27 maart 2018 om 00:00
iBOOD

KEF Space One Koptelefoon | ANC | Porsche Design

KEF Space One ANC Koptelefoon

De meeste producten blinken uit op één vlak. De KEF Space One blinkt uit in alles, van geluid tot design.

Specificaties

Merk: KEF
Type: Space One Wired (Porsche Design)
Garantie: 2 jaar

• Active Noise Cancellation
  • Ontwerp door Porsche Design
  • ANC accuduur van 50 uur

Speakers

• Geluidsweergave: Stereo
  • Noise cancelling: Ja
  • Frequentiebereik: 20 tot 20.000 Hertz
  • Gevoeligheid speaker: 93 Decibel (dB)
  • Impedantie: 32 Ohm

Kabel & bediening

• Kabel los te koppelen: Ja
  • Platte kabel: Ja
  • Afstandsbediening in kabel: Ja
  • Aantal knoppen op afstandsbediening: 3
  • Bediening voor Apple: Ja
  • Bediening voor Android: Ja
  • Ingebouwde microfoon: Ja
  • Type microfoon opname: Mono
  • Connector: 3.5 mm
  • Type jack-aansluiting: 3 ringen
  • Vergulde connectoren: Ja

Stroomvoorziening    

• Type stroomvoorziening: AAA batterijen
  • Maximale gebruiksduur batterij: 50 uur

Fysieke eigenschappen

• Type: Over-ear
  • Opvouwbaar: Ja
  • Draaibare oorschelpen: Ja
  • Materiaal oorkussens: Imitatieleer
  • Afmetingen: 19.5 x 16.3 x 8 cm
  • Gewicht: 265 gr

Inbegrepen

• Vliegtuigadapter
  • Hard case
  • Afneembare kabel
  • Batterij
27 maart 2018 om 02:38
Oracle92 Gebruiker

Bijna elke dag *knippen* jullie wel reacties weg omdat het een incorrecte (prijs)vergelijking is naar een ander product omdat bijvoorbeeld de SD-adapter van een microSD kaartje ontbreekt.

Grappig dat jullie je daar zelf niet aan houden! Dit gaat namelijk over de Wired versie, dus met draad… Dat jullie dan een review aanhalen van digitimes over de versie zonder draad (Wireless) voelt een beetje verkeerd. Vooral de quote: “There are no compromises” is vreemd, tuurlijk is er wel een compromise, er zit namelijk gewoon een draad aan!

Had hem bijna gekocht, maar omdat ik erachter kwam dat dit de bedrade versie was, en Wireless voor mij heel belangrijk is toch laten liggen.

Toch bedankt voor de tip! Ik ga waarschijnlijk de Wireless versie deze zomer in de USA aanschaffen omdat jullie deze schitterende (helaas bedrade) koptelefoon nu hier aanbieden, als jullie deze op de kop kunnen tikken met een mooi voordeel dan lijkt me dat schitterend :)

Zoek je een mooie, zeer goede koptelefoon met draad en ANC, go for it!!!

Beantwoorden

27 maart 2018 om 04:40
ScanSpeak Gebruiker

Als je voor kwaliteit gaat is bedraad nog steeds veruit de beste keuze! Succes met de wireless versie…!

Beantwoorden

27 maart 2018 om 06:00
mich8 Gebruiker

wel goed gezien! Ik had er bijna ook een gekocht, had ik je reactie niet gelezen! Ik vind de foto zonder de draad een klein beetje bedriegelijk, vooral als er nergens “Wired” in de tekst voorkomt! Of heb ik het niet gezien?

Wat wel aantrekelijk is, is de prijs want overal draait het rond de 320 €, maar ik zocht Wireless dus… niets voor mij.

Zeker niet na de verschillende tests te hebben gelezen die middelmatig zijn in het algemeen!

Ik blijf dan zoeken.

Beantwoorden

27 maart 2018 om 06:20
BlackScorpion85 Gebruiker

Ik zie toch duidelijk het volgende in de beschrijving staan:

“Kabel & bediening

Kabel los te koppelen: Ja”

Beantwoorden

27 maart 2018 om 06:42
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Oracle92!

We zijn er natuurlijk ook om goede tips te geven over technologie, maar we streven er wel naar om alles zo duidelijk mogelijk te laten zien (uiteindelijk heeft iBOOD er ook geen baat bij om een dergelijk product anders te laten zien dan de werkelijkheid. Hoewel ik het met je eens ben dat het op de foto wat lastiger te zien is, staat het wel duidelijk bij de specificaties, zoals BlackScorpio aangeeft, ook staat er “Space One Wired” als type. Ik zal vragen of iBOOD het nog wat kan verduidelijken en in ieder geval even naar de quote kan kijken, want we moeten natuurlijk wel consistent *knippen* ;-)

Thanks voor je bericht!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

27 maart 2018 om 08:43
Kartelschaar Gebruiker

Bij mij staat in de dikgedrukte intro dat er een kabel in zit.

“En de in de kabel geïntegreerde afstandsbediening werkt met zowel Android als iOS.”

Beantwoorden

27 maart 2018 om 06:37
eldeejee Gebruiker

Review van de draadloze is ook niet top: https://www.gadgetgear.nl/2018/02/review-kef-porsche-design-space-one-wireless-hoofdtelefoon

Beantwoorden

27 maart 2018 om 06:44
Moderator Jim Moderator

Als ik die review lees, zijn ze er volgens mij dik tevreden over! (4/5 sterren), zeker qua geluid :-). Echter gaat ook dit over de draadloze natuurlijk.

Beantwoorden

27 maart 2018 om 09:17
kijkenkijkenkopen Gebruiker

De minpunten die ze daar noemen (micro-usb, bediening van knoppen, geen aptX HD) heeft alleen betrekking op de draadloze versie. Ohja, en de prijs maar daar heeft iBOOD al wat aan gedaan ;-)

Beantwoorden

27 maart 2018 om 07:46
KoesjeKoes Gebruiker

Als er gesproken wordt over accuduur van 50 uur, mag men er toch vanuit gaan dat deze wireless is …..

Beantwoorden

27 maart 2018 om 07:50
WpK Gebruiker

Nee, de active noise cancellation heeft ook stroom nodig.

Beantwoorden

27 maart 2018 om 08:01
Moderator Jim Moderator

Hi KoesjeKoes!

De ANC heeft ook stroom nodig! Er wordt gewerkt aan een verduidelijking :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 maart 2018 om 07:55
HobbyBOP Gebruiker

Ik was er van overtuigd dat deze draadloos was.. Zeker omdat er staat dag de kabel los ge koppelen is.. Er staat inderdaad “Wired” ergens maar hier bieden jullie gewoon qua uiterlijk een draadloze koptelefoon aan. Als ik m besteld had en kreeg er 1 met een draadje zou ik me besodemieterd voelen en iBOOD nooit meer gebruiken en daar ben ik zeker niet de enige in dus jullie schieten hier inderdaad helemaal niks mee op. Zonde.

Beantwoorden

27 maart 2018 om 08:13
Moderator Jim Moderator

Hi HobbyBOP!

Kan ik me voorstellen; het is doorgegeven! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 maart 2018 om 13:24
Switch11 Gebruiker

Deze is dus niet oplaadbaar?

Beantwoorden

27 maart 2018 om 13:29
Switch11 Gebruiker

Hééél spijtig, had hem graag eens geprobeerd, maar ik heb geen zin batterijen mee te zeulen. Heb al een powerbank mee, daar moet ie het mee kunnen doen. Wie nu nog met losse batterijen werkt….

Beantwoorden

27 maart 2018 om 13:51
kijkenkijkenkopen Gebruiker

1 AAA per 50 uur! Die dingen kun je op elke straathoek kopen! Hoef je niet eens mee te zeulen :-)

Beantwoorden

30 maart 2018 om 16:27
avoid Gebruiker

Eeuhmmmm…. iBood… ik heb deze mooie koptelefoon zojuist uitgepakt. Mooi ding! Maar… waar is de kabel waarmee ik m’n Android/iOS kan bedienen?

Beantwoorden

30 maart 2018 om 16:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi avoid,

Vervelend om te horen dat deze niet lijkt te zijn meegeleverd.

Zou je via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

30 maart 2018 om 18:10
avoid Gebruiker

Done, bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.