31 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Puma Sportshirt

Puma Sportshirt

Vandaag heb je keuze uit drie verschillende Puma sportshirts in diverse kleuren. Kopen, sporten en fit de zomer in!

Specificaties

Merk: Puma
Type: Sportshirts 3 modellen

• Drie modellen
  • 100% polyester
  • Voert transpiratievocht snel af

USP technologie
Puma-logo op de borst

Wasvoorschriften

• Wassen met soortgelijke kleuren
  • Binnenstebuiten wassen
  • Wasmiddel voor kleuren gebruiken

31 maart 2018 om 00:14
bobskie Gebruiker

Geen geld voor een nieuwe lading sportshirts.

Kan ik die sportbroekjes uit de flash sale in dezelfde bestelling stoppen? Zodat ik maar 1x verzending betaal? Scheelt toch weer!

Beantwoorden

31 maart 2018 om 00:16
Moderator Niek Moderator

Goedenacht bobskie,

Dat kan zeker. Wanneer je een van de twee in je winkelwagen hebt klik je op verder winkelen en kun je andere deals toevoegen.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 09:04
sergio. Gebruiker

Verzendkosten blijft een dingetje bij iBood. Een shirt kost 2,95 verzendkosten. Twee shirts 5,95. Het is dus 5 cent goedkoper om ze apart te bestellen.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 09:10
Roger777 Gebruiker

Waarom kan ik er max 4 bestellen? Ik kan verder winkelen maar in het mandje krijg ik niets meer.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 10:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Roger777,

Je kunt maximaal 4 identieke producten bestellen per bestelling en maximaal 4 bestellingen plaatsen. Dit is om te voorkomen dat er grote aantallen worden opgekocht door opkopers.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 09:12
tenne Gebruiker

Eindelijk eens een 30 cm pan tussen al dat “klein grut”, die ik dan ook direct besteld heb. Voor een gezin met 4 personen is dit namelijk echt wel nodig. Dit mag je meer doen iBood, thx!!

Beantwoorden

31 maart 2018 om 17:18
Binnenmars Gebruiker

Let op, Op gas gaat dit shirty zeker verbranden en je huis mss ook.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 09:44
Roaringeagle Gebruiker

jammer, altijd relatief kleine maten; ik heb 135cm borstomtrek, al die sportkledij is steeds zo klein :(

Beantwoorden

31 maart 2018 om 12:44
chenjong Gebruiker

Komen de 2 donker blauwe shirts overeen met de donker blauwe short van Puma uit jullie Puma Short actie

Beantwoorden

31 maart 2018 om 14:06
tvanwestbroek Gebruiker

Ik heb een code voor gratis verzending. Waar vul ik die in?

Beantwoorden

31 maart 2018 om 19:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond twanwestbroek,

Die kun je gebruiken bij het afrekenen. Op de bestelpagina staat een leg balkje met de tekst couponcode en daar kun je je code invoeren.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 15:05
Deckster Gebruiker

Ik heb ook een code voor gratis verzending t/m vandaag geldig……maar hij werkt niet…..wat nu?

Beantwoorden

31 maart 2018 om 19:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddat Deckster,

Je kunt het beste even de mail met de gratis verzendcode doorsturen naar customerservice@ibood.nl met een korte omschrijving. Zij zullen je dan na het weekend verder helpen.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 16:10
Deckster Gebruiker

Nou ja, ik bestel het wel voordat het straks uitverkocht is dan bel ik dinsdag wel naar de klantenservice…..

Beantwoorden

31 maart 2018 om 18:22
Jean-luc58 Gebruiker

Heeft er nog iemand moeilijkheden met de betaling van de bestelling vandaag?

Beantwoorden

31 maart 2018 om 19:33
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Jean-luc58,

Heb je moeilijkheden met betalen?

Beantwoorden

31 maart 2018 om 19:40
Barise Gebruiker

Whehehehehe, de verzendkosten zijn bekant duurder dan het product

Beantwoorden

31 maart 2018 om 20:23
Moderator Jim Moderator

Hi Barise!

Als je meer producten in één keer bestelt, valt het weer mee! :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

31 maart 2018 om 22:54
andypeeters Gebruiker

meerdere orders geplaats in het verleden en vandaag zelfs 3 !

Echter vanwege gratis verzending coupon voor deals van vandaag beslist om nog wat bij te bestellen maar dat duurde ruim een half uur vanwege continue wat gedoe alsook bleek dan die verzendingscode niet meer geldig etc… heb foto genomen want ben 200% zeker dat ik de juiste gebruikte… weet niet wat er aan de hand is of was maar mijn internet werkte goed (YouTube video’s gingen vlot) en toch heel wat last hier tussen 22h30 en nu.  Graag tenminste die verzending van 5,95 compenseren aub… (een klant die al zeer zeer veel orders plaatste).

Beantwoorden

31 maart 2018 om 23:05
Moderator Paul Moderator

Als je moeilijkheden ervaart in het bestelproces kan het helpen om: 
-  cookies & cache op te schonen
-  uit te loggen en opnieuw in te loggen
-  een eventuele ad blocker uit te schakelen
-  te bestellen via een andere browser
-  te bestellen via een ander apparaat

Ik raad je aan om de mail met ontvangen code door te sturen naar webcare@ibood.nl met een korte toelichting.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.