2 april 2018 om 00:00
iBOOD

Apple TV 4K | 32 GB | HDR

Apple TV 4K (32 GB)

Met de Apple TV 4K haal je de ultieme bron voor al je entertainment in huis!

Wil je een slagje groter? Klik dan hier (NL) of hier (BE) voor het 64 GB model.

Specificaties

Merk: Apple
Type: TV 4K (32 GB)
Garantie: 2 jaar

Deze Apple TV 4K is afkomstig uit de VS en wordt dan ook geleverd met een EU verloopstekker. Het product is verpakt in een witte doos, maar verkeert in complete nieuwstaat en heeft de gebruikelijke 2 jaar garantie via iBOOD en 1 jaar via Apple zelf.

• 4K-beeldkwaliteit met HDR
  • Met Siri stembediening
  • Ook geschikt voor games!

Technisch

• Processor: A10X Fusion-chip met 64‑bits architectuur
  • Opslag: 32 GB

Poorten & interfaces

• HDMI 2.0a
  • 802.11ac wifi met MIMO; gelijktijdige dual band (2,4 GHz en 5 GHz)
  • Gigabit Ethernet
  • Draadloze Bluetooth 5.0-technologie
  • IR-ontvanger
  • Inge­bouwde voeding

Videostructuren

• H.264/HEVC SDR-video tot 2160p, 60 bps, Main/Main 10 Profile
  • HEVC Dolby Vision (Profile 5)/HDR10 (Main 10 Profile) tot 2160p
  • H.264 Baseline Profile level 3.0 of lager met AAC‑LC audio tot 160 Kb/s per kanaal, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestands­structuren
  • MPEG-4-video tot 2,5 Mb/s, 640 x 480 pixels, 30 bps, Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kb/s, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestands­structuur

Audiostructuren

• HE‑AAC (V1), AAC (tot 320 Kb/s), Protected AAC (van iTunes Store), MP3 (tot 320 Kb/s), MP3 VBR, Apple Lossless, FLAC, AIFF en WAV; AC‑3 (Dolby Digital 5.1) en E‑AC‑3 (Dolby Digital Plus 7.1 surround sound)

Fotostructuren

• HEIF, JPEG, GIF, TIFF

Siri Remote

• Draadloze Bluetooth 4.0-technologie
  • IR-zender
  • Versnellings­meter en gyroscoop met drie assen
  • Lightning-connector voor opladen
  • De oplaadbare batterij levert na één keer laden een gebruiks­duur van enkele maanden (bij doorsnee dagelijks gebruik)
  • Opladen via USB-poort van computersysteem of lichtnetadapter (afzonderlijk verkrijgbaar)

Systeemvereisten

• Voor kopen en huren in iTunes en Thuisdeling is een iTunes-account vereist
  • Vereist 802.11 wifi, Ethernet-netwerk of breedbandinternet­verbinding
  • Tv met 4K en HDR vereist voor streaming van 4K en HDR
  • De voorwaarden van de softwarelicentie op www.apple.com/legal/sla moeten worden geaccepteerd
  • HDMI-kabel vereist (afzonderlijk verkrijgbaar)

Compatibiliteit

• Apple TV is compatibel met HD‑ en UHD-tv’s met HDMI
  • Apple TV is compatibel met Bluetooth-toetsen­borden

Toegankelijkheid

• VoiceOver
  • Zoomen
  • Verhoog contrast
  • Verminder beweging
  • Bijschriften voor spraak en geluiden en ondertitels voor doven en slecht­horenden
  • Audiobeschrijvingen
  • Siri en dicteer­functie
  • Schakel­bediening

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen (HxBxD): 35 x 98 x 98 mm
  • Gewicht: 425 gr

Verpakkingsinhoud

• Apple TV 4K
  • Siri Remote
  • Netsnoer
  • Lightning-naar-USB-kabel
  • Documentatie
2 april 2018 om 00:03
floris236 Gebruiker

Klinkt als een super duper aanbieding… *snap*

Edited by: Paul
jouw link verwijst naar een andere versie, de 4K versie is bij hen duurder

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:06
oinkoink12 Gebruiker

Ja Hongkong, prettige wedstrijd ^^

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:07
floris236 Gebruiker

Ja prima op eglobalcentral ook €163… vind het nou niet echt een aanbieding dat je zegt wow

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:11
elianmars Gebruiker
2 april 2018 om 00:12
oinkoink12 Gebruiker

Dat is dezelfde Hongkong hut.

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:15
Moderator Jim Moderator

Hi allemaal!

Bedankt voor de prijsvergelijkingen. Zoals altijd, let op dat je bij deze buiten-EU partijen meestal veel moeite moet doen als je aanspraak wil maken op garantie. Denk ook aan het feit dat bovenop deze prijs vaak nog importheffingen moeten worden betaald.

@Elianmars; op jouw link zie ik binnen 6-8 dagen geleverd ipv volgende dag in huis?

Groetjes!

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:18
oinkoink12 Gebruiker

Zou wel knap zijn om vanuit hongkong binnen een dag te leveren :P

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:19
elianmars Gebruiker

Je hebt helemaal.gelijk. Dus het duurt ook (veel) langer voordat je het in huis hebt en als het tegen zit mag je nog extra kosten betalen aan de douane.

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:20
elianmars Gebruiker

Ik had te snel gekeken. Binnen 24 uur verzenden is niet binnen 24 uur in huis.

Beantwoorden

2 april 2018 om 00:31
Moderator Jim Moderator

Wellicht wel een nieuwe uitdaging voor ze! Als het ze binnen 24 uur lukt, krijgen ze van mij een paasei!

Beantwoorden

2 april 2018 om 14:26
Binnenmars Gebruiker

Haha zeker een refurbished paasei,

Eens met Jim:

let op dat je bij deze buiten-EU partijen meestal veel moeite moet doen als je aanspraak wil maken op garantie. Denk ook aan het feit dat bovenop deze prijs vaak nog importheffingen moeten worden betaald.

Pikt de douane je eruit: 160×21%=33,6 + inklaringskosten 13 euro zeg maar 46 euro.

Is hij niet goed reken dan op 25 euro verzendkosten minimaal, als je ziet hoeveel refurbished Apple meuk hier voorbij komt is die kans  niet ondenkbeeldig

Beantwoorden

2 april 2018 om 21:45
simdane Gebruiker

There are no additional customs charges. Read their Ts&Cs. Apple still support the products, I’ve 1st hand experience.

Beantwoorden

2 april 2018 om 21:46
simdane Gebruiker

Also, the delivery takes a week from eglobal, very similar to ibood, at 6 working days on average. Not a deal

Beantwoorden

2 april 2018 om 22:07
Moderator Paul Moderator

I am glad you have a good experience with eglobal. But it is a company from HongKong with lower guarantee conditions, the chance of getting charged for extra costs at the custom and the possibility to get a product that is meant for the Asian market instead of the European market.

It’s not been said that people shouldn’t buy there, but it is valid to point at the differences and possible risks of using non-European websites.

Beantwoorden

4 april 2018 om 12:12
JDonkers Gebruiker

Verbaas je niet dat het mogelijk is! Via DHL is het mogeijk binnen 1 dag vanuit China hier iets in huis te hebben. Zit zelf ook in de import en mijn persoonlijke record met DHL was 2 dagen. Terwijl ik zelf van andere de records heb vezien van 1 dag (23u!)

Beantwoorden

2 april 2018 om 01:17
WiCo Gebruiker

Ik ben zeer tevreden over eGlobal Central!  Binnen 5 dagen in huis voor de prijs waarmee zij adverteren. ZONDER verder bijkomende kosten!!

Beantwoorden

2 april 2018 om 01:26
bizim cafe Gebruiker

wat zoek je dan op ibood?

Beantwoorden

2 april 2018 om 03:05
kerkganger Gebruiker

Moet dit soort commentaren nu echt elke keer? Het is interessant te weten hoe ervaringen bij een concurrent (eGlobal Central) zijn. Het is ook interessant te komen zien wat het aanbod van iBOOD is.

Minder interessant zijn de steeds talrijkere afzeikberichten hier. Elke dag hetzelfde niets toevoegende gezaag over andere leden.

Beantwoorden

2 april 2018 om 11:24
Moderator Jim Moderator

Hi WiCo!

Goed om te horen. Ik weet natuurlijk niet wat je hebt gekocht; echter ben je in Nederland verplicht om import heffingen te betalen wanneer het bedrag hoger is dan 22€. Wellicht heb je ‘geluk’ gehad, maar hou hier rekening mee in de toekomst!

Het liefst nu weer on topic!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 april 2018 om 12:43
WiCo Gebruiker

Hi, Jim.  Kijk even bij punt 17:  https://www.eglobalcentral.nl//algemene-voorwaarden.html?self_rewrite=1&sef_rewrite=1

Beantwoorden

3 april 2018 om 12:45
WiCo Gebruiker

@bizim cafe  Bezoek jij ook altijd maar één winkel?

Beantwoorden

2 april 2018 om 01:32
scorpion31176 Gebruiker

Ik vind het ook wederom weer jammer dat t niet gewoon echt een NL aanbieding voor dit product is terwijl de prijs dit suggereert. IBOOD is alleen maar met hele oude pructeb, of de grijze import met verloop stekker of de favoriet voor refurbished met altijd een kortere fabrieksgarantie.

Altijd als voetnoot “even dit erbij noemen” terwijl de eerste aanroep of foto dit niet doet vermoeden met slechts die paar tientjes verschil. :-/

Tijd voor naamsverandering? Internet B-product Online Offer Daily?

Beantwoorden

2 april 2018 om 06:28
fleur153 Gebruiker

Heb jij teveel bedorven eieren gehad?

Beantwoorden

2 april 2018 om 08:21
hobbix Gebruiker

Nee, maar heeft al wel de nodige ervaring met eibood.

De laatste tijd bevat de info errug vaak fouten,halve waarheden of er mist relevante informatie. Het goede is wel dat je dat ook daadwerkelijk kwijt kunt en dat er de laatste jaren niet meer meteen een ban volgt als een mod eens erg snel op haar pik is getrapt. (dat laatste is voor de goede verstaander ;-)

Beantwoorden

2 april 2018 om 08:47
jjakke Gebruiker

Ben geen technuit maar wat is het verschil met een streambox 4K en Apple niet meegerekend?

Beantwoorden

2 april 2018 om 08:53
bertkroft Gebruiker

Valt er ook nog iets over het apparaat zelf te vertellen? :) Ik zou in eerste instantie voor de 64 GB versie gaan, maar vraag me af of dat nodig is? Iemand ervaring?

Beantwoorden

2 april 2018 om 08:58
mapvroon Gebruiker

Koop hier niks. Hun retourbeleid is drie keer k@t. Ook al heb je via track&trace bewijs dat het is aangekomen dan nog betalen ze niet terug omdat ze het zelf kwijt zijn. Zit nu al weken te wachten……

Beantwoorden

2 april 2018 om 11:25
Moderator Jim Moderator

Hi Mapvroon!

Jammer om te horen dat het niet loopt zoals je mag verwachten! Heb je voor mij het RMA-nummer? Dan ga ik bij iBOOD checken of er wat vaart in de zaak mag! :-)

Fijne 2e paasdag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

2 april 2018 om 12:31
gpekaar Gebruiker

Onzin ik heb al een paar keer iets terug gestuurd, zo bericht terug, en een weekje later geld op de rekening terug gestort, dus zeer goede ervaring.

Beantwoorden

2 april 2018 om 12:50
Yneke1109.. Gebruiker

Hallo Jim,  ik wil een vraag stellen over mijn bestelling van september wat defect is,maar ik zie het product niet in de lijst staan om je te contacten,  vandaar zo..graag contact groet yneke

Beantwoorden

2 april 2018 om 13:11
Moderator Jim Moderator

Hi Yneke!

Dat is vervelend! Ik ga vragen aan iBOOD of ze even contact met je op kunnen nemen! Dit zal op z’n vroegst morgen zijn. Op dit moment zijn ze allemaal paaseieren zoeken ;-)

Groetjes!

Beantwoorden

2 april 2018 om 16:21
Moderator Paashaas Moderator

Morgen zijn ze er weer, hoor!

Afbeeldingsresultaat voor paaseieren zoeken 2018

Beantwoorden

2 april 2018 om 09:12
Bombadil1977 Gebruiker

Ook benieuwd naar de meerwaarde van 64 tov 32???

Komt er ook h.265 ondersteuning op dit apparaat? Wordt steeds populairder..

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:04
mrkchang Gebruiker

Op de apple site hierover: Als je Apple TV 4K vooral wilt gebruiken voor het streamen van films, series en muziek of voor een paar apps en games, heb je waarschijnlijk genoeg aan 32 GB opslagruimte. Als je veel apps en games downloadt en gebruikt, kun je beter de configuratie met 64 GB kiezen.1 Bedenk bij het nemen van je beslissing dat je voor het gebruik van sommige apps extra opslagruimte nodig hebt.

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:21
Schanske1 Gebruiker

Misschien een domme vraag, maar als je een film of serie via de AppleTV koopt, wordt die dan altijd gestreamd, of wordt die naar de AppleTV gedownload?

Beantwoorden

2 april 2018 om 09:26
Senna007 Gebruiker

Heb nooit zo goed de meerwaarde van een apple TV gezien in combinatie met een smartTV, voor Netflix heb je hem niet nodig dat gaat perfect op de smartTV en je foto’s en muziek gaat ook perfect tussen mijn nas en de TV en nee met de apple TV kunnen je niet streamen vanaf je Nas, je kan er enkel films mee kopen of huren bij Apple maar wie doet dat nog, en oh ja voor muziek gebruiken we spotify en die wordt ook niet ondersteund dus wat is dan wel mooi, de screensavers die zijn mooi eerlijk is eerlijk de screensavers daar voor zou ik hem overwegen haha echt niet

Beantwoorden

2 april 2018 om 09:49
M.Nieland Gebruiker

Mijn ervaringen zijn toch wel positief. Het klopt dat Netflix op de smart tv ook goed werkt, maar het makkelijke van de Apple TV vind ik dat ik aan Siri via de remote kan vragen even een minuutje terug te spoelen (of iedere andere lengte of vooruit) als ik iets gemist heb. Ook kun je andere vragen stellen bij films en content, bijvoorbeeld alle films met die en die acteur bijvoorbeeld. Streamen kan hij ook rechtstreeks via DLNA etc, maar ook via bijvoorbeeld de Plex app. Daarmee kun je ook rechtstreeks van een andere computer of via je NAS naar de Apple TV streamen. Let op: om met de NAS te streamen moet je wel Plex op de NAS installeren.

Laatste leuke extraatje is de remote die ook als een game controller dienst doet. Voor simpele spelletjes gaat dat best ok.

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:46
away1 Gebruiker

èèhh, terugspoelen lukt met je smart-tv ook gewoon hoor!

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:54
eva864 Gebruiker

Uiteraard, maar niet met voice command (en dat is wat Siri doet).

Beantwoorden

2 april 2018 om 09:45
Smits360 Gebruiker

De grootste meerwaarde is de mogelijkheid om draadloos (dus zonder HDMI kabel) de inhoud van je MacBook te streamen naar je TV. Het klinkt heel relaxed om niet steeds op te hoeven staan en naar de MacBook te hoeven lopen, wanneer die aan de HDMI kabel hangt, maar daarvoor kun je ook gewoon een draadloos toetsenbord of muis gebruiken. Maar goed, dat hoeft dus allemaal niet met een Apple TV.

Daarnaast vinden veel mensen de afstandsbediening van een Apple TV makkelijker/beter te bedienen dan die van hun smart TV, en is de ervaring en het gebruiksgemak een stuk vloeiender en minder frustrerend dan Android TV. Dus tenzij je een LG met hun Magic Remote i.c.m. het veel fijnere webOS hebt, snap ik het op zich wel.

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:29
Mysterieguest Gebruiker

Goedemorgen, er schiet mij iets door het verkeerde keelgat als levertijd als koop argument gebruikt gaat worden om zich te onderscheiden.

Een poosje terug heb ik bij IBOOD de iPad pro 12.9 met 4G gekocht. 1e bericht:levering uitgesteld nieuwe datum gekregen, geen levering, 2e bericht: levering

uitgesteld weer een nieuwe datum gekregen, geen levering, 3e bericht: levering uitgesteld, weten nu zelf niet meer wanneer de nieuwe datum is. En iedere keer zich er van af maken met de tekst uit de verkooptraining categorie meeveren bij slecht nieuws “wij vinden dit erg vervelend voor u” ……lekker goedkoop. Ik heb de bestelling afgezegd en

de iPad bij de mediamarkt gekocht. IBOOD leer dat je een “Fuck Up” ook positief kan gebruiken door een klant te compenseren en niet af te schepen, reacties zowel positief als negatief worden doorgegeven op verjaardagen etc..

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:44
Dutchmen123 Gebruiker

MM en ibood zijn volgens mij 1 familie. Maar idd erg slecht dat ze zo klanten behandelen…compenseren is toch wel het minste.

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:47
jens.timmerman Gebruiker

Electronics Online Group van Media-Saturn is eigenaar van iBOOD. Ik denk dus dat ze er niet zo rouwig om zijn dat je dan maar duurder bij een andere dochter van Media-Saturn gekocht hebt.

http://www.ibood.com/nl/nl/pages/pb3/

Ik koop deze apple tv in ieder geval.

Beantwoorden

2 april 2018 om 10:59
away1 Gebruiker

Klopt!

In de pré-MediaMarkt periode was iBOOD best interessant. De invloed van MM is na de overname zeer goed merkbaar, vooral de bekende marketingtechnieken van MM druipen er vanaf en de “aanbiedingen” zelf zijn nog maar zelden echt interessant. De grootste achteruitgang is overigens de HUNT, die was in de beginjaren van iBOOD echt spectaculair, maar stelt tegenwoordig echt helemaal niets meer voor. Dat laatste heeft overigens nog wel iets positiefs; het is absoluut veel beter voor je nachtrust, want je kunt met een gerust hart naar bedje toe ;-)

Beantwoorden

2 april 2018 om 11:30
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Mysterieguest!

Allereerst jammer te horen dat de levering zo vaak is uitgesteld… Dat zou, ook bij iBOOD, niet het geval mogen zijn. Volgens mij wordt echter de levertijd niet als koop argument gebruikt? Als je doelt op mijn bericht hierboven, corrigeer ik alleen een foutje in het bericht van elianmars! iBOOD kan (normaal gezien) producten juist iets goedkoper aanbieden doordat ze zelf geen enorm warenhuis hebben. Daardoor is de levertijd vaak iets langer dan bij de andere grote winkels!  :-)

Anyhow! Ook hier, als je meer support nodig hebt of graag eens zou willen sparren, stuur een mailtje naar community@ibood.com, dan helpen ze je graag verder! Graag hier weer verder over de Apple TV :-)

Fijne 2e paasdag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

2 april 2018 om 12:04
Ingrid Dopmeijer Gebruiker

Kan ik hier ook iets mee op een Samsung smart tv? Ik zoek iets als vervangen voor het oude “uitzending gemist”, zodat ik vanaf een iPad iets naar de Samsung tv kan sturen. Al ast bedankt voor het meedenken.

Beantwoorden

2 april 2018 om 13:24
Smits360 Gebruiker

Ja, daar is dit inderdaad geschikt voor, evenals het doorsturen van iPhone beeld/geluid, foto’s etc.

Beantwoorden

2 april 2018 om 14:16
Ben Benieuwd Gebruiker

Heb mijn apple tv jaren geleden al verkocht. iMac – videostream plugin – 4k chromecast. Videostream op alle androids en iphones om op afstand te bedienen. Ik zie serieus, vooral voor zo’n bedrag geen enkel voordeel in apple tv. Zwaar achterhaald.

Beantwoorden

2 april 2018 om 15:38
boukeent Gebruiker

kan je hier elke apple app op installeren ? dus ook buiten apple store om?

Beantwoorden

2 april 2018 om 22:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond boukeent,

Je kunt er apps op installeren via de app store.

Beantwoorden

2 april 2018 om 17:29
gardenman Gebruiker

Ik hoorde dat apple tv nog al wat problemen oplevert, en vaak niet werkte.

is ook de reden dat ik een chromecast stick gekocht heb.

alles wat apple tv ook biedt, ook in 4k, werkt prima en velen malen goedkoper.

Beantwoorden

2 april 2018 om 22:13
Moderator Paul Moderator

Heb je daar ook een concrete onderbouwing bij? Wat voor problemen en waar heb je dat gehoord of gelezen? 
Zonder een toelichting blijft het erg onduidelijk voor de medeforummers.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.