5 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Garmin 5" DriveLuxe Autonavigatie | EU

Garmin 5" DriveLuxe Autonavigatie

Nader je een scherpe bocht, spoorwegovergang, rood licht, snelheidscamera of lijkt het alsof je gaat spookrijden? De Garmin DriveLuxe houdt werkelijk al-les voor je in de gaten.

Specificaties

Merk: Garmin
Type: 50LMT-D
Garantie: 2 jaar

• Meer dan een navigatie
  • Jouw oplettende bijrijder
  • Lifetime gratis kaartupdates

Functies

• Waarschuwingen
  • Langs-de-route-functie
  • Route-aanpassing door voorkeurssteden of straten
  • Foursquare POI's
  • Garmin Real Directions
  • Lifetime verkeersinformatie via RDS-TMC* 
  • Live traffic via Digital Traffic of Smartphone Link
  • Lifetime kaartupdates* 
  • Bird's Eye & photoReal knooppuntbeelden
  • Rijbaanbegeleiding met gesproken aanwijzingen
  • Smart notifications
  • Toegang tot live diensten met Smartphone Link App
  • Bluetooth-bellen
  • Spraakgestuurde navigatie

Kaarten: EU

Technisch

• Displayformaat: 5.0” / 12.7cm
  • Afmetingen toestel (BxHxD): 14.2 x 8.1 x 1.5 cm
  • Display resolutie: WQVGA / 800 x 480 pixels
  • Display type: Capacitief
  • Gewicht: 231 g
  • Batterij levensduur: Maximaal 1 uur

Inhoud verpakking

• Garmin DriveLuxe 50LMT-D
  • Levenslange kaartupdates en digitale verkeersinformatieupdates (aangegeven met "LMT-D" na het modelnummer op de doos)
  • Lifetime Traffic-antenne/voertuigvoedingskabel
  • Zuignapsteun voor voertuig
  • USB-kabel
  • Snelstartgids
*) Lifetime-verkeer geldt voor de nuttige levensduur van je Garmin-ontvanger voor verkeersinformatie of zolang Garmin verkeersgegevens ontvangt van zijn verkeersaanbieder, naargelang wat korter is. De "nuttige levensduur" van een verkeersontvanger betekent de periode gedurende welke de ontvanger (a)
beschikt over de vereiste technische mogelijkheden om de huidige verkeersgegevensservice te gebruiken en (b) kan zonder grote reparaties werken zoals bedoeld. Verkeersinhoud is niet in alle gebieden beschikbaar.

*) Lifetime-kaartupdates geeft recht op kaartupdates wanneer en als dergelijke updates beschikbaar worden gesteld door Garmin tijdens de gebruiksduur van een compatibel Garmin-product of zolang Garmin kaartgegevens van een externe leverancier ontvangt, naargelang wat korter is. Zie Garmin.com/LM voor de betekenis van de "nuttige 
5 maart 2018 om 04:52
..Nico1946.. Gebruiker

kan deze ook op de motor met een speciale houder?

Beantwoorden

5 maart 2018 om 06:34
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Nico,

Ik ga het voor de zekerheid even voor je navragen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

5 maart 2018 om 07:03
kartingracer72 Gebruiker

Even aan het zoeken geweest, maar Google blijft onduidelijk, kan je routes maken en opladen via de pc (gpx formaat oid)?

Alvast bedankt

Beantwoorden

5 maart 2018 om 21:41
Moderator Lex Moderator

https://help.routeyou.com/nl/topic/view/36/routes-op-garmin-plaatsen

Lees dit even door. Daar staat beschreven hoe je dit kan doen.

Kort gezegd ja dit kan.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 07:24
dvuden Gebruiker

Gekocht bij de Hunt van vorige week. Mooi apparaat, ziet er echt degelijk uit, met metalen behuizing. Zoek nu nog een mooie houder voor het dashboard.

Ook de handsfree opties (telefoon) werken naar behoren.

Goede deal.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 07:31
mvdput61 Gebruiker

Krijg je levenslang kaart updates, net als bij TomTom?

Beantwoorden

5 maart 2018 om 07:31
mvdput61 Gebruiker

Ik zie het al. Super. :-)

Beantwoorden

5 maart 2018 om 08:35
gerritibood Gebruiker

Ja gratis update’s, maar ze lopen hopeloos achter met hun kaartupdate’s

Beantwoorden

5 maart 2018 om 10:29
Susantigoon Gebruiker

Ach, ik kan overal in EU zelfs met m’n uitvouwbare Falkplans uit de 90’s nog uit de voeten, dus met die updates zal ‘t ook wel loslopen…

Beantwoorden

5 maart 2018 om 07:44
Baldert82 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dit is een ander model

Beantwoorden

5 maart 2018 om 07:58
spoelee Gebruiker

jazeker. de uitvoering. bij coolblue de drive smart, hier de drive luxe. ik heb deze navigatie een paar maanden geleden gekocht via ibood. het is denk ik een hele goede deal, stevige metalen behuizing, de magneet is briljant. handsfree bellen werkt boven verwachting goed. ik ben in ieder geval blij met dit apparaat

Beantwoorden

5 maart 2018 om 08:33
gerritibood Gebruiker

Ik ben al Garmin-gebruiker van het eerste uur.

en deze heb ik ook in de wagen. zelfs met de optionele achteruitrijcamera

jaja, levenslang gratis update’s, maar ze lopen hopeloos achter met hun update’s het lijkt alsof ze geen moeite meer doen. Wat ben je dan met gratis update’s

Verkeersinformatie komt er pas op als de file al opgelost is
En Garmin-connect is er wel, maar werkt voor geen meter.
Dan ben je beter dat je investeert in een krachtiger smarthone, en het gratis WAZE gebruikt, dat is veel accurater

Het is niet slecht, maar het is hopeloos verouderde technologie, en eerder te gebruiken als backup voor als uw internetverbinding eens weg zou vallen
Ik vind het toestel ook helemaal niet gebruiksvriendelijk, de oudere modellen (Nuvi) waren daarvan beter.
Ze zijn erop achteruit gegaan vind ik. ik zou er geen aandelen meer durven van kopen

Beantwoorden

5 maart 2018 om 10:44
vodkajus Gebruiker

mijn ervaring met garmin toestel (editie hiervoor), maar ook met updates en verkeersinfo.

ik heb zelf nog niet ervaren dat updates hinderlijk traag zijn. updates 1x per kwartaal via pc.

verder werkt die verkeersinfo lmt-d erg goed. verversing elke minuut.

vanuit duitsland gisteren automatisch omgeleid door een afgesloten weg (kettingsbotsing) en een file (tweede kettingbotsing). die lmt-d werkt niet in oostenrijk..ik weet niet of ze dan automatisch dan via rdms gaat.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 08:42
szandor Gebruiker

Is deze ook geschikt voor buiten, op de trike ofzo, oftewel is hij waterdicht?

Beantwoorden

5 maart 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen szandor,

Hij is helaas niet waterdicht.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 09:22
merelbeke Gebruiker

har

kan hij ook mobiele snelheidscamera detecteren ?

Beantwoorden

5 maart 2018 om 21:38
Moderator Lex Moderator

Hij kan ze niet zelf detecteren, maar waarschuwt wel voor roodlichtcamera’s en flitsers.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 09:34
bolloxx Gebruiker

Chatbox makita is offline!!!

Beantwoorden

5 maart 2018 om 10:01
eva864 Gebruiker

voor app-only deals is er geen forum

Beantwoorden

5 maart 2018 om 10:02
hansdoosje Gebruiker

Hallo ik ben geïnteresseerd in de Garmin navigatie. Verkeersinformatie gaat d.m.v. DAB. Heb ik daar een DAB radio voor nodig?

Beantwoorden

5 maart 2018 om 10:15
MacJaap Gebruiker

Nee hoor, de verkeersinformatie zit in het oplaadsnoer.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 12:02
gea48scholten Gebruiker

Kan ik de Garmain instellen op hoogte van het voertuig en breeddte, ivm camper”

Beantwoorden

5 maart 2018 om 16:34
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag gea48scholten,

Ik kan deze functie niet terugvinden op de website en in de handleiding van de Garmin.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 21:33
Moderator Lex Moderator

Dit werkt helaas niet op dit model. Hier bestaan wel speciale camper navigatiesystemen voor.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 00:48
hansdoosje Gebruiker

Ik heb de Garmin driveluxe 50 aangeschaft om een aantal redenen. Eén ervan is de geavanceerde rijbaanassistentie of Active Lane Guidance (ALG). Deze optie staat zelfs op het plaatje op de doos. Echter nu ik er een rit mee gemaakt heb komt deze Active Lane Guidance niet in beeld. Wat doe ik fout. Ik heb de laatste update geïnstalleerd. De geïnstalleerde kaart is CN Europe NTU 2018.30 All North.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.