11 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung 65" 4K Ultra HD LED TV

Samsung 65" 4K LED TV

Vijf. En. Zestig. Inch. Ja, dames en heren, u leest het goed. 165 volle centimeters aan 4K kijkplezier. Mooier wordt het niet!

Specificaties

Merk: Samsung
Type: UE65MU7040
Garantie: 2 jaar

• HDR & Local Dimming
  • 100 Hz beeldverversing
  • Incl. One Connect Mini

Algemeen

• Type: LED TV
  • Beeldschermdiagonaal: 65" (165 cm)
  • Beeldresolutie: Ultra HD 4K
  • Smart tv: ja (Tizen besturingssysteem)
  • Processor: Quad Core
  • 3D: nee

Display

• Resolutie: 3840 x 2160
  • Beeldoptimalisatie: PQI 2400 (Picture Quality Index), HDR 1000, Mega Contrast, Supreme UHD Dimming, Precision Black, Dynamic Crystal Color, Contrast Enhancer, Auto Motion Plus, Film Mode, Natural Mode Support
  • Beeldverhouding: 16:9
  • Beeldverversing: 100 Hz
  • High Dynamic Range (HDR): ja

Ontvangst

• DVB-T
  • DVB-T2 (H.265)
  • DVB-C
  • DVB-S
  • DVB-S2

Functionaliteit

• Elektronische programmagids (EPG): ja
  • Beeld-in-beeld (PiP): ja
  • Automatische zenderprogrammering: ja
  • Overige kenmerken: ConnectShare
  • CI+: ja
  • Te verbinden met app: ja
  • Smart remote: ja

Geluid

• Vermogen: 40 Watt

Aansluitingen & verbindingen

• Aansluitingen: HDMI, USB, netwerkaansluiting, digitale audio-uitgang (optisch), RF, CI+, Ex-Link (RS-232C)
  • Aantal HDMI-aansluitingen: 4
  • Aantal USB-poorten: 3
  • Geschikt voor internet: ja
  • Internetfuncties: Webbrowser, Netflix, YouTube, apps
  • Wifi: ja

Energieverbruik

• Energie-efficiëntieklasse: A+
  • Energieverbruik ingeschakeld: 118 W
  • Jaarlijks energieverbruik: 164 kWh

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen zonder voet: 144.5 x 83.4 x 5.5 cm
  • Gewicht zonder voet: 23.4 kg
  • Afmetingen met voet: 144.5 x 91.3 x 29 cm
  • Gewicht met voet: 24.1 kg

Verpakkingsinhoud

• Samsung 65" 4K LED TV
  • Afstandsbediening (incl. batterij)
  • One Connect mini
  • Handleiding
  • e-handleiding
  • Voedingskabel
11 maart 2018 om 00:04
kikke002 Gebruiker

Nou, komt ie dan hè? Ziggo gecertificeerd? iBOOD jullie weten toch dat die vraag gesteld gaat worden? Waarom dan dit niet direct vermelden in de tekst?

Mooie aanbieding overigens!

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:10
oinkoink12 Gebruiker

Wat zei de website van Ziggo toen je het modelnummer invoerde?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:42
WiCo Gebruiker

Ziggo gecertificeerd??? Domme vraag! Dat hangt helemaal af van de CI+-module, die er in gezet wordt of van de set top box die gebruikt wordt! Dat heeft met het toestel op zich helemaal niets te maken!

Beantwoorden

11 maart 2018 om 01:07
Pvdvenis Gebruiker

Tuurlijk wel WiCo. Bij zo’n beetje elke tv die op Ibood wordt aangeboden wordt die vraag een keer gesteld. Er wordt inderdaad, zoals je zelf al zegt, bedoeld of er een ziggo CI+ kaart in de tv kan. Dat kan niet bij alle Samsung tv’s als ze voor een andere regio gemaakt zijn. Vroeger bood Ibood voornamelijk dit soort tv’s aan. Tegenwoordig zijn ze allemaal Ziggo ‘certified’. Maar het blijft relevant om te checken of dit ook 100% zeker is, voor je 1300 euro uitgeeft… M.i. dus zeer relevante vraag.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 08:24
frisbie Gebruiker

Half jaar geleden zo’n Samsung bij Ibood aangeschaft, stond bij dat ie Ziggo gecertificeerd was. Was dus niet zo.

Kan dan de CI+ module niet aan, maar ook de dvb-c werkt niet goed. Echt waardeloos tenzij je alles via een aparte decoder doet.

Gelukkig mogen terugsturen, veel ellende van gehad.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:11
kikke002 Gebruiker

@wico; Ziggo levert tegenwoordig een CI+ module mee, dus die zal het echt wel doen. Vraag of je tv het hiermee gast doen blijft dus gewoon overeind.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 10:52
WiCo Gebruiker

Als je even hierboven bij “Funcionaliteit”kijkt zie je staan “CI+: ja”. Als je dus een abonnement bij Ziggo hebt, schuif je er een Ziggo CI+ module in, bij Delta: een Delta CI+ module enz. enz. Bij overstappen naar een andere aanbieder hoef je heus geen ander toestel aan te schaffen WEL zul je (vaak) een andere CI+ module moeten monteren, maar dat ding krijg je bij de meeste aanbieders gratis bij het aangaan van je abonnement! Je kunt natuurlijk proberen om je smartcard rechtstreeks in de sleuf, bestemd voor de CI+ module te schuiven, maar DAT lukt nu net niet!

Beantwoorden

11 maart 2018 om 11:49
kikke002 Gebruiker

Op elke TV zit tegenwoordig wel een CI+ maar dat wil niet zeggen dat het met Ziggo werkt. Dat het niet werkt als je een smartcard er rechtstreeks in schuift snapt iedereen, hoop ik.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:01
rotriict Gebruiker

CI+:JA betekent niet dat Ziggo het ook ondersteund

Mijn oude sony ondersteund ook een CI+ kaart, maar wordt niet ondersteund door ziggo. En ik heb ook in het verleden een hoop gezeik er mee gehad. Ondersteuning van ziggo was 0.0, immers niet ondersteund.

De vraag is dus volledig valide en juist en deze informatie had er gewoon standaard bij moeten staan.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:30
Globetrotter1 Gebruiker

Deze tv is geproduceerd voor een ander land dan NL CI+ zit er wel op, maar als het land waar deze tv voor bedoeld is geen Ziggo kent dan gaat het hier niet werken. En mijn vraag is, hoe zit het met de adviesprijs, het ene land is goedkoper dan het andere maar heb de indruk dat hier een NL adviesprijs gehanteerd word? Het lijkt mij eerlijker dat je de adviesprijs adverteert van het land waar deze tv voor bedoeld is.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 14:02
XG Gebruiker

CI Modules begint toch oud, achterhaald te worden dacht ik of niet?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 14:06
Moderator Lex Moderator

Nee hoor XG, CI Modules worden nog veel gebruikt door mensen die geen losse decoder bij hun televisie willen hebben staan.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 14:41
kikke002 Gebruiker

Ik heb hem gecheckt op de Ziggo site  De UE65MU7040LXXN wordt ondersteunt. Als je daar UE65MU7040 invult krijg je de melding dat ie niet ondersteund wordt. Is UE65MU7040LXXN de volledige type aanduiding?

@rotriict: iemand die het wél snapt, dank je,

Beantwoorden

11 maart 2018 om 15:28
Moderator Lex Moderator

Beste kikke002

Het lijkt er op, voor zover ikzelf kan nagaan, dat het inderdaad om de LXXN versie gaat.Echter kan ik hier nu geen uitsluitsel over geven omdat iBOOD zelf dicht is.

Wat ik wel kan doen is de vraag morgen nogmaals stellen aan iBOOD, en jullie dan het antwoord geven.Daar heb je nu niet veel aan, maar je kan dus altijd vandaag de tv bestellen, en als het blijkt dat het om een ander model gaat kun je hem kosteloos annuleren.

Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben geholpen en als ik antwoord heb dan zal ik dat hier zo snel mogelijk laten weten.

Gr, Lex
(P.S. Het antwoord zal ik aan het einde van de thread posten zodra ik deze zelf heb ontvangen)

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:11
arjenvanderveen Gebruiker

Volgens mijn specificaties is dit model 60 Hz ipv 100 Hz.

Kan ibood bevestigen hoeveel hz deze is?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:29
PeacekeeperNL Gebruiker

Inderdaad. Net de handleiding van het model doorgekeken op de site van Samsung, hierin staat ook hoofdzakelijk voor 60Hz beeld gespecificeerd qua input en output signalen. Kan qua input ook 72 en 75 Hz aan op bepaalde resoluties, maar input en output zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
Dus ervan uitgaande dat UE65MU7040 het juiste typenummer is van deze televisie, is dit een 60Hz scherm, geen 100Hz zoals ze zeggen. Of iBood heeft natuurlijk een hele goede deal met Samsung gesloten dat zij hun eigen versie van de UE65MU7040 krijgen die op 100Hz is.
Of ik heb de handleiding natuurlijk verkeerd geïnterpreteerd, is ook nog een optie.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:41
richieboy8 Gebruiker
11 maart 2018 om 07:21
mfap Gebruiker

Ik denk dat mensen hier dingen verwarren met elkaar. De 50/60Hz signaal spec. zegt niets over de capaciteiten van  de tv om het beeld op 100/120HZ weer te geven. Ik neem aan dat deze TV gewoon een 100/120HZ scherm heeft en dat ook benut met beeldinterpolatie. Iets wat men kan uitschakelen met ‘auto motion plus’(bv. als men het soap opera effect niet wenst)

Beantwoorden

11 maart 2018 om 07:27
mfap Gebruiker

Ik denk dat alleen de 6000 serie van Samsung een 50/60hz paneel heeft.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 08:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen allen,

Deze tv heeft een refreshrate van 100Hz.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:08
TheKingNL-79 Gebruiker

Ik vraag me sterk af of dit paneel wel echt 100Hz is. Een eenduidig antwoord is online niet te vinden, en ik vind bij de meeste (betrouwbare) bronnen 60 Hz of Motion 120 (dus ook 60Hz) terug. Volgens mij heeft Samsung ook amper 100Hz panelen. Het is of Motion 120 (60Hz) of Motion 240 (120Hz).

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:40
richieboy8 Gebruiker

Dit is een echte 60hz tv absoluut zeker van dat de refreshrate geen 100hz is. Ik heb bewust de 55 inch genomen van de mu7040 model omdat die 120hz is. Ibood maakt dus een grote fout. Dit is overigens geen nederlands of benelux model. Dat zijn de 7050 wel. Deze is een europese versie. Wat ik van weet oost europa. Geen probleem als je een kastje van je tv provider hebt. Die modules zullen ze toch een keer afschaffen. Deze tv is wel super snel met internet. De 55 inch 7040 model vindt ik echt adembenemend met de beelden. Hou wel rekening mee dat je voor je tv zit niet naast kijkt. Naast met een hoek van 30 graden heb je al last van ghosting.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 01:00
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Volgens Media Markt is het ‘ziggo gecertificeerd’ en volgens oa bol.com en aantal anderen heeft deze 100 Hz.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 01:24
Pvdvenis Gebruiker

Ik kom niet een eenduidig antwoord tegen… de handleiding laat inderdaad doorschemeren dat het 60hz betreft, maar dat hij sommige inputs ook 75hz ondersteund… vreemd. nergens vind ik 100; wel 120. Ibood graag duidelijkheid hier over! Bvd!!!

Beantwoorden

11 maart 2018 om 08:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pvdvenis,

Het is 100Hz zoals ook in de specificaties vermeld staat.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:28
Pvdvenis Gebruiker

Toch gek dat Samsung dit niet op zn site heeft staan en dat in de handleiding alleen voorbeelden worden gegeven van max. 60 hz toepassingen…

Beantwoorden

11 maart 2018 om 06:53
syphera Gebruiker

Paar weken geleden heb ik deze tv ook hier gekocht en tot op heden nog geen moment spijt van gehad.

Heb destijds de plaatselijke EP winkel nog gebeld en die zeiden zelfs dat als ik deze voor dit geld niet zou kopen ik wel echt gek moest zijn.

Alle twijfels waren toen weg en dus gekocht.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 08:17
sanook.nl Gebruiker

Als een verkoper in een winkel dat zegt is dat wel heel betrouwbaar haha

Beantwoorden

11 maart 2018 om 13:15
motormuis001 Gebruiker

Als een verkoper dat zó zegt, en je dus feitelijk naar een andere leverancier stuurt, lijkt het me redelijk betrouwbaar.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 13:29
Globetrotter1 Gebruiker

De verkoper zal dat enkel zo hebben gezegd als het daadwerkelijk om een NL product ging.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 13:31
Globetrotter1 Gebruiker

Om een tv bestemd voor de NL markt bedoel ik dus.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 07:02
JohnnydeVries Gebruiker

Waarom is 100Hz belangrijk dan?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:42
Frederick_ Gebruiker

Om het makkelijk te houden, dat geeft een veel betere kijkervaring omdat het beeld veel vloeiender is dan met bijvoorbeeld een standaard 60hz paneel welke op de meeste tv’s is gemonteerd.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 22:01
puurpindakaas Gebruiker

Ik ben heel benieuwd hoe belangrijk dit nu in de praktijk echt is. Ik heb zelf een tv met een refreshrate van 100 hz. Ziggo zendt echter helemaal geen 100 hz uit maar 50 hz. Sterker nog: ik krijg een signaal binnen van 1280 x 720 op 50 Hz. En vergis je niet… ik heb een aanvullend pakket waardoor ik alleen maar HD zenders heb. In de praktijk levert dat dus niets op. Als je ook films gaat kijken met blueray etc. zal dit verschil best wel te zien zijn. Maar op tv maakt dat volgens mij niets uit.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 07:32
vu-du Gebruiker

100hz geeft een rustiger beeld voor de ogen. De tv knippert in dezelfde tijd 2 keer zo snel. Vergelijk het met de licht schakelaar aan en uit zetten. Als dit langzaam gaat merk je dat. Bij 100hz is dat heel snel en dan merk je dat minder. Vloeiende beeld, meer plaatjes per seconde.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 08:18
wbree Gebruiker

Dat weten we toch al langer dat de kortingspercentages niet gelden op de huidige winkelprijzen!

Scheelt toch altijd nog wel € 180,-. Maar dan géén 3-jaar garantie.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MoHamdaoui,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de adviesprijs van het product toen het voor het eerst op de markt kwam. Voor meer informatie klik hier

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:29
MoHamdaoui Gebruiker

Goedemorgen Niek,

Ik snap wel dat de adviesprijs van de tv, toen 2000 euro was. Maar dat is allang achterhaald. Ik weet niet hoe oud de tv is?

Ik zou zeggen, pak de duurste internetprijs van dit moment en baseer je korting er op, veel reëler. Misschien een verbetervoorstel?

Gr

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:35
oinkoink12 Gebruiker

Dat mag iBood wettelijk helaas niet.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:35
Pvdvenis Gebruiker

Heb je de uitleg gelezen? Staat duidelijk waarom ze het zo doen. En als ik het goed begrijp mogen ze geen andere prijs vermelden…

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:36
Pvdvenis Gebruiker

“Een winkel mag adverteren met een eerder aangeboden verkoopprijs. Zoals een meubelzaak die een bank van € 999,- verkoopt voor € 699,-. Aangezien wij bij iBOOD geen voorraad houden, is dit dus niet mogelijk. Wat volgens de wet wel mag, is de prijs gebruiken die de fabrikant bij de lancering van het product heeft vastgesteld. En dat is dus de adviesprijs.”

Lijkt me duidelijk.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:24
Bamiblik Gebruiker

Goedemorgen,

@moderator; zoals eerder gevraagd: is deze televisie ziggo gecertificeerd?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bamiblik,

Hij is Ziggo gecertificeerd.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:44
heavygrandpa Gebruiker

Ik heb deze tv een paar maanden geleden gekocht bij Media Markt ,december geloof ik .

daar was hij nog 2400 euro !! Kreeg wel na veel gedoe 200 van Samsung cashback terug. Prima tv met super beeldkwaliteit. Dus eigenlijk nu voor de helft,doet zeer !!!

Beantwoorden

11 maart 2018 om 10:20
Gordon Shumway Gebruiker

USBhoeveel?
Snelheid lan-aansluiting?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 10:33
Moderator Lex Moderator

Aantal USB-poorten: 3

Ethernet 100Mbps

Beantwoorden

11 maart 2018 om 10:42
Sander_522 Gebruiker

Ik heb deze tv nu 5 maanden staan en nog geen seconde spijt van gehad ,een super scherp beeld mooi plat uiterlijk en een super dun randje ,geen gehaper of gestotter ,de Ziggo mediabox werkt prima in combinatie met deze tv ,de module heb ik geen ervaring mee ,maar alles werkt met de afstandbediening van Ziggo dus ook de tv

Beantwoorden

11 maart 2018 om 11:46
Casyl Gebruiker

Hi Ibood,

Is deze tv een Benelux model?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:11
Moderator Lex Moderator

Beste Casyl,

Dit gaat inderdaad om een Benelux model.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:12
louisw Gebruiker

Niek zegt dat deze TV Ziggo gecertificeerd is maar als ik het modelnummer bij Ziggo invul dan:

Zoek op typenummer

Check

Jammer. Dit toestel is niet geschikt voor Digitale TV van Ziggo

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:37
Moderator Lex Moderator

Beste Louisw,

Volgens Diverse websites is deze televisie wel degelijk geschikt voor Ziggo

Link

Ook heb ik op ziggo gekeken en toen ik het typenummer invulde kwam er nog een stukje LXXN achter, als je dat erbij doet dan zie je dat het model inderdaad geschikt is. (zie link2) Als je op Link2 klikt kom je op de website van samsung uit, hier zie je dat UE65MU7040 in een serie thuis hoort. Het volledige typenummer wat ze hier noemen is UE65MU7040LXXN

Beantwoorden

11 maart 2018 om 13:24
Globetrotter1 Gebruiker

Maar deze tv is via parallel import in NL terecht gekomen, dus niet specifiek voor NL. Samsung voor NL is dus EU65MU7040LXXN, dit is de EU65MU7040—- Welke code heeft deze tv? Als het LXXN is dan is het antwoord dit is een Benelux model overbodig.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 13:59
Moderator Lex Moderator

Beste Globetrotter1,

Het lijkt er op, voor zover ikzelf kan nagaan, dat het inderdaad om de LXXN versie gaat.
Echter kan ik hier nu geen uitsluitsel over geven omdat iBOOD zelf dicht is.

Wat ik wel kan doen is de vraag morgen nogmaals stellen aan iBOOD, en jullie dan het antwoord geven.
Daar heb je nu niet veel aan, maar je kan dus altijd vandaag de tv bestellen, en als het blijkt dat het om een ander model gaat kun je hem kosteloos annuleren.

Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben geholpen en als ik antwoord heb dan zal ik dat hier zo snel mogelijk laten weten.

Gr, Lex

Beantwoorden

11 maart 2018 om 13:26
motormuis001 Gebruiker

Heerlijk, al dat geneuzel over UPC-certificatie. Schaf een schotel aan met een paar ontvangkoppen, neem genoegen met alleen ongecodeerde zenders waarvan er steeds meer in echt HD uitzenden, en de wereld ligt aan je voeten. Alleen zul je bij het koffieapparaat niet meer kunnen meelullen over alle RTL- en SBS-shit, die al je collega’s voor elke maand veel geld in een lage resolutie op hun 4k-TV over zich heen hebben laten gaan. O ja, wel nog eventjes een antennetje voor DVB-T toevoegen, voor de publieke NL-zenders in 576i resolutie.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 13:36
Globetrotter1 Gebruiker

Noem het geneuzel maar iBOOD is niet transparant anders zouden ze de landcode wel vermelden. Met een Ziggo decoder werkt elke tv wel, maar met de CI+ module is dat toch een ander verhaal.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 19:53
motormuis001 Gebruiker

Ik zal het je sterker vertellen: met een settopbox, die bedoel je waarschijnlijk, heb je alleen maar een monitor nodig!

Beantwoorden

11 maart 2018 om 14:01
XG Gebruiker

Ik zit te denken om te wachten tot de OLED tv goedkoper worden… Ik vind het zonde om in zo een tv als deze te investeren… Heb nu een goeie full HD tv.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 15:59
Moderator Lex Moderator

Dames en Heren,

Ik heb net van iBOOD mogen vernemen dat het inderdaad om een Benelux versie gaat (LXXN) en dat deze echt Ziggo gecertificeerd is.

Ervan uitgaande iedereen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Gr, Lex

Beantwoorden

11 maart 2018 om 19:29
Luc54321 Gebruiker

Is het mogelijk om deze TV op te hangen?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 20:02
motormuis001 Gebruiker

Zegt VESA 400 x 400 je iets? Maar bij 25 kilo zou de muur een beperkende faktor kunnen zijn. ;-)

Beantwoorden

11 maart 2018 om 21:15
stinoo Gebruiker

25 kg stelt niks voor om op te hangen.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 20:25
MoHamdaoui Gebruiker

Is het paneel nou echt 100 hz? Wil overgaan tot kopen, maar ik twijfel.

Kun je dit ergens mee testen als je de tv thuis hebt staan? M.a.w. Is dit te checken?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 20:30
Dagobert1966 Gebruiker

edge LED, jammer.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 20:39
MoHamdaoui Gebruiker

Tweakers geeft 60 hz aan, wie moet ik geloven? Is er iemand die mij daar uitsluitsel over kan geven? Tijd dringt…

Beantwoorden

11 maart 2018 om 21:46
Pvdvenis Gebruiker

De handleiding zegt niks eenduidigs over refrehrate ook samsungs website niet. Handleiding zegt 60hz en bij sommige bronnen 75… vaag…. iBood zegt 100hz…tweakers zegt 60…  bol zegt 100…. ik weet het niet meer

Beantwoorden

11 maart 2018 om 21:49
arjenvanderveen Gebruiker

Volgens mij is het een 60 hertz paneel..

Dit geven de meeste sites aan. En ibood heeft het wel vaker verkeerd gehad…

Beantwoorden

11 maart 2018 om 21:58
DornoD Gebruiker

Er is bij tv’s wel vaker onduidelijkheid over het aantal Hertz van het paneel en het aantal Hertz refreshrate. Overigens niet alleen bij iBOOD.

My 2 cents: een 60 Hertz paneel waarbij de refreshrate geoptimaliseerd kan worden naar 100 of 120 Hertz.

In dat geval is 100 Hertz refreshrate geen onjuiste informatie en kan het tegelijkertijd kloppen dat andere bronnen het hebben over 60 Hertz.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 22:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond allen,

Het is inderdaad wat vaag als je naar andere websites kijkt en ook vreemd dat Samsung het niet gewoon op de website heeft staan. Ik kom toch het meeste 100Hz en 120Hz tegen voor deze tv. Ook bijna alle webshops die de Hz erbij hebben staan zeggen 100 of 120Hz. De informatie in de specificaties zal dus juist zijn met 100Hz. Bij Tweakers staat inderdaad 60Hz maar als je het model kleiner erbij pakt van deze zelfde lijn, dan staat er opeens weer 100Hz. Dus in hoeverre die informatie klopt is ook maar de vraag.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 22:19
erwinr85 Gebruiker

In deze 2 reviews (weliswaar de MU7000, maar wel dezelfde series) wordt gesproken over een 120hz scherm.

http://www.hdtvtest.co.uk/news/ue55mu7000-201710194506.htm

http://www.expertreviews.co.uk/samsung/samsung-mu7000

In een overzicht van deze tv’s op Amazon heeft de MU7000 series een Motion Rate van 120 (=60hz?), terwijl de hogere series een Motion Rate hebben van 240 (=120hz?).

Het blijft onduidelijk..

Beantwoorden

11 maart 2018 om 21:57
MoHamdaoui Gebruiker

He, Pvdenis, is dit nog te testen, als je de tv in huis haalt?

En, Ibood, als dit alsnog niet zo blijkt te zijn(100hz), kan ik de tv alsnog retourneren, ook als die uit de verpakking is geweest?

Beantwoorden

11 maart 2018 om 22:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond MoHamdaoui,

Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen, maar ga er maar vanuit dat de specificaties wel kloppen van deze tv.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 22:14
mike066 Gebruiker

Nog even over de ziggo ci+ certificering , ik heb in een 2014 een Samsung 6900s bij Ibood gekocht die niet ziggo geschikt het toestel was voor de Duitse en Oostenrijkse markt , echter via het Samsung forum erachter gekomen dat je met een service afstandsbediening je dieper in het verborgen menu komt, en je de regio wel kunt veranderen , dit heb ik gedaan met een Samsung s5 telefoon met ir transmitter  en dit werkt al 3jaar  en ook de updates worden geinstalleerd .

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.