1 april 2018 om 00:00
iBOOD

Philips Azur Stoomstrijkijzer GC4865/02

Philips Stoomstrijkijzer GC4865/02

Dit stoommonster is gemaakt om het strijkproces te versnellen en bezorgt ieder kreukje en vouwtje knikkende knieën.

Specificaties

Merk: Philips
Type: GC4865/02
Garantie: 2 jaar

• SteamGlide-zoolplaat
  • 2400 watt: snel warm
  • 45 g/min. stoom, stoomstoot van 200 g

Double Active Calc-Clean
Zoolplaat: SteamGlide
Continue stoomproductie: 45  g/min
Stoomstoot: 200  g
Verticaal stomen: Ja
Variabele stoominstellingen
Spray
Stoomtip
Vermogen: 2400  W
Capaciteit waterreservoir
350  ml
Druppelstop
Beveiliging: automatische uitschakeling
Opbergvak voor snoer: Snoerclip
Netsnoerlengte: 2,5  m
Snel en eenvoudig vullen

Fysieke specificaties
Snoerlengte: 2,5  m
Gewicht van strijkijzer: 1,6  kg
Voltage: 220 - 240  volt

1 april 2018 om 00:21
Leander465 Gebruiker

Heeft iemand die deeltjes versneller voucher gekocht?

Beantwoorden

1 april 2018 om 00:25
xxedguyxx Gebruiker

Ibood box!!! Yeaaaahhhhh

Beantwoorden

1 april 2018 om 12:18
Moderator Jim Moderator

Ja, maar volgens mij had ik de laatste :-(

Beantwoorden

1 april 2018 om 00:35
elianmars Gebruiker

Jammer dat de 1 april-grap zo snel uitverkocht is! :-)

Beantwoorden

1 april 2018 om 07:49
mvmaastricht Gebruiker

Inderdaad! Ik voldeed aan alle voorwaarden om mee te mogen.

Beantwoorden

1 april 2018 om 00:38
leenvr Gebruiker
1 april 2018 om 08:14
bjorn27061982 Gebruiker

Dit strijkijzer kost overal €69,99. En hier officiaal  €119,99?! Als ik dit bij Bol.com besteld aan €69,99 betaal ik geen verzendingskosten. Bestel ik deze bij ibood betaal ik €39,99 +€8,95 verzendingskosten kom ik aan €48,95. €69,99-€48,99= €21 goedkoper dan in een andere webshop. Dat is leuk meegenomen. Maar dat is absoluut geen -67% korting zoals jullie zo mooi voorschotelen.

Beantwoorden

1 april 2018 om 08:30
G.Karsters Gebruiker

Bij BCC kost ie 99.00 eur

Beantwoorden

1 april 2018 om 09:09
xxxMaverick Gebruiker

Is toch altijd zo ? Je krijgt bij ibood een scherpe prijs maar trage levertijd en slechte klantenservice. Vaak dus leuk om te proberen maar zelden een monster deal. Waarom zou dit hier anders zijn ?

Beantwoorden

1 april 2018 om 11:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bjorn,

De prijzen bij andere webshops zijn niet de adviesprijzen van een product. De adviesprijs is de prijs die de fabrikant het product heeft gegeven toen het voor het eerst op de markt kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier

Beantwoorden

1 april 2018 om 13:46
chinless Gebruiker

Allemaal leuk en aardig maar misschien wordt het tijd om dat eens af te stoffen en te voorzien van een update. Zoals hier boven al staat is de deal zeker geen 67% korting.. dus misleiding… en dat praat je niet goed met een linkje naar een vaag artikeltje.

Beantwoorden

1 april 2018 om 17:07
Fiveseven Gebruiker

Het is goedkoper dan ergens anders en nog zijn jullie niet tevreden,

kom aub nietmeer op ibood dan want jullie zullen nooit tevreden zijn …

Staar je niet blind op adviesprijs en %korting, tis de prijs die jij ervoor gaat betalen dat belangrijkste is

En zolang die het laagst is, moet je niet komen ****** hier!

Edited by: Paul
aanpassing ivm ongepaste bewoording

Beantwoorden

1 april 2018 om 19:52
Moderator Paul Moderator

@ xxxMaverick

De klantenservice doet altijd haar best om het zo goed mogelijk voor de klanten op te lossen. Is er nog een openstaande case waar ik je bij kan helpen? Dan ontvang ik graag het case-nummer of bestelnummer.

@ chinless

Heb je de tekst wel doorgelezen van de link die Niek verstrekte? Er wordt duidelijk uitgelegd dat het om juridische redenen niet toegestaan is om met huidige verkoopprijzen te vergelijken.
Daarnaast zou het erg arbeidsintensief zijn om te vergelijken met prijzen van andere aanbieders, omdat die prijzen elk moment weer kunnen veranderen. Soms zelfs nadat de iBOOD deal online is gekomen. iBOOD vergelijkt altijd ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs omdat dit als enige een vast gegeven is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.