5 april 2018 om 00:00
iBOOD

MSI Nightblade Gaming PC | i5 | 8 GB | GTX 1070

MSI Nightblade Gaming PC (GTX 1070)

"Size doesn't matter" zegt men wel, maar dan hebben ze deze compacte game PC niet in actie gezien!

Specificaties

Merk: MSI
Type: Nightblade MIB VR7RD-285UK
Garantie: 2 jaar

Deze MSI Nightblade is afkomstig uit het Verenigd Koninkrijk en wordt dan ook geleverd met een EU stekkeradapter.

• 7de generatie i5-processor
  • NVIDIA GeForce GTX 1070
  • Perfect voor LAN parties!

Prestaties

• Besturingssysteem: Windows 10 Home
  • Processor: Intel Core i5-7400 quad-core (3 GHz, 6 M cache)
  • Chipset: Intel B250
  • Werkgeheugen: 8 GB DDR4 (1x 8 GB) (2x DDR4 SO-DIMM slot, max. 32 GB)
  • Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1070 Gaming ITX

Opslag

• HDD: 1 TB (3.5")
  • Slots: 2x 3.5" HDD / 1x 2.5" SSD / 2x M.2 (1x PCIe, 1x Auto-switch)

Verbindingen & aansluitingen

• Wifi: 801.11 b/g/n/ac (Intel Wireless-AC 3168)
  • LAN: GBit LAN 10/100/1000 (Qualcomm QCA8171)
  • Bluetooth: 4.2
  • 1x USB-C (3.1)
  • 4x USB-A (3.1)
  • 3x USB-A (2.0)
  • 1x HDMI Out
  • 1x DisplayPort

Voeding

• 350 W 80 Plus (Bronze certified)

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 127 x 234 x 340 mm
  • Volume: 10 liter
  • Gewicht: 6.4 kg
5 april 2018 om 00:06
themis Gebruiker

Ik schrok even van de i5, maar door die videokaart is gamen heel goed te doen in hoge resoluties, lees ik net. Zelfs beter dan een overclockte i7 zonder videokaart. Bronnetje voor de liefhebber: https://nl.hardware.info/reviews/6991/12/goedkoop-4k-gamen-geforce-gtx-1070-met-core-i5-getest-conclusie

Beantwoorden

5 april 2018 om 08:53
HetGezegde Gebruiker

Maar dat is toch logisch? Je kunt dit systeem niet vergelijken (kan wel, jij doet het) meteen i7 zonder videokaart? Dit systeem presteert waarschijnlijk beter met een Pentium processor icm. deze videokaart dan enig andere op zichzelf staande processor.

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:54
crusso Gebruiker

Een I5 hoef je niet van te schrikken, hoor. Dat is een prima CPU voor gaming. Een I7 geeft niet al te veel voordeel voor gaming, de videokaart is wat echt invloed heeft.

Beantwoorden

5 april 2018 om 00:44
PassionPump Gebruiker

Krap bemeten voeding?

Load Wattage:326 WRecommended PSU Wattage:426 W

Beantwoorden

5 april 2018 om 10:42
StevenvToorn Gebruiker

Daar zullen ze vast die ruimte mee bespaard hebben

Beantwoorden

5 april 2018 om 12:05
henkieroe Gebruiker

De voeding is vast afdoende. MSI maakt al jaren computers en zal echt geen machine neerzetten met een voeding die onvoldoende levert. Nee je zult hier geen tweede videokaart in kwijt kunnen, maar het is een ITX machine. Voordeel van deze computer is dat je hem relatief gemakkelijk mee kunt nemen. Soort sjouwable om mee te nemen voor LAN party / bij vrienden te gamen. CPU is prima voor bij deze videokaart en de kaart is prima om veel games mee te spelen. Voeding kan zeker wel het plaatsen van een SSD aan. Echt prima voldoende. Zou me geen zorgen maken.

Beantwoorden

5 april 2018 om 12:25
stinoo Gebruiker

GPU 150, CPU 70, rest 50 = 270w. Dat is nog vrij ruim bemeten ook, het gebeurt namelijk nooit dat AL je componenten op 100% vermogen draaien. Maar je moet hier inderdaad geen 1080 TI of RX Vega in drukken, dan gaat het waarschijnlijk fout.

Gebruik aub geen PSU calculators, vertekend beeld.

Beantwoorden

5 april 2018 om 00:45
PassionPump Gebruiker

Oops wou alleen de text plaatsen, niet de linkjes

Beantwoorden

5 april 2018 om 01:11
Shailesh Gebruiker

Geen verkeerde deal hoor. Alleen al de 1070 kost momenteel 600 euro. De processor is een redelijke middenmoot van de vorige generatie die je voor 175 oppikt. Voor 225 wat dan resteert krijg je hier een case, moederbord, geheugen, harde schijf en voeding erbij. Doe ik je met zelfbouw niet na :) Owja, en windows 10!

Heb zelf een 1070 gehad, een 1080 en nu 1080 TI en met de GTX 1070 kan je op Full HD echt perfect gamen. De nieuwste spellen 60FPS+.

Beantwoorden

5 april 2018 om 02:56
JanGroningen Gebruiker

Het betreft een mini ITX. Daarvan is de prijs rond de 500 euro

Beantwoorden

5 april 2018 om 11:26
DrIezie Gebruiker

Huh? De prijs van de GPU (GTX1070) en de CPU (i5-7400) staan los van de form factor (mini-ITX). Ik weet niet waarom het goedkoper zou zijn als het in een kleinere kast zit. Het enige wat dit betekent is, dat het moederboard kleiner is, en eventueel de GPU een korte versie…

Met alle respect Jan, maar het lijkt me dat je niet zoveel kaas hebt gegeten van PC’s bouwen. Het lijkt me een faire deal, en voor 500€ garandeer ik je dat je deze hardware niet nieuw kan aanschaffen ;)

Beantwoorden

5 april 2018 om 15:29
daantjeloohuus Gebruiker

Zucht zucht zucht, volgens mij heb jij er niet zoveel kaas van gegeten.

Als ik JanGroningen goed begrijpt, doelt hij op de Videokaart. Dat betreft namelijk een mini versie en deze versie is goedkoper dan de normale versie. 500 ipv 600

Beantwoorden

5 april 2018 om 03:20
floris heinen Gebruiker

Redelijke aanbieding, alleen jammer dat zo’n beest zonder SSD komt.. is toch een musthave op een ding als dit..

Beantwoorden

5 april 2018 om 07:24
oinkoink12 Gebruiker

Die zet je er toch voor 60 euro in

Beantwoorden

5 april 2018 om 14:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt in deze pc een m.2 SSD toevoegen.

Beantwoorden

6 april 2018 om 17:17
dkarel Gebruiker

Twee  m.2 SSD’s, zelfs volgens de specificaties.
Genoeg uitbreidingsmogelijkheden voor extra opslag.

Er zijn zelfs nog 1x 3,5″ en 1×5 2,5″ slot voor extra hdd’s/ssd’s over.
5 extra opslagmedia in totaal dus, naast de optische drive.

Ik heb er eentje besteld!

Beantwoorden

5 april 2018 om 07:24
galatasaray1980 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

5 april 2018 om 08:54
HetGezegde Gebruiker

Dat kost meer geld

Beantwoorden

5 april 2018 om 08:11
alcohol Gebruiker

CPU en GPU zijn wel aardig voor de meeste games. Maar geen SSD en erg weinig werkgeheugen maken dit toch wel een vrij prijzige budget PC uiteindelijk.

Beantwoorden

5 april 2018 om 08:13
oinkoink12 Gebruiker

Deze pc draait alle spellen makkelijk

Beantwoorden

5 april 2018 om 08:17
BocaTan Gebruiker

Weet er iemand of je bij deze pc een factuurtje krijgt? Ik ben namelijk opzoek naar een gaming pc maar zou deze op de zaak willen zetten.

Beantwoorden

5 april 2018 om 08:25
oinkoink12 Gebruiker

Je krijgt sowieso een factuur, met een zakelijke account ook nog 1 waar je BTW nummer op vermeld staat.

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:08
Moderator Jim Moderator

Hi BocaTan!

Zoals lieve Oink al aangeeft, als je BTW apart op de factuur wil hebben staan, kan je het best bestellen via een (nieuw) zakelijk account:

https://www.ibood.com/nl/nl/registration/

Groet!

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 16:16
Erikkie7 Gebruiker

Ik kom graag bij jou werken.

Lekker gamen tijdens werktijd, wie wil dat nou niet :-D

Beantwoorden

5 april 2018 om 08:56
Balr Gebruiker

Je kan deze niet in elkaar bouwen voor hetzelfde geld dus lijkt mij een nette deal. Daarnaast is MSI wel een kwaliteitsmerk en is het niet al te moeilijk om up te graden.

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:51
RDDR Gebruiker

Dat dacht ik ook….. totdat ik in december een MSI laptop kocht (een GS63). Nog nooit zo’n gammel ding in handen gehad. Helaas heb ik besloten om hem te houden ivm de goede prijs. Elke dag weer spijt. Accuduur is slecht. ding wordt heet, scherm buigt flink als je hem open / dicht maakt met 1 hand.

Ben sterk aan het overwegen om mijn verlies te nemen, ding op marktplaats en meer geld uit te geven voor iets goeds.

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:04
Timodeb Gebruiker

Voor de mensen die hier komen omdat ze twijfelen om dit ding te kopen: ik zou het niet doen!

1000 euro is veel geld voor wat je krijgt, een belangrijk onderdeel van de PC wordt niet genoemd: model van het moederbord (alleen de chipset). De CPU is niet overklokbaar en heeft geen hyperthreading, er zit geen SSD in (tegenwoordig kan je niet meer zonder! + Argument van zelf kopen slaat nergens op, dan moet je niet een complete PC kopen), de videokaart is een mini versie en zal dus aardig warm worden bij gebruik.

ls laatste punt de voeding, 350 Watt zal het op werken, maar is aan de zeer krappe kant!

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:11
Moderator Jim Moderator

Hi Timodeb!

Wat betreft de voeding ben ik het met je eens dat er geen overkill aan voeding in zit voor het systeem. Echter denk ik dat de prijs zeer netjes is. De 1070 alleen al gaat op dit moment voor zo’n 600€ over de toonbank (waarschijnlijk om de welbekende miners ;-)), dan ga je redelijk vlot over het totaal heen. SSD’s komen ook nog wel eens voor een mooie prijs op iBOOD voorbij, dus wellicht kan je er nog een bijscoren! 

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:15
Balr Gebruiker
5 april 2018 om 09:31
Shailesh Gebruiker

Het blijft gewoon een nette prijs voor een complete pc kerel. En het moederbord en niet overclockbaar? En geen hyperthreading? Denk dat 95% vd bezoekers dat niet eens doet. En hyperthreading is eigenlijk enkel nuttig bij videorendering of als je tegelijk met het gamen een dikke stream hebt lopen.

Die voeding is krap ja, maar goed er zit 2 jaar garantie op de pc dus zou mij nog niet eens uitmaken.

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:40
Timodeb Gebruiker

Prijs van GPU’s gaat inderdaad door het dak nu! Echter is de versie die in deze Pac zit de mini versie, á 500 euro.

Cumulatief is de prijs inderdaad niet verkeerd, maar de oude prijs is echt niet normaal hoog. Dat is gewoon diefstal!

Ik denk dat het type mens wat een kant-en-klare PC koop, niet het type is om los een SSD te kopen en daarmee een nieuwe Windows installatie uit te voeren.

Potentiële kopers moeten wel correct geïnformeerd zijn!

Beantwoorden

5 april 2018 om 10:57
Moderator Jim Moderator

Hi Timodeb!

Helemaal eens hoor, je input wordt ook zeker gewaardeerd! Ik reken mijzelf ook onder de ‘leken’, en zelfs ik krijg het voor elkaar om een SSD te installeren ;-). Dus als je als gebruiker er echt meerwaarde uit haalt, moet het mogelijk zijn. Anders is het een prima set-up zo. 

Thanks voor je input! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 14:24
jorgen Gebruiker

het is 1 ding een SSD te kopen, het is al een 2e stap om die in te bouwen.

Stap 3 om echt nut van je SSD te hebben moet je je windows verplaatsen naar je ssd en die als primair aan zetten.

Stap 4 is dan de oude HDD er uit en daarvoor ook een SSD te steken zodat ook je games sneller laden.

ok je kan direct een kanjer van een SSD steken en os+games daarop zetten.

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:07
Timodeb Gebruiker

#edit

Met een aantal USB apparaten in de computer en gaming kan het zijn dat je teveel vraagt van de voeding en zou het uit kunnen vallen.

Je PC uitbreiden in de toekomst heeft dus als gevolg dat je ook een nieuwe voeding nodig heb!

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:09
vinpierke Gebruiker

Een goede raad, overweeg je een gaming pc, koop dan standaard form factor onderdelen en stel hem zelf samen (of laat het in de winkel doen).

Deze kan je achteraf dan altijd upgraden. Bij de meeste merk PC’s is het lastig om onderdelen te vervangen omdat ze geen standaard afmetingen of aansluitingen gebruiken, sommigen merken beperken ook de ondersteuning van grafische kaarten via de bios. Ik spreek uit ervaring….

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:35
ThinKing Gebruiker

Bovenstaande raad ik af uit eigen ervaring. Er zijn altijd wel componenten die met elkaar vloeken in een custom build. Daarom zou ik ook kiezen voor een merk pc. Deze zijn getest en goed bevonden!

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:47
RDDR Gebruiker

Ik heb door de jaren heen veel pc’s gebouwd => wil je zo goedkoop mogelijk dan is ellende gegarandeerd. 
Weet je wat je doet en neem je de moeite om wat te zoeken vooraf dan kan je uitstekende, probleemloze pc’s bouwen voor een redelijk budget. Alle pc’s draaiden als een zonnetje. Voor wordt te veel bezuinigd op de voeding.

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:37
Derek83 Gebruiker

Je kunt momenteel een veel betere pc kopen bij een supermarkt aanbieding. Ik kan denk ik geen link plaatsen want dat zegt ibood dat het niet om hetzelfde product gaat. Maar de prijs is lager en de specs zijn aan alle kanten beter! Het gaat om een supermarkt keten uit Duitsland ;-)

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:37
Derek83 Gebruiker

Oh wacht de videokaart is wel een stuk minder, dus voor gamen is dit waarschijnlijk de beste optie

Beantwoorden

5 april 2018 om 10:57
Moderator Jim Moderator

De kracht in deze PC zit hem vooral in de videokaart inderdaad :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 10:07
Tommydomino Gebruiker

Is de Power Supply te vervangen?

Beantwoorden

5 april 2018 om 10:47
ICTechniek Gebruiker

Ga daar maar niet van uit, in dit soort ITX builds wordt vaker geen standaard voeding gebruikt.

Beantwoorden

5 april 2018 om 11:05
Moderator Jim Moderator

Heb ik zojuist voor je nagevraagd Tommydomino!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 12:30
stinoo Gebruiker

MSI gebruikt doorgaans SFX formaat voedingen in hun Nightblade systemen. Bij een upgrade naar een high-end SFX voeding (goede kwaliteit) zal je moeten kijken naar een Corsair SF450 of Corsair SF600. Ik adviseer persoonlijk de SF450 omdat deze 1. stiller is 2. goedkoper is. en 3. elke high-end videokaart aankan (1080 TI etc).

Maar wacht nog even af wat MSI terugkoppelt.

Beantwoorden

5 april 2018 om 12:51
Moderator Jim Moderator

Bedankt Stinoo!

Heb helaas (nog) geen antwoord!

Groet,

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 14:21

We hebben zojuist het antwoord ontvangen, zie hieronder:

The PSU is replaceable but they will need to find one that fits as it is not standard ATX.

Beantwoorden

stinoo Gebruiker

In dat geval is het 99% zeker een SFX formaat voeding aagezien ze dat ook in andere Nightblade PC’s gebruiken.

Beantwoorden

5 april 2018 om 10:07
MB76 Gebruiker

Is de voeding eventueel makkelijk te vervangen?

Beantwoorden

5 april 2018 om 11:06
Moderator Jim Moderator

Hi MB76!

Tommydomino hierboven stelde dezelfde vraag, als ik antwoord heb, antwoord ik daar even! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 10:11
iMaD84 Gebruiker

Niet interessant voor een serieuze gamer! Leuke videokaart maar wel jammer van de ITX, een kleine kaart dus die aardig warm kan worden, dat drukt de prestaties. Wat ook de prestaties drukt is de PSU. 350W is simpelweg te weinig voor dit systeem en zou zomaar uit kunnen vallen tijdens zware momenten icm met de temperatuur in deze case. Daar moet je ook rekening mee houden namelijk de temperatuur, dit kastje is klein en zit propvol, er is geen goede airflow en zo te zien zit er ook geen casefan in! verwacht hoge temperaturen. Als je een serieuze gamer bent zou ik deze links laten liggen.

Beantwoorden

5 april 2018 om 12:17
woutertju Gebruiker

350w is meer dan voldoende voor deze build. die gpu trekt max 150w en cpu 65w en de rest is peanuts

Beantwoorden

Deze pc maakt gebruik van MSI’s gepatenteerde Silent Storm cooling.

Beantwoorden

5 april 2018 om 12:22
Magsel Gebruiker

Als ik er een paar SSD en/of HDD schijven bij wil plaatsen is de voeding dan nog voldoende?
En hoeveel SSD en hoeveel HDD schijven kunnen er in totaal in?

Beantwoorden

5 april 2018 om 12:34
stinoo Gebruiker

Een SSD of HDD gebruikt nog geen 10w onder full load. De config zoals hier verbruikt eens max. 250w onder volledige load (denk aan: een zware game op max instellingen). Dat is dan ook echt het maximale verbruik, je zal hier nooit overheen gaan.

Het aantal SSD en HDD schijven hangt af van het gebruikte (OEM) moederbord. Gezien het formaat en het feit dat het een OEM moederbordje is, zou ik uitgaan van maximaal 2 tot 4 SATA aansluitingen. Maar dit zal MSI voor je moeten beantwoorden.

Beantwoorden

5 april 2018 om 14:43

Er zit één HDD in die vervangen kan worden. Daarnaast kan er één m.2 HDD/SDD worden toegevoegd.

Beantwoorden

5 april 2018 om 13:10
BlackadderS Gebruiker

Ik ben dit aanbod zwaar aan het overwegen.

Welk type moederbord zit hier in?

Zou het mogelijk zijn fans bij te plaatsen aan de bovenkant in de case? Er lijken roosters te zijn voorzien. Misschien dat dit het warmteprobleem al iets kleiner maakt? Spijtig dat er geen bovenaanzicht is van de case.

SSD steken is ook een must maar dat zal wel geen probleem zijn.

Beantwoorden

5 april 2018 om 13:36

Hij heeft een Intel® B250 moederbord.

Je vraag over de fans moet ik even doorsturen.

Beantwoorden

5 april 2018 om 14:19

Er kunnen geen fans aan deze samenstelling worden toegevoegd. Er kan wel een m.2 SSD worden toegevoegd.

Beantwoorden

5 april 2018 om 15:31
jackal_ut Gebruiker

De voeding is overigens geen 350w zoals ibood aangeeft, maar 380w.

De videokaart heeft 8gb ddr5

Beantwoorden

5 april 2018 om 15:39
galatasaray1980 Gebruiker

Waarom wordt mijn reactie niet geplaatst

Beantwoorden

5 april 2018 om 15:46
Moderator Dees Moderator

Hallo galatasaray1980,

Ik zie alleen dat er ingegrepen is door een moderator omdat je een link hebt geplaatst die niet verwijst naar een identiek product.
Voor de rest zijn er geen posts van je ge-edit of weggehaald.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

5 april 2018 om 15:46
Cande Gebruiker

Is zeker geen slechte samenstelling. De prijs is niet super maar wel realistisch. De adviesprijs daarentegen slaagt nergens op.

Heb eens gezien voor de prijs van een gelijkaardige samenstelling muv atx game case, een ssd, 500watt voeding en kom aan de prijs van 1210 euro in een welbekende pc winkel in België. Aan u de keuze…

Beantwoorden

5 april 2018 om 15:57
Metameer Gebruiker

Beste moderator,

Ik wil wel bestellen, maar PayPal start niet op.

Beantwoorden

5 april 2018 om 16:06

Vervelend dat het bestellen niet lukt. Waar in de bestelprocedure gaat het precies fout? Welke melding krijg je hier?

Mogelijk helpen onderstaande punten om je bestelling toch af te ronden:

- Bestellen via de iBOOD app (of via de desktop als je de app gebruikt)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 april 2018 om 16:45
dkarel Gebruiker

Mijn ouwe pc met AMD Phenom 720 X3 en 256 gb SSD is eigenlijk wel aan vervanging toe.

Gamen doe ik voornamelijk op de PS4 of Wii-u.
Maar sommige soorten games spelen net wat fijner op een pc of zijn niet op een console te verkrijgen.

Ik zit erg te twijfelen over dit compacte systeem.
Zelf een pc in elkaar sleutelen, in het verleden wel gedaan, zie ik ook niet meer zo zitten.
Heb geen tijd en zin om uit te zoeken welke onderdelen compatible zijn en om conflicten op te lossen.
Lijkt me verder wel een mooie deal, alleen een extra SSD inbouwen en ik kan jaren weer vooruit toch!

Beantwoorden

5 april 2018 om 18:25
Cande Gebruiker

Dan zou ik in uw geval niet twijfelen, nadien kan je nog een m.2 ssd laten in bouwen bij een betrouwbare pc winkel of door een kennis.

Beantwoorden

5 april 2018 om 19:46
dkarel Gebruiker

Het inbouwen en installeren van de SSD en Windows gaat me wel lukken. ????

Beantwoorden

5 april 2018 om 21:45
Anastasia1 Gebruiker

Ik zie dat er 2 jaar garantie op zit hoe gaat dat met een defect? Hij komt uit Engeland namelijk.

Beantwoorden

6 april 2018 om 08:51

Hoi Anastasia,

Bij een eventueel defect kun je via “Mijn iBOOD” contact met ons opnemen. Dan lossen we dit met je op :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 april 2018 om 14:21
Crane072 Gebruiker

Is er al iets meer duidelijk over de leverdatum? 13 april is hem niet geworden.

Beantwoorden

16 april 2018 om 14:25

Hoi Crane,

Als het goed is heb je vrijdag een e-mail gehad dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Zodra wij meer informatie hebben komen we direct bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 april 2018 om 17:29
Xoccox Gebruiker

Beste Ibood,

Ik heb Windows 10 laten updaten. Tijdens het proces kreeg ik strepen op het beeldscherm. Na 24u was de update klaar….. maar na het opstarten en het updaten van de video drivers blijft het probleem zich voortdoen. Ik heb nu de kabels vervangen, de drivers geüpdatet, de resolutie proberen te veranderen, maar niets helpt.

In apparaatbeheer krijg ik bij de video kaart de volgende melding: “Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)”

Hoe nu verder?

Met vriendelijke groet,

Sjoerd

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:28
Xoccox Gebruiker

Telefonisch beantwoord.

Beantwoorden

18 september 2018 om 21:31
Crane072 Gebruiker

Dag iBood.

In de omschrijving staat 2x SO DIMM ramm slots max 32 gb. Ik heb een extra balkje besteld om naar 16gb te upgraden alleen toen ik de videokaart eruit haalde zag ik maar 1 slot……..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.