8 april 2018 om 00:00
iBOOD

Apple MacBook 2017 | 12" | 8 GB | 256 GB SSD

Apple MacBook 2017

Een tot 20% snellere processor, 50% snellere SSD en een scherm met meer dan 3 miljoen pixels? Apple heeft het wéér voor elkaar gekregen.

Specificaties

Merk: Apple
Type: MacBook 2017 (12") (MNYK2B/A)
Kleur: Goud
Garantie: 2 jaar

De MacBook is afkomstig uit het Verenigd Koninkrijk en wordt dan ook geleverd met een EU-verloopstekker.

• 12" Retina IPS-display
  • 8 GB RAM & 256 GB SSD
  • Weegt minder dan 1 kg

Display

• Retina-display
  • 12‑inch (diagonaal) beeldscherm met led-achtergrond­verlichting en IPS-technologie
  • Resolutie: 2304 x 1440 bij 226 pixels per inch met ondersteuning voor miljoenen kleuren
  • Beeldverhouding: 16:10
  • Ondersteunde geschaalde resoluties: 1440 x 900; 1280 x 800; 1024 x 640

Processor

• 1,2‑GHz dual‑core Intel Core m3, Turbo Boost tot 3,0 GHz, met 4 MB L3‑cache

Geheugen

• 8 GB 1866‑MHz LPDDR3-geheugen (ingebouwd)

Opslag

• PCIe‑SSD van 256 GB ingebouwd

Grafische ondersteuning en weergave­­voorzieningen

• Intel HD Graphics 615
  • Twee displays en synchrone weergave: gelijktijdige ondersteuning voor volledige native resolutie op het ingebouwde display en tot 4096 x 2304 pixels bij 60 Hz op een extern display, beide met miljoenen kleuren.

Draadloos

• Wifi: Draadloze 802.11ac wifivoorzieningen; compatibel met IEEE 802.11a/b/g/n
  • Bluetooth: Draadloze Bluetooth 4.2-technologie

Opladen en uitbreiding (USB-C)

• USB 3.1 (1e gen., tot 5 Gbps)
  • Native DisplayPort 1.2‑video-uitvoer
  • VGA-uitvoer met USB‑C-naar-VGA-multipoort-adapter (afzonderlijk verkrijgbaar)
  • HDMI-video-uitvoer met USB‑C-naar-digitale-AV-multipoort-adapter (afzonderlijk verkrijgbaar)

Camera

• 480p FaceTime-camera

Audio

• Stereospeakers
  • Twee microfoons
  • Mini‑jack-aansluiting

Toetsenbord en trackpad

• Toetsenbord van volledig formaat (UK-QWERTY)
  • 78 (VS) of 79 (ISO) toetsen met achtergrond­verlichting, waaronder 12 functietoetsen en 4 pijltoetsen
  • Omgevingslicht­sensor
  • Force Touch-trackpad voor zeer nauwkeurige aanwijzer­verplaatsing en drukgevoelige besturing; ondersteunt force-klikken, versnellen, drukgevoelig tekenen en Multi‑Touch-bewegingen

Batterij en stroom­­voorziening

• Tot 10 uur draadloos internetten
  • Tot 12 uur iTunes-films kijken
  • Tot 30 dagen stand-bytijd
  • Inge­bouwde lithium-polymeerbatterij van 41,4 wattuur
  • USB‑C-lichtnet­adapter van 29 W; USB‑C-voedingspoort

Voeding en omgeving

• Netspanning: 100-240 V wisselstroom
  • Frequentie: 50-60 Hz
  • Temperatuur bij gebruik: 10 tot 35 °C
  • Temperatuur bij opslag: -25 tot 45 °C
  • Relatieve luchtvochtigheid: 0‑90%, niet‑condenserend
  • Hoogte bij gebruik: getest tot 3000 m
  • Maximale hoogte bij opslag: 4500 m
  • Maximale hoogte bij transport: 10.500 m

Besturings­­systeem

• macOS High Sierra

Inhoud verpakking

• MacBook
  • USB‑C-lichtnet­adapter van 29 W
  • USB‑C-oplaadkabel (2 m)

Afmetingen en gewicht

• Hoogte: 0,35 - 1,31 cm
  • Breedte: 28,05 cm
  • Diepte: 19,65 cm
  • Gewicht: 0,92 kg
8 april 2018 om 00:08
thethe2014 Gebruiker

Mooie omschrijving: “Want laten we eerlijk zijn”

Vandaag wel en morgen zien we wel weer ?

Beantwoorden

8 april 2018 om 00:12
Moderator Paul Moderator

Wat wil je daarmee zeggen? Is er iets (qua iBOOD) waar ik bij kan helpen?

Beantwoorden

8 april 2018 om 00:21
blufner Gebruiker

Misschien alleen wanneer je deze koopt, jouw stelling een waarheid kan zijn.

Persoonlijk vind ik dat een goede deal een deal is waarbij je ergens anders het niet beter kunt krijgen (kwa prijs).  Er zijn bedrijven die de hoofdprijs vragen en aan jou de wereld aan service geven, waar je uiteindelijk ook voor betaald. IBood is een concept: “Take it or leave it” zo heet het concept

Beantwoorden

8 april 2018 om 00:24
woutertju Gebruiker

laptops voor Duitse Belgische en UK markt sla ik graag over

Beantwoorden

8 april 2018 om 01:34
Ma023 Gebruiker

Wij slaan graag jouw niet toevoegende opmerkingen over.

Ontopic: prijsafstand is 300 euro dus lijkt mij een nette deal.

Beantwoorden

8 april 2018 om 08:01
fallen2109 Gebruiker

Hoeveel percent korting krijg je voor je hoveling lakei van iBood?

Beantwoorden

8 april 2018 om 22:22
Moderator Jim Moderator

10 gouden dukaten! :-)

Beantwoorden

8 april 2018 om 06:58
falconxp Gebruiker

Wouter zijn opmerking snap ik wel. Die modellen hebben een afwijkend toetsenbord wat heel erg vervelend typt. VS International is Azerty met de speciale tekens op bepaalde plekken. De toetsenborden van de 3 genoemde landen wijken daarvan af. Blind typen is er dan niet meer bij. Lijkt een kleinigheid maar blijkt bij mij zelf in praktijk niet fijn te werken.

Beantwoorden

8 april 2018 om 07:17
Zenge Gebruiker

Woutertjuh zijn opmerking snap ik NIET.  Er staat toch UK-QWERTY? Dat is hetzelfde toetsenbord als bij ons hoor. Blind typen is dus geen enkel probleem. Het enige verschil op dit toetsenbord is dat het €-teken een £-teken betreft. En dat kleine verschil lijkt mij geen 300 euro waard (of £261,50).

Beantwoorden

8 april 2018 om 09:46
tazman998 Gebruiker

het is niet alleen het € teken dat anders is… de # zit ook op een andere plek, net als nog een paar tekens die verplaatst zijn. De letters houden wèl dezelfde layout.

Beantwoorden

8 april 2018 om 11:20
WiCo Gebruiker

@ falconxp:  Hé, dat is nieuw voor mij! VS International zou AZERTY zijn. Nooit geweten. Zolang ik typmachines c.q. computers (en dat is al vele, vele jaren) gebruik was / is VS International QWERTY! AZERTY is Frans!! Het Duitse QWERTZ lijkt veel op QWERTY, maar wijkt toch nog wel wat af.

Beantwoorden

8 april 2018 om 13:34
falconxp Gebruiker

Foutje van mijn kant met copy en paste op mijn smartphone.

VS int is QWERTY

UK is QWERTY met speciale toetsen op andere plekken en een pond teken

DE is QWERTZ

FR/BE is AZERTY

Beantwoorden

8 april 2018 om 08:48
eldeejee Gebruiker

Maar hoelang zijn deze nog houdbaar? Apple stapt af van de Intel processors, dus dan is het nog maar de vraag hoe lang we apps blijven krijgen voor deze hardware. Ik vrees dat het handiger is om te wachten op de eerste modellen met Apple’s eigen chipsets :( De iPads van 32-bit werden immers ook vlot afgeschoten toen sales stagneerden.

Beantwoorden

8 april 2018 om 09:04
SjonnieK Gebruiker

Als er 1 fabrikant is die lang apparaten blijft ondersteunen is het wel Apple

Beantwoorden

8 april 2018 om 10:29
RJNAUTA Gebruiker

Dat Apple eventueel afstapt van Intel voor de processors is voor alsnog enkel een gerucht. Waarbij tevens de geruchten spreken dat dit niet eerder dan 2020 zal zijn. Daarnaast, verzorgt Apple altijd voor langdurig support van oude hardware. Bij de laatste wissel van PowerPC naar Intel, heeft Apple langdurig Rosetta aangeboden. Een stuk software wat ervoor zorgde dat alle PowerPC software gewoon bleef werken. Dit hebben ze ook gedaan bij de wissel van Motorola naar de PowerPC, m.b.v. de 68000 emulator.

Ik wil je adviseren om niet op basis van zo’n gerucht je aankoop te bepalen.

Beantwoorden

8 april 2018 om 09:57
neutron Gebruiker

Goud? Serieus? Is het een idee om de volgende keer deze mooie aanbieding te combineren met een kleur die anderen boven de 6 jaar ook nog mooi vinden?

Beantwoorden

8 april 2018 om 15:39
SjonnieK Gebruiker

De gouden versie is erg mooi. Zelfs mensen die niet van goud houden, vinden de subtiele gouden kleur van Apple erg mooi.

Beantwoorden

8 april 2018 om 10:16
ronaldbons Gebruiker

Zijn de m3 processors niet een beetje traag?

Beantwoorden

8 april 2018 om 11:59
otter2 Gebruiker

Hallo gebruikers van dit forum, in 2016 kocht ik deze 12 inch notebook voor 999,00 euro met 1,3 procecor. Vele van jullie op het forum zeiden dat dat niet kon en dat deze niet bestond. Ik dacht toen ik neem de gok hij kan altijd binnen 14 dagen terug. Ik kreeg het toestel en het was inderdaad een Amerikaanse uitvoering met 1.3 processor. IBOOD was in alles eerlijk geweest. Soms vind ik jullie ( de mensen die altijd maar wat te klagen hebben ) muggenzifters. Ik ben zeer tevreden over de notebook evenals de roomba robot stofzuiger en meer. Scherpe prijzen en prima service.

Beantwoorden

8 april 2018 om 22:38
Moderator Jim Moderator

Hi Otter2!

Goed om te horen dat je tevreden bent, complimenten zijn zo nu en dan ook zeker welkom! ;-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.