8 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Kärcher K5 Premium Hogedrukreiniger

Kärcher K5 Premium Hogedrukreiniger De K5 Premium biedt complete controle, zodat je altijd de juiste druk voor elk oppervlak bereikt.

Specificaties

Merk: Kärcher

Type: K5 Premium Hogedrukreiniger

Garantie: 2 jaar

• Inclusief accessoires

• 20 tot 145 bar werkdruk

• Oppervlakteprestatie van 40 m²/u

Technisch

Werkdruk (bar/MPa): 20 - 145 / 2 - 14,5

Wateropbrengst (L/u): 500

Max. toevoertemperatuur (°C): tot 40

Voeding

Vermogen (kW): 2,1

Stroomsoort: 230 V / 50 Hz

Uitrusting

Hogedrukpistolen Standaard Quick Connect

Variopower Jet

Vuilfrees

Haspel

Hogedrukslang (8 m)

Quick Connect aan de machine

Reinigingsmiddel aanbrengen via Plug 'n' Clean-systeem

Watergekoelde motor

Geïntegreerd waterfilter

Fysieke eigenschappen

Gewicht zonder toebehoren: 14,5 kg

Afmetingen: 349 x 426 x 878 mm

8 maart 2018 om 16:54
Robin1992 Gebruiker

Mochten jullie interesse hebben bij de screenshots bij deze:

https://photos.app.goo.gl/oUSByNjmh2b6qIFJ3

Mochten jullie er een zaak van willen maken, doe ik mee!

Beantwoorden

9 maart 2018 om 20:02
WalterL82 Gebruiker
9 maart 2018 om 23:28
Robin1992 Gebruiker

Dankje, heb me bij de discussie gemengd!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 18:15
pieternouwynck Gebruiker

Een mail, die trouwens in mijn junkbox zat, met als titel ‘LEKKER BESTELLEN BIJ IBOOD’, om dan doodleuk te vertellen dat je OUD product krijgt in plaats van een nieuw, waar je 3 JAAR MINDER GARANTIE op hebt en dat je dit – indien je je niet akkoord bent – kan annuleren. Zijn jullie eigenlijk niet beschaamd? Ik heb een product besteld en wens dit te ontvangen. Dit en niets anders.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 18:39
Robin1992 Gebruiker

Bij mij hete die mail zelfs “Het jaar is begonnen!” puur toeval dat ik de mail opende meestal gaat dat linearecta de prullenbak in!

Ik heb niet geannuleerd!
Ik ben op dit moment bezig met een mail te tikken, met het verzoek te leveren. en mocht ik het oudere type ontvangen stap ik naar de rechtsbijstand! ik heb een koopovereenkomst met het nieuwere type! en die moeten ze wettelijk gezien leveren

Beantwoorden

8 maart 2018 om 18:42
scorpio996 Gebruiker

Ik ben van dezelfde mening als Robin.

Heb mijn mail al verstuurd maar heb nu wel een mail gekregen dat mijn aankoop geannuleerd is!

Ik wens dus te krijgen waar ik voor betaald heb.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 19:55
arjan_1980 Gebruiker

*knip*

Ik heb zelfs nog lopen twijfelen, omdat het een karige variant was met weinig extras, die je bij de modellen rond de 300 euro wel ziet.

*knip*

Edited by: Dees
Dat is om voor de hand liggende redenen inderdaad niet toegestaan (of verstandig).

Beantwoorden

8 maart 2018 om 20:30
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal, 
Zojuist hebben wij van iBOOD vernomen dat ze zelf ook teleurgesteld zijn in de onfortuinlijke berichten.
Ze gaan er morgen verder mee aan de slag.
Zouden jullie tot die tijd willen afwachten wat hieruit komt?
Alvast bedankt,
Dees

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:16
scorpio996 Gebruiker

Hallo Dees,

Hebben jullie al meer nieuws?

Het is al vrijdag na de middag en ik denk dat er veel mensen aan het wachten zijn op een reactie van iBood.

Mvg,

Steve

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Steve,

Ik heb e.e.a. intern even nagevraagd.

Mocht je n.a.v. onze eerdere mail vragen/opmerkingen hebben, dan raden we je aan om deze per mail naar ons toe te sturen, zodat dit inhoudelijk verder opgepakt kan worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 maart 2018 om 15:29
scorpio996 Gebruiker

Hallo Bas,

Dit heb ik gisteren morgen al gedaan.

Mijn visie was duidelijk leveren wat je aangeboden hebt.

Maar een antwoord geven is blijkbaar niet simpel.

IBood kan zich niet verstoppen achter regel 11 van de algemene voorwaarden daar dit niet dekt dat wat iBood zelf verkeerd doet.

En punt 3 kan je ook niet inroepen daar dit geen zet fout is er is geen komma verkeerd geplaats het wad een volledig valse advertentie.

Dus bij deze had ik graag antwoord gekregen.

Mvg,

Steve.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 10:55
pieternouwynck Gebruiker

Beste,

Aangezien er gevraagd werd af te wachten tot er wat uit de bus komt doe ik dit dus ook. Ik stuurde een mail en verwacht spoedig een antwoord.

mvg

Pieter

Beantwoorden

10 maart 2018 om 21:48
Robin1992 Gebruiker

Goedenavond Dees(of een andere mod),

Is er inmiddels al meer bekend?
graag een spoedige reactie! mijn mail is al lang gelezen (donderdag avond) maar tot op heden geen reactie ontvangen!

Groetjes Robin

Beantwoorden

10 maart 2018 om 22:15
Moderator Paul Moderator

Hoi Robin,

Tijdens het weekend is er geen iBOOD personeel aanwezig, je zult dus nog even geduld moeten hebben voordat je een reactie zult ontvangen. 
Je hebt waarschijnlijk een ontvangstbevestiging ontvangen op jouw email in plaats van een leesbevestiging (of het moet iets automatisch zijn vanuit het emailsysteem) aangezien er ’s avonds niet gewerkt wordt.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

8 maart 2018 om 22:15
GunGrave Gebruiker

Hi mede ibood shoppers,

Ik koop al jaren van alles en nog wat bij ibood en de service is van goed naar slecht gegaan.
Eigenlijk is het elk jaar slechter geworden en er lijkt geen bodem te zijn!

Dit verzin ik natuurlijk niet zomaar, ik heb 8+ pagina’s in mijn bestel historie (sinds het nieuwe systeem), de oude ben ik kwijt (te lang geleden).
Dus voordat een moderator leuk komt doen, kijk naar mijn bestelgeschiedenis voor je komt moderaten :)
Want ik zie ook een dictatuur censuur hier waar ik af en toe van denk, nou leuk hoor vrijheid van meningsuiting.
Positieve berichten mogen blijven, maar enige negatieve uitlaat over ibood en *KNIP* *KNIP* *KNIP* en nog eens *KNIP* ;)

Ik heb zelf van een aantal terug gestuurde producten nooit mijn geld retour ontvangen.
Nooit werk van gemaakt want voor die paar euro ga ik geen rechtzaak beginnen.
Een ander leuk is dat ik iets heb gekocht bijv. product A en product B gekregen.
Deze wil ik dan uiteraard retourneren maar krijg dan leuk de melding sorry je hebt A gekocht en retourneert B dus geen geld terug.
Dat snap ik als je een laptop koopt en je krijgt een tv en je wilt de tv retourneren voor je geld terug zeggen ze ja pech… 
De laatste die ik heb, heb lampen gekocht met led lampen erin, bij aankomst zie ik lege lampen, geen lampen erbij.
Leuk hoor advertenties misleidend maken.
Het is oplichterij!

Lang verhaal kort:
Er kan van alles misgaan, iedereen maakt fouten. Alleen hoop je dat ervan geleerd gaat worden en dat het beter gaat.
Bij iBood gebeurt dat duidelijk NIET :)

Kort verhaal lang:
Puur als statement wil ik meegeven dat  wat hier gebeurd is een misleidend verhaal is.
De leuke mail met titel zoals eerder aangegeven is ook misleidend “Het jaar is begonnen!”.
De reacties van jullie zijn terecht en ik hoop dat iemand er werk van zal maken.
Wellicht een idee om als collectief wat te gaan doen.
Uit principe ga ik dit keer mee doen want ik ben er ook klaar mee hoe ibood omgaat met ons als klanten.

Mvg,
Ivan / GunGrave van tweakers.net

Beantwoorden

8 maart 2018 om 22:16
GunGrave Gebruiker

PS Ik heb ook dit ding gekocht omdat ik het plaatje van de nieuwe K5 zag met full control en 5 jaar garantie. 
Ik ben er dus ook (weer) ingetrapt :)

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:14
Moderator Paul Moderator

Hoi GunGrave,

De moderators zijn vrijwilligers en hebben geen inzage in klantgegevens of bestelhistorie.

Wanneer er ingegrepen wordt met een *knip* dan is dat omdat het bericht niet aan de forumregels voldoet. Zoals het plaatsen van een ongeldige prijsvergelijking, privé gegevens delen of ongewenste uitingen die niet aan de fatsoensnormen voldoen. 
Dit heeft niets te maken met dictatuur, censuur, etc want zowel positieve als negatieve ervaringen over een product mogen gedeeld worden. Liefst met onderbouwing, zodat medeforummers er ook iets aan hebben.

Je geeft aan dat je niet in alle gevallen geld retour hebt gekregen. Als je daar recht op hebt dan moet je dat uiteraard ook ontvangen. Ik zal de klantenservice vragen om te onderzoeken welke meldingen van jou nog niet afdoende zijn opgelost.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 maart 2018 om 13:11
SteveC Gebruiker

Hallo,

Ik heb gisteren de K5 Premium gekocht bij iBood. Uit de forumberichten leidt ik af dat in de loop van de dag het model is veranderd en dat de mensen die besteld hebben en mail hebben gekregen die annulatie mogelijk maakt.

Ik heb geen mail gekregen (inbox / junk) en kan dus ook niet annuleren. Hoe gaat het nu verder? Welk toestel ga ik ontvangen? Een beetje duidelijkheid zou wel mogen.

Alvast bedankt

Mvg

Steve

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Steve,

Vervelend dat je geen mail ontvangen hebt.

Je zult de K5 Premium Hogedrukreiniger (niet de Full control versie) ontvangen, waarvan de specificaties bovenin dit topic staan. Mocht je deze niet willen ontvangen, dan kun je deze bestelling kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD”.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 maart 2018 om 15:24
vandermanden Gebruiker

Bas, Ik heb ook de nieuwe versie besteld, maar zie nu (zondag) dat er e.e.a. is mis gegaan aan de kant van iBood. Jammer maar helaas. Ik kan hem echter niet annuleren. Mag ik ervan uitgaan dat ik hem kosteloos retour kan sturen?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 15:34
Moderator Lex Moderator

Beste vandermanden,

Het beste kun je even een mailtje sturen naar webcare@ibood.nl.
Waarschijnlijk zullen ze zeggen dat je hem aan de deur kan weigeren, maar webcare kan je daar het beste op antwoorden.

Gr, Lex

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:52
Karcherk5 Gebruiker

Mensen hier nog reacties gehad?

Na de aankoop heb ik nog niet vernomen ondanks meerdere mails gestuurd te hebben!Vandaag komt de karcher binnen en deze word niet aangepakt.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 11:56
arjan_1980 Gebruiker

Ik heb vandaag een email ontvangen dat ik het product verzonden is maar een reactie op mijn vraag ho maar.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:07
Robin1992 Gebruiker

Heb het product (oude type) in huis was bij de buren afgeleverd (er moet ook gewerkt worden) ik ga morgen bellen! Mail was donderdag al gelezen maar tot nu toe geen reactie!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 23:48
arjan_1980 Gebruiker

Ik heb ook nog niks gehoord van ibood, alleen een automatische email dat mijn reactie via hun online formulier ontvangen is en dat ze er na streven binnen 48 te reageren.

Vanmiddag kwam DHL en zag ik duidelijk op de doos het oude type, dus hem niet aangenomen en weer mooi mee laten nemen, anders mag ik straks de retour kosten ook nog gaan betalen.

Ik hoop toch gauw op een reactie van Ibood, maar denk dat we gewoon doodgezwegen worden.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 00:06
Moderator Paul Moderator

Prima opgelost, arjan.

Door een vergissing was de verkeerde informatie online gekomen en is dit het enige beschikbare type. Als je die niet wenst te ontvangen is annuleren de beste optie. Overigens had je in dit geval geen retourkosten hoeven te betalen, wanneer het weigeren aan de deur niet was gelukt. Maar dan moet je wel weer met het pakket naar een postbalie om het terug te sturen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.