25 februari 2018 om 00:00
iBOOD

6x Schott Zwiesel Dubbelwandig Glas | 220 ml

6x Schott Zwiesel Dubbelwandig Glas

Een ijskoude cola of een dampende kop thee? In deze dubbelwandige glazen blijven de dranken veel langer op de juiste temperatuur.

Specificaties

Merk: Schott Zwiesel
Type: Dubbelwandige glazen (220 ml)
Aantal: 6

• Voor koude en warme drankjes
  • 2-in-1 glazen (6 stuks)
  • Vaatwas-, oven- en magnetronbestendig

Materiaal: kristalglas AG
Voor: koude en warme drankjes
Inhoud: 220 ml
Diameter: 85 mm
Hoogte: 82 mm

25 februari 2018 om 06:24
Ientje66 Gebruiker

Glazen zijn mooi, maar erg kwetsbaar.

Van de zes glazen hebben wij er nog drie over.

De eerste was een mislukking uit de fabriek, iets met het spuiten misgegaan, geld voor terug gekregen.

De twee anderen zijn kapot gegaan door er een lepeltje waarschijnlijk niet voorzichtig genoeg er in te zetten.

Maar zeker niet harder dan in glazen en kommen zoals je normaal gewend bent te doen, fijne glazen, maar hou hier rekening mee voordat je ze aanschaft.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 08:00
sbbakker Gebruiker

Daar zijn ze weer…deze glazen zijn NIET vaatwasserbestendig. Er kan water inbreng dubbele wand komen. Is bij ons bij 3 glazen gebeurt. Dus…met de hand wassen of de duurdere en veel betere glazen van Bodum kopen. Die gaan bij ons al 15 jaar mee.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 08:05
sbbakker Gebruiker

Inbreng = in de

Gebeurt = gebeurd

* iets met snel tikken ;-)

Beantwoorden

25 februari 2018 om 08:12
wbree Gebruiker

Niet vaatwasbestendig? Dat is toch een ‘no go’ voor deze glazen.

Zijn er nog anderen met soortgelijke ervaringen?

Beantwoorden

25 februari 2018 om 10:12
apwissink Gebruiker

Hier ook in vaatwasser gehad en waren daarna lek! Kwamen vaatwasser uit met water in de wanden!

Beantwoorden

25 februari 2018 om 12:15
Boudewijn11 Gebruiker

Ik heb de mijne meerdere malen in de vaatwasser gehad en ze zijn nog niet lek. Heb ze sinds november 2016.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 08:50
arjandemaestro Gebruiker

Het klopt dat de glazen NIET vaatbestendig zijn. Je kunt er ook geen metalen lepeltje in roeren. Geheid dat ze dan op een gegeven moment lek raken.

Kan je daar mee leven dan is het een prima deal.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 12:15
Buico Gebruiker

In september 2 verschillende sets gekocht. Tot op heden geen enkele lekkage ondanks nagenoeg dagelijks gebruik van vaatwasser. Daarbij gebruik ik overigens altijd 65 graden en niet de maximale temperatuurinstelling.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 15:09
Aekas Gebruiker

Ik heb ze de vorige keer ook gekocht, alhoewel ik blij ben met de glazen zelf kan ik dit niet zeggen van de IBood service. Ik heb meerdere glazen in stukken ontvangen, toen ik hier een service verzoek voor aanmaakte werd ik totaal niet geholpen. Mijn advies is dus als je het niet erg vind dat je een paar glazen kapot ontvangt en dus totaal daarop geen service krijgt van IBood kun je ze kopen want degene die wel heel waren bij ontvangst zijn goed.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 17:25
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Aekas,

Wat vervelend dat je nooit reactie hebt gehad. Heb je een bestelnummer of RMA nummer? Dan geef ik dit even door en kan de klantenservice er naar kijken.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 17:31
Aekas Gebruiker

Referentie:RMA-2017/144274Type serviceverzoekTransportschade

Beantwoorden

25 februari 2018 om 17:32
Moderator Niek Moderator

Bedankt voor je snelle reactie Aekas,

Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice. Die zullen dan contact met je opnemen na het weekend.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 17:30
sbbakker Gebruiker

Bijzonder dat iBOOD iedere keer blijft zeggen in de omschrijving dat deze glazen vaatwasserbestendig zijn…en iedere keer mensen laten weten aan jullie dat ze dat NIET zijn.

Wellicht wel zo eerlijk om dit gewoon een keer aan te passen? Of blijven jullie dit zeggen, ook straks tijdens de HUNT in de hoop dat de voorraad kan worden verkocht?

Beantwoorden

25 februari 2018 om 17:32
Aekas Gebruiker

Ik heb ze nog elke keer in de vaatwasser gezet. Tot zover heb ik nog niet gemerkt dat het problemen geeft.

Beantwoorden

25 februari 2018 om 23:19
Shadowjet Gebruiker

Vorig jaar maart gekocht en 3 van de 6 glazen zijn inmiddels lek. 1 ervan vergoed gehad van iBood,  de rest niet meer. Moest hier overigens nog 3 of 4x over mailen voordat de E 2,50 gestort werd. Kreeg E 2,50 extra omdat het zolang geduurd had…

Beantwoorden

31 mei 2018 om 21:52
EddyBas Gebruiker

2 sets gekocht en 2 glazen lek. Voor garantie ingestuurd maar dat loopt slecht. Moet direct contact met leverancier opnemen maar krijg niet de juiste info.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:39
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste EddyBas, 

In de instructies die je hebt ontvangen op basis van het serviceverzoek wordt gevraagd om een mailtje met uitleg naar iBOOD te sturen. Je wordt daarbij niet doorverwezen naar een leverancier. Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid.

We zullen jouw melding oppakken en per email verder afhandelen. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:52
Aceracer Gebruiker

Vandaag DIY en binnen enkele uren uitverkocht. Ik wacht op deze glazen en hoop dat ze zo snel mogelijk weer verkocht worden!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.