een maand of vier mee (noet cst filmen)

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:12
mdrongelen Gebruiker

Bij de vorige aanbieding waren de meegeleverde batterijen niet oplaadbaar. Die moet je er nog bijkopen.

Hoe zit t met t hacken aangezien een wpa2 beveiliging al oud en niet meer waterdicht is?

En hoeveel neemt dit systeem waar op, voor welk bedrag per maand?

En 720 HD noemen…ik vind t nog steeds een 2005 therm :-) er bestaat inmiddels 4K hè

Beantwoorden

24 februari 2018 om 10:23
Official Product Expert Netgear-Expert Official Product Expert

De batterijen zijn niet oplaadbaar inderdaad, de camera is door en door getest en ook qua beveiliging doen wij er alles aan om het veilig te houden.

dit systeem slaat op bij door NETGEAR gekozen datacenters welke goed beveiligd zijn, de details geven we hierover niet vrij :) maar je mag ervan uit gaan dat dit goed is.

qua opnames, dit is gratis voor 1Gb met een bewaartermijn van 7 dagen. wil je meer kijk dan even op: http://www.arlo.com/nl/products/subscription-plans.aspx

Beantwoorden

24 februari 2018 om 22:20
MS.Jansen Gebruiker

‘de details geven we hierover niet vrij’

Security by obscurity wordt al vrij lang niet meer als ‘goed beveiliging’ gezien.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 00:16
Zenge Gebruiker

Wordt Apple’s HomeKit (toekomstig) ondersteund?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:34

Momenteel niet Zenge, alleen Arlo Baby wordt nu ondersteund door HomeKit.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 09:36
Zenge Gebruiker

Zijn er wel plannen om dit toekomstig te ondersteunen? Je reactie is niet helemaal duidelijk.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 10:24

Dit staat voor dit model nu niet op de planning Zenge.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 00:18
kevinpecq Gebruiker

Is het bereik van de camera tot het basisstation of kunnen de camera’s onderling communiceren?

Zijn meerdere basisstations mogelijk op 1 netwerk / gebruiker ?

Werkt het samen met Apple HomeKit ?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:37

Beste Kevinpecq,

Alleen Arlo Baby wordt nu ondersteund door HomeKit.
Je kan meerdere basisstationsgebruiken op 1 netwerk en je kan deze dan ook in 1 app gebruiken echter het bereik is dusdanig dat in een normale tot grote woonomgeving het bereik prima is voor zowel binnen als buiten.
De camera’s communiceren met het basisstation en niet onderling, ze kunnen wel op basis van IFTT op elkaar reageren.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 00:24
xztream83 Gebruiker

Prima review te vinden (weet niet of t mag om link te plaatsen, kom ik snel genoeg achter)

https://tweakers.net/productreview/111191/netgear-arlo-hd-camera-set-met-basisstation-en-2-cameras.html

Volgens mij een prima set voor deze prijs. Al kan de beperkte gratis cloud opslag welke niet valt te omzeilen op NAS en vervangen van batterijen een nadeel zijn voor de meer eisende gebruiker. Maar goed, voor deze prijs mag je niet klagen denk ik

Edited by: Paul fixed typo

Beantwoorden

24 februari 2018 om 00:33
Jan_Steen Gebruiker

Ik had deze de vorige keer en ze bevallen eigenlijk best goed

Beantwoorden

24 februari 2018 om 00:33
Svenbakker Gebruiker

Dit is het oude type toch?Inmiddels heb je de Pro en deze versie gaat eruit begreep ik

Beantwoorden

24 februari 2018 om 00:50
clownteun Gebruiker

Oude (eerste) versie inderdaad. Mooie aanbieding. Ik twijfel nog. Ten opzichte van de pro (veel duurder) heeft deze camera geen: oplaadbare batterijen, geen geluid, geen sirene (base station) en geen lokale opslag (alleen cloud). Hier een uitgebreide vergelijking:

http://www.arlo.com/en-us/products/default.aspx

Beantwoorden

24 februari 2018 om 01:40
kikke002 Gebruiker

En 720 ipv 1080

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:39

Klopt helemaal behalve dat deze eruit zou gaan… dit gaat allicht (zoals met alles) gebeuren maar die datum staat nog niet gepland. Op dit basisstation kun e overigens uitbreiden met alle andere Arlo modellen.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 04:43
Nichico Gebruiker

L. SS,

Ik lees niets over binnen of buiten gebruik(met NL klimaat)

Beantwoorden

24 februari 2018 om 04:52
Aficior Gebruiker

Waterbestendig

Niet alleen zijn de camera’s draadloos en voorzien van de nodige sensors, ze zijn ook nog eens waterbestendig. Maak je dus geen zorgen om je beveiliging als het regent of sneeuwt, deze Netgear Arlo HD-camera’s zijn voorbereid op alle weersomstandigheden.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 10:25

correct je kan deze in Nederland prima zowel binnen als buiten gebruiken.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:21
rutgerdesmet Gebruiker

Zeer tevreden van

Hangt een binnen

Hangt een buiten

Enigste nadeel @productexpert:

Signaal valt nogal veel weg ofwel is not connected with internet: mijn wifi werkt perfect & staan zeker in bereik van het basisstaion

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:42

Beste Rutger,

De camera’s maken gebruik van het wifi signaal vanuit het Arlo basis station en ik kan e dan ook aanraden om toch een andere locatie te proberen voor e basisstation. Schakel anders even met support via: https://my.netgear.com/registration/login.aspx

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:27
Peppie111 Gebruiker

De PRO is 720 en PRO 2 is 1080.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:50
MvanderFluit Gebruiker

Niet gehinderd door enige kennis; de bediening van de opname is via de App regelbaar? M.a.w. wanneer er onverwacht nismand thuis is, kan het bewakingssysteem op afstand worden aangezet en de beelden zijn dan mobiel te bekijken?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:37

Ja dat kan op afstand gedaan worden of zelfs automatische op basis van “geo-fencing” (als je telefoon buiten een bepaalde cirkel komt gaat hij aan)

Je kan ten alle tijde remote de zowel opnames maar ook de live stream bekijken.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 10:29
JanDDeken Gebruiker

En dat werkt verbazend goed! Ik heb de vorige aanbieding hier gekocht en maak gebruik van het geo-fencing principe. Blij verrast hierdoor!

Persoonlijk vindt ik het een aanrader voor zijn prijs!

Heel eenvoudig te installeren via de app! En ook de bediening gaat als vanzelf.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 07:57
pjansuh Gebruiker

De ophangbevesting is een magneet? Dan is de camera toch zo gestolen als deze buiten hangt?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:39

Dat kan ja tenzij je hem hoog genoeg hangt ;) maar je kan ook een speciale outdoor bevestiging kopen: https://www.arlo.com/nl/products/arlo/outdoor-mount.aspx

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:06
prins406 Gebruiker

Super prijs moet ik zeggen. Heb hier ook al 2 jaar een systeempje draaien. Batterijen gaan best wel lang mee maand 4-6 en het systeem is via de app perfect wereldwijd te benaderen. Erg tevreden. En voor deze prijs…

Nb: batterijen kun je voor een prima prijs via Amazon verkrijgen.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:22
redzip Gebruiker

Goedenmorgen,

@productexpert,

1. waar zijn de usb poorten achterop het basisstation voor gaat er een update komen waarbij ook lokaal data opgeslagen kan worden?

2. Bieden jullie ook extra camera’s aan via ibood om deze set uit te breiden?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:42

Goedemorgen Redzip,

Ik verwacht niet dat de USB op dit basis station gebruikt zal kunnen worden voor lokale backup zoals je wel kan doen met het basisstation van de Arlo PRO en PRO2. Een update hiervoor zie ik eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 komen.

De extra camera’s worden nu niet aangeboden bij Ibood maar we zullen het onthouden, je kan overigens uitbreiden met alle beschikbare Arlo camera’s

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:32
Nichoo Gebruiker

Hey, paar vraagjes:

1. Wat gebeurt er als de verbinding wegvalt? Moet je deze handmatig resetten? Voornamelijk als je op vakantie bent?

2. Is het mogelijk om een pro (2) camera (waarmee ja wel kan communiceren met vb huisdieren) aan te kopen of kan je dit niet linken met dit systeem?

3. Heeft een pro 2 dezelfde batterij als deze standaardversie?

4. Hoeveel beelden kan je opslaan als je deze dag en nacht laat opstaan en kan je op afstand beslissen welke beelden je verwijderd? Verbruikt dit bovendien niet zeer veel data (4g) als je op afstand je beelden wilt bekijken en verwijderen? Ik neem aan dat automatisch de oudste beelden ook verwijderd worden als de opslag vol zit?

Bedankt!

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:47

Hey,

1. dat hersteld de camera / basis zelf indien de verbinding er weer is
2. ja dat is geen probleem – alle Arlo cam’s werken op dit basisstation
3. Deze Arlo maakt gebruik van 4 batterijen en de accu voor de PRO en PRO2 is gelijk (VMA4000)
4. na 7 dagen worden de oudste beelden automatisch verwijderd, je kan beelden lokaal downloaden als je ze wilt bewaren, hoeveel je kan opslaan hangt af van de instellingen (lengte clip, video res etc) maar 1Gb is gratis en dat is voor de meeste mensen meer dan voldoende.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:39
PeterVanSteen Gebruiker

Ik ben een newbie als het gaat om ip-camera’s maar overweeg de aanschaf wegens een vervelende buur.  Kunnen deze camera’s beweging buiten detecteren als je ze binnen achter het raam plaatst of heb je dan problemen met reflectie ?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:43

Dat hangt af van het glas maar de kans is erg groot dat het IR-licht reflecteerd bij nachtbeelden. Je kan de camera’s overigens in weer en wind ook gewoon aan de andere kant van het glas monteren (100% draadloos)

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:51
Guerrilla Gebruiker

@netgear_expert, paar vraagjes:

kan ik via het basis station een monitor/beelscherm aansluiten?

hoeveel camera’s kan ik aan een basis station hangen?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 09:57

Er kan geen monitor worden aangesloten op het basisstation, wel kan je de beelden bekijken via een PC. Dit systeem is echter gebouwd rondom de app.

je kan 5 cam’s gratis aansluiten voor meer (tot 15) zie: http://www.arlo.com/nl/products/subscription-plans.aspx

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:51

Beste mensen,

Ik beantwoord al jullie vragen graag maar ook is m’n dochter jarig en ben dus vooral vanochtend en vanavond online :)

MvG,

Jullie NETGEAR expert

Beantwoorden

24 februari 2018 om 08:58
Guerrilla Gebruiker

Ja maar zo lang willen wij toch helemaal wachten Mss. Expert….. ;-)

Beantwoorden

24 februari 2018 om 09:08

Dan maar gewoon gelijk kopen :)

Beantwoorden

24 februari 2018 om 09:37
Guerrilla Gebruiker

just did….. In het ergste geval moeten ze retour, maar daar wordt niemand vrolijk van, dus ik hoop dat ze bevallen.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 10:57
bubblemaker Gebruiker

Nou, gefeliciteerd dan! Fijne verjaardag

Beantwoorden

24 februari 2018 om 13:21

Bedankt!

Beantwoorden

24 februari 2018 om 09:02
prins406 Gebruiker

Even wat info van een medegebruiker:

Het is niet de bedoeling dat je constant gaat streamen, want dan ben je met een paar dagen door je batterijcapaciteit heen. Het is ophangen (magneet of schroefverbinding), motion detectie instellen, video-instelling zoals opname tijd en kwaliteit, planning met wanneer de motion detection actief is en met rust laten. De app of e-mail geeft je een melding wanneer er beelden zijn opgenomen. Eventueel te combineren met IOT (internet of Things) middels IFTTT of Stringify. Erg handig.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 09:05
Guerrilla Gebruiker

dank @prins406.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 09:19
Red_Avatar Gebruiker

We gebruiken deze op het werk – ze zijn vooral goed voor plaatsen waar er slechts heel occasioneel iets gebeurt want de batterijen gaan heel vlug af wanneer er dagelijks wordt gefilmd voor meer dan een minuut. Persoonlijk vind ik dat de mogelijkheden heel beperkt zijn – Netgear heeft de laatste jaren weinig verbeterd aan de software ondanks het feit dat er op het forum veel goede voorstellen aanwezig zijn zoals een “timecode” op het beeld plaatsen (kan niet), of zoals vooraf instellen wanneer de camera beelden opneemt (kan ook niet) – iets wat heel handig kan zijn indien er iets op een vast moment moet worden vastgesteld. De beelden zijn ook slechts heel beperkt gratis beschikbaar met geen alternatief voor eigen server.

De enige reden dat deze camera’s alsnog mogelijks aan te raden zijn, is puur omdat er geen echt alternatief is voor draadloze camera’s op batterijen en spijtig genoeg blijkt Netgear dit te weten want ze blijken weinig zin te hebben om hun product te verbeteren.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 14:56
jmeverts Gebruiker

De pro en pro 2 hebben wel degelijk hele goed verbeteringen in oa reactietijd, opnemen voordat er iets gebeurt, netspanning etc.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 11:10
stefh Gebruiker

Hoe snel degradeert het beeld als ze buiten hangen?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 14:34

Hoe bedoel je dat?
Als je de kwaliteit van het nachtzicht bedoeld dan kun je het verschil tussen deze en de Arlo PRO zien op: https://www.youtube.com/watch?v=oTW9xFQ45SU

Beantwoorden

24 februari 2018 om 11:31
AfAX Gebruiker

Gaat de motion control ook at als de zon er bvb doorkomt, of enkel op bewegende personen/objected.

2) zijn de camera s via een switch af te zetten of moeten de batterijen er uitgehaald worden?

3) het electriciteitsverbruik van het base station vind ik niet terug, is dit gekend,?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 11:47
AfAX Gebruiker

Bij eerste puntje: at = af

Beantwoorden

24 februari 2018 om 13:24

De motion reageert alleen op echte beweging van mensen/dieren etc… als je de cam af wil zetten dan kan dat gewoon via de app :)

Alle bekende specs staan in de datasheet: http://www.arlo.com/nl/images/documents/arlo_datasheet.pdf

Beantwoorden

24 februari 2018 om 15:07
AfAX Gebruiker

Dank voor uw antwoord, dan gaan we dit eens proberen: besteld.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 19:38

Veel plezier ervan!

Beantwoorden

24 februari 2018 om 11:38
Jantester12 Gebruiker

@netgear_expert, een vraagje:

Ik heb een nieuw huis en mijn bestaande wifi wordt gehinderd door dikke muren en HR++++ glas. Op dit moment heb ik daarom ook een wifi router en op verschillende plaatsen een extra acces point. Is het ook mogelijk de signalen van de camera op een of andere manier te versterken of te repeaten? Ik ben nml bang dat ik anders de afstanden van het basisstation naar de camera’s niet ga halen.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 14:44

Je kan het signaal van het basisstation niet versterken of verlengen, kies in jouw geval dus een goede plaats. Wel is het signaal dusdanig getweaked dat het over het algemeen prima werkt. Je kan evt. een 2e basisstation plaatsen en die dan beide incl aangesloten camera’s vanuit de app bekijken/bedienen.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 11:41
D.R.Jan Gebruiker

Komt er hier ook nog eens een arlo pro2 in de aanbiedingen?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 13:25

Deze suggestie nemen we mee, bedankt!

ps je kan op deze set wel losse extra PRO of PRO2 cams aansluiten..

Beantwoorden

24 februari 2018 om 11:53
gsroet Gebruiker

Hallo,

Hoe reageert het systeem met huisdieren? Eigenlijk wil ik deze in de gaten kunnen houden maar zoals ik begrijp gaat het systeem alleen aan bij beweging. Dus ochtend staat continue aan of als je hem waarschijnlijk zo instelt dat huisdieren beweging niet wordt gedetecteerd dan zie je niets ???? (kan bijna een uitspraak van cruijf zijn)

Beantwoorden

24 februari 2018 om 14:37

Hallo,

Je kan altijd via de app live meekijken met wat er gebeurd. ook kun je de bewegingsgevoeligheid instellen zodat hij alleen de beweging registreert die jij wil.

Je kan ook de camera tijdelijk in of uitschakelen, op basis van een planning en/of geo-fencing de camera’s activeren.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 12:08
Joufflu Gebruiker

Heb Arlo vanaf de introductie. Systeem werkt goed en de batterijen gaan 5/6 maanden mee afhankelijk van de locatie.

Ik heb er 4 waarvan 2 buiten.  Afhankelijk van de lokatie van het basis station is het bereik buiten ongeveer 15 meter. Binnen is dit in orde. Waarschuwingen worden via sms verzonden en per mail. Meerdere  personen kunnen op waarschuwingslijst worden geplaatst.  Indien wifi of 4 g kan real time worden gekeken. Kwalitiet  van de camera’s is goed

Ze kunnen op gekste plaatsen worden opgehangen . Kortom ik ben hier dik tevreden over. Verder vallen de batterijkosten erg mee . Als je een beetje zoekt zijn er goedkope adressen te vinden. Ikzelf gebruik Duracell.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 12:38
hgoor Gebruiker

In de reviews lees ik: “Geen optie om de Arlo Cloud te omzeilen, geen directe opslag naar NAS, Server, etc.”

Dikke pass dus… Je wilt eigenaar zijn van je eigen opnames!

Beantwoorden

24 februari 2018 om 13:26

Dat kan door de beelden vanuit te downloaden naar je smartphone of pc.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 14:52
jmeverts Gebruiker

Een week lang worden de opgenomen beelden in de Cloud bewaard. Als er iets tussen zit dat je wilt bewaren kun jr ze eenvoudig downloaden en blijf je ook langer dan 7 dagen eigenaar.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 16:07
AfAX Gebruiker

Ik lees op internet dat infrarood een serieuze impact heeft op de batterijen. Als daglicht een maand of 4 meegaat, hoelang gaat night vision dan mee?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 16:22

Beste Afax,

Ook dat hangt af van normaal gebruik, de opgegeven 4-6 mnd is een gecombineerd dag/nacht gebruik van de camera.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 16:29
bartjepatria Gebruiker

Vraagje omtrent het bereik. Als ik deze buiten monteer op de hoek van de voorgevel om zo de hele voorkant van het huis te zien, is dit mogelijk? De voordeur is er ongeveer 5 meter van af, kan je de camera op de magneet zo ver plaatsen dat hij de hele voorgevel filmt? Sorry maar is niet echt duidelijk.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 16:40

Beste,

Met een kijkhoek van 110 graden kom je dan inderdaad een heel eind lukt het niet dan kan je hem verder van de gevel af monteren met de speciale outdoor mount: https://www.arlo.com/nl/products/arlo/outdoor-mount.aspx

Beantwoorden

24 februari 2018 om 16:36
AfAX Gebruiker

Nog een vraag die niet aan bod kwam: als er een beweging gedetecteerd wordt, begint dan pas de opname en mis je het begin of heb je de hele beweging vanaf het moment van opname via een buffer?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 16:41

Nee deze camera heeft geen buffer, dat vergt namelijk een continue opname en dat zou de batterijen niet ten goede komen….
De opname start vrij snel na detectie… op youtube staan talloze voorbeelden en vergelijkingen met de Arlo PRO en PRO2

Beantwoorden

24 februari 2018 om 20:13
r.c.pieterman Gebruiker

Beste Netgear Specialist,

Is er ook een kleine beveiligde bevestigingsbeugel leverbaar voor de camera.

Als je een camera bij de voordeur wil hangen moet deze hufter proef zijn en klein.

Ik zie op de site die u aangaf vrij lange rare bevestigingsbeugels.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 20:17

Beste R.C. Pieterman,

De kleinste die we hebben zijn: https://www.arlo.com/en-us/products/arlo-pro/outdoor-mount.aspx
VMA4000B (zowel wit als zwart verkrijgbaar)

Fijne avond nog…

Beantwoorden

24 februari 2018 om 22:11
r.c.pieterman Gebruiker

Beste,

Is deze bevestigingsbeugel dan hufter proef, kan je de camera er niet zo

vanaf draaien ?  Is dit beveiligt ?

Gefeliciteerd met je dochter.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 23:46
Rwinio Gebruiker

Van degene die jullie aanbieden zijn ze wel heel makkelijk af te schroeven.
Ben ook nog opzoek naar een goed alternatief, anders kan iemand ze zo schuin van achteren benaderen en eraf schroeven.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.