7 april 2018 om 00:00
iBOOD

Happy Socks Giftpack | 4 Paar

Happy Socks Giftpack | 4 Paar

Wat ons betreft zijn deze Happy Socks perfect. Vrolijke, originele prints in zwart-wit. Dus ook weer niet té gek.

Specificaties

Merk: Happy Socks
Type: Giftpack | 4 paar

• 4 paar sokken
  • Vrolijke prints 
  • In giftpack

7 april 2018 om 00:04
jschoehuijs Gebruiker

Maat 41-16?

Zal 41-46 zijn.

Beantwoorden

7 april 2018 om 00:09
Moderator Jim Moderator

Hi JSchoehuijs!

Yes, bedankt voor het doorgeven!

Groet,

Jim

Beantwoorden

7 april 2018 om 00:26
Arjan P Gebruiker

Heeft iemand ervaring met deze sokken? Ze zien er hartstikke happy uit, maar is het ook kwaliteit, of na een half jaartje versleten?

Beantwoorden

7 april 2018 om 01:34
Deallzzz Gebruiker

Goede kwaliteit dit! Ik draag al een tijdje vrijwel alleen maar Happy Socks en heb er eigenlijk geen klachten over. Deze 4 designs worden dus ook aan de collectie toegeovegd :)

Beantwoorden

7 april 2018 om 07:37
Matthijs6L Gebruiker

Vorige keer dat ik happysocks heb besteld via iBood had ik het idee dat het nep happysocks waren. Er stond geen logo op dr  sokken (normaal gesproken wel) super slechte kwaliteit r(uimte tussen de naden etc.)

Beantwoorden

7 april 2018 om 07:54
JACvanderLinden Gebruiker

De echte Happy Socks zijn van goede kwaliteit. Opmerkelijk goede kwaliteit, ook in verband met de was. Natuurlijk beter niet warmer dan 30 graden, maar 40 kan.

In principe lijkt het mij dat iBood geen namaak verkoopt.

Beantwoorden

7 april 2018 om 09:13
Bakerfield83 Gebruiker

Heb precies dezelfde ervaring. Veel sokken zijn kapot gegaan. Altijd bij de enkel. Je zou meer mogen verwachten van HS.

Beantwoorden

7 april 2018 om 10:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

iBOOD verkoopt inderdaad geen namaak :-)

Beantwoorden

7 april 2018 om 18:34
hstell Gebruiker

Ik heb het laatste half jaar 15 paar gekocht. In 6 paar (!) kwamen snel, soms na 1x wassen, gaten mn op de naden. Heb nieuwe sokken gekregen  Zelfde laken een pak. Weer gaten op de naden. Op de review site Trustpilot een andere Happy Socks gebruiker met hetzelfde verhaal. Ik heb nooit gaten in sokken gehad. Heb veel kleding waar ik voorzichtig mee ben en zo ook met mijn sokken. Trek mijn sokken voorzichtig aan en uit en toch ook bij aantrekken van Happy Socks weer gaten erin getrokken. Ik ben er van overtuigd dat de kwaliteit suboptimaal is zoniet slecht. Ziet er mooi en leuk uit maar kwaliteit matcht helaas niet het uiterlijk.

Beantwoorden

7 april 2018 om 19:01
Moderator Paul Moderator

Hebben jullie slechte ervaringen betrekking op de sokken van Happy Socks of op de sokken van Socks Mania (by Happy Socks)? De Socks Mania sokken zijn een aparte (budget) lijn van Happy Socks, waardoor er verschil in kwaliteit zou kunnen zijn t.o.v. de Happy Socks sokken.

Beantwoorden

7 april 2018 om 09:07
razor911 Gebruiker

41-46? Dat is wel een hele brede range, voor pasvorm funest denk ik?

Beantwoorden

7 april 2018 om 11:23
ScheveSchaats Gebruiker

41-46 is een normale (mannen)maat voor sokken. Doordat sokken altijd iets elastisch zijn, is de range wat groter. Zelf heb ik maat 47 en draag ook vaak genoeg (happy) sokken in deze maat zonder enige problemen.

Beantwoorden

7 april 2018 om 13:18
Yaxche Gebruiker

Ik vind ze heel ruim vallen voor mijn maatje 43.

Beantwoorden

7 april 2018 om 10:58
Maruna Gebruiker

Sorry hoor maar mensen die 40 euro (adviesprijs) betalen voor 4 paar sokken zijn niet goed wijs… Welcome aboard the hype train….

Beantwoorden

7 april 2018 om 12:58
verrini Gebruiker

Maar geen verzendkoste

Beantwoorden

7 april 2018 om 18:16
cormans Gebruiker

En wie denk je dat jij helemaal bent om dat zo te zeggen?

Heel erg arrogant en verschrikkelijk dom tegelijk.

Beantwoorden

7 april 2018 om 17:57
W84 Gebruiker

HS zien er leuk uit, maar het is niks bijzonders. Logo is erop gedrukt en na 1x dragen is het logo er al half af. Verder is de kwaliteit oke, maar na dragen en wassen zit het vol pilling etc. Andere merk sokken blijven mooier. Het is meer voor de hype ofzo en te duur vind ik persoonlijk. Ik mag geen link posten, maar op Ali kun je precies dezelfde kopen, maar dan zonder logo en een prijs die er meer bij past. Just sayin’

Oh, en het viel mij op dat er een verschil zit in maten. Bij 41-46 sowieso, niet elk paar is gelijk… scheelt aardig wat. Beetje gek.

Beantwoorden

7 april 2018 om 18:17
Hunzehof Gebruiker

2 paar originele hs gekocht bij het kruitvat..3.95 heb maat 39 maar veels te groot..had 36.tot 40 gekocht.Liggen in mijn la..draag ze niet en de printjes zijn leuk maar verder..neen niets voor mij.

Beantwoorden

7 april 2018 om 22:31
Katje007 Gebruiker

Adviesprijs bij Happy Socks zelf is 29,95€ voor alle gift boxes, maar 19,95 is mooie prijs zonder verzendkosten ! Bij HS zelf alleen goedkoper op “Black Friday”

Beantwoorden

7 april 2018 om 22:53
Moderator Paul Moderator

De prijs voor gift boxes op de website van Happy Socks is de huidige verkoopprijs. Dat is niet de oorspronkelijke adviesprijs die HS aan de gift boxes heeft meegegeven.

Let op dat er bij Happy Socks ook verzendkosten betaald moeten worden: bij bedragen onder €30 komt er nog €3 bij.

Beantwoorden

7 april 2018 om 22:56
marc_sonja Gebruiker

Lekker genaaid deze ochtend. Deze sokken besteld / betaald en een uur later een mail voor graits verzending ????????????????

Beantwoorden

7 april 2018 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Nou nou.. de mail wordt niet bewust verstuurd nadat al een bestelling is geplaatst. Toch fijn dat je een kadootje krijgt?

Om er gebruik van te maken kun je een nieuwe bestelling doen met code, en daarna de vorige bestelling zonder code annuleren.

Beantwoorden

7 april 2018 om 23:32
marc_sonja Gebruiker

En mijn teveel betaald bedrag????

Beantwoorden

7 april 2018 om 23:40
J-L Gebruiker

Ik zou nog wat meer vraagtekens gebruiken, dat helpt vast.

Beantwoorden

7 april 2018 om 23:58
Moderator Paul Moderator

Door een nieuwe bestelling te plaatsen met de code, betaal je minder dan de huidige bestelling. En wanneer je de bestelling zonder code annuleert, krijg je dat bedrag teruggestort.

Per saldo zijn dan de verzendkosten terugbetaald.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.