24 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Netgear Arlo HD Bewakingssysteem Incl. 2 Camera's

Product expert aanwezig

Netgear Arlo HD Bewakingssysteem

Met dit uitgebreide Netgear Arlo HD-bewakingssysteem kun je direct aan de slag. Houd jezelf en je familie veilig zonder kabels en zonder gedoe.

Specificaties

Merk: Netgear Arlo
Type: VMS3230
Garantie: 2 jaar

• Draadloze HD-camera's
  • Waterbestendig
  • Gratis cloud-opslag

Vereisten:

• Hogesnelheidsinternetverbinding: aanbevolen uploadsnelheid van minimaal 1 Mbps
  • Beschikbare ingang op je router

Afmetingen & gewicht:

• Basisstation: 55 x 215 x 165 mm & 320 gr
  • Camera's: 72 x 44 x 66 mm & 123 gr
  • Magnetische camerabevestiging: 54 x 54 x 23 mm & 40 gr

Camera:

• HD-beeldresolutie van 720p
  • H.264 beeldtype
  • 110° draaihoek
  • Digitale pan- & zoomfunctie
  • Nachtzicht: 850 nm LEDs verlichten tot 7.5 m
  • 4 videokanalen
  • Beeldsensor: kleur, CMOS, adaptieve wit/zwartbalans
  • Batterij-indicator: Ja
  • Batterijduur: 4 tot 6 maanden
  • Automatische e-mail- & app-notificaties
  • Waterbestendig: IP65
  • Functioneel tussen -10° C en 50° C

Basisstation:

• Draadloze frequentie: 2.4GHz 802.11n
  • Draadloos bereik: 90 meter (in een open ruimte)
  • Ethernetpoort
  • LEDs: Voeding, Internet, Camera, Smart Home, USB
  • IP Configuratie: DHCP
  • Interne antenne
  • Processor: 500MHz MIPS 74K
  • Werkgeheugen: 128 MB
  • Flashgeheugen: 128 MB

Verpakkingsinhoud:

• 2 Draadloze HD-camera's met nachtzicht
  • 1 Arlo basisstation met voeding
  • Ethernetkabel
  • Magnetische camerabevestiging
  • Schroef voor de camerabevestiging
  • Lithium CR 123-batterijen
  • Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Netgear-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

24 februari 2018 om 20:27
profDavidoff Gebruiker

Waarom kan ik er maar 1 toevoegen per bestelling?

Beantwoorden

24 februari 2018 om 21:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond profDavidoff,

Dat kan betekenen dat ze bijna uitverkocht zijn.

Beantwoorden

24 februari 2018 om 23:43
Rwinio Gebruiker

Dit was sinds middernacht al het geval. Misschien een bewuste keuze, schaarste maakt hebberig.
(Zelf heb ik ze ook besteld)

Beantwoorden

10 maart 2018 om 14:50
Adff Gebruiker

Hi,

Besteld betaald en binnengekregen.

Nu is van 1 camera het beeld rood?! War nu?

Beantwoorden

10 maart 2018 om 19:58
Rwinio Gebruiker

Hier precies hetzelfde, 1 goede camera en de ander knalrood. Is een veel voorkomend probleem en niet zelf te herstellen lees ik al.
Heb zelf al een mail gestuurd naar Arlo support.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 20:44
bartlimb Gebruiker

Had hetzelfde, na batterijen even terug uit en in te steken was het beeld weer goed, hopelijk blijft het zo.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 15:44
jamgenot Gebruiker

Idem hier, batterijen eruit halen voor een paar uur helpt ook niet…

Beantwoorden

11 maart 2018 om 15:52
Moderator Lex Moderator

Beste Jamgenot,
Ik raad je aan om een defect te melden in je Mijn iBOOD omgeving.

Gr, Lex

Beantwoorden

13 maart 2018 om 18:01
Noelvaneersel Gebruiker

Één van de twee camera’s geeft rood beeld (of er ontbreekt een kleur). Als ik beide camera’s naast elkaar zet zie je het verschil. Kan ik de set ruilen?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:05
Rwinio Gebruiker

Ik heb contact gezocht met Netgear en onderstaande reactie ontvangen, tegen mij verwachting in hebben deze stappen gewerkt en is het beeld niet meer rood.
De batterijen gaan bij mij wel veel sneller leeg dan verwacht, ze gebruiken denk zo’n 1 procent accu per minuut die hij opneemt.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:08
Rwinio Gebruiker

Bedankt voor het contacteren van Netgear Support. Ik begrijp dat u een kwestie ondervindt met een van uw camera’s welke een rode tint geeft overdag. Om deze kwestie te onderzoeken zou ik u graag willen vragen de volgende de actie te ondernemen. Haal de batterijen uit de camera, verwijder de camera uit de app en herinstalleer deze. Verplaats de camera naar een andere locatie en kijk indien de rood tint dan nog steeds aanwezig is. Verplaats de camera dichter naar het basis station Kijk indien de camera een goede wifi verbinding heeft met het basis station Wanneer u deze actie heeft gedaan en nog steeds geen verbetering ziet kunt u dan dit dan in een reactie naar mij bevestigen en de volgende informatie opsturen.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:38
Rwinio Gebruiker

Was van korte duur, inmiddels weer knal rood

Beantwoorden

14 maart 2018 om 16:31
bartlimb Gebruiker

Die van mij ook na een 3 tal dagen….

Beantwoorden

15 maart 2018 om 13:00
Rwinio Gebruiker

Gisteren een afspraak gemaakt met netgear dat de defecte camera wordt opgehaald en omgeruild voor een nieuwe, kijk ik vandaag, is de andere camera ook knalrood. Wat een troep, die hele set!

Beantwoorden

15 maart 2018 om 20:58
Rwinio Gebruiker

Vandaag gebeld met Netgear en zodoende tot de conclusie gekomen dat het beter is om de set te retourneren aan IBOOD en mijn geld terug te vragen.
Ik kan namelijk kiezen uit de volgende opties:

- Camera voor camera laten ophalen en dan wachten tot zij ze gecontroleerd hebben en dan sturen zij een nieuwe camera (hele set in één keer omruilen doen zij niet!), Netgear kan niet garanderen dat deze wel goed functioneren. (kost zeer veel tijd en moeite en ik heb juist deze set gekozen vanwege het installatiegemak en een NAS installeren is sneller gedaan dan het retourproces van Netgear doorlopen)
- Retourneren aan IBOOD als DOA (dead on arrival) en vragen of ze deze kunnen omruilen, maar zoals hier te lezen is heeft IBOOD een slechte batch gekregen en daar hoef ik niet nog een set van te proberen.
- Retourneren aan IBOOD als DOA en mijn geld terug vragen, vervolgens overgaan op de concurrent (NEST) en ja dat kost wel 10 euro per maand maar hopelijk een stuk minder gedoe en bespaar wel weer wat op batterijen (al had ik er al 20 besteld om een tijdje vooruit te kunnen).

Ik had oprecht hoge verwachtingen van dit product en ook de camera’s zien er degelijk uit, maar het tegendeel is waar. Het defect waardoor ze rood beeld geven is al genoeg reden om ze te retourneren, maar ook het batterijpercentage schiet ineens van 82 naar 24 procent en zo nu en dan lijken er problemen te zijn met de wifi verbinding, ze hebben dan last van datamoshing (en ja de router staat dichtbij).

Ik gaf aan Netgear aan dat ik ze via een dagdeal site had besteld en toen vroeg hij of ik IBOOD bedoelde, ze hebben namelijk afgelopen week veel berichten gehad van mensen die bij IBOOD besteld hebben en allemaal met dezelfde klacht (rood beeld).

Arlo, het waren 2 fantastische dagen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.