8 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Kärcher K5 Premium Hogedrukreiniger

Kärcher K5 Premium Hogedrukreiniger De K5 Premium biedt complete controle, zodat je altijd de juiste druk voor elk oppervlak bereikt.

Specificaties

Merk: Kärcher

Type: K5 Premium Hogedrukreiniger

Garantie: 2 jaar

• Inclusief accessoires

• 20 tot 145 bar werkdruk

• Oppervlakteprestatie van 40 m²/u

Technisch

Werkdruk (bar/MPa): 20 - 145 / 2 - 14,5

Wateropbrengst (L/u): 500

Max. toevoertemperatuur (°C): tot 40

Voeding

Vermogen (kW): 2,1

Stroomsoort: 230 V / 50 Hz

Uitrusting

Hogedrukpistolen Standaard Quick Connect

Variopower Jet

Vuilfrees

Haspel

Hogedrukslang (8 m)

Quick Connect aan de machine

Reinigingsmiddel aanbrengen via Plug 'n' Clean-systeem

Watergekoelde motor

Geïntegreerd waterfilter

Fysieke eigenschappen

Gewicht zonder toebehoren: 14,5 kg

Afmetingen: 349 x 426 x 878 mm

8 maart 2018 om 00:04
omar.ahaddaden Gebruiker

Het is dat ik er al een heb, echt koopje. Bij gamma *knip*

Edited by: Lex
Je mag alleen linken naar exact hetzelfde product. Bij dit model zit de full control plus langs er niet bij. Tevens mogen prijzen ook niet genoemd worden.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 00:27
101 Gebruiker

Is gewoon te koop vanaf *knip*

Edited by: Lex
Je mag alleen linken naar exact hetzelfde product. Ook mogen er geen prijzen genoemd worden

Beantwoorden

8 maart 2018 om 01:27
Medino Gebruiker

Vergis je niet.Er zijn 2 typen K5 hogedruk.

Dit is de goedkopere versie.In je link geef je de duurdere model de “plus” aan.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 06:15
Geoffrey21 Gebruiker

Kun je met deze ook bijvoorbeeld de afvoer van het toilet doorspoelen? Zodat de hoge druk alle vastgekoekte resten kan losblazen.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 06:34
Moderator Lex Moderator

Er bestaat wel een rioolreinigingsset voor. Deze wordt hier echter niet meegeleverd.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 06:51
boeverez Gebruiker

Wat is het verschil dan met de plus?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:39
Susantigoon Gebruiker

Mooi uitzoekklusje voor je als je even niks te doen hebt….

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:02
alotje Gebruiker

Zie mijn bericht van 08:29.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 06:58
mdk112 Gebruiker

Warmt deze ook het water op zodat je warm water gebruikt?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:02
alotje Gebruiker

Nee. Warm water bevat ook meer kalk wat niet goed is voor de pomp.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:29
Jobbe Gebruiker

Wat is inderdaad het verschil met de plus?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:00
alotje Gebruiker

Zie mijn bericht van 08:29

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:38
kikke002 Gebruiker

@ibood: weer geen forum optie bij de ONKYO?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kikke002,

Dat komt doordat het een app deal is, daar is nooit een forum bij.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 08:32
kikke002 Gebruiker

Vroeger stond dat er nog wel eens bij. Een stuk duidelijker! Nu moet ik op het mailtje wachten om te zien dat het een app only deal is. In de mail staat het er namelijk wel bij.

En een 404 pagina helpt natuurlijk ook niet qua duidelijkheid.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:39
Moderator Niek Moderator

Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor je feedback. Ik ga dit even doorgeven :-)

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:40
blancito Gebruiker

Heb deze k5 vorig jaar gekocht. Super apparaat echt een koopje!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:51
rudi_verelst Gebruiker

Volgens website Karcher is dit K5 Full controle, geen premium deze werken met 3 in 1 lans

Beantwoorden

8 maart 2018 om 08:29
alotje Gebruiker

Eind vorig jaar ook deze gekocht, erg tevreden over. Korte uitleg over de verschillende termen waar ik me tijdens mijn zoektocht in heb verdiept:

1. Full Control duidt op de spuitlans. In deze aanbieding heb je twee spuitlanzen: de vuilfrees en de vario lans. Met de vario lans kan je de druk regelen door aan het uiteinde te draaien. De druk (mix (als je een reinigingsmiddel gebruikt), zacht, middel, hard) wordt weergegeven op de handgreep.
Er bestaat ook een nog geavanceerde, alles-in-één spuitlans, die heet Full Control PLUS (zit niet in deze IBOOD!). Daarin zitten de vuilfrees en vario lans geïntegreerd in één lans en is de druk vanaf de handgreep te regelen met + en – toetsen. Ik heb toentertijd bewust voor de Full Control gekozen. Het gewicht van deze spuitlans is lichter en de vuilfrees gebruik ik zelden. Ook wil ik niet hebben dat, bijvoorbeeld, mijn vriendin de auto af gaat spuiten en dan per ongeluk de vuil frees activeert (zeg maar daaag tegen je autolak :-)).

2. Premium duidt op de geïntegreerde slangenhaspel welke je aan de achterzijde, boven de wielen zit. Ik vind dit een erg fijne toevoeging omdat je hiermee knikken in de hogedrukslang voorkomt t.o.v. met de hand oprollen. Ook is het oprollen met de geïntegreerde slangenhaspel eenvoudiger. T.o.v. van zijn “kleinere” broertje, de K4 heeft deze ook een hogedrukslang van 8m terwijl de K4 een slang van 6m heeft. Hierdoor kan ik mijn auto (station) rondom afspuiten zonder de hogedrukreiniger te verplaatsen.

Eind vorig jaar heb ik er € 270,- voor betaald, een prijs van € 199,95 zoals vandaag bij IBOOD vind ik een goede aanbieding.

Overigens krijg je, na registratie op de website Karcher 5 jaar garantie:

https://www.kaercher.com/nl/home-garden/acties/actieshogedrukreinigers/5-jaar-garantie-hogedrukreinigers.html

@IBOOD, wellicht even in de omschrijving vermelden zodat de kopers hiervan gebruik kunnen maken.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 08:49
dvr Gebruiker

Vaak ontstaat er een lek, en dan weert Kaercher de garantie af.

Dat is zoals met  smartphones, vochtschade of haarscheurtjes in scherm, geen garantie. Ik heb mij laten vertellen dat garantie maar in 20% van de gevallen aanvaard wordt.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:07
rduwyn Gebruiker

Dit is de link voor 5 jaar garantie voor in België aangekochte toestellen:

https://www.kaercher.com/be/acties/acties-voor-consumenten/5-jaar-garantie-acties/5-jaar-garantie-hogedrukreinigers.html

In de lijst met de modellen staat geen “K5 Premium Full Control”, maar typenummers.

@Ibood: Welk is het typenummer van het aangeboden toestel?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rduwyn,

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:55
kimpep Gebruiker

ik zie die wel in de lijst staan, of vergis ik me?

->  K5 Premium Full Control (1.324-600.0)

Beantwoorden

8 maart 2018 om 08:44
dvr Gebruiker

Hogedrukreinigers hebben nogal de neiging kapot te gaan, en repareren is economisch geen optie. Heb er verschillende gehad, zowel Kaercher, Nilfisk en een goedkoop merk met 5 jaar garantie. Stuk, garantie springt in of buiten garantie koop je een nieuwe.

Spuiten en instellen (mechanisch of spuit op langere afstand houden) doen ze allemaal. Zorgt dat je een apparaat met voldoende waterdebiet hebt. Voor privaat gebruik is lange garantie en/of lage prijs het criterium . Een LED-scherm op een hogedrukreiniger: heb er geen vertrouwen in dat Kaercher dat robuust maakt.

Er zijn wel robuuste apparaten van een ander merk, maar dan zit je in een 3x hogere prijsklasse.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:08
rduwyn Gebruiker

Online reparatie aanvraag (buiten garantie) van dit toestel kost 123€, dus idd beter ‘n nieuwe kopen dan …

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:33
AceaHosting Gebruiker

Eens, voor een goede hogedrukspuit kijk je eens bij de lijn van Kranzle qua prijs niet te vergelijken maar de kwaliteit is 1000x beter.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:50
kimpep Gebruiker

Ik heb nog een oude defecte K7.80 en volgens de Kärcher reparatie service site zou mij dit 153€ kosten om te herstellen …  mmhhh best een nieuwe kopen zeker. Ik twijfel nog omdat ik dit hoofdzakelijk zou gebruiken om jaarlijks mijn terras te reinigen, maar dan heb je beste zo’n extra terrasreiniger borstel nodig.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:59
alotje Gebruiker

Nu zie ik dat er twee verschillende foto’s gebruikt worden, op de hoofdpagina en bij ‘lees verder’ staat de vorige versie en op de ‘praat mee’ pagina staat de nieuwe versie. Voor potentiële kopers wel belangrijk om aan te geven welke versie het is (de omschrijving duidt op de laatste versie..?) en de afbeeldingen goed te zetten.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:10
Labradormax Gebruiker

Scherp, was mij ook nog niet opgevallen!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:04
Labradormax Gebruiker

Zit hier nou een metalen motor of een kunststof motor in?

Ik lees op het internet verschillende berichten

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Labradormax,

Ik heb navraag gedaan naar het type nummer, zodra ik die informatie heb kan ik dit even voor je nakijken.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:20
Fulminator Gebruiker

Hallo, ik wil van deze aanbieding gebruik maken maar ben juist op verlof van 15 t/m 21 maart 2018. Kan de levering hierna gebeuren?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fulminator,

Levering op een andere datum is helaas niet mogelijk. Je kunt tijdens het bestellen een ander leveradres kiezen om ervoor te zorgen dat je pakket ergens anders wordt afgeleverd bijvoorbeeld bij vrienden of familie.

Groeten,
Niek

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:55
DINKSK3N Gebruiker

Hey Niek,

Ik heb deze ochtend de Karcher besteld, toen de naam nog was ‘K5 Premium Full control + foto van de nieuwe K5, niet de oude’.

Nu blijkt dat het dus niet meer om dit type gaat, maar om het oudere type van de K5. Bij deze zou ik dus ook graag mijn order annuleren.

Hoe kan ik dit het beste doen? Op welke termijn heb ik het geld terug op de rekening?

Groeten,

Beantwoorden

8 maart 2018 om 11:01
DINKSK3N Gebruiker

Ik heb ondertussen een ’serviceverzoek’ gedaan met annulatie van het het order en terugstorting gewenst (volgens mij is nu alles inorde?).

Beantwoorden

8 maart 2018 om 11:06
Moderator Dees Moderator

Hallo DINKSK3N, 
Dan komt het helemaal goed. Het geld heb je dan binnen 10 dagen weer op je rekening staan.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:10
arjan_1980 Gebruiker

Dit is niet de manier van handelen, als ik iets foutief aanbied ben ik ook gebonden aan de verkoop zoals afgesproken, er is immers een verkoop overeenkomst na betaling van het product.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 11:15
rduwyn Gebruiker

Ineens andere afbeeldingen, geen “Full Control” meer en plots uitverkocht…

Opkuis van oud model?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 11:20
kimpep Gebruiker

foto is inderdaad niet de ‘Full Control’ versie, en op dit model krijg je ook geen gratis 5 jaar garantie zoals op de ‘Full Control’ toestellen…

Beantwoorden

8 maart 2018 om 11:35
pappaduna Gebruiker

Gelukkig niet besteld. Zo wordt je wel flink genaaid door iBood.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:21
Haiko1 Gebruiker

Hallo kreeg een foutmelding om te kunnen betalen dus product gemist

Beantwoorden

8 maart 2018 om 13:07
glenn.devleeschouwer Gebruiker

Ik heb betaald voor een Kärcher K5 Premium Hogedrukreiniger. Achteraf mijn bestelling wijzigen vind ik not done. Jullie moeten voor de mensen die dit bestelden de correcte artikelen leveren. De fout ligt 100% bij jullie. Pas zelf maar het verschil bij.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 13:13
arjan_1980 Gebruiker

Ik ben het hier helemaal mee eens, je koopt een full control premium en er stonden veel fotos bij het van het nieuwe type, en ineens veranderen ze de hele boel.

Bij wet dienen ze gewoon te leveren zoals aangegeven, dit is al de zoveelste keer dat ze dit flikken.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 13:15
arjan_1980 Gebruiker

Er staat in de advertentie titel gewoon K5 full control premium en de bijbehorende foto’s, de prijs is ook niet onredelijk verkeerd, dus dan dient er gewoon geleverd te worden volgens de wetgeving, graag even een reactie van ibood.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 13:30
michaelrave Gebruiker

eens met Arjan, nu ineens uitverkocht. Graag een officiële reactie van Ibood.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 13:49
vroem Gebruiker

@iBood: wat een prutswerk weer. Wel bedankt dat ik er een mailtje over kreeg. Ik heb de bestelling geannuleerd. Erg jammer dat mijn ervaring met jullie altijd zo is. Ik hoop snel mijn geld retour te krijgen. Laatste keer dat ik iets bij jullie probeer te bestellen.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 14:41
random303 Gebruiker

Wacht ik ben niet meer mee, welke versie, gelieve url naar de fabriekant te geven aub, beb ik nu zogezegd gekocht ?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:00
arjan_1980 Gebruiker

Die reactie zal wel uitblijven ben ik bang voor, al eens eerder meegemaakt met een bestelling, die werd zelfs ongevraagd geanulleerd en het geld terug gestort.

Dus nogmaals, graag een reactie.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:03
arjan_1980 Gebruiker

De webwinkel wil niet leveren voor de afgesproken prijs. Mag dat?

Nee, dat mag niet. Hebt u bij een webwinkel een bestelling gedaan? En is deze bevestigd? Dan mag u er vanuit gaan dat de prijs, die op de website staat en ook bevestigd is, de juiste prijs is.

Wanneer kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden?

Is het heel duidelijk is dat de prijs niet juist is? Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u eigenlijk reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat. Of dat er een typefout in de prijs staat.

Tip

Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.

Hebt u de bestelling gedaan, en had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?

Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus van de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag allen,

Er is helaas wat misgegaan met deze deal en daarover hebben de klanten die hem vanochtend besteld hadden een mail ontvangen. Daarin vind je meer informatie en de mogelijkheden met betrekking tot je bestelling. Voor vragen of opmerkingen kun je het beste reageren op die mail en dan zal de klantenservice je verder helpen.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:43
scorpio996 Gebruiker

Hallo Niek,

Is het mogelijk hier te posten wat de intenties zijn van iBood dan weten we het ineens allemaal.

Dus bij deze graag een duidelijk antwoord van iBood aub.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:47
scorpio996 Gebruiker

Niek,

Ik heb vandaag al telefonisch contact gehad met twee van jullie medewerkers en een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord gekregen.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 19:35
WalterL82 Gebruiker

Hierbij een reactie van iBood wanneer je vraagt om het product alsnog te leveren. Indien niet voldaan wordt maar rechtsbijstand in te schakelen.

Bedankt voor je bericht. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat we hetgeen wat wij hebben aangeboden niet kunnen leveren. Dit is nooit onze intentie geweest. Zoals eerder vermeld, hebben we geconstateerd dat deze aanbieding onjuist was weergegeven. De specificaties behorend bij dit model waren onjuist. Helaas hebben wij dit niet voortijdig kunnen corrigeren, waardoor jij een product hebt besteld met onjuiste informatie. We betreuren het ten zeerste dat je je genoodzaakt voelt om rechtsbijstand in te schakelen, maar zien graag de vervolg stappen tegemoet. Alsnog onze excuses voor het ongemak en wensen je desondanks een fijn weekend toe.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:40
scorpio996 Gebruiker

Ze moeten idd leveren wat ze te koop hebben aangeboden.

Er zijn geen zetfouten gebeurd want er stond duidelijk Karcher K5 Full Control premium wat de beschrijving van het nieuwe model is en foto’s van het nieuwe model tevens zou de prijs wel kunnen als je aangeeft 50% korting.

Ik ben benieuwd op de reactie van iBood want ze moeten wettelijk leveren.

Graag een antwoord iBood.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 16:19
scorpio996 Gebruiker

Heb juist iBood terug aan de telefoon gehad. Ze betreuren het voorval en ze gaan het geld terug storten en daar stopt het verhaal voor hun.

Ik wil gerust mee stappen ondernemen.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 16:24
Robin1992 Gebruiker

Heb inmiddels de mail ontvangen en ik wordt er totaal niet blij van ik ga ze  zo bellen. Wettelijk moeten ze indd leveren prijs was acceptabel, foto’s en advertentie’s waren duidelijk (screenshots aanwezig! Ben inmiddels voorbereid ibood kennende) desnoods ga ik een externe instantie/rechter inschakelen! Dit is indd al de zoveelste keer, het is een keer klaar!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 16:59
scorpio996 Gebruiker

Hallo Robin,

Heb ook screenshots en al een mail gestuurd.

Ik heb ze tevens twee keer gebeld en hun antwoord blijft onze excuses voor de fout en uw geld word terug gestort.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 16:53
Medino Gebruiker

Don’t say i didn’t told you so…

(01:27 uur)

Ik wil niet de weisneus hangen,maar door de prijs kon je het al een beetje weten dat er iets niet klopte.

Als iets te mooi is om waar te zijn…

Beantwoorden

8 maart 2018 om 16:56
Robin1992 Gebruiker

Met 50% korting en hetzelfde (nieuwe type) voor 299 elders op internet lijkt het wel een goede prijs, niet iets om over te denken klopt dat wel!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 17:01
scorpio996 Gebruiker

Idd bij Alternate 299€ en als je er dan bij zet -50% met een korreltje zout genomen kon hun prijs wel kloppen.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 17:14
Robin1992 Gebruiker

Die bij alternate is de plus (dat is deze niet) bij hornbach staat die voor 299 dat is zelfs de +home (uitgebreider dan hier aangeboden, met een terrasborstel)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.