12 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Shimano LottoNL-Jumbo Fietsshirt

Product expert aanwezig

LottoNL-Jumbo Fietsshirt

Scoor vandaag voor een iBOOD prijs dit professionele wielershirt, zodat jij klaar bent voor het wielerseizoen. 

Specificaties

Merk: Shimano
Type: Shimano LottoNL-Jumbo Fietsshirt Replica 2017
Maat: Check de dropdown voor beschikbare maten

• Vier-weg stretchmateriaal
  • Doorlopende ritssluiting 
  • Sterk ademend en vochtregulerend

Gemaakt van vochtafvoerend, functioneel vier-weg stretchmateriaal
Doorlopende ritssluiting 
Goed toegankelijke driedelige achterzak
Elastische silicone grippers aan de boord
Reflecterende elementen
Ultraviolet Protectie Factor (UPF): 50
Nauwsluitende pasvorm
Materiaal: 100% polyester

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Shimano-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

12 maart 2018 om 00:03
Remcoooo Gebruiker

Hoe vallen de maten uit? Ervaring is dat ze vaak nogal klein uitvallen ja dat bij deze ook zo?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:18
ilen82 Gebruiker

Ja, vooral in de taille vallen ze wat klein uit. (ik heb exact dit shirt). Het zijn zeker geen shirts om met je bierbuik in rond te fietsen. In dat geval moet je een te groot shirt kopen waarbij het rondom de taille goed zit maar rondom de borst veel te ruim is.

Verder is het ook een beetje een persoonlijke voorkeur van hoe strak je het wilt hebben. Maar ik heb deze shirts altijd 1 maat groter dan ik normaal heb.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dank voor je toelichting, ilen82!

Bij de afbeeldingen vind je daarnaast een maattabel om de juiste maat te bepalen.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:45
Charlderoy Gebruiker

Bas waarom kan ik de oral-B tandenborstelset niet aanklikken om te kopen?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 10:00

Deze deal is per abuis in de nieuwsbrief verschenen. Onze excuses hiervoor.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 10:25
Groopy Gebruiker

Goed te weten, thanks!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:14
Susantigoon Gebruiker

Oh leuk! Reclame maken terwijl je een beetje rondfietst. Hoeveel schuift dat netto per maand of krijg ik een éénmalige tegemoetkoming bij de aanschaf van een representatieve fiets?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:19
ilen82 Gebruiker

Het concept van sportshirts met een opdruk/reclame van een team is nieuw voor je?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:24
sambody Gebruiker

Vertel eens ilen82…? Ik ben ook benieuwd naar, waarom ik veel geld zou betalen om reclame te rijden en te doen alsof ik lid ben ven de profclub?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:30
Susantigoon Gebruiker

Ik betaal categorisch niet om voor een ander als reclamezuil te dienen, mijn beste ilen82, maar het fenomeen referentiegroepen danwel ergens bij willen horen is mij zeer bekend. Ieder z’n meug toch?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:32
unidentified Gebruiker

Ieder kan zijn eigen afweging maken. *snap*Kwalitatief goed spul van Shimano voor een lage prijs.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:34
ilen82 Gebruiker

zo is het. vooral doen wat je zelf wil :-)

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:48
Bombadil1977 Gebruiker

Setjes voor 30 euro op marktplaats of vage site is natuurlijk allemaal Chinese namaak. Vaak vergezeld van lange levertijden en in de broeken slechte zemen.

Maattabel zou wel handig zijn.. gelijk aan Pearle Izumi?!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:52
unidentified Gebruiker

*knip*

maattabel staat er gewoon bij trouwens.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:38
Donkeyman Gebruiker

Haha!!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:18
NoepZor Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

12 maart 2018 om 11:16
NoepZor Gebruiker

Maar zoals gemeld (en verwijderd is) is de stock ineens weg daar en ibood heeft het nu in de aanbieding.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 11:18
NoepZor Gebruiker

Directe link:

https://shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/page/product_search_results#q=lotto

Beschikbaar binnen de Pearl Izumi Factory Stores: de Team LottoNL-Jumbo teamkleding van 2017! Fiets er dit jaar net zo bij als Robert Gesink, Dylan Groenewegen en Jurgen van den Broeck. Laat zien dat je een echte Team LottoNL-Jumbo fan bent en draag de kleuren deze zomer met trots.

Gebruik kortingscode: samenwinnen zodat je de set voor €40,- thuis krijgt in plaats van €49,95.

SUPERAANBIEDING

Lotto Jumbo outfit €49,95 + Shimano overschoenen €1 – Kortingscode: lottoshimano. Overschoenen zelf toevoegen aan winkelmand!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:45
Gruitje Gebruiker

Verzendkosten shirt zijn EURO 2,95. Bij de broek staat: Wanneer je zowel het shirt als de broek aanschaft betaal je uiteraard maar één keer verzendkosten.

Wanneer ik ook de broek wil bestellen zijn de verzendkosten ineens EURO 5,95. Beetje raar dit…

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:51
Moderator Paul Moderator

De verzendkosten van de broek alleen is €5,95 omdat deze niet als enveloppost verzonden kan worden. Wanneer je naast de broek ook het shirt besteld blijft het tarief €5,95.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 00:56
ilen82 Gebruiker

Ik kan je garanderen dat die broek samen met een shirt eenvoudig in een brievenbuspakketje verzonden kan worden. Mocht iemand er meerdere bestellen dan wordt dat wel lastig ja. Maar 1 broek met 1 shirt met de pakketpost is wel behoorlijke overkill.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 01:20
Moderator Paul Moderator

Het verzendtarief wordt vastgesteld op basis van het verpakte product.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 05:05
peetpp Gebruiker

tja, een wieltertruitje van een Hollandse ploeg verkopen in België en dan nog wel in de kleuren van de vlaemsch nationalisten is als vloeken in de kerk ….

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:27

Een ideale aanbieding voor fans van Floris de Tier, Maarten Wynants of Gijs van Hoecke!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 07:21
De Zieke Gnoe Gebruiker

Krijg je hier dan ook zo’n cortisonenkuurtje bij? of een beetje EPO? Ik wil ze wel een beetje bijhouden dan natuurlijk!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:27
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Zieke Gnoe,

Aangezien jouw naam aangeeft dat je al ziek bent; zouden we EPO op dit moment niet aanraden ;-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:41
Donkeyman Gebruiker

Na epo gebruik kan dit shirt niet geretourneerd worden. De mores van het wielerpeloton is streng!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 07:22
koffiepot82 Gebruiker

Hopelijk heeft de ploeg meer kans om te winnen dan ik bij de Lotto.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 07:39
fleur153 Gebruiker

Rondfietsen met jumbo en lotto op je shirt, wat een ridicule aanbieding.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:17
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Fleur!

Wat zou jij in dat geval het liefst op het shirt zien? :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 maart 2018 om 14:30
fleur153 Gebruiker

Goedemiddag Jim,

Een leuke pakkende tekst, maar smaken verschillen ;-)

Beantwoorden

12 maart 2018 om 07:55
Harry94 Gebruiker

Kan het shirt worden geretouneerd indien de maat niet goed is?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:01
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Harry!

Dit kan, echter zijn retourkosten voor eigen rekening. Let op dat je daarbij wel de originele verzendkosten ook terug krijgt wanneer je retourneert :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 maart 2018 om 10:54
Official Product Expert Shimano-Expert Official Product Expert

Hoi Harry,

Mocht je twijfelen over de juiste maat voor jou, laat het dan maar even weten.

Dan help ik je op weg!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:44
Goudzoeker Gebruiker

Wat moet je nou met een T-Shirtje die helemaal niet meer klopt .

https://nos.nl/artikel/2219950-lotto-stopt-met-sponsoring-schaats-en-wielerploeg.html

Dus je rijd met een afdankertje ze zouden ze gartis weg mogen geven Ibood .

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:25
Susantigoon Gebruiker

Dat is eerst per april 2019.

Maar daaraan kan men dan wel zien dat je al heel lang op topniveau meedoet…

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:49
wouter_15 Gebruiker

@ibood, waarom kan ik de newsletter only deals niet bestellen? Ik  ben ingelogd, klik op de link in de newsletter maar zie geen bestelknop?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:51
IvoSanthagens Gebruiker

Ik heb hetzelfde!

Beantwoorden

12 maart 2018 om 10:01

Deze deals zijn per abuis in de nieuwsbrief verschenen en inderdaad niet te bestellen. Onze excuses hiervoor.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 10:56
artijn Gebruiker

Is het mogelijk dat als je de verkeerde maten hebt besteld dat je die ruilt voor een kleinere maat? Of is het verstandiger om L en XL tegelijkertijd te bestellen (m 1.85 slank)

Beantwoorden

12 maart 2018 om 11:23

Hey Artijn,

Ik zou in de maattabel goed kijken naar de “chest size” die voor jou van toepassing is. Het shirt valt getailleerd.

Dat ziet er erg gelikt uit, mits je de juiste maat kiest! ;)

Mocht je er met de maattabel niet uitkomen, laat het maar even weten!

Groeten,

Frank

Beantwoorden

12 maart 2018 om 11:35
artijn Gebruiker

Uiteraard, maar als die nu iets minder valt wil ik wel zeker weten of ik hem nog kan omruilen bij Ibood voor een andere maat, als dat niet kan dan bestel ik liever wat extra maten en stuur ik het overige terug.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 11:36

Het is niet mogelijk om je maat achteraf om te ruilen. Je kunt er daarom voor kiezen om de L en XL te bestellen. Houd er rekening mee dat, als je een shirt terugstuurt, de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 11:53
artijn Gebruiker

Helemaal prima, verkeerde maat is nog minder, 

Hai Frank,

Chest size zit ik rond de 91-94 cm, nu is dat volgens de maattabel zelfs maat S maar dat lijkt mij toch vrij krap, zeker als je de comment van Ilen82 in ogenschouw neemt. Maar ik zal maat M er ook bij bestellen voor als die chest size toch belangrijker blijkt te zijn, als ik toch al kleding terugstuur maakt het ook niet meer zoveel uit hoeveel ik bestel.

Thanks voor de info.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 12:21

Hoi Artijn,

Wanneer je de kleding thuis gaat passen / vergelijken, zou ik een M en een L nemen. De S zal te kort zijn bij de mouwen, oksels en zal opkruipen aan de onderkant.

Groeten,

Frank

Beantwoorden

12 maart 2018 om 16:11
Pvdvenis Gebruiker

Betalen met Paypal… kun je gratis retourneren. (Zoek even op gratis retourneringen Paypal). Je krijgt je retourkosten terug van Paypal.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 23:09
artijn Gebruiker

Maten die bij mij passen zijn xxl broek en L/xl shirtje (de langere versie van L of de slankere versie van xl) voornamelijk de broek valt erg strak

Beantwoorden

12 maart 2018 om 13:51
ottosluiter Gebruiker

Heel raar. Ik heb die zwarte Oral-B ook aangeklikt en vervolgens gewoon via de website kunnen bestellen. Ik heb ook betaald. Gaat er nu iets mis? Want het geld is van mijn rekening afgeschreven. In de bevestiging die ik van iBood heb gekregen staat dat het 13 maart verstuurd wordt.

Groet, Otto

Beantwoorden

12 maart 2018 om 14:02

Je bestelling van de Oral-B is goed binnengekomen hoor, Otto! :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 maart 2018 om 17:17
Tom Bosmans Gebruiker

Als ik op de website van Lotto Jumbo kijk dan zijn de sponsors op de shirtjes vd renners anders dan degene in de verkoop…toch een soort replicasetjes?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 19:04

Hoi Tom,

Dit zijn inderdaad replica’s. Zowel de replica versie als de echte prof versie worden door Shimano gemaakt. De betaalbare variant die voor een echte fan een mooi aandenken is én een goede set om in te fietsen vind je hier. De variant waarvan je een weekend weg kunt (en waar ze dan ook nog eens mee vallen ;)) die zie je op TV!

Groeten,

Frank

Beantwoorden

12 maart 2018 om 17:34
mrdummy Gebruiker

Word je vergoed of krijg je korting bij Jumbo als je eentje koopt?

Want meestal wordt reclame betaald en niet gratis. Zou het gratis zijn, dan wil je niet lang mee dragen en komt het alweer snel in de doosje, die je voor maanden wegstopt.
En daarom vind ik beetje raar om nu reclameshirt te kopen waar je niet eens mee vergoed wordt.

Als er wel een kans is op de vergoeding of korting, dan is aanbieding misschien stuk interessanter. Anders niks.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 17:45
hertogfreek Gebruiker

Hallo,

Vandaag een set en twee losse broeken besteld in twee keer. Kan er nog gekeken worden of dit met 1 verzending kan en ik dus een keer verzendkosten retour krijg?

Alvast bedankt!

Freek

Beantwoorden

12 maart 2018 om 18:50
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hertogfreek,

Het is helaas niet mogelijk bestellingen samen te voegen. Wat je wel kunt doen is beide bestellingen annuleren en dan opnieuw een bestelling plaatsen met alles in één bestelling.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 17:54
Binnenmars Gebruiker

Ik loop op schoenen met merk X-opdruk, een spijkerbroek met merk Y-opdruk en een blouse met merk Z-logo, ja en daar betaal ik voor en het schuift niks, errug hé

Beantwoorden

12 maart 2018 om 18:55
Ferry bottenheft Gebruiker

Ze moeten van de overstock af, Lotto stopt met sponsoring.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 23:04
artijn Gebruiker

Mooi, gebruik van maken dus ;)

Beantwoorden

12 maart 2018 om 19:56
away1 Gebruiker

Gaan Lotto & Jumbo mij dan ook centjes betalen?

Ik loop (fiets) dan per slot van rekening wel vet reclame voor ze…

Beantwoorden

12 maart 2018 om 19:56
away1 Gebruiker

Ah, ik zie dat ik niet de eerste ben met deze helderheid ;-)

Beantwoorden

12 maart 2018 om 21:17
DornoD Gebruiker

Beetje flauwe reacties over de sponsornamen op het shirt. Als het voetbalshirts waren geweest dan zou het niet eens ter sprake zijn gekomen. Maar dan zou er wel weer discussie over de clubs zijn. ;-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.